Asevelvollisuus on perseestä, jätä väliin!

IntistäLivistänyt

20

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhyy_sivarit_on_paskaa

      Yhyy, yhyy miksi tyttöjen ei pidä mennä armeijaan.. Yhyy, miksi tytöt menevät vapaaehtoisesti armeijaan... Yhyy, miksi tytöistä tulee johtajia... Yhyy, miksi sivarit on luusereita ja pelkureita... Yhyy, miksi tyttöjen ei pidä leikata tukkaansa... Yhyy, miksi sivarit ovat pelkkää paskaa yhteiskuntamme rattaissa... Yhyy, miksi tytöt kusevat halveksimiensa sivareitten niskaan...

    • Saapumiserä_1_08

      Hyvä kirjoitus! Olisi pitänyt hankkia sairaan paperit ja jättää se roska väliin. Ikinä ei ole intistä ollut mitään hyötyä. Taitaa olla useimmat intin käyneet, kuten ylempi kirjoittaja, katkeria, kun eivät tajunneet jäädä pois.

    • poro123

      Juu kyllä vapautuksen hommaaminen on ainoa oikea tie. Kovat jätkät tosin menevät totaaliin. Armeijaan menevät vain lampaat.

      • totaali_paskahousu

        Yhyy, olen kova jätkä.. niin tai haluaisin olla mutta kun olen vain totaali, yhyy... Olen tosiaan vain pelkuri paskahousu totaali joka ei uskalla puolustaa Suomea eikä suomalaisia naisia, lapsia , heikompia, yhyy olen totaali pelkuri... Yhyy, olen täällä armeijan käyneiden miesten ja naisten selän takana loisimassa ja valittamassa kun naisten ei tarvitse leikata pois hiuksiaan, yhyy, yhyy... En voi enkä halua antaa yhteiskunnalle mitään koska se ei anna minun polttaa pilveä, yhyy... Aiheutan yhteiskunnalle vain kuluja ja sukulaisille loputonta häpeää olemalla huumehörhöinen totaali tai sivari, yhyy... Osa tytöistäkin suorittaa jo armeijan, on se niin väärin kun minusta ei siihen ole, olen täysin hyödytön nyhverö paskakasa, yhyy... yhyy....


      • Sivari1234
        totaali_paskahousu kirjoitti:

        Yhyy, olen kova jätkä.. niin tai haluaisin olla mutta kun olen vain totaali, yhyy... Olen tosiaan vain pelkuri paskahousu totaali joka ei uskalla puolustaa Suomea eikä suomalaisia naisia, lapsia , heikompia, yhyy olen totaali pelkuri... Yhyy, olen täällä armeijan käyneiden miesten ja naisten selän takana loisimassa ja valittamassa kun naisten ei tarvitse leikata pois hiuksiaan, yhyy, yhyy... En voi enkä halua antaa yhteiskunnalle mitään koska se ei anna minun polttaa pilveä, yhyy... Aiheutan yhteiskunnalle vain kuluja ja sukulaisille loputonta häpeää olemalla huumehörhöinen totaali tai sivari, yhyy... Osa tytöistäkin suorittaa jo armeijan, on se niin väärin kun minusta ei siihen ole, olen täysin hyödytön nyhverö paskakasa, yhyy... yhyy....

        On ne inttiläiset näköjään ainakin kovia ulisemaan :)


      • sivarit_paskasakkia
        Sivari1234 kirjoitti:

        On ne inttiläiset näköjään ainakin kovia ulisemaan :)

        Armeijan käyneet huutavat tarvittaessa, täytyyhän ohjeiden ja käskyjen kuulua. Toista se on sivareilla ja totaaleilla jotka itkeäulisevat milloin mistäkin. Tyttöjen hiusten pituudesta, armeijan setien huutamisesta tai vaan omaa paskamaista surkeuttaan. Sivarit ja totaalit ovat yhteiskunnan loisia joista ei koskaan ole mihinkään muuhun kuin ulisemaan.


      • Totaali

        Armeijan välttäminen on älykkyystesti, jonka sinä reputit. Mutta onhan sinusta sentään tykinruuaksi, eli et täysin hyödytön ole ;)


      • olet_saastaa
        Totaali kirjoitti:

        Armeijan välttäminen on älykkyystesti, jonka sinä reputit. Mutta onhan sinusta sentään tykinruuaksi, eli et täysin hyödytön ole ;)

        Mitäs se yhteiskunnan loinen taas uhoo? Olet kieltäytynyt suojelemasta Suomea ja sen yhteiskunnan jäseniä. Sinäkin katselisit vain vierestä kun vihollinen heittäisi pikkulapsiamme uuneihin poltettavaksi. Et kättäsi nostaisi vaan hakisit edelleenkin pelkästään omaa etuasi. Voiko olla mitään kuvottavampaa, pelkurimaisempaa ja epämiellyttävämpää kuin kaltaisesi saasta?


      • Totaali

        No älähän nyt pienestä hermostu, ei tarvitse heti kättelyssä vetää natsikorttia esiin :)

        Uhoaminen siellä intissä näköjään opitaan ja pari kirosanaa, mutta siinä se. Et eroa mitenkään huomiohakuisesta teinipojasta.


    • VellihousutUlisee

      Aseilla tappamisen opettelu on nykyaikaa, pelaattehan GTA CounterStrikee yms ^^

    • puolustaheikkoja

      Sitten kun miehet alkaa synnyttää ja imettää sekä kärsii kuukautisista joka kuukausi sekä vaihdevuosista . Miehen tehtävä on elättää perheensä ja suojella yhteiskuntaa sekä opettaa nuoria . Myös armeijassa oppii auttamaan muita sekä toimimaan luonnonkatastrofeissa oikein . Ole mies .

      • Voi mitä vanhollista paskaa. Kaikki naiset eivät synnytä, mutta sitä vaihtoehtoa ei anneta kovinkaan monelle miehelle että voisi valita toisin.


    • NaisetkoHeikkoja

      Ole mies äläkä naisvihaaja.

    • Sivari_On_Paskaläjä

      Olet surkea paskahousu, mitätön ja hydytön loinen. Olet pelkkää paskaa, ei vaan paskaakin alempi.

      • Totaali

        Kylläpä pikkumunaisesta alikersantista lähtee tänään ääntä :)


      • totaalit_on_paskaa
        Totaali kirjoitti:

        Kylläpä pikkumunaisesta alikersantista lähtee tänään ääntä :)

        Alikersantista pitääkin lähteä ääntä, se säästää henkiä tositilanteessa. Toisin se on kaltaisesi paskaläjän kanssa, ei kuulu mitään mutta haju on kuvottava.
        Onneksi Suomessa on jo naisalikersanttejakin joilla kaikilla on enemmän munaa kuin yhdelläkään sivari ja totaaliloisella.


      • totaalit_on_paskaa kirjoitti:

        Alikersantista pitääkin lähteä ääntä, se säästää henkiä tositilanteessa. Toisin se on kaltaisesi paskaläjän kanssa, ei kuulu mitään mutta haju on kuvottava.
        Onneksi Suomessa on jo naisalikersanttejakin joilla kaikilla on enemmän munaa kuin yhdelläkään sivari ja totaaliloisella.

        "Alikersantista pitääkin lähteä ääntä, se säästää henkiä tositilanteessa."

        Alikersantti ei pelkällä äänellä säästä yhtään henkiä tositilanteessa. Alikersantti huutaa korkeintaan: "perääntykää!" ja nappi napsahtaa omaan selkään.

        "Onneksi Suomessa on jo naisalikersanttejakin joilla kaikilla on enemmän munaa kuin yhdelläkään sivari ja totaaliloisella. "

        En pidä naisalikersantin rumasta munasta.


      • Olet_Paskahoususivari
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Alikersantista pitääkin lähteä ääntä, se säästää henkiä tositilanteessa."

        Alikersantti ei pelkällä äänellä säästä yhtään henkiä tositilanteessa. Alikersantti huutaa korkeintaan: "perääntykää!" ja nappi napsahtaa omaan selkään.

        "Onneksi Suomessa on jo naisalikersanttejakin joilla kaikilla on enemmän munaa kuin yhdelläkään sivari ja totaaliloisella. "

        En pidä naisalikersantin rumasta munasta.

        Sipsipoikaa taas itkettää. Väriseekö paskahousun alahuuli, kun olet niin paljon naisiakin heikompi setä henkisesti että fyysisesti?


      • Olet_Paskahoususivari kirjoitti:

        Sipsipoikaa taas itkettää. Väriseekö paskahousun alahuuli, kun olet niin paljon naisiakin heikompi setä henkisesti että fyysisesti?

        Mene sä vaan takaisin sinne peruskouluun oppimaan käytöstapoja, kuinka ihmisten kanssa tulee keskustella ja lue kusikeppi keskustelupalstan säännöt, jota rikot ihan jokaisessa kirjoittamassa viestissäsi! Ne käytöstavat eivät ole tainneet sulle upota mieleen armeijassa, jos moisen nyt olet keskenkasvuisena (ainakin päästäsi) edes käynyt! Olet kyl ihme sintti!


    • loosersloose

      sivarius on yks konsti jäädä surkeeksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe