vain mielenterveysongelmainen uskoo jumalaan

jumalaaeiole

Ihminen jolla ei ole kaikki kotona, ei ymmärrä todellisuutta.
Harhainen mieli vaivaa uskovaista päivittäin, hyväksyykö jumala minut
tallaisena, vai vaaditaanko siihen tiettyjä tekoja.
Mielenterveysongelmainen ja uskovainen ovat sama asia.

41

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViimeinenVipunen

      Te ateistit toistatte itseänne yrittäessänne todistaa kristityt hulluiksi ja uskonto turhaksi. Kerro viisi todistetta toteamuksellesi, niin tämä keskustelu voisi saada järkevän muodon.

      • jumalaaeiole

        Kaikki ne joita armahdatte jumalan nimissä, ovat syyllistyneet järjettömiin
        väkivallan tekoihin. Nämä ovat ne, jotka tulevat syyllistymään samoihin tekoihin.
        Armo jumalan nimissä ei tarkoita muuta kuin ongelmien siirtämistä tulevaisuuteen.
        Mielisairaus syntyy tästä lääkinnällisestä tehottomuudesta.
        Sairaus ei parane, vaan leviää sukupolvi sukupolvelta, yhä laajemmaksi.
        Me ihmiset, emme hyväksy turvatonta tulevaisuutta.


      • EiOikeastiMitäänJärkeä

        Olen eri hlö kuin aloittaja: Tässä sinulle/teille viisi todistetta versus teidän uskonne, jota ette voi todistaa (ei ole muuta kuin uskonne hölöpölöasioihin). 1) Uskovat usein näkevät, kokevat, aistivat kaikenlaisia ilmentymiä, ilmestyksiä (=hallusinaatioita, joita usein toivovatkin näkevänsä)2) uskovaiset, kristitytkin uskovat vuosisadoista toiseen valetta, turhia, paikkansapitämättömiä lupauksia Jumaliltaan, Jeesuksiltaan (yhdenkään "annetun" uhrin takia ei kukaan pelastunut, vaan jäi odottamaan omaa kohtaloaan, ei EDES alkuper. Jeesus asioineen auttanut/pelastanut, kuin korkeint. hetkeksi,

        3) useat uskovaiset ovat täälläkin palstoilla huudelleet ja halunneet kaikkia pahimpiakin asioita toisille, vähemmän uskoville (no, mitä muuta se on todistettavasti kuin hulluutta) 4) Uskontojen nimissä (erityisesti islamin, juutalaisten uskonnon ja kristinuskon nimissä) on murhattu, joukkomurhattu (myös Ristiretkien aikaan) ja vainottu lukuisia ihmismääriä kautta vuosituhansien (no eikö se Uskonto ole sitä myöten Ajat sitten jo ollut turha, vainoamisen, uhraamisen ja murhaamis-juttu), 5) kuka tekee enää mitään Uskolla, Uskonnolla, joka ei mitään muuta aikaansaa (enää aikoihin) kuin mieleltään järkkyneitä, Jumalia pelkääviä (väärällä tavalla), valeisiin uskovia harhaisia uskovia, jotka monet ovat jo sen Uskontnsa takia jotenkin menettäneet pysyvästi työpaikkansa ja ehkä jopa työkykynsä.

        Turhaa ja hulluja, ja näitä totuustodisteita on plvin pimein, ne tietää jokainen muukin, ei tarvitse kuin miettiä, pohtia, puntaroida ja ottaa selvää, silmät ja aistit auki TOTUUS esille, selville.


      • uskovana
        EiOikeastiMitäänJärkeä kirjoitti:

        Olen eri hlö kuin aloittaja: Tässä sinulle/teille viisi todistetta versus teidän uskonne, jota ette voi todistaa (ei ole muuta kuin uskonne hölöpölöasioihin). 1) Uskovat usein näkevät, kokevat, aistivat kaikenlaisia ilmentymiä, ilmestyksiä (=hallusinaatioita, joita usein toivovatkin näkevänsä)2) uskovaiset, kristitytkin uskovat vuosisadoista toiseen valetta, turhia, paikkansapitämättömiä lupauksia Jumaliltaan, Jeesuksiltaan (yhdenkään "annetun" uhrin takia ei kukaan pelastunut, vaan jäi odottamaan omaa kohtaloaan, ei EDES alkuper. Jeesus asioineen auttanut/pelastanut, kuin korkeint. hetkeksi,

        3) useat uskovaiset ovat täälläkin palstoilla huudelleet ja halunneet kaikkia pahimpiakin asioita toisille, vähemmän uskoville (no, mitä muuta se on todistettavasti kuin hulluutta) 4) Uskontojen nimissä (erityisesti islamin, juutalaisten uskonnon ja kristinuskon nimissä) on murhattu, joukkomurhattu (myös Ristiretkien aikaan) ja vainottu lukuisia ihmismääriä kautta vuosituhansien (no eikö se Uskonto ole sitä myöten Ajat sitten jo ollut turha, vainoamisen, uhraamisen ja murhaamis-juttu), 5) kuka tekee enää mitään Uskolla, Uskonnolla, joka ei mitään muuta aikaansaa (enää aikoihin) kuin mieleltään järkkyneitä, Jumalia pelkääviä (väärällä tavalla), valeisiin uskovia harhaisia uskovia, jotka monet ovat jo sen Uskontnsa takia jotenkin menettäneet pysyvästi työpaikkansa ja ehkä jopa työkykynsä.

        Turhaa ja hulluja, ja näitä totuustodisteita on plvin pimein, ne tietää jokainen muukin, ei tarvitse kuin miettiä, pohtia, puntaroida ja ottaa selvää, silmät ja aistit auki TOTUUS esille, selville.

        kommentointi nimimerkille: EiOikeastiMitäänJärkeä
        1. Moni ihminen kokee ja näkee harha-aistimuksia. Olen nähnyt vierestä harhaisia skitsofreenikkoja (esim. ystäväni, joka yllättäen ei enää tuntenut minua ja puheli todella outoja oltuaan hetkeä aiemmin "normaali"; tämä ei liittynyt uskonasioihin). Entisenä päihteiden sekakäyttäjänä tiedän eron aineiden aiheuttamista harhoista ja vastaavasti olen kokenut Jumalan puhetta (näin oletan), mikä on osoittautunut aidoksi varoitukseksi ja kehoitukseksi itseni sekä toisen ihmisen auttamiseksi (häkellyttävän tarkka ja todeksi osoittautunut ilmoitus, minkä toteutumista säikähdin) 3. "Uskovaisina täällä huudelleet ja toisille kaikkia pahimpia asioita toivoneet" ovat menetelleet rakkaudettomasti, eivätkä tavalla, mitä kristityltä odottaisi (varoittaa, kehoittaa toisen hyvää tarkoittaen ystävällisesti ja asiallisesti).
        4. Esim. Islam ja Kristinusko eroavat toisistaan enemmän kuin yö päivästä (olen hieman perehtynyt Koraanin sisältöön). Ristiretket tappamisineen, noitaroviot yms. eivät ole Kristillisen Hengen mukaista toimintaa. 5. Henkistä väkivaltaa käyttäen mikä tahansa maailmankatsomus voi sekoittaa mielen. Valitettavasti on myös Kristinuskon nimissä synnytetty kultteja, joissa on harjoitettu henkistä (myös fyysistä) väkivaltaa. Näissä on ihmisten oma pahuus ja esim. vallanhimo naamioitunut "kristillisyyteen". Monen ihmisen henkinen hyvinvointi on eheytynyt uskon seurauksena (itse olen pitkälti toipunut eläkkeelle johtaneista vaikeista psyykkisista vaivoista, joista pahimpana pitkäaik. vaikea masennus; jos ikäni puolesta vielä ehdin, saatan palata työelämään tai ainakin pyrin tekemään vapaaehtoistyötä, jossa voin auttaa ihmisiä).


      • uskovana

        Tuohon mainitsemaani Jumalan puheen kokemiseen tulee suhtautua varauksella. Iselläni se on tapahtunut vain muutamia kertoja ja on olemassa vaara, että pitää omia ajatuksia ja toiveita Jumalan "äänenä". Pyhä Henki kuitenkin auttaa ihmistä ymmärtämään Jumalan tahtoa ja erityisesti Raamatun merkityksiä.


      • Järkevää
        EiOikeastiMitäänJärkeä kirjoitti:

        Olen eri hlö kuin aloittaja: Tässä sinulle/teille viisi todistetta versus teidän uskonne, jota ette voi todistaa (ei ole muuta kuin uskonne hölöpölöasioihin). 1) Uskovat usein näkevät, kokevat, aistivat kaikenlaisia ilmentymiä, ilmestyksiä (=hallusinaatioita, joita usein toivovatkin näkevänsä)2) uskovaiset, kristitytkin uskovat vuosisadoista toiseen valetta, turhia, paikkansapitämättömiä lupauksia Jumaliltaan, Jeesuksiltaan (yhdenkään "annetun" uhrin takia ei kukaan pelastunut, vaan jäi odottamaan omaa kohtaloaan, ei EDES alkuper. Jeesus asioineen auttanut/pelastanut, kuin korkeint. hetkeksi,

        3) useat uskovaiset ovat täälläkin palstoilla huudelleet ja halunneet kaikkia pahimpiakin asioita toisille, vähemmän uskoville (no, mitä muuta se on todistettavasti kuin hulluutta) 4) Uskontojen nimissä (erityisesti islamin, juutalaisten uskonnon ja kristinuskon nimissä) on murhattu, joukkomurhattu (myös Ristiretkien aikaan) ja vainottu lukuisia ihmismääriä kautta vuosituhansien (no eikö se Uskonto ole sitä myöten Ajat sitten jo ollut turha, vainoamisen, uhraamisen ja murhaamis-juttu), 5) kuka tekee enää mitään Uskolla, Uskonnolla, joka ei mitään muuta aikaansaa (enää aikoihin) kuin mieleltään järkkyneitä, Jumalia pelkääviä (väärällä tavalla), valeisiin uskovia harhaisia uskovia, jotka monet ovat jo sen Uskontnsa takia jotenkin menettäneet pysyvästi työpaikkansa ja ehkä jopa työkykynsä.

        Turhaa ja hulluja, ja näitä totuustodisteita on plvin pimein, ne tietää jokainen muukin, ei tarvitse kuin miettiä, pohtia, puntaroida ja ottaa selvää, silmät ja aistit auki TOTUUS esille, selville.

        Ei kukaan ajallisen menestyksen toivossa ala uskomaan Jeesukseen! "Sillä mitä se hyödyttää ihmistä vaikka hän saisi omakseen koko maailman, mutta saisi sielulleen vahingon" Eikä pelastavaa uskoa oteta vastaan maallisen elämän vuoksi vaan luvatun iankaikkisen elämän tähden.


      • FaktoistaTietoinen
        uskovana kirjoitti:

        kommentointi nimimerkille: EiOikeastiMitäänJärkeä
        1. Moni ihminen kokee ja näkee harha-aistimuksia. Olen nähnyt vierestä harhaisia skitsofreenikkoja (esim. ystäväni, joka yllättäen ei enää tuntenut minua ja puheli todella outoja oltuaan hetkeä aiemmin "normaali"; tämä ei liittynyt uskonasioihin). Entisenä päihteiden sekakäyttäjänä tiedän eron aineiden aiheuttamista harhoista ja vastaavasti olen kokenut Jumalan puhetta (näin oletan), mikä on osoittautunut aidoksi varoitukseksi ja kehoitukseksi itseni sekä toisen ihmisen auttamiseksi (häkellyttävän tarkka ja todeksi osoittautunut ilmoitus, minkä toteutumista säikähdin) 3. "Uskovaisina täällä huudelleet ja toisille kaikkia pahimpia asioita toivoneet" ovat menetelleet rakkaudettomasti, eivätkä tavalla, mitä kristityltä odottaisi (varoittaa, kehoittaa toisen hyvää tarkoittaen ystävällisesti ja asiallisesti).
        4. Esim. Islam ja Kristinusko eroavat toisistaan enemmän kuin yö päivästä (olen hieman perehtynyt Koraanin sisältöön). Ristiretket tappamisineen, noitaroviot yms. eivät ole Kristillisen Hengen mukaista toimintaa. 5. Henkistä väkivaltaa käyttäen mikä tahansa maailmankatsomus voi sekoittaa mielen. Valitettavasti on myös Kristinuskon nimissä synnytetty kultteja, joissa on harjoitettu henkistä (myös fyysistä) väkivaltaa. Näissä on ihmisten oma pahuus ja esim. vallanhimo naamioitunut "kristillisyyteen". Monen ihmisen henkinen hyvinvointi on eheytynyt uskon seurauksena (itse olen pitkälti toipunut eläkkeelle johtaneista vaikeista psyykkisista vaivoista, joista pahimpana pitkäaik. vaikea masennus; jos ikäni puolesta vielä ehdin, saatan palata työelämään tai ainakin pyrin tekemään vapaaehtoistyötä, jossa voin auttaa ihmisiä).

        "Moni ihminen kokee harha-aistimuksia..."

        Miten sitten selität, kun todella monet kokevat noita samoja aistimuksia, samaan aikaan, niin papit, kuin normaali-ihmiset, hoito-henkilökunta ja selvännäkijät?
        Nämä eivät ole meidän harha-aistimuksia, vaan Herrojen harrastamaa "joukko-harhoja", joukko-aistimuksia, jotka eivät ole siis meidän itsemme kehittämiä harha-aistimuksia, vaan Herrat niitä kehittävät. Siis Ne ovat Herrojen joukko-harhoja.

        Ja mitä Ristiretkiin tulee, niin Suurin osa niistä Ristiretkistä oli pappien ja Paavin aiheuttamia ja aikaansaamia. Nimenomaan papit silloin surmauttivat aivan kaikkia ihmisiä ja niitä Ristiretkiä oli 9 kpl, yhtä soittoa, heti perään, yhteensä kestäen n. 300 vuotta. Hekö muka eivät toimineet Kristinuskon nimissä, vaikka Väärin toki?


    • Terv.Mirka

      Uskovaiset sairastaa psykoosia.

    • KveekariSimo

      Onneksi maailmassa on asioita, jotka voi ohittaa olankohautuksella.

      • eikoskeminua

        Pyh mikä jumala


    • Didymo5

      Kristittyjä syytetään julmuudesta silloin, kun kielletään homoliitot, mutta meitä moititaan kun armahdetaan rikollista. Meitä syytetään ristiretkien aikaisista murhista ja valloituksista, mutta silti kuolemanrangaistukset ovat yhä joissain maissa laillisia.

      • äänetkomentaa

        Kuuletko äänten kuiskaavan sinulle.


    • valononni

      Usko ei Ole joka miehen. Siihen vaaditaan hitunen hengellistä todellisuuden tajua, jota ateisti ei tunnusta eikä tunnista missään. Usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan, ojentautumista sen mukaan mikä ei näy.
      Tuo viimeinen lause oli raamatusta apostoli paavalin sana sen ajan ateisteille, jotka vainosivat kristittyjä paavalin aikaan. Jumala hyväksyy minut sellaisena kuun olen, ja niin myös lähimmäiseni. Tämä on valo sisimmässäni. Olen onnellinen jumalan hullu. Toivon että sinäkin löydät jesuan Eli jeesuksen ja armon jumalan. Minä löysin hänet pitkän etsinnän tuloksena kun hyväksyin sen että jumala on rakkaus.

      • terveet_aivot

        Tarvitaan vinksahtaneet aivot, hahmottamaan ympäristöä, se on uskonto.
        Ongelman aiheuttaa tämän "jumalan" käskyjen toteuttaminen.
        Toteuttamalla tätä "totuutta" aiheutat terveille kärsimystä.


    • nää_on_näitä

      Sinä terveet_aivot kuten aloittaja opetatte kuinka tärkeätä on jättää kaltaisenne opetukset omaan arvonsa oman kärsimyksensä välttämiseksi. On parempi ajatella itse

      • pää_täynnä_täitä

        Olen piru, en kärsi.


    • EtteUskallaKatsoaKaikkea

      Terveet aivot, terve mieli, kuten aloittajalla ja mainitsemallasi toisella terveellä analyyttisellä ihmisellä, harvoin, jos koskaan Oikeasti haluaisivat mitään satuttavaa uskonnonkaan takia, taholta. Mutta te uskikset jatkuvasti kyllä pahoinpitelette ylistämällä Herroja, Heidän Julmuuksistaan välittämättä ja heti perään heittämällä normaali, hyvät, kunnolliset ihmisetkin ennemmin laidan yli menemään, kuin että auttaisitte oikeasti lähimmäistänne. Ette uskalla katsoa Oikeasti koskaan TOTUUTTA silmiin, vaan mieluummin Herran Väärässä pelossa hehkutatte, ylistätte Valtiaitanne, Herroja, jotka ovat osoittautuneet oikeasti olemaan vain pelkästään Itse Saatanoita ja Paholaisia.

    • jumalanusko

      Uskoa Jumalaan/jumaluuteen ei psykiatriassa luokitella mielisairaudeksi- monetkos opinnot aloittaja on mahtanut käydä?

      • Psykologinen.syy

        Ei sitä voida luokitella harhaksi,koska monet valtioiden päämiehistä uskoo jumaliin,on olemassa myös liian suuri riski jos päättäjä uskovat kollektiivisesti romahtaa,niin yrittävät tuhota planeetan ja kaikki sen asukkaat oletettuina pahiksina,siksi lääketieteessä varotaan uskovien leimaamista jotenkin poikkeavina,mieluummin niin tehdään ateisteille,koska heitä on maailmankansoista pieni osa ja heillä ei ole mainittavaa yhteiskunnallista valtaa,vielä.


      • osir----

        Ei sitä voikkaan, nääs psykiatria itse uskoo omaan jumaluuteensa, jonka se on määritellyt, hulluuteen...

        Jumala ja Hulluus; samanlaisia molemmat siinä suhteessa että molemmille annetaan "lahjoja" ja molemmat ovat voittamattomia. Palvojiensa mielestä.

        Se kummasta "kategoriasta" löytyy todellinen voittaja on minulle kuitenkin selvä.

        Voittaja on absoluuttisen hyvä Jumaluus, ja häviäjä tulee olemaan pahuus.

        Ja kaikki siitä huolimatta, että pahuuden uskonnolla, jonka osana nykyinen psykiatria on, on niinkin iso valta kuin sillä on.

        Edellinen on selvää senkin vuoksi, että ihminen ymmärtää sen, jopa minä ymmärrän.

        t. pakana----, osiris----, osir----, ym.)


      • hyvänjapahantuollapuolen

        Toisen hyvyys on toisen pahuus.


    • Löoidsh

      Ei se sairautta ole. Uskovaiset etsivät itseään uskolla Jumalaan ja Jeesukseen koska "pelkäävät" ja haluavat turvautua johonkin joka auttaa heitä. He haluavat jotakin konkreettista. Ikävä kyllä kukaan ei voi tulla täydelliseksi heti niin kuin uskovaiset kuvittelevat.

      Kuvittele olevasi sielu. Sielu on vesipisara ja meri on Jumala. Me ollaan kaikki kaikessa samaa Jumalaa.

      • hulluusperiytyy

        Olet vanhempiesi summa tai esivanhempien.


    • uglytruth

      Uskonto on kehittynyt aikana, jolloin ihmisellä ei ollut nykyisenkaltaista tietoa omasta alkuperästään, maa(pallo!)sta, avaruudesta, elämän synnystä ja maailmankaikkeudesta ylipäätään. Uskonto on muinaisen ihmisen yritys selittää maailmaa ja omaa rajallista elämäänsä siinä. Uskonto ei kuitenkaan hävinnyt tieteiden kehittymisen myötä. Se johtuu siitä, että uskonnosta ehti tulla merkittävä vallankäytön väline. Tänäkin päivänä köyhät massat saadaan uskonnon avulla joko tyytymään kurjuuteensa tai sotimaan ja tappamaan johonkin toiseen kansaan tai uskontokuntaan kuuluvaa köyhää massaa.
      Köyhä huijattu massa uskoo jumaliin. Ei tarvitse olla mitään erityistä mielenterveyshäiriötä. Sen sijaan uskontoa keppihevosenaan käyttävillä vallankäyttäjillä usein on mielenterveysongelmia. He ovat yleensä vaarallisia hulluja, jotka saattavat maailman sotaan.

      • valheohjaaheikkoja

        Minusta tulee vihollinen uskonnon avulla, vaikka olisin vahvin liittolainen.


    • deathstar88

      Jeesus sanoo : se, joka sanoo veljelleen : 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

      Ja myös :
      Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas.

      • riippuunäkökannasta

        Uskovaisten silmissä hullu on ateistien viisas.


    • uglytruth

      Kommentit heijastelevat Jeesuksen omia kokemuksia. Hänellä oli mielenterveyshäiriöitä ja häntä todennäköisesti oli nimitelty hulluksi. Ehkä jopa oman perheen taholta. Julmaa, mutta tuon ajan ihmisillä ei ollut käsitystä mielen sairauksista ja he pitivät niitä "henkien" aikaansaannoksina. Vierailu kuuluisan Johannes Kastajan pakeilla toi hänen tilaansa jonkin käänteen ja hänellä alkoi uusi "viisas" elämänvaihe. Tarkalleen ottaen hän alkoi jäljitellä Johannesta, paitsi että hän vaelteli paikasta toiseen, joko paeten jotain tai sitten vain levottomuuttaan.

      • trudydeathstar88

        Kommenttisi heijastavat varmaan omia kokemuksiasi.
        Herran pelko on tiedon perusta, vain hullu halveksii viisautta ja opetusta.


    • M.Eläjä

      Minun mielestäni uskon asia on jokaisen oma. Miksi pitää ottaa jyrkkä kanta toisen ihmisen uskomisiin, ellei se pyri häiritsemään tai painostamaan muita.
      Maailmassa on monia asioita, joita emme ymmärrä uskomme niihin tai ei.

      • oikeallevaivasemmalle

        Haluatko sinä nähdä ennenaikaisen loppusi, uskovaisten valinnoista riippuen.


      • Mielenterveyttä

        Tarkoitatko että sinä olet jotenkin riippuvainen tai seuraus jonkun toisen valintojen vuoksi. Luovutatko siis oman oikeutesi olla ja elää jonkun toisen valintojen vuoksi. Sitäkö on uskovaisuus että uskoo toisen tuhoon, no mitä on sinun uskosi.
        Olet tietenkin seuraus vanhempiesi uskomuksesta eli kaikki mitä on ollut ennen sinua ovat vanhempiasi ja heillä on ensin ollut mieli
        Kaikki on lähtöisin mielestä


    • Lighthead

      Kohtalo oppi ei ole harhaa, säkäoppi ei ole harhaa, astrologia ei ole harhaa, antikristus ei ole harhaa, evoluutio oppi ei ole harhaa, tiede on aina oikeassa ja kaikki muut väärässä...plaa, plaa....no jos ihminen on apinasta kehittynyt niin miksi apina on olemassa ja ei ole muinaisjäänne kuten dinosaurus? Sitä pitäs kaivaa maasta. Mä voin kans kasvattaa huomenna kolmannen käden? Planeettojen paikka päättää mun teoista ja ajatuksista? Niin ja kaikkien vanhempien lapset on vahinkoja jos kaikki on vahinkoa. Kuka aloitti alkuräjähdyksen? Mitä väliä. Ihminen ei sitä tule koskaan tietämään...

      • kehittyneempiapina

        Ihminen kehittyy koko ajan, uskovainen on vain apinan välimuoto.


      • Evoluutiopaskaa
        kehittyneempiapina kirjoitti:

        Ihminen kehittyy koko ajan, uskovainen on vain apinan välimuoto.

        Kirjoituksesi on osoitus kehitystasostasi, olet älyllisesti ameban ja torakan välimuoto. Mitenkään amebaa ja torakkaa halveksimatta...!


      • uskovaisiaeitueta

        Uskovainen ei pistä minua maksamaan hänen tekemisiään.


    • helvetinpelko

      Tiede lehdessä on keskustelu jossa aiheena on uskovaisuus kuriin lääkkeillä. Monille kiihkoilijille olisi varmasti oikein hyvä ottaa lääkkeet säännöllisesti.

    • rkop

      Pohdittavaa: "Evankeliumi on salattu niiltä, joita ei ole valittu pelastukseen!" Uuden Testamentin ilmoitus

      • eikövain

        se joka valikoi on Jumalaa viisaampi


    • sypkop

      Minä en kustanna uskovaisten elämää, en myöskään tule tukemaan.

    • ihmeitä

      Miksi sinä halveksit ihmisiä jotka haluavat ikuisen elämän? Mitä sinä luulet näiden ihmisten menettävän kun he uskovat Jumalaan?
      Jos sinä todellakin luulet kaiken olevaisen syntyneen tyhjästä, niin miksi sellaista ihmistä kutsutaan? Minä en usko olemattomuudesta minkään syntymiseen, joten uskon vahvasti Jumalan luoneen kaiken. Jo pelkästään ihmisen anatomia kertoo, että sellaista ei voi syntyä sattuman tuloksena, puhumattakaan luonnostamme ja eläimistämme. Sanoisin, että on harhaista uskoa kaiken syntyneen sattuman seurauksena. Oletko itse nähnyt jonkin asian putkahtavan tuosta vaan tyhjästä, tai jonkun rakennelman syntyneen kenenkään tekemättä?
      Pelkästään jonkun geenivirheen perusteella ilmenee ihmisessä vakavia ongelmia eikö sekään ihmetytä sinua, kuinka täydellistä on ehjä ihminen? Uskotko ihan todella, että kaikki mitä näet ympärilläsi on sattumalta tullut?
      Raamattu kertoo: "Kaiken he tulevat tietämään, mutta viisaus pysyy heiltä salassa loppuun asti."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe