Noin toimii evokki

Bibliaa

Joku evokki on näköjään nähnyt hyväksi varastaa nikkini ja lisäillä siihen ylimääräisiä a-kirjaimia. Kaikki sellaiset kommentit ovat pelkkää evolutionisti-nihilistien luonnonlantaa. Itse kirjoitan jatkossa vain tällä rekatulla nimimerkillä.

18

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopa_joo_joooo

      Ja juttusihan kiinnostaakin kuin kottikärryllinen sitä luonnonlantaa.

    • Bibliaaaa

      Niin asia on toisinpäin.
      Sattumoisin minulla on kirjoituksiani tallessa koska tunnistan kehittysoppinnen kautta omaksumanne typeryytenne..

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14412968/fundamentalisti-on-aina-nuoren-maan-kreationisti#comment-85812844
      tuolla ilmaisin sinun ottaneen nikkini,
      ja täällä ilmaiset evoluutiouskonnosta johtuvan idiotismisi.
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14417302/kirjaimellisen-tulkinnan-alyttomyys-#comment-85858541

      Fiksut kyllä tunnistavat tekstini :) Samoin fiksut tunnistavat valheenne. Te ette tunnista kuitenkaan mitään.
      Kerrohan miltä tuntuu olla tyhmä :D

    • Bibliaaaa

      Asia loppuun käsitelty. :D

    • Bibliaaaa

      Jes. 44:25
      joka teen tyhjäksi valhettelijain merkit, teen taikurit tyhmiksi, joka panen tietäjät peräytymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi.

    • kunhan.kysyn

      Oliko aloitus trollaus?

      • kunhan..kysyn

        Oliko kysymykseksi trollaus?


    • Bibliaaaaaa

      Bibliaa (rekisteröitynä on homo sluttus lajin edustaja)
      8.8.2016 16:48

      Identiteettiongelmista kirjoitettu artikkeli löydettävissä typistettynä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14422042/lajiutumisesta-lisaa---homo-sluttus-

      Homo sluttus ei välitä tällaisesta käytöksestä, eikä lajitovereita nuhdella. Armoton kitinä alkaa jos samaa metodia käytetään havainnollistamaan heidän omaa käytöstä.
      Homo sluttukselle on liki mahdotonta havainnollistaa mitään.

      Samaa on kokeiltu apinayhteiskunnassa jossa apinallista mölyä annettiin apinoiden itsensä kuultavaksi. He menivät täysin ymmälle ja kiukuttelivat intensiivisesti.

      • Bibliaaaaaa

      • Jummelli

        Homo sluttus? Viittaa luterilaisiin? Älä nyt enemmistöistä ala pilailemaan tai sattuu kohta "Juhaa Leukaan", vaikka Hela taisi sen silti välttää?


    • Ei kannata käyttää pientä L-kirjainta nikissä, koska numero 1 näyttää ihan samalta. Vältä myös nollia ja O-kirjaimia. Minunkin nikkini ne joskus varastivat ja trollasivat sen jälkeen. Osoittaa vaan miten kakaroita evokit ovat.

      • VainAikuisille

        Eihän kukaan aikuinen ihminen usko evoluutioteoriaan. Tai ehkä joku täysin vajaa tai muuten teinin asteelle jäänyt.


      • Hihuukki

        Höh, älä tee tuollaisia tolvanoita yleistyksiä, koska apinoit siinä nyt evokkeja:-D


    • Bibliaaaaaa

      Oleellistahan on kirjoitetun tekstin sisältö. Vaikka nuo sitten harrastelevat nikkien rekkaamista niin harrastelkoon. Jos on identiteettiongelmia, niin syytön minä siihen olen

    • Kysäisen uudelleen: ovatko homo sluttus -jutut ja jatkuva kiukuttelu sopivia rehelliselle kreationistille?

      Päätelkää itse onko Bibliaaaa vai allekirjoittanut oikea kreationisti, joka tuntee kristillisen nöyryyden ja lähimmäisenrakkauden.

      • Hihhhuuli

        No, sitä tuskin voi päätellä kovin helposti. Täällä valhtellaan tahattomasti ja pilaillaan silloin tällöin pahoin sanoin, että jos joku intoutuu vastaamaan "samalla mitalla takaisin"; niin kyllä siitä Mooses aina ilahtuu, vaikka Jeesus ehkä ei.
        Ja hihhuli nikin taisin itte varastaa, hullulla h-kirjaimella, joltakin aiemmalta hihulta:-D


    • Pakkstori

      Joo, on ihan kiva havannoida kaikenlaista, mutta älkää ihan turhista viittikö aloittaa enää uusia säikeitä, pidä se omana ajatuksenasi seuraavan kerran, kun joku nikkisi varastaa, eihän kukaan tiedä kuka olet siitäkään huolimatta vaikkei nikkisi olisikaan olisi enää omissa käsissäsi. Pakstori -nikkinikin pöllitiin kai, vaikken ole kokeillut, onko se rekistöröity sitten minulle, koska en viitti koko ajan kirjautua palvelimelle uudestaan, koska se rekisteröitynyt nikkini kestää vain ehkä puolituntia, ja sitten pitäisi kirjautua rekisteröityneesti taas uudelleen, hölmöö.... Jos sillä jotakin väliä muka on, niin mitä?

    • PAKKKKSTORI

      No nyt varastin itse nikkini pistämällä KKKKTA lisää:-D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe