Kreationistiset kaksoisotsikot

Bibliaaaaaa

Evolutistit tehtailevat asiallisille otsikoille samoja nimiä joita asialliset keskustelijat tekevät aihepiiriin liittyen.

Jos havaitset kreationistisen otsikon mutta itse kirjoitus on Homo sluttus lajille tyypillistä mussutusta niin kannattaa haulla katsoa onko samasta otsikosta toinen kirjoitus.

Esim. Asiallinen kirjoitus:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14422229/raamatullinen-luominen-pahkinankuoressa
Asiaton kirjoitus:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14426293/raamatullinen-luominen-pahkinankuoressa

Ellet tiedä mikä tämä uusi laji on niin voit lukea oheisen kirjoituksen:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14426898/homo-sluttus---uusi-laji!!
Evokit eivät kykene asialliseen keskusteluun, eivätkä he myöskään paheksu homo sluttus -lajikumppaniensa käyttäytymistä,

27

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.Teisti

      Uskikset ja kreationistit niitä asiattomia ja typeriä aloituksia tehtailevat. Vasta oli tullut ateismi-palstalle aloitus siitä, miten tieteellä kidutetaan vanhuksia (koekaniineina). Lehtijutulla Amerikasta ei vain ollut mitään tekemistä tieteen eikä kidutuksen kanssa, eikä vanhus edes ollut mikään koekaniini vaan hoidettava potilas. Tämäntapaisia typeryyksiä uskikset tunkevat palstoille jatkuvasti.

      Jotkut "evolutionistit" tekevät joskus uskisten aloituksia vastaavia aloituksia, ehkä siksi että uskikset tajuaisivat aloitustensa typeryyden. Luultavasti se on turha toive...

      • logiikka

        Niin, ja kun typeristä ja asiattomista aloituksista puhutaan, tuo aloittajan mainitsema, alulle panema ja yksinään hengissä pitämä "homo sluttus"-homma on aika lailla malliesimerkki sellaisesta.


      • Bibliaaaaaa

        En minä ole pyytänyt teitä käyttäytymään ketjussa osoitetulla tavalla. Itsehän te osoitatte tuollaisesta eritytymisestä päättelykykyisestä ja asiallisesti käyttäytyvästä ihmisestä. Tämänkin ketjun kautta voi todeta onko teillä tarkoituksena asiallinen ja tieteellinen keskustelu vaiko eikö. Eikös Homo sluttus lajin syntyminen todista evoluutiosta/lajiutumisesta. Osoitan että ymmärryksenne ja uskontonne aikaansaa käytöksenne.


      • A.Teisti
        Bibliaaaaaa kirjoitti:

        En minä ole pyytänyt teitä käyttäytymään ketjussa osoitetulla tavalla. Itsehän te osoitatte tuollaisesta eritytymisestä päättelykykyisestä ja asiallisesti käyttäytyvästä ihmisestä. Tämänkin ketjun kautta voi todeta onko teillä tarkoituksena asiallinen ja tieteellinen keskustelu vaiko eikö. Eikös Homo sluttus lajin syntyminen todista evoluutiosta/lajiutumisesta. Osoitan että ymmärryksenne ja uskontonne aikaansaa käytöksenne.

        Luulen, että useimmilla ns. evolutionisteilla on tarkoituksena asiallinen ja tieteellinenkin keskustelu, mutta jotkut kreationistit kuten esim. nämä Jörö ja Yurki (elleivät ole jopa sama henkilö) eivät yritäkään keskustella, asiallisuudesta puhumattakaan, vaan jauhavat vain typerää potaskaansa. Jotkut taas vaikuttavat olevan niin sekaisin (kuten Mark5), ettei keskustelusta vain kertakaikkiaan tule mitään...

        Homo sluttuksesta en tiedä, koska en viitsinyt edes lukea ko. aloituksia...

        Uskontoni taas ei voi saada aikaan käytöstäni, koska minulla ei ole uskontoa, olen ateisti...


      • anti-bibliaaaaa
        Bibliaaaaaa kirjoitti:

        En minä ole pyytänyt teitä käyttäytymään ketjussa osoitetulla tavalla. Itsehän te osoitatte tuollaisesta eritytymisestä päättelykykyisestä ja asiallisesti käyttäytyvästä ihmisestä. Tämänkin ketjun kautta voi todeta onko teillä tarkoituksena asiallinen ja tieteellinen keskustelu vaiko eikö. Eikös Homo sluttus lajin syntyminen todista evoluutiosta/lajiutumisesta. Osoitan että ymmärryksenne ja uskontonne aikaansaa käytöksenne.

        "En minä ole pyytänyt teitä käyttäytymään ketjussa osoitetulla tavalla."

        Olethan sinä. Sitä saat mitä tilaat, tai oikeastaan saat kiltimpää kuin mitä tilaat.


    • Bibliaaaaaa

      Ja olisittehen te voineet jättää sen todisteeksi kreationistisesta huonosta käyttäytymisestä johon muutkin osallistuivat alunperin. Miksi poistatitte nämä aloitukset?
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14422042/lajiutumisesta-lisaa---homo-sluttus-
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14415960/homo-sluttus---uusi-laji-vahvistettu!

      Minulla ei ole syytä poistattaa häiriökommenttejanne ja keskustelujanne. Käytän niitä osoittaakseni nämä asiat.

      Eikä minulla ole syytä ottaa käyttööni nimimerkkejä joilla te kirjoittelette kuten teidän lajityypillinen käyttäytyminen teidät pakottaa, ja sitten epätoivoisesti koitatte esiintyä kroationisteina:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14416002/noin-toimii-evokki

      Mutta ehkä voitte muuttua.. ehkä ette :)

      • Olet sinä uskomaton klovni, kun edelleen mainostat jotain infantiilia sontaasi kuvittelemistasi olkiukoista, joilla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, ja sitten kehtaat jauhaa jotain toisten käytöksestä.

        Sinä tuotat tänne pelkkää valheellista paskaa, ja mainostat muita jotka tekevät samaa. Silloin kannattaisi olla aika hiljaa muiden käytöksestä.


      • poistattaja

        Oliskohan poistatuksella jotain tekemistä sen kanssa, että vittuilet ja kiukuttelet etkä edes yritä olla asiallinen...


      • Bibliaaaaaa
        poistattaja kirjoitti:

        Oliskohan poistatuksella jotain tekemistä sen kanssa, että vittuilet ja kiukuttelet etkä edes yritä olla asiallinen...

        Olen asiallinen, ja osoitan ainoastaan miten toimitte. Kerron lisäksi syyn miksi te toimitte kuten toimitte.

        Keskustelen kyllä asiallisten kanssa täysin asiallisesti, ja kirjoitukseni voidaan hyvin todeta millaisia ovat. Biblia, Bibliaa, Bibliaaa, Bibliaaaa ja Bibliaaaaaa (ei rekattuina) nikkejä olen käyttänyt ennen tätä päivää ja vaihdan sitten sitä mukaa kun joku harrastaa nikkirekisteröintejä. Kirjoitukseni myös tunnistaa tekstin sisällöstä.

        Skippaan niiden kirjoittajien tekstit, jotka olen myös nimeltä maininnut. Utti ja ateisti1982 ainakin toistaiseksi. Tehkää tosi samoin ja skipatkaa tekstini tai tehkää mitä lystätte. Itse keskityn kirjoittamaan kreationistista ja osoittamaan evoluutiouskosta johtuvia ilmiöitä.


      • Bibliaaaaaa kirjoitti:

        Olen asiallinen, ja osoitan ainoastaan miten toimitte. Kerron lisäksi syyn miksi te toimitte kuten toimitte.

        Keskustelen kyllä asiallisten kanssa täysin asiallisesti, ja kirjoitukseni voidaan hyvin todeta millaisia ovat. Biblia, Bibliaa, Bibliaaa, Bibliaaaa ja Bibliaaaaaa (ei rekattuina) nikkejä olen käyttänyt ennen tätä päivää ja vaihdan sitten sitä mukaa kun joku harrastaa nikkirekisteröintejä. Kirjoitukseni myös tunnistaa tekstin sisällöstä.

        Skippaan niiden kirjoittajien tekstit, jotka olen myös nimeltä maininnut. Utti ja ateisti1982 ainakin toistaiseksi. Tehkää tosi samoin ja skipatkaa tekstini tai tehkää mitä lystätte. Itse keskityn kirjoittamaan kreationistista ja osoittamaan evoluutiouskosta johtuvia ilmiöitä.

        Millä perusteilla luokittelet kirjoittajia asiallisiksi ja asiattomiksi? Onko Homo sluttus -"vitsailu" sinusta asiallista? Entä sopiiko se kristilliseen nöyryyteen ja lähimmäisenrakkauteen? Mikä sinua estää rekisteröimästä nimimerkkiäsi?

        Tuleeko vastaukseksi muunnelma teemasta "yksi asiallinen kysymys kerrallaan, pliis"?


      • bibliaaaaaa

        Kirjoitit: "Millä perusteilla luokittelet kirjoittajia asiallisiksi ja asiattomiksi? Onko Homo sluttus -"vitsailu" sinusta asiallista?*

        Hyvä, oivalsit itse asian. Nimenomaan kirjoitetun perusteella. Miten itse luokittelit sen kirjoituksen_ http://keskustelu.suomi24.fi/t/14426898/homo-sluttus---uusi-laji!! närkästyttikö se? miksi? Varoittelin muissa ketjuissa että se voi herättää ärtymystä.


      • bibliaaaaaa kirjoitti:

        Kirjoitit: "Millä perusteilla luokittelet kirjoittajia asiallisiksi ja asiattomiksi? Onko Homo sluttus -"vitsailu" sinusta asiallista?*

        Hyvä, oivalsit itse asian. Nimenomaan kirjoitetun perusteella. Miten itse luokittelit sen kirjoituksen_ http://keskustelu.suomi24.fi/t/14426898/homo-sluttus---uusi-laji!! närkästyttikö se? miksi? Varoittelin muissa ketjuissa että se voi herättää ärtymystä.

        Homo sluttus -"vitsailu" on sinusta ilmeisesti asiallista. Oi tuota kristityn nöyryyttä ja lähimmäisenrakkautta.

        Et vastannut poikjuhgin kysymyksiin, mutta se ei tietenkään ole mikään yllätys.


      • bibliaaaaaa kirjoitti:

        Kirjoitit: "Millä perusteilla luokittelet kirjoittajia asiallisiksi ja asiattomiksi? Onko Homo sluttus -"vitsailu" sinusta asiallista?*

        Hyvä, oivalsit itse asian. Nimenomaan kirjoitetun perusteella. Miten itse luokittelit sen kirjoituksen_ http://keskustelu.suomi24.fi/t/14426898/homo-sluttus---uusi-laji!! närkästyttikö se? miksi? Varoittelin muissa ketjuissa että se voi herättää ärtymystä.

        Minusta tuo sinun sluttuilusi on typerää ja lapsellista. Kymmenvuotiaalla se olisi normaalia, mutta sinun tapauksessasi se antaa vahvaa viitettä siihen mitä muutkin ovat ehtineet olettaa, eli et taida olla uskova lainkaan vaan käytät uskontoa vain keljuilun ja kiukuttelun tekosyynä.


      • Bibliaaaaaa
        poikjuhg kirjoitti:

        Minusta tuo sinun sluttuilusi on typerää ja lapsellista. Kymmenvuotiaalla se olisi normaalia, mutta sinun tapauksessasi se antaa vahvaa viitettä siihen mitä muutkin ovat ehtineet olettaa, eli et taida olla uskova lainkaan vaan käytät uskontoa vain keljuilun ja kiukuttelun tekosyynä.

        Meinaat että se on typerää ja lapsellista, loistavaa. Sinulla on vapaus tulkita silleen, mutta miksi vastustat lajiutumista? Mitenkä se eroaa evoluutioteorista. Haluatko sanoa ettei evoluutio ja lajiutuminen olisikaan totta. Voihan siellä käydä ilmaisemassa eriävät mielipiteet tai todisteet. Eikös tiede silleen toimi?

        Tekstisi on tuossa ymmärrettävää ja perusteltuakin, mutta vastustatko minua uskoni vuoksi. Samoja perustelujahan käytetään koulumaailmassakin, ja vahvasti uskotaan että mutaatioiden kautta lajit muuttuvat toiseksi. Keljuilua ei ole erikseen mainittu siinä ketjussa, kiukutelu kylläkin. Millä evoluutisella selityksellä tahtoisit perustella käyttäytymiseni? Ehkä voimme liittää asian tutkimukseen..

        Homo sluttus tutkimus kun ottaa kaikki näkemykset huomioon ja asettuu kaikelle tieteelliselle ja uskonnolliselle vertaisarvioinnille alttiiksi.


      • Bibliaaaaaa kirjoitti:

        Meinaat että se on typerää ja lapsellista, loistavaa. Sinulla on vapaus tulkita silleen, mutta miksi vastustat lajiutumista? Mitenkä se eroaa evoluutioteorista. Haluatko sanoa ettei evoluutio ja lajiutuminen olisikaan totta. Voihan siellä käydä ilmaisemassa eriävät mielipiteet tai todisteet. Eikös tiede silleen toimi?

        Tekstisi on tuossa ymmärrettävää ja perusteltuakin, mutta vastustatko minua uskoni vuoksi. Samoja perustelujahan käytetään koulumaailmassakin, ja vahvasti uskotaan että mutaatioiden kautta lajit muuttuvat toiseksi. Keljuilua ei ole erikseen mainittu siinä ketjussa, kiukutelu kylläkin. Millä evoluutisella selityksellä tahtoisit perustella käyttäytymiseni? Ehkä voimme liittää asian tutkimukseen..

        Homo sluttus tutkimus kun ottaa kaikki näkemykset huomioon ja asettuu kaikelle tieteelliselle ja uskonnolliselle vertaisarvioinnille alttiiksi.

        "Meinaat että se on typerää ja lapsellista, loistavaa. Sinulla on vapaus tulkita silleen, mutta miksi vastustat lajiutumista?"

        Sinun sluttuilusi pitäminen lapsellisena pelleilynä ei ole lajiutumisen vastustamista.

        "Mitenkä se eroaa evoluutioteorista."

        Esimerkiksi sillä tavalla että evoluutioteorioiden tekemiseen osallistuneet luonnontieteilijät ovat ymmärtäneet biologiset peruskäsitteet kuten laji ja lajiutuminen. Samaa ei voi sanoa sinusta.

        "Haluatko sanoa ettei evoluutio ja lajiutuminen olisikaan totta."

        Sinun homo sluttus -pelleilysi liittyy evoluutioon lähinnä siinä että se osoittaa evoluution kautta mitä ilmeisemmin syntyneen myös olentoja, kreationisteja, jotka ovat kaltaisiasi verrattain yksinkertaisia asioiden vääristelijöitä. Tai vaihtoehtoisesti provokatiivisia trolleja. Miten vain.

        "Voihan siellä käydä ilmaisemassa eriävät mielipiteet tai todisteet. Eikös tiede silleen toimi?"

        Trollit nylkyttävät. Jos haluat käyttäytyä kuin trolli, nylkytä lisää.

        "Tekstisi on tuossa ymmärrettävää ja perusteltuakin, mutta vastustatko minua uskoni vuoksi."

        Vastaan omasta puolestani: en vastusta sinua uskosi vuoksi, vaan siksi että olet röyhkeä ja tietämätön vääristelijä. Tai trolli, joka esittää tahallaan lapsellisempaa ja typerämpää kuin mitä oikeasti on.

        "Homo sluttus tutkimus kun ottaa kaikki näkemykset huomioon ja asettuu kaikelle tieteelliselle ja uskonnolliselle vertaisarvioinnille alttiiksi."

        Pelleilysi on vain lapsellista palstajätettä. Ei sellaista sontaa kenenkään ole tarpeen tämän enempää vatkata.


      • Bibliaaaaaa

        Kirjoitit: "evoluutioteorioiden tekemiseen osallistuneet luonnontieteilijät ovat ymmärtäneet biologiset peruskäsitteet kuten laji"

        ...ja nuo teorioiden tehtailijat ovat päätyneet päätelemään peruskäsityksenä: "Käytännössä lajia ei voi määritellä yksiselitteisellä tavalla, vaan eri tilanteissa käytetään erilaisia lajikäsitteitä. Mikään tunnettu määritelmä ei sovi kaikkiin elämän muotoihin" -wickedpedia :D

        Minulla on ehdotus. Antakaa toisillenne lisää titteleitä niin sillä taatusti valhekin muuttuu totuudeksi. Kyllä niihin useatkin luottavat. BG-proffa vaikka kuulostaa vakuuttavalta.

        Tsemppiä seurakuntaasi!

        Lajista lisää: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14423525/raamatullinen-luominen-pahkinankuoressa-(osa2)


      • Bibliaaaaaa kirjoitti:

        Kirjoitit: "evoluutioteorioiden tekemiseen osallistuneet luonnontieteilijät ovat ymmärtäneet biologiset peruskäsitteet kuten laji"

        ...ja nuo teorioiden tehtailijat ovat päätyneet päätelemään peruskäsityksenä: "Käytännössä lajia ei voi määritellä yksiselitteisellä tavalla, vaan eri tilanteissa käytetään erilaisia lajikäsitteitä. Mikään tunnettu määritelmä ei sovi kaikkiin elämän muotoihin" -wickedpedia :D

        Minulla on ehdotus. Antakaa toisillenne lisää titteleitä niin sillä taatusti valhekin muuttuu totuudeksi. Kyllä niihin useatkin luottavat. BG-proffa vaikka kuulostaa vakuuttavalta.

        Tsemppiä seurakuntaasi!

        Lajista lisää: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14423525/raamatullinen-luominen-pahkinankuoressa-(osa2)

        "Käytännössä lajia ei voi määritellä yksiselitteisellä tavalla, vaan eri tilanteissa käytetään erilaisia lajikäsitteitä. Mikään tunnettu määritelmä ei sovi kaikkiin elämän muotoihin" -wickedpedia :D"

        Käytännössä lajin voi määritellä esim. biologisen lajikäsityksen mukaan.

        "Yleisimmin käytetty lajikäsite on Ernst Mayrin määrittelemä biologinen lajikäsite, jonka mukaan eliöt kuuluvat samaan lajiin, jos ne pystyvät luonnonoloissa tuottamaan lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä keskenään. Tämän määritelmän mukaan hevonen ja aasi ovat eri lajeja, sillä niiden risteymät eli muulit ovat lisääntymiskyvyttömiä."
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Laji#Biologinen_lajik.C3.A4site

        Muita lajikäsitteitä samalta sivulta:

        "- Morfologinen lajikäsite, joka erottelee lajit niiden morfologisen rakenteen perusteella. Laji on ryhmä eliöitä, jotka muistuttavat rakenteellisesti toisiaan.

        - Ekologisessa lajikäsitteessä luokittelussa otetaan huomioon erot eliöiden ekologiassa ja käyttäytymisessä. Laji määritellään ryhmänä, joka asuttaa muista poikkeavaa ekologista lokeroa.

        - Fylogeneettisessä lajikäsitteessä laji määritellään sukuhaarana tai kehityslinjana, joka on erilainen muista ryhmistä ja jolla on oma evolutiivinen suuntansa.

        - Koheesiolajikäsitteen mukaan laji on ryhmä, jonka eliöiden koheesiomekanismit pystyvät pitämään yhtenäisenä. Näillä mekanismeilla voidaan tarkoittaa esimerkiksi geenivaihtoa ja luonnonvalintaa jotka pitävät lajin yksilöt samankaltaisina."

        Sinun "lajikäsitteesi" ei kuulu mihinkään edellämainituista, vaan on lapsellista pseudotieteellistä sontaa.

        "Minulla on ehdotus. Antakaa toisillenne lisää titteleitä niin sillä taatusti valhekin muuttuu totuudeksi. Kyllä niihin useatkin luottavat. BG-proffa vaikka kuulostaa vakuuttavalta. Tsemppiä seurakuntaasi!"

        Jännä että pelkkä "opettaja" on sinulle titteli joka aiheuttaa ärtymystä, kenties kateutta ja katkeruuttakin. Että voi kun sinullakin olisi jokin titteli tai asema yhteiskunnassa. Mutta voi harmi, lahkolaisopit kertovat että maailmanloppu on ihan kohta, turha lähteä opiskelemaan tai kurkottelemaan korkeampaa asemaa yhteiskunnassa. Se on sitä paitsi osoitus ylpeydestä, eiköstä juu? Jumala ei pidä ylpeistä ihmisistä.

        Tuolla samaisella perusteella Jumala ei todellakaan pidä sinusta; olethan niin ilmiselvän ylpeä kyhäämästäsi lapsellisen typerästä homo sluttus -fantasiasta ettet malta olla sitä joka perkeleen välissä mainostamatta.

        Jumala ei liene myöskään erityisen mielissään siitä että annat lähimmäisistäsi väärän todistuksen (syytät heitä valehtelijoiksi) ja rikot Hänen käskyään. Helvettipelkosi olkoon tästä synnistä johtuen entistä vahvempi.

        Eikä hän varmaan pidä myöskään siitä että ainoa päämääräsi tällä palstalla näyttää olevan toisin ajatteleville vittuilu. Ellei sitten Jumala todella ole se sadistinen hirviö, miksi hänet Raamatussa kuvataan. Sinun on parein toivoa että on, silloin sinua ei EHKÄ tuomita.


      • Bibliaaaaaa kirjoitti:

        Meinaat että se on typerää ja lapsellista, loistavaa. Sinulla on vapaus tulkita silleen, mutta miksi vastustat lajiutumista? Mitenkä se eroaa evoluutioteorista. Haluatko sanoa ettei evoluutio ja lajiutuminen olisikaan totta. Voihan siellä käydä ilmaisemassa eriävät mielipiteet tai todisteet. Eikös tiede silleen toimi?

        Tekstisi on tuossa ymmärrettävää ja perusteltuakin, mutta vastustatko minua uskoni vuoksi. Samoja perustelujahan käytetään koulumaailmassakin, ja vahvasti uskotaan että mutaatioiden kautta lajit muuttuvat toiseksi. Keljuilua ei ole erikseen mainittu siinä ketjussa, kiukutelu kylläkin. Millä evoluutisella selityksellä tahtoisit perustella käyttäytymiseni? Ehkä voimme liittää asian tutkimukseen..

        Homo sluttus tutkimus kun ottaa kaikki näkemykset huomioon ja asettuu kaikelle tieteelliselle ja uskonnolliselle vertaisarvioinnille alttiiksi.

        bg-ope ehtikin jo sanoa kaiken olennaisen. Sinuun on turha haaskata enempää aikaa ja vaivaa.


      • Bibliaaaaaa
        bg-ope kirjoitti:

        "Käytännössä lajia ei voi määritellä yksiselitteisellä tavalla, vaan eri tilanteissa käytetään erilaisia lajikäsitteitä. Mikään tunnettu määritelmä ei sovi kaikkiin elämän muotoihin" -wickedpedia :D"

        Käytännössä lajin voi määritellä esim. biologisen lajikäsityksen mukaan.

        "Yleisimmin käytetty lajikäsite on Ernst Mayrin määrittelemä biologinen lajikäsite, jonka mukaan eliöt kuuluvat samaan lajiin, jos ne pystyvät luonnonoloissa tuottamaan lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä keskenään. Tämän määritelmän mukaan hevonen ja aasi ovat eri lajeja, sillä niiden risteymät eli muulit ovat lisääntymiskyvyttömiä."
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Laji#Biologinen_lajik.C3.A4site

        Muita lajikäsitteitä samalta sivulta:

        "- Morfologinen lajikäsite, joka erottelee lajit niiden morfologisen rakenteen perusteella. Laji on ryhmä eliöitä, jotka muistuttavat rakenteellisesti toisiaan.

        - Ekologisessa lajikäsitteessä luokittelussa otetaan huomioon erot eliöiden ekologiassa ja käyttäytymisessä. Laji määritellään ryhmänä, joka asuttaa muista poikkeavaa ekologista lokeroa.

        - Fylogeneettisessä lajikäsitteessä laji määritellään sukuhaarana tai kehityslinjana, joka on erilainen muista ryhmistä ja jolla on oma evolutiivinen suuntansa.

        - Koheesiolajikäsitteen mukaan laji on ryhmä, jonka eliöiden koheesiomekanismit pystyvät pitämään yhtenäisenä. Näillä mekanismeilla voidaan tarkoittaa esimerkiksi geenivaihtoa ja luonnonvalintaa jotka pitävät lajin yksilöt samankaltaisina."

        Sinun "lajikäsitteesi" ei kuulu mihinkään edellämainituista, vaan on lapsellista pseudotieteellistä sontaa.

        "Minulla on ehdotus. Antakaa toisillenne lisää titteleitä niin sillä taatusti valhekin muuttuu totuudeksi. Kyllä niihin useatkin luottavat. BG-proffa vaikka kuulostaa vakuuttavalta. Tsemppiä seurakuntaasi!"

        Jännä että pelkkä "opettaja" on sinulle titteli joka aiheuttaa ärtymystä, kenties kateutta ja katkeruuttakin. Että voi kun sinullakin olisi jokin titteli tai asema yhteiskunnassa. Mutta voi harmi, lahkolaisopit kertovat että maailmanloppu on ihan kohta, turha lähteä opiskelemaan tai kurkottelemaan korkeampaa asemaa yhteiskunnassa. Se on sitä paitsi osoitus ylpeydestä, eiköstä juu? Jumala ei pidä ylpeistä ihmisistä.

        Tuolla samaisella perusteella Jumala ei todellakaan pidä sinusta; olethan niin ilmiselvän ylpeä kyhäämästäsi lapsellisen typerästä homo sluttus -fantasiasta ettet malta olla sitä joka perkeleen välissä mainostamatta.

        Jumala ei liene myöskään erityisen mielissään siitä että annat lähimmäisistäsi väärän todistuksen (syytät heitä valehtelijoiksi) ja rikot Hänen käskyään. Helvettipelkosi olkoon tästä synnistä johtuen entistä vahvempi.

        Eikä hän varmaan pidä myöskään siitä että ainoa päämääräsi tällä palstalla näyttää olevan toisin ajatteleville vittuilu. Ellei sitten Jumala todella ole se sadistinen hirviö, miksi hänet Raamatussa kuvataan. Sinun on parein toivoa että on, silloin sinua ei EHKÄ tuomita.

        Kirjoitit: "Jännä että pelkkä "opettaja" on sinulle titteli joka aiheuttaa ärtymystä, kenties kateutta ja katkeruuttakin."
        Kyseessä on oletuksesi johon olet täysin vapaa. Jos luit tarkoin niin minähän kehoitin teidän antamaan niitä toisillenne. Asia ei suinkaan ärsytä, sillä osaan päätellä asioiden todenperäisyyttä ilman titteleitä, ja silloinkin jos titteleitä käytetäänkin. Antaahan Jumalakin titteleitä ja valtuuksia..
        Kyllä evoseurakunnat saavat puolestani antaa lahkolaisilleen ihan mitä tahansa titteleitä, rankkinkeja ja toimia hierarkisesti aivan miten tahtovat. Olen uskonnonvapauden kannattaja, vaikka valehtelua vastustankin. Tätä oikeutta käytän kun kirjoitan.

        Se että seurakuntanne on lähtenyt muuttamaan alkuperäistä laji-käsitettä, ja tahdotte sitten pakottaa uskontonsa päätelmät muidenkin hyväksyttäväksi on kyllä hyvin ominaista homo sluttus -lajille.

        Kirjoitus liittyy olellisesti kaksoisotsikoihin, ja näitähän evoseurakunnat mielellään tekevät kuten aloituksessa osoitin. Kiitos että osallistut asiaan ja näytit miten niitä kyhäillään wickedpediaankin. Asian voi havaita myös aloituksessa esiintyvistä "raamatullinen luominen pähkinänkuoressa* kirjoituksista.


      • Bibliaaaaaa kirjoitti:

        Kirjoitit: "Jännä että pelkkä "opettaja" on sinulle titteli joka aiheuttaa ärtymystä, kenties kateutta ja katkeruuttakin."
        Kyseessä on oletuksesi johon olet täysin vapaa. Jos luit tarkoin niin minähän kehoitin teidän antamaan niitä toisillenne. Asia ei suinkaan ärsytä, sillä osaan päätellä asioiden todenperäisyyttä ilman titteleitä, ja silloinkin jos titteleitä käytetäänkin. Antaahan Jumalakin titteleitä ja valtuuksia..
        Kyllä evoseurakunnat saavat puolestani antaa lahkolaisilleen ihan mitä tahansa titteleitä, rankkinkeja ja toimia hierarkisesti aivan miten tahtovat. Olen uskonnonvapauden kannattaja, vaikka valehtelua vastustankin. Tätä oikeutta käytän kun kirjoitan.

        Se että seurakuntanne on lähtenyt muuttamaan alkuperäistä laji-käsitettä, ja tahdotte sitten pakottaa uskontonsa päätelmät muidenkin hyväksyttäväksi on kyllä hyvin ominaista homo sluttus -lajille.

        Kirjoitus liittyy olellisesti kaksoisotsikoihin, ja näitähän evoseurakunnat mielellään tekevät kuten aloituksessa osoitin. Kiitos että osallistut asiaan ja näytit miten niitä kyhäillään wickedpediaankin. Asian voi havaita myös aloituksessa esiintyvistä "raamatullinen luominen pähkinänkuoressa* kirjoituksista.

        "Kyseessä on oletuksesi johon olet täysin vapaa. Jos luit tarkoin niin minähän kehoitin teidän antamaan niitä toisillenne."

        Niin, annoit kehoituksesi kristillistä rakkautta huokuen.

        "Asia ei suinkaan ärsytä, sillä osaan päätellä asioiden todenperäisyyttä ilman titteleitä, ja silloinkin jos titteleitä käytetäänkin."

        Et sinä titteleitä vittuilisi elleivät ne sinua jollakin tavalla risoisi.

        Ja sinä "asioiden todenperäisyyden päättelijänä"? Hyvä vitsi.

        "Antaahan Jumalakin titteleitä ja valtuuksia.."

        Olematon mielikuvitusolento ei anna mitään.

        "Olen uskonnonvapauden kannattaja, vaikka valehtelua vastustankin."

        Hyvä. Sitten voitkin lopettaa "evoseurakunnasta" kirjoittelun. Tuollaiset seurakuntapuheet ovat samaa sarjaa kuin sluttuilut: vittuilun vuoksi loihdittua valheellista mielikuvitussontaa.

        "Se että seurakuntanne on lähtenyt muuttamaan alkuperäistä laji-käsitettä, ja tahdotte sitten pakottaa uskontonsa päätelmät muidenkin hyväksyttäväksi on kyllä hyvin ominaista homo sluttus -lajille."

        Ei sinun ole pakko uskoa mitään mitä tiede sanoo ja tietää. Ei todellakaan. Olet vapaa muuttamaan maakuoppaan asumaan ja miettimään sopivaa rukousta, jottei seuraava kulkutauti tai tulehdus vie sinua mielikuvitusystäväsi luokse ennen aikojaan.

        "Kirjoitus liittyy olellisesti kaksoisotsikoihin, ja näitähän evoseurakunnat mielellään tekevät kuten aloituksessa osoitin. Kiitos että osallistut asiaan ja näytit miten niitä kyhäillään wickedpediaankin. Asian voi havaita myös aloituksessa esiintyvistä "raamatullinen luominen pähkinänkuoressa* kirjoituksista."

        Ah, salaliittoteoriat. Tuo jos jokin on hyvä tapa antaa itsestään vielä luulevaistakin sekopäisempi kuva. Olet hyvää vauhtia luisumassa siihen tilaan mihin palstalla trollaava Jyrki Soini (Yurki1000js) on itsensä ajanut.


    • TietäväKreationisti87

      Evolutionismi ei kuulu palstan aihepiiriin.

      Ilmoitettu poistoon.

    • Bibliaaaaaa

      Wickedpedia nerokkaasti toteaa myös: "Arviot lajien todellisesta lukumäärästä vaihtelevat yleensä välillä 530 miljoonaa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Laji

      Raamattu käyttää sanaa "välillä" hieman toisin mitä nämä homo sluttukset, mutta olkoon näin. . http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
      #hakusana: välillä
      Rakastavana ihmisenä säästän teitä vähän vaivalta koska tiedän teidän olevan hitaita ymmärtämään:
      Mal. 3:18
      Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.

      Terveisiä neroille!

      • "Wickedpedia nerokkaasti toteaa myös: "Arviot lajien todellisesta lukumäärästä vaihtelevat yleensä välillä 530 miljoonaa""

        5 - 30 miljoonaa. Jotenkin ei yllättänyt lainkaan ettei älykkyytesi riittänyt ymmärtämään väliviivan puuttumista.


    • Bibliaaaaaa

      En minä ole jättänyt väliviivaa pois, mutten ylläty että nuo ovat, haluten harhaanjohtaa ihmisiä mahdollisimman paljon... Vaikea tietenkin korjata asiaa, tai puuttuukohan tahto. 530 kun vaikutttaa evolutiivisesti paremmalta ja virheillähän kaikki on selitettävissä kun valhe tulee ilmeiseksi.

      • "En minä ole jättänyt väliviivaa pois, mutten ylläty että nuo ovat, haluten harhaanjohtaa ihmisiä mahdollisimman paljon..."

        Lapset ja yksinkertaiset ovat helposti harhaanjohdettavia. Kiitos kun todistit tämän.

        "Vaikea tietenkin korjata asiaa, tai puuttuukohan tahto. 530 kun vaikutttaa evolutiivisesti paremmalta ja virheillähän kaikki on selitettävissä kun valhe tulee ilmeiseksi."

        Tai sitten voi käydä muista lähteistä, esim. englanninkielisestä wikipediasta tarkistamassa mitä se arvioidusta lajimäärästä kertoo. Yksinkertaiselle luulevaiselle saattaa toki olla ylivoimainen tehtävä, vai mitä?


    • Bibliaaaaaa

      Tismalleen. Monelle riittää kun virheet jätetään voimaan. Homo sluttuksille niin tyypillistä. Vierelle vaan heitellään jotain sinnepäin kuten nämä kaksoisotsikotkin jottei vain totuuksia löydettäisi. Osuu ja uppoo.

      • asiallinen.kysyjä

        Kertoisitko lisää totuuksista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1764
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      107
      1269
    3. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1184
    4. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1065
    6. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      66
      1026
    7. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      883
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      55
      859
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      833
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      824
    Aihe