https://fi.wikipedia.org/wiki/Rotu_ja_älykkyys
Siltä tuo näyttää kun katsoo arkea ja pelkkiä faktoja.
Miksi meidän pitäisi elättää muita kuin itseämme ?
EHKÄ TATU VANHANEN OLI VAIN OIKEASSA;
9
102
Vastaukset
- C.Darwin
Oli ja vain oikeassa. Minä sanoin tuon jo 1800-luvun alussa.
- C.Darwin
Lisäys;
Ihmiskunta heikkenee jos loisia ruokitaan, se on hyvin tyhmää.
Niinhän on jo käynyt. - C.Darwin
Laitoin myös liikkeelle vuosisadan suurimman valhepetoksen, evoluutioteorian...mutta sama se, itsehän ne houkat siihen ihastuivat, kuka käski..?
Kreationistit edustavat järkilinjaa, mutta eihän heihin nyt kukaan usko! - Ftthh
C.Darwin kirjoitti:
Laitoin myös liikkeelle vuosisadan suurimman valhepetoksen, evoluutioteorian...mutta sama se, itsehän ne houkat siihen ihastuivat, kuka käski..?
Kreationistit edustavat järkilinjaa, mutta eihän heihin nyt kukaan usko!Hei Siiri. Annakko pillua sekä apinoille että mamuille vai ainoastaan apinoille?
- SEevoluutio
C.Darwin kirjoitti:
Lisäys;
Ihmiskunta heikkenee jos loisia ruokitaan, se on hyvin tyhmää.
Niinhän on jo käynyt.MENEE myös persemäkeä-joka jäi Darwinilta huomaamatta- joka on näinä päivinä todistettu muslimismin SUOSIJOITTEN TAHOLTA !!!
- SINÄTAIDATOLLA
Ftthh kirjoitti:
Hei Siiri. Annakko pillua sekä apinoille että mamuille vai ainoastaan apinoille?
NIITÄ,-JOTKA EIVÄT KOSKAAN SAA PILLUA.
- En.ole
Miten sinä?
- LapinSOMALI
Surettaa tämä rasismi.
Tuomitaan ihmisiä ihonvärinsä takia. Ei tunneta persoonaa eikä tiedetä mitään. Ihmiset on yksiöitä, onko se niin hankala tajuta?
Monesti myös hankalat olosuhteet vaikuttaa huonoihin päätöksiin mitä yksilöt voi tehdä. Kaikki tekee virheitä ja olosuhteet vaikuttaa aina miten ihmiset käyttäytyy.
Ei kaikki valkoisetkaan ole samanlaisia! Sehän on hyvä että on persoonia ja olemme erillaisia. Miettikää jos olisimme identtisiä niin olisiko se hyvä?
Tutustukaa erillaisiin ihmisiin niin ennakkoluulot vähenee eikä tarvi niin pelätä. - Kohtalon.ivaa
et poikansa mäntti on älynsä puolesta nehru tasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275