Ootko syysmyrskyssä mylvinyt? Kevähangilla hönkäillyt ja toivonut et joku ois sun morsian?..tai sulhanen..
Tossa on ollu pelionnee pikkasen mutta voisko sen vaihtaa toisenlaiseen onneen.. löytää vaikkapa morsian? Ettei tarvi syysmyrskyssä mylviä tai keväthangilla hönkäillä?
..mylvinyt..hönkäillyt
12
216
Vastaukset 12
- runkkunyrkki
Minoon ruska aikaan runkkailut runsaasti.
- herra-hirvi
Oluttuopin ääressä mylvinyt. Käynyt olutkeskusteluja. Masennellut pellolla.
- a-no
Tässä sulle toimiva iskuriimi:
Saaks mä murista sun muffinssii
Saaks mä pöristä sun poslariin, beibi
Saaks mä turista sun tuheroon
Saaks mä pärskii sun puseroon, beibiLuulekko? Jospa teen vanhanaikaisesti ja mylvin ikkunan alla kunhan varmistaa että on vapaa eikä varattu.
- BubiKaj
Höngin täällä, koska en ole siellä.
- ViinaMaistuuVammaisille
Tumppaa läpees.
- Mielisairaspotilas
Viina maistuu PASKALLE! Toivottavasti vitusti jengiä kuolee alkoholimyrkytykseen, koska ovat sen itse toiminnallaan aiheuttaneet.
- DaijutJuoKaljaa
Titityy
- CheekIsTheBest
Minä olen työni tehnyt, oli kivaa.
- dingdingdingoletvoittaja
Ime tätä.
- KeitänMunani
Muna maistuu pahalle, kannattaa keittää se ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3601161- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459