Sen lausuin minkä lausuin!
Lääkelehtinen senkin hotapossu
15
149
Vastaukset
- kivat_sulle
.
"Kivat sulle!!!1!1!!!!!!1!!!!!1!1"
http://aijaa.com/fiA8xe
har-har!
. Senkki, miks possu senkin vaivana?
Kiva tuollainen ois. Kuitenkaan valkoisena ei.
http://www.fasetti.fi/media/wysiwyg/images/www-kuvat/Referenssikuvat 2011/DSC_0183110516.jpghttp://www.fasetti.fi/media/wysiwyg/images/www-kuvat/Referenssikuvat 2011/DSC_0183110516.jpg- kromosomi---
.
"Onkos toi joku kromosomi-senkki?????????"
har!11
. - autstextex
.
"Tuossa oli linkki kahteen kertaan peräkkäin jo ei ihme ettei millään meinannut avautua!!!1!1!!!!!!1!!!!1!!" ja pitää varmaan copypastettaa koko litania
http://www.fasetti.fi/media/wysiwyg/images/www-kuvat/Referenssikuvat 2011/DSC_0183110516.jpg
har!11
. - yööömmmm---
.
"Onks Väiski Vemmelsäärelläkin kromosomi"
"
"Eh... what's up, Doc?" (syö yleensä samalla porkkanaa)
"I knew I should've taken that left turn in Albuquerque!"
"I will do it, But I'll probably hate myself in the morning!"
"Ain't I a stinker?"
"https://fi.wikipedia.org/wiki/Väiski_Vemmelsääri
har!1
. yööömmmm--- kirjoitti:
.
"Onks Väiski Vemmelsäärelläkin kromosomi"
"
"Eh... what's up, Doc?" (syö yleensä samalla porkkanaa)
"I knew I should've taken that left turn in Albuquerque!"
"I will do it, But I'll probably hate myself in the morning!"
"Ain't I a stinker?"
"https://fi.wikipedia.org/wiki/Väiski_Vemmelsääri
har!1
.Väiskin ruumiinavaukses selvii se onks/e oo
- Roadrunner-kromosomi
.
"Näillä maantiekiitäjä-roadrunnereillakin täytyy olla jokin kromosomi"
https://www.youtube.com/watch?v=9ZRMmmvUTUY
har!11
. Roadrunner-kromosomi kirjoitti:
.
"Näillä maantiekiitäjä-roadrunnereillakin täytyy olla jokin kromosomi"
https://www.youtube.com/watch?v=9ZRMmmvUTUY
har!11
.Karmeesti väkivaltainen.
- lopetajapierekeske
oy_bimbo_ab kirjoitti:
Karmeesti väkivaltainen.
Susta tulee jotenkin mieleen pierunhaju.... määmy.... mille muulle se voisi haista!
lopetajapierekeske kirjoitti:
Susta tulee jotenkin mieleen pierunhaju.... määmy.... mille muulle se voisi haista!
Kyl döfää roadrunner kumilt palaneelt.
Lysnaa...
https://www.youtube.com/watch?v=lHhK4ivUiIw- yooopppsss---
.
"Selkeetä seitkytluku ränttätänttää"
har
.
- LAUSUIT-----
.
"Lausuit # AIVAN WÄÄRÄN TODISTUKSEN ????????????? #" tietoja välitetty rajan taakse
har!11
. - AIruna
Lääkelehtinen on valehteleva sika!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479