Suomen huonoin autoliike

Mikä on suomen huonoin autoliike minkälaisia kokemuksia
Ilmoita

150 Vastausta

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Kyllä pohjanoteerauksen saa Suomuksen auto. Myivät minulle Toyota hiluxin jossa oli ostettaessa ajettu vain 65 t km. Viikon päästä koneesta katkesi nokkaketju eikä pulju korvaa mitään. Suomukselta vain kommentoitiin että " mitäs läksit niin heh heh olisit ollut kikkeliskokkelis niin ei ottais niin pattiin "

Kun uhkasin Suomuksen autoliikkeen myyjää nyrkiniskulla päähän niin ei vastaa enään puhelimeen.
2 VASTAUSTA:
Vai nokkaketju katkesi, kone on kylläkin hihnalla.
Mitäs läksit... JOOO-O, eihän Estoniakaan olisi uponnut jos se olisi pysynyt rannassa!!
+Lisää kommentti
Ysitien Auto Orivedellä pesee kyllä kaikki mennen tullen!
2 VASTAUSTA:
Oriveden Ysitien autosta en tiedä mutta niiden piste Linnainmaalla on kyllä huippu.Oli tarvetta pakettiautolle ja olisin yhdestä Transusta kysellyt vähän enemmän niin yllätys,ketään ei saa kiinni ja s-posteihin eivät vieläkään vastanneet vaikka aikaa mennyt jo reilu kuukausi.Ohi kulkiessa oli tarkoitus poiketa mutta eipä sieltä myyjää mistään tavoittanut joten katsoin parhaaksi unohtaa koko puljun.Eikä tarvitse koskaan enää kysellä saati ostaa sieltä mitään.
Jooo lupaavat korvata jos jotain tulee .eivät korvanneet mitään ku auto hajos heti.pitäa liikekieltoon laittaa koko pulju.
+Lisää kommentti
Max auto ylivieska
1 VASTAUS:
Aivan järkyttävän huonoa asiakaspalvelua. Lupaavat, mutta eivät täytä kaikkia lupauksiaan. Aggressiivista kaupankäyntiä, myyjät törkeitä asiakkaan kustannuksella. Voiko tällaista kaupankäyntiä olla? En kuuna päivänä suosittele kyseistä liikettä. Tämä ei ole mikään humpuukikirjoitus.
+Lisää kommentti
Js automoto kempele ei kannata ostaa todellakaan mitään siitä puljusta
2 VASTAUSTA:
Ei todellakaan kannata olla missään tekemisissä JS automoton kanssa, eivät ymmärrä auton tekniikasta mitään ja lisäksi katsastajat lahjottu.
Eikä kannata mitään antaa velaksikkaan, jättää laskut maksamatta.
+Lisää kommentti
Auto-s kempele suomen huonoin autoliike
Ilmoita
Se minkä mainostarroja näkee huoltoasemien vessoihin liimattuna.
Ilmoita
Mikähän sen huonon autoliikkeen määrittelee, korkeet hinnat, korkeat korot vai mikä?
Vaihtoautoliikkeitä on monenlaisia, osa niistä huoltaa autot ennen myyntiä mutta suurin osa vaihtoautoliikkeistä ei huolla mitään vaan vahinko vaan kiertämään.
Ilmoita
Tk-mpauto lahdesta. Perseestä revittyjä kiertopalkintoja kauppa täynnä.
Ilmoita
Premium Auto Finland Oy.Sovimme kaupat puhelimessa ja kyselin tarkasti auton kunnon puhelimessa.Korin kunto ja maalipinta piti olla virheetön,auto muutenkin kaikinpuolin moitteeton.Tulimme auton ostoon pitkän matkan päästä ja auton kunto ei vastannut ollenkaan sitä mitä puhelimessa annettiin ymmärtää.Korissa parkkipaikkalommoja molemmissa kyljissä,puskurissa hankaumia joita oli yritetty
jollain värivahalla korjata.Asiakaspalvelu todella onnetonta ja meitä syyllistävää.
Olen monessa autokaupassa kaupat tehnyt elämäni aikana mutta tämä paikka
oli kyllä pohjanoteeraus sovittujen puheiden ja asiakaspalvelun osalta.
EN SUOSITTELE !
Ilmoita
Autosuora Klaukkala, välttäkää jos suinkin mahdollista.
Ilmoita
Suomen huonoin autokauppiaan titteli on vaikea mitata. Täällä lähinnä keskitytään omasta huonosta kokemuksesta ostajana. Varmaan yli 90% kaupoista tehdään hyvässä ymmärryksessä molemmin puolin. Sopimus tehdään ja molemmat osapuolet hyväksyvät sen allekirjoituksella ja käden puristuksella.
Jos sopimuksen on ostaja huonosti lukenut tai ei lukenut ollenkaan on se hänelle tappioksi. Hänet äkkiä löytää täältä.

On kuitenkin otettava huomioon titteliä haettaessa muitakin kriteerejä.
Minkälainen kauppias on työntekijöilleen? Maksaako oikeaa palkkaa oikeaan aikaan? Työolosuhteet tulisi myös huomioida titteliä haettaessa ja myös se, että puhalletaanko siihen kuuluisaan yhteiseen hiileen.

Myös maksuvalmius on iso osa liikkeen hyvyyttä mitattaessa.
Maksetaanko omat laskunsa ajoissa?

Minulla on 46-vuoden työkokemus neljästä eri autoliikkeestä Lapista Etelä-Suomeen ja yhdestäkään ei ole huonoa sanottavaa. Joka päivä on ollut erilainen ja kaikkia kuulee ja näkee ja se on elämän rikkaus.

"Autoliike on niin vahva kuin sen heikoin lenkki ja se heikkolenkki on vain korjattava."
1 VASTAUS:
Auto-Bil korjauttaa myymänsä autot muilla ja jättää korjaajan maksumieheksi. Mutta asiakas kyllä joutuu heille maksamaan osan rästissä olevasta korjauksesta.
Väittämä perustuu kokemukseen!
+Lisää kommentti
Kamux.
1 VASTAUS:
Totta. Oulussa olin katselemassa ainoastaan yhtä autoa ja taskut kuvainnollisesti ratkeilivat rahasta, mutta palvelua en saanut vaikka kysyin. Sen sijaan kuuntelin ja katsoin kun kaksi myyjää oli yhden asiakkaan kimpussa. Aikani kuuntelin asiakkaan mölyä siitä kuinka hänen vanha autonsa on lähes uuden veroinen koska oli huoltanut kaiken itse ja taas ei voinut olla ollenkaan varma onko liikkeen auton huoltokirjan leimat miten ammattimainen asentaja leimannut, epäillen vahvasti auton kestävyyttä. Sitten kyllästyin ja lähdin. Luulisi kunnon myyjän jo tuollaisista puheista tajuavan jättää leikin kesken. Jos kaupat tuli niin riesan sai asiakkaasta.
+Lisää kommentti
Hämeen Automyynti Oy ja tämä johtuu "asiakaspalvelusta" (jota ei ole) ja omistajien huonosta käytöksestä. Myyvät netissä autoja, joita ei oikeasti ole.
Ilmoita
Hämeen vaihtarit Ylöjärvi-En voi suositella kenellekkään
Ilmoita
No kaikki liikkeet joissa bisnes tehdään isolla rahoituskorolla. Autossa ei välttämättä edes ole kauheeta katetta mutta korko esim 5,9% on todelliselta koroltaan kuluineen jotakuinkin 8%....ja sillä sitä bisnestä tehdään. Se korko ei ole rahoitusyhtiön korko vaan liikkeen korko. Tietyt liikkeet tekevät bisnestä myyden autoja edullisella hinnalla ja rahoitus on sitten se mistä kate tulee. Yksityinen ei osta 5,9% korolla mitään sillä siinä tulee tonnitolkulla rahoituskuluja.
2 VASTAUSTA:
Se on aika lailla se ja sama onko korko 3 vai 6% jos on järki päässä ostaessa, eli ei ota enempää osamaksuja kuin mitä kestää maksaa vuodesta kahteen. Aina voi hakea pankista halvemman lainan ja ostaa sillä liikkeestä "käteisellä" jos on jostain kumman syystä pakko saada kauan maksettava auto.
Mä luulen että rahoitus yhtiö ottaa koron eikä autoliike.
Ja miksi pitäisi saada muiden rahoja käyttää ilman korvausta?
+Lisää kommentti
Ylivieskan maxauto!! Kaikki autot hajoaa käsiin mitä niiltä saa!? Uskomattoman hidas huoltopalvelu ja myyjät lupaa kuut taivaalta eikä mitkään lupaukset pidä.
1 VASTAUS:
Sieltäkö saa autoja?? Minä olen ostanut sieltä yhden ja se on kyllä kestänyt hyvin.
+Lisää kommentti
Varotuksen sana!!!
Raisiossa Dh- auton vastuu myyntihetken jälkeen siirtyy ostajalle.
Luki papereissa mitä tahansa myyjä ei vastaa vioista.
1 VASTAUS:
Samaa mieltä. Subarun heiltä ostaneena, 2vko jälkeen hajos ohjaustehostin. Soittoa sekä lukemattomia s-postin vaihtoja suuntaan ja toiseen. Heidän vastaus myynissä oleville autoilleen ylipäätään, " huollamme kaikki vaihtoautot ennen myyntiä, vaihdamme myös kaikki öljyt. Syy ohjaustehostimen hajoamiseen oli vetiset ohjaustehostimen öljyt. Eli oli, lohkolämmitin, autopiuhassa, -11 pakkasta ja öljyt pääsi jäätymään koska öljyn seassa vettä tai muuta vastaavaa herkästi jäätyvää nestettä. 900e uus ohjaustehostin vaihtoineen. Itse maksoin kun autoliike ei ottanut mitään vastuuta, päinvastoin vittuilivat vain että en tiedä autoista yhtään mitään.
+Lisää kommentti
ostetaanautoja
Ilmoita
Sunny car center
Ilmoita
ysitien auto,olen kaksi kertaa käynyt katsomassa matkailu autoa,mutta myyjät ei tule palvelemaan! Ostin muualta..
1 VASTAUS:
On autoliikkeitä, joissa ymmärretään, kuinka asiakkaita palvellaan ja kauppaa tehdään ja sitten on autoliikkeitä, joissa myyjät eivät osaa myydä ja voivotellaan huonoa tulosta, eikä ymmärretä, miksi kauppa ei käy. Näissä autoliikkeissä pomo voi katsoa peiliin ja kysyä itseltään, miksi olen valinnut peukalonpyörittäjiä automyyjiksi.
+Lisää kommentti
Veho Olari, heidän mainostamaa autoa ei edes löytynyt liikkeestä oli kuulemma Laakkosella takuu tarkastuksessa. Vaihtohyvitys 6000 € alle sen mitä autojobbarit tarjosivat vaihtoautostani, jos olisin myynyt autoni suoraan jobbarille. Myyjäkin tuntui tehneen 20 vuotta liian pitkään autokauppaa ainakin palvelualttiudesta päätellen.
18 VASTAUSTA:
Taisit aloittaa kaupankäynnin vähän "väärällä jalalla" ja myyjä antoi oman vastineensa sinulle, ettei tarvitsisi enään tuhlata aikaa kanssasi?
Js automoto myy täyttä paskaa ja valehtelee suoraan päin naamaa...ei enää ikinä sinne! Ylihinnoiteltuja paskoja vielä kaiken lisäksi...isot menot ja suuret voitot näin autoihinkin
Kontion automyynti -kiiminki myy huutokaupassa koska autoissa niin paljon vikoja! Ei tarvii korjailla.kun on myyty sitä kautta! Ilmoitukset eivät todellakaan kerro kaikkia vikoja! Huutamatta jättäkää ihmiset hyvät!
JavaCar lahdest myi meille ruosteetoman auton mutta eipä ollutkaan ruosteeton. Vikoja ilaantu jo kahden päivän jälkeen olen ollut yhteydessä autoliikkeeseen montakertaa kerran on jopa puhelimeen vastattu. asia on vasta alku metreillä katotaan miten se etenee.
Miten menni auton kanssa? olen itse ostanut ajoneuvon sielltä ja siinä oli mittari ruuvattu...
seonse kirjoitti:
Miten menni auton kanssa? olen itse ostanut ajoneuvon sielltä ja siinä oli mittari ruuvattu...
Mikä liike?
Tyytymätön kirjoitti:
JavaCar lahdest myi meille ruosteetoman auton mutta eipä ollutkaan ruosteeton. Vikoja ilaantu jo kahden päivän jälkeen olen ollut yhteydessä autoliikkeeseen montakertaa kerran on jopa puhelimeen vastattu. asia on vasta alku metreillä katotaan miten se etenee.
Miten meni loppujen lopuksi?
Itsekin ostin Java Car Lahti liikkeestä auton ja oli täysi pommi. Ei loppujen lopuksi tainnut mikään tieto pitää paikkaansa, mitä myynti ilmoituksessa luki.

Paljon tästä liikkeestä on näköjään kirjotettu, mutta palautteet poistettu sääntöjen vastaisena. Oispa ollut hauska lukea muidenkin kokemukset. Ja olisi pitänyt löytää tämä ketju ennen auton ostoa.
Voi kun olisin nähnyt nämä ennen auton ostoa Javacar autoliikkeestä... Yritin kyllä tutkia liikkeen taustoja ennen ostoa. Nyt pelkästään huonoja kokemuksia.. vajaan 8000e autosta levahti kone alle 4vk ostosta. Nyt taisteltu 5kk korjauksesta. Myyjä kusettaa sen minkä ehtii, lupaa maksaa osat, sanoo lähettävänsä itse osat, pyytelee ennakkolaskuja korjaamosta mutta jättää kaikki hoitamatta. Milloin mitäkin mitä ihmeellisempiä selityksiä, miksi ei ole tehnyt miten on sanonut. Yritämme nyt lähteä purkamaan kauppoja oikeusteitse, jotenkin tämä myyjä on saatava vastuuseen teoistaan tai merkintää alle, että muut eivät joutuisi tämän saman huijattavan uhriksi.
Huijari55543 kirjoitti:
Voi kun olisin nähnyt nämä ennen auton ostoa Javacar autoliikkeestä... Yritin kyllä tutkia liikkeen taustoja ennen ostoa. Nyt pelkästään huonoja kokemuksia.. vajaan 8000e autosta levahti kone alle 4vk ostosta. Nyt taisteltu 5kk korjauksesta. Myyjä kusettaa sen minkä ehtii, lupaa maksaa osat, sanoo lähettävänsä itse osat, pyytelee ennakkolaskuja korjaamosta mutta jättää kaikki hoitamatta. Milloin mitäkin mitä ihmeellisempiä selityksiä, miksi ei ole tehnyt miten on sanonut. Yritämme nyt lähteä purkamaan kauppoja oikeusteitse, jotenkin tämä myyjä on saatava vastuuseen teoistaan tai merkintää alle, että muut eivät joutuisi tämän saman huijattavan uhriksi.
Java car ei ole edes heidän oikea/virallinen yrityksen nimi. Enemmänkin nettiauton käyttäjä tunnus. Virallinen yrityksen nimi on Tmi Jorma Immonen.
Javacarkusetus kirjoitti:
Java car ei ole edes heidän oikea/virallinen yrityksen nimi. Enemmänkin nettiauton käyttäjä tunnus. Virallinen yrityksen nimi on Tmi Jorma Immonen.
Just. Meille taas myi auton Tmi J.Ämmälä nimiin.
Noi kummatkaan toiminimet eivät luultavasti ole javacarin kanssa tekemisissä muuten kuin ovat myyneet auton sinne. Javacar ei ole vain välissä siirtänyt oman yrityksen nimiin autoa.
Huijari55543 kirjoitti:
Mitä koneelle tuli, miksi levähti?
Tuo että lupaavat maksaa korjaukset ja jättävät hoitamatta on näköjään normi settiä heille.
No eipä myyjätkään käytä edes omaa etunimeään liikkeen sivuilla vaan nekin muutettu ihan muuksi. Eivät kehtoo kun valehtelevat korvat punasena :D
JavaCar kirjoitti:
Mitä koneelle tuli, miksi levähti?
Tuo että lupaavat maksaa korjaukset ja jättävät hoitamatta on näköjään normi settiä heille.
Ostamassamme autossa oli kansi halki. Ja on ollu jo tiedossakin mitä todennäköisimmin, tarkemmin kun tutkittiin niin auto seisonut ja suuttimia vaihdettu, kun luultu alkuun, että diesel menee suuttimien kautta öljyn sekaan. Vaikuttaa siltä, että myy autokorjaamoilla lojuvia jollain lailla nippuun laitettuja vikaisia yksilöitä, joiden ei tarvitsekaan kestää, kuin myynti hetken. Just tuossa soitti asianajotoimistosta, pitää lähtee asiaa viemään käräjäoikeuteen, että saisi laittamani kaupan purku vaatimuksen vietyä loppuun asti.
Itse jouduin myös saman liikkeen huijaamaksi. Kolariauton myi kolaroimattomana ja juuri katsastettuna vaikka leima oli menossa umpeen. Autossa oli semmoisia vikoja millä ei olisi voinut mennä mitenkään leimasta läpi mutta puhtaat paperit oli saanut ostettua joltain katsastusasemalta.
Itselläni vain huonoja kokemuksia. En asioisi enääm koskaan kyseisessä "autokaupassa" 0/5 kokemukset.
Javaca kirjoitti:
Itse jouduin myös saman liikkeen huijaamaksi. Kolariauton myi kolaroimattomana ja juuri katsastettuna vaikka leima oli menossa umpeen. Autossa oli semmoisia vikoja millä ei olisi voinut mennä mitenkään leimasta läpi mutta puhtaat paperit oli saanut ostettua joltain katsastusasemalta.
Itse ihmettelin samaa. Oli käyttänyt heinolan a-katsastuksessa ja meni läpi puhtain paperein? Katsastuksen jälkeen suoraan korjaamolle ja viat olleet kuulema pitkään kun olivat niin rikki.
Huijari55543 kirjoitti:
Itsellä on seuraavanlaiset kokemukset kyseisestä java car liikkeestä.

Auton piti olla ruosteeton ja maalipinnan bueno. Säilyttåvät autoja ulkona, niin eihän sitå kunnolla nähnyt mitään lumen alta. Kattossa oli enemmän ruostetäpliä siellä täällä. Vähän oli kannessakin. Sivussa oli pitkä naarmu.

Renkaat uudenveroiset. Eli oli vaihtokunnossa. Hiljainen ja hyvä ajaa. Ääntä piti ja tärisytti. Myyjä siihen että johtuu huonoista renkaista.

Aukoton huoltohistoria ja merkkiliikkeen huoltokirja. Todellisuudessa puuttui osa huolloista huoltokirjassa. Oli 40000km tauko että ei ollut mitään merkintöjä.

Myyjältä kysyin että milloin on hihna vaihdettu. On kuulema ketjukoneella niin ei tarvii vaihtaa. Epäilin ja sanoin että tarkista asia vielä. Myyjä siihen, että jos olisi hihnalla, niin olisihan huoltokirjassa merkinnät siitä,. Nyt ei ole mitään merkintöjä. Kun pääsin perille, niin myyjä sanoi että onkin hihnalla ja löysikin huoltokirjasta merkinnät vaihdosta. Kun tarkistin myöhemmin korjaamosta missä hihnan vaihdot oli tehty, niin eivät ole mitään hihnoja siihen autoon vaihtaneet. Ainoastaan öljyn vaihdon. Eli joku on rastinut heidän kirjaansa ruksit jälkikäteen, että olisi myös hihnat vaihdettu. Eli todellisuudessa jakohihna oli jo 40000km miinuksella. Soitin vanhalle omistajalle että miksi ei ole vaihtanut, kertoi että auto oli hänelle myyty ketjukoneellisena.

Liike oli kuulema ostanut auton yksityiseltä henkilöltä Jyväskylästä. Todellisuudessa olivatkin ostaneet autokorjaamolta Tampereelta.

Auto oli juuri katsastettu ilman huomautuksia. 100km katsastuksen jälkeen auto levisi, oli laakerit ihan tohjona ollut pitkään. Myös polttimoita oli palanut sieltä täältä. Näistäkään ei mitään huomautusta.

Liike sanoi että vie korjaamolle, he maksaa laskun. No eivät maksanetkaan. Liike sanoi että laita kuvat laskuista, he laittavat sulle tilille rahat. No eivät laittaneet.

No olin itse aika sinisilmäinen kun uskoin kaiken mitä liikkeen edustaja minulle puhui. Taas kantapään kautta oppii lisää ihmisten hienoudesta. Näiden myyjien pitäisi vaihtaa alaa ja mennä kokoomuksen riveihin.
+Lisää kommentti
Se "liike" jonka nimeä ei saa mainita.
Ilmoita
Rintajouppi tikkurila anto kerran semmosen alta lipan tarjouksen mun uudesta autosta että en enää koskaan mene sinne. Toinen liike hyvitti 14 tonnia enemmän.
1 VASTAUS:
Rinta-Jouppi Lahdessa, sen kierrän henkilökohtaisesti jos on auton tarvetta, ei yksi ja kaksi tapausta minun korviini tullut, kun asiakas on saanut pettyä rankasti, eikä kyseessä ole olleet edes halvimmat pommit, että saahan noita autoja muualtakin kun tarvetta ilmenee
+Lisää kommentti
Paimelan paroni!
Ilmoita
kamux paska. Paimelan paroni parhaimpia!
1 VASTAUS:
Oliskohan reiskaa itse valkama kun sellasta navetta liiketoimintaa suosii :D
+Lisää kommentti
Taitaa täälä autokauppiaat haukkua toisiaan :D
Ilmoita
Halveksuttavin liike on sellainen, jonka täytyy mainostaa keskustelupalstoilla, vessojen seinillä yms.
Ilmoita
Huonoin liike on sellainen joka myy aina halvemmalla kuin muut.
Ilmoita
Ostaa 10000 eurolla ja myy ulos 5000 eurolla. Asiakkaat tosin tykkäävät, sillä heidän mielestään juuri se oma auto on aina puolet arvokkaampi kuin kaikki muut samanlaiset.
Ilmoita
KUKA ON PUHELIMESSA !!!
STOP STOP STOP !!!
1 VASTAUS:
Tämäkö?
https://youtu.be/GxtuhaYyaTo
+Lisää kommentti
Otsikon mukainen autoliike löytynee tältä listalta.

https://kuluttaja.fi/musta-lista/

"Vältä näitä yrityksiä!
Mustalla listalla mainitut yritykset eivät ole noudattaneet kuluttajariitalautakunnan suositusta siitä, miten niiden pitää hyvittää virheensä kuluttajalle. Suosittelemme välttämään tällaisia yrityksiä. Julkaisemme Mustan listan tapaukset kartalla vuodesta 2014 eteenpäin."
Ilmoita
Levorannan autoliike, Sastamala. Vaimon ostettua paljon ajetun auton, vaihdelaatikko poksahti viikko ostopäätöksen jälkeen... Ei tultu mitenkään vastaan asiassa kun oli niin paljon ajettu auto. Ihan paskaa toimintaa.
1 VASTAUS:
Semmosta se on vanhojen ja paljon ajettujen autojen kanssa. Miksi vaimosi ei ostanut uutta tehtaan takuulla, kun kerran niitäkin Levorannalta käsittääkseni saa?
+Lisää kommentti
Garage 35 tampere. hoonosuomi puhuva toimitusjohtaja joka ei sovi asiakaspalvelutyöhön ei pidä puheitaan eikä suostu neuvottemaankaan tekemistään virheistään, vaan kiukkuilee ja huutaa vittua ongelmatilaanteessa.
Kehitoittaa vielä olla opettamatta hänelle suomalaisuutta koskapa hän on asunut 20 vuotta suomessa
Omasta mielestää hän on enempi suomalainen kun hänen kanssaa asioinut 57 vuotias kantasuomalainen mies.
7 VASTAUSTA:
Olen samaa mieltä! Garage 35 ehdottomasti yksi Suomen huonoimmista autoliikkeistä. Eivät tunnu ymmärtävän myymistään autoista juuri mitään. KUN RAHAT ON TILILLÄ NIIN PELKKÄÄ KIROILUA TULEE VASTINEEKSI
En ole samaa mieltä, todella hyvä ja asiakaspalvelu ja auto vastasi myyjän kertomaa...
En voi suositella Garage 35 liikettä. Myyvät rikkinäisiä autoja eivätkä osaa niitä korjata suurista puheista huolimatta. Yrittivät korjata ostamaani autoa monta kuukautta siinä onnistumatta. Eivät myöskään suostu purkamaan kauppaa vaan vaativat ottamaan tilalle toisen auton. Tilalle ottamani auton arvo oli kahden kuukauden kuluttua PUOLET maksamastani kun sain sen onneksi myytyä eteenpäin. Todella huono maku jäi tästä liikkeestä, en voi suositella kellekkään.
Garage35: asiallista, asiantuntevaa ja joustavaa palvelua. Suosittelen lämpimästi!
T: Onnellinen bemarin omistaja
Huijatuksitullut kirjoitti:
En voi suositella Garage 35 liikettä. Myyvät rikkinäisiä autoja eivätkä osaa niitä korjata suurista puheista huolimatta. Yrittivät korjata ostamaani autoa monta kuukautta siinä onnistumatta. Eivät myöskään suostu purkamaan kauppaa vaan vaativat ottamaan tilalle toisen auton. Tilalle ottamani auton arvo oli kahden kuukauden kuluttua PUOLET maksamastani kun sain sen onneksi myytyä eteenpäin. Todella huono maku jäi tästä liikkeestä, en voi suositella kellekkään.
Miten te oikein löydätte tuon nimisiin puljuihin?
Oletteko kuulleet Autokeskuksesta , Länsiautosta, Toyota Kaivokselasta tai Rinta-jouppi Tikkurilasta?
Mitä toi Rinta-Jouppi tekee listalla, ellei sitten ole "musta lista" , mutta nuo toiset on kyllä ihan ok liikkeitä tehdä autokauppaa.
Vlk kirjoitti:
Garage35: asiallista, asiantuntevaa ja joustavaa palvelua. Suosittelen lämpimästi!
T: Onnellinen bemarin omistaja
Täysi huijari!
Puheet piti tasan siihen asti kun rahoja ei oltu vielä maksettu. Kun maksu oli suoritettu, lupaukset unohtui ja kaikki sovitut asiat vääristyi ja muuttui. Pysykää kaukana Garage35:tä!!!
+Lisää kommentti
Vantaalla eräs liike.
Ilmoita
Ei kai sellaista liikettä , merkkii-liikkeet mukaan lukien , ole olemassakaan jonka myymään käytettyyn autoon ei koskaan olisi tullut mitään vikaa ? , käytetty auto kun ei ole iki-liikkuja , uuden auton takuu yleensä 2-5 vuotta , takuu-ajan päättymisen jälkeen kuluttajan oletus on että käytetyssä autossa on ikuinen takuu .
Tosin auto-liikkeitä , myyjiä , kauppiaita on solvattu iät ajat , ovathan he kuluttajien mielestä yhteiskunnan alinta kastia , joskin heitäkin tarvitaan , kun ei "ihan" kaikilla ole varaa sitä uuttakaan autoa ostaa / huoltaa , joten helpompi "sopia" että kaikki liikkeet tasapuolisesti yhtä huonoja , tyydytään tähän , ja näillä mennään .
2 VASTAUSTA:
Tuskin sentään tasaisen huonoja, kai joskus joku rehellinenkin on alalla yrittänyt?

Ikuinen takuu vähän eroaa virhevastuusta sekä auton osien odotettavissa olevasta kestosta.
Palstan jobbarit pääosin kiistävät molemmat vastuut, sillä he osaavat rikkoa itse osan kuin osan viidessä minuutissa, mikä siis todistaa, että kaikki auton viat ovat asiakkaan aiheuttamia.
Itselläni muuten ei jatkossa ole varaa ostaa muita kuin uusia autoja. Tulee paljon halvemmaksi ja helpommaksi kuin jobbarien kanssa tappeleminen. Jobbareiksi lasken jatkossa kaikki käytettyjä myyvät. Edelliskierroksella juuri satsasin laadukkaan oloiseen liikkeeseen, että välttyisin jobbareilta, mutta kilinvitut, samaa huijausta kuin koko ala.
+Lisää kommentti
Ostat tänään uuden 30 000 eurolla , viikon päästä auton arvo ehkä just 25000 e , joten autoilu maksaa joka tapauksessa , ajatko uudella vai käytetyllä , vittuako valitatte ?
3 VASTAUSTA:
Laskee se käytetyn arvokin + jobbarin sotkujen ja muiden setvimiseen menee rahaa. Lopulta rahaa menee ehkä saman verran, mutta uudella saa uuden ominaisuudet ja mielenrauhaa, kun ei tarvitse tapella jobbarin kanssa, eikä tule huonoa omaatuntoa jobbarin elättämisestä.
En usko että tällä palstalla uuden auton ostajat kirjoittelee , ei sinulla uutta autoa ole , luulisin että palstojen vaki-räkätti kirjoittelee höpöjä , mitä jobbarin elättämiseen tulee , ehkäpä jokun jobbarin veromarkoilla sinäkin elelet , heippa .
tuskin-uutta kirjoitti:
En usko että tällä palstalla uuden auton ostajat kirjoittelee , ei sinulla uutta autoa ole , luulisin että palstojen vaki-räkätti kirjoittelee höpöjä , mitä jobbarin elättämiseen tulee , ehkäpä jokun jobbarin veromarkoilla sinäkin elelet , heippa .
No ei olekaan uutta, kun erehdyin ostamaan käytetyn, todennäköisesti viimeistä kertaa eläissäni.
Enemmänhän tuo käytetty tosin varallisuutta vaati heti kättelyssäkin, kun lainan korot niin korkeat, että oli parempi maksaa käteisellä.

Sehän olisi kiva kuvio, kun jobbari eläisi kusettamalla sossupummeja ja valtio taas kierrättäisi ammattikusipään rahat takaisin sossupummeille.
+Lisää kommentti
Oliko tuo elämänkertomuksesi ?
Ilmoita
Kuluttajansuoja on 6kk kaikissa käytetyissä
1 VASTAUS:
Paitsi jobbariliikkeissä.
+Lisää kommentti
Kamux hämeenlinna ,tuolta huonoimmat kokemukset .
Ilmoita
SaKa on kyllä huonoin liike. Myyjien kanssa asioiminen on OK, mutta eivät ota vastuuta millään tasolla jos ongelmia tulee. Ja vaikka korjauksesta sovitaankin niin olen törmännyt korjaamoihin, jotka eivät ota työnalle jos SaKa on maksaja, koska eivät maksakaan omaa osuuttaan sovitusti.
2 VASTAUSTA:
Eiköhän tuo SAKA ole kohta selvitystilassa. Joulukuussa eivät voineet ostaa yhtään autoja sisään koska oli ongelmia palkkojen maksussa. Liikaa liian nopeasti.
Flowermarket kirjoitti:
Eiköhän tuo SAKA ole kohta selvitystilassa. Joulukuussa eivät voineet ostaa yhtään autoja sisään koska oli ongelmia palkkojen maksussa. Liikaa liian nopeasti.
Kateellinen kilpailija se jaksaa mustamaalata.

https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/suomen-autokauppa-oy/26654934/taloustiedot
+Lisää kommentti
Ajanvaunu Mikkelissä.
Katso perustelut, "mikkelin autokaupat".
Ilmoita
Osien hintojen ja työnhinnan puolesta köyhälle ei sovi pörhö ollenkaan

pelkkä ohjausvaihteen vaihto töineen 3000e kun muutoin saman voi suorittaa muualla 700e

Netistä tietoa löytyy ja alvadi auttaa
Ilmoita
Liikkeen nimi alkaa o-kirjaimella.
Ilmoita
eräs huijarifirma alakaa aalla.
Ilmoita
AutoSein Seinäjoella. Siellä ainakin vääristelevät auton kuntoa kysyttäessä ja lupaavat että kaikki toimii vaikkeivät edes testanneet. Ei kannata tuolta hakea autoa ellei itse pysty/osaa tutkia autoa läpikotaisin ennen ostoa. Myyjän sanaan ei mitään luottamista.

Käytetty ei ole kuin uusi, mutta jos myyjältä kysyy jotain pitäisi voida odottaa rehellistä vastausta eikä selvää vääristelyä auton kunnosta. Sanoisivat edes etteivät tiedä jos eivät ole tutkineet, mutta valehtelevat että on täysin ehjä jne vaikkei ole.
Ilmoita
js-automoto oulunsalo kannattaa keirtää kaukaa tämä liike.
Ilmoita
Kamux.
Ei tarjonnut harvinaisesta ja tehokkaasta autosta mitään, eivät huolineet.
Broidi joka on todella tyhmä autojen suhteen halusi auton jolla kulkea 100km työmatka edestakaisin, oli valmis maksamaan 10 tuhatta euroa autosta.
Tarjottiin auto jonka myös broidi osti, kyseinen auto maksoi muissa liikkeissä ainakin 3000e vähemmän.
Broidi toki tyhmä mutta sairasta miten voi joku liike käyttää toisen tyhmyyttä hyväkseen.

Kamux ei ajattele auton ja sinun tulevaisuutta, pelkästään rahan tuloa heille.
Ilmoita
Pörhöllä löydät tympeimmät ilmeet
Ilmoita
Hei,

Tänne kaikille varoituksena liike, joka käyttää nimiä Rauhalan Auto ja Kehä Auto. Virallisesti kyseessä on Maa-Kallioinen Oy, Hyvinkäällä. Kyseessä erittäin epärehellinen ja ikävä tyyppi. En jaksa koko tarinaa alkaa kirjoittelemaan, mutta ostin käytetyn auton heiltä, jota mainostettiin ja kehuttiin hyväkuntoisena. Asia ei ollut näin ja auto alkoi osoittamaan vian merkkejä heti Helsinkiin saapuessa. Todella pitkä ja vaikea prosessi perua kauppa Kuluttajariitalautakunnan kautta, eikä lopulta noudattanut täysin heidän antamiaan suosituksiaan. Suositus oli siis, että kauppa purettaisiin ja kaupasta maksettaisiin takaisin heidän esittämä hinta. Kaiken kaikkiaan, todella epämiellyttävä ja epäluotettava henkilö. Olkaa varovaisia!
Ilmoita
Rähisijän putiikki Vantaalla.
2 VASTAUSTA:
Onko se nykyään Vantaalla?
Onko omistaja rähisijä, vai pelkästään se myyjä?
Kandre kirjoitti:
Onko se nykyään Vantaalla?
Onko omistaja rähisijä, vai pelkästään se myyjä?
Kyllä sä varmaan tiedät.
+Lisää kommentti
Juhan auto, raahe (toiota). Muutama vuosi sitten käytiin katteleen uusia autoja. Myyjä käväisi pikaisesti paikalla, kunnes joku juttukaveri, kanta-asiakas tuli ovesta sisään. No myyjähän siitä häipyi, eikä tullut enää takaisin luoksemme. Toinen myyjä siemaili kahvia, ja katseli toisen kanta-asiakas porukan kanssa jotain kisoja telkkarista.
Ilmoita
Niscar = L positiivisia
1 VASTAUS:
Eivät ole.
+Lisää kommentti
Auto-Salpa, Kotka. Ylimielistä, huolimatonta palvelua. Ostin 15 000 km ajetun uuden auton. Volkkarin. Kun 2 v takuu päättyi, auto alkoi hajoilla heti. Viikottain sai juosta korjaamolla, eikä Auto-Salpa tullut kuluissa yhtään vastaan. Puoli vuotta kun oli ostosta kulunut, siihen vetosivat. Auto oli aivan paska, ja Auto-Salpa oli laiminlyönyt huollon/tarkistuksen täysin ennen myyntiä. Viimeisellä viikolla käytin autoa kolmasti korjaamolla, ja sen viikon korjauskustannukset olivat n. 700 e. Sitten, korjautettuna, vein vaihtoon. Kuinka voi alle 3 vuotta vanha kärry olla näin surkea!? Auto-Salpaan en enää ikinä jalallani astu. Auto ei ollut mikään halpisauto.
2 VASTAUSTA:
Paras, huvittavin keissi: joku naarmutti autoa ja vein Auto-Salpaan korjaukseen. Naarmut oli jätetty käsittelemättä, mutta autoon oli vaihdettu takaovien ikkunat uusiin. Vanhoissa ei ollut mitään vikaa :D
AHAA!!
Pistit siis Volkkarin vaihtoon? Kerroitko myyjälle, että autosi oli koko omistusajan ollut epäluotettava romu?
Merkkasitko huoltokirjaan kaikki autossa olleet viat, jotta seuraava ostaja saa auton mahdollisesti halvemmalla?

Otetaanpa selvää, mihin liikkeeseen Volkkarin pistit menemään
+Lisää kommentti
juu kyl toi max-auto ylivieskassa on yli kaikkien äitien äiti näissä huonoissa autoissa,kaverin muijan äiti eli eläkeläis mummo osti kyseisestä autoliikkestä auton joka oli myynti hetkellä paras mahdollinen auto kyseiselle vanhalle rouvalle. no tämä mummo osti auton kun melkein pakottamalla myytiin, no auto tuskin kesti viikkoa kun kone hajos. TÄMÄ LIIKE EI OTA VASTUUTA MISTÄÄN..
1 VASTAUS:
"kaverin muijan äiti eli eläkeläis mummo osti"
- Ei ihme että olet tuolla tasolla ja tällä palstalla, etkä nouse katkeruudestasi ja kateudestasi koskaan käsittämättä mistään mitään oikeasta kivasta normaalista elämästä.
+Lisää kommentti
Ehdottomasti max autot ylivieska. Huijaavia paskoja koko sakki.
1 VASTAUS:
Ehdottomasti kannattaa välttää ko. liikettä. Kuten edellä mainittiin niin eivät ole puheilleen yhtään. Olen asioinut useissa liikkeissä , mutta tämä ja nämä myyjät ovat omassa luokasaan.
+Lisää kommentti
Se liike missä on vain mäystejä myyjinä.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Ostetaanautoja . fi

Todella huono palvelu.
2 VASTAUSTA:
Ainakin minä olen saanut sieltä hyvää palvelua eli ilmeisesti kyse on vain yksittäistapauksesta ns. huonon palvelun osalta tai sitten kirjoittaja valehtelee.

Aika hyvä nimimerkki tuolla edellisellä...
Täysintyytyväinen kirjoitti:
Ainakin minä olen saanut sieltä hyvää palvelua eli ilmeisesti kyse on vain yksittäistapauksesta ns. huonon palvelun osalta tai sitten kirjoittaja valehtelee.

Aika hyvä nimimerkki tuolla edellisellä...
Noloa kun joppari kehuu itseään.
+Lisää kommentti
Taitaa olla joku kilpailija haukkumassa. Jos siinä liikkeessä olisi huono palvelu, niin sillä ei varmasti siinä tapauksessa olisi yli 15 000 tykkääjää Facebookissa. Useimmilla muilla autoliikkeillä on alle tuhat tykkääjää.
1 VASTAUS:
Mietippä mihin tuo tykkääjämäärä perustuu...
+Lisää kommentti
Ainakin siellä on hyviä tarjouksia koko ajan.
Ilmoita
Hyvinkään auto-salpa. Siinä talossa ei toimi mikään. En osaa edes sanoa kumpi on pahempi myynti vai huolto kun niin ala-arvoista toimintaa kummatkin. Työntekijät valittavat firmasta asiakkaalle ja kaipailevat entisen auto-ilveksen aikoja. Ammattitaidotonta ja huonoa palvelua kalliilla hinnalla.
Ilmoita
En tiedä onko huonoin, mutta ostohousut jalassa uudesta ei saanut sähköpostitse suoran kaupan hintaa Korsumäeltä. Eivät kai raski luopua omistaan. Rinta-Jopilta sai tarjouksen, jossa oli muutama satanen päälle ovh-hinnan ja toimituskulujen. Jätin sitten kaupat kokonaan tekemättä.
Ilmoita
"En tiedä onko huonoin, mutta ostohousut jalassa uudesta ei saanut sähköpostitse"
Et tietenkään, mene hyvä lapsi paikalle tai soita, vai etkö uskalla soittaa , jännittääkö ja hävettääkö änkyttäminen kun et osaa kommunikoida livenä mistään mitään.
Emme anna tietenkään typerille kyselyille mitään arvoa, niitä kun tulee pitkin päivää, ei ehtisis muuta tekeen kuin harrastaan kirjeenvaihtopalstaa .
Hienosti tuo ostohousut sana oletko ihan itse keksin noinkin uuden ja kuluneen sanan, voin v.......
6 VASTAUSTA:
En ole ihan vakuuttunut että kommentoija olisi Korsumäeltä, mutta yleisellä tasolla puhuakseni kilpailuttaminen on normaalia toimintaa. Ilman että kilpailuttajan tarvii ajaa ympäri maata hinnan saadakseen. Monet muut liikkeet haluavat ilmoittaa tarjouksensa uudesta. Tarjousken antamisesa ei ole mitään hankaluutta kun kyse on uudesta. Täsmennän vielä että en asu ihan lähellä Korsumäkeä. Jos ja kun Korsumäki ei halua myydä uutta autoa minulle, asia on fine.

Rinta-Jopi (livenä) halusi myydä, mutta minä en halunnut maksaa pyydettyä hintaa. Tarjosin toki RJ:lle mahdollisuutta kaupantekoon alemmalla hinnalla silloin kun se RJ:lle paremmin sopisi, esim vuodenaikana, jolloin kauppa käy verkkaisemmin. RJ:tä asia ei kiinnostanut ja sekin on ihan fine. Neuvottelimme kaupanteon mahdollisuudesta, mutta emme päässeet yhteisymmärrykseen ja sen vuoksi kauppa jäi tekemättä.

Aikaisemman uuden autoni ostin saamani tarjouksen perusteella 500 km päästä asuinpaikastani. Näin siitäkin huolimatta vaikka asuinpaikkakunnallani oli samaa merkkiä uutena myyvä liike.
Sähköposti tarjoukset ovat nykyaikaa, etenkin suorissa kaupoissa. Ei kaikilla ole aikaa kierrellä autoliikkeissä kuuntelemassa myyjien lässytyksiä.
Työnnä se autosi sähköpostista liikkeen pöydälle, niin tee niin.
Hei ressukka , kysele lopun ikääsi nykyaikasi kanssa ja oikeat kaupat syntyy aina ja iankaikkisesti livenä!
Kiireinen kirjoitti:
Sähköposti tarjoukset ovat nykyaikaa, etenkin suorissa kaupoissa. Ei kaikilla ole aikaa kierrellä autoliikkeissä kuuntelemassa myyjien lässytyksiä.
Liikkeillä on hintalaput autoissa, ei niitä erikseen tarvitse kysellä ei sähköpostissa, eikä välttämättä edes paikanpäällä. Toki useimmat autoliikkeet paikanpäällä (ensin ostajan täyspäisyyden todettuaan) ovat valmiita hieman sorvaamaan hinnasta, jos sitä vaihtoautoa ei tosiaankaan ole nurkan takana jemmassa.

JOKAISEEN "Mikä viimenen hinta?" sähkopostiin en edes vastaa vaan ne menee suoraan roskakoriin. Ne, joihin vastattua on tullut, eivät johda IKINÄ KAUPPAAN, kun kyselijän seuraava ehdotus onkin, että ottaisitteko vaihdossa vielä tämän paskaläjän TAI hintalapusta pitäisi tuhansia raapia hevonhanuriin. Ei se niin mene, siksi jätän useimmille vastaamatta TAI tervetuloa paikanpäälle auto koeajamaan ja hyväksi toteamaan ja jos sen jälkeen vielä pokka riittää tinkimisiin, niin katsotaan sitten miten tehdään.
Kerrohan tinkuvinku mitä liikettä edustat. Että me köyhät osataan väistellä teidän bisneksentekemistä. Reilusti liikkeen nimi esille. Miksi ette mainosta ettette vastaa sähköpostitiedusteluihin ja että teette kauppaa vain naamtusten? Siinä olisi hieno kilpailuvaltti ja osoitus palvelun tasosta.
mitäspolkimianämäovat kirjoitti:
Kerrohan tinkuvinku mitä liikettä edustat. Että me köyhät osataan väistellä teidän bisneksentekemistä. Reilusti liikkeen nimi esille. Miksi ette mainosta ettette vastaa sähköpostitiedusteluihin ja että teette kauppaa vain naamtusten? Siinä olisi hieno kilpailuvaltti ja osoitus palvelun tasosta.
Olisko pikkupulju Helsingissä?
+Lisää kommentti
Pienellä vaivalla ( työajalla)lähetin 5 sähköposti tarjousta uudesta autossa (ford focus /4 vastasi).
säästöä 1200 €. Käsi päivää / maksu suoritettiin paikan päällä.
1 VASTAUS:
Sait vielä ilmaisen ämpärinkin kaupanpäälle, täältä pitkältä iso käsi!
+Lisää kommentti
En oo vielä koskaan ostanu autoo huonosta autoliikkeestä, kaikki olleet rehtejä rehellisä ja asiallisia autoalan ammattilaisia. Rahaa on kyllä palannut paalikaupalla, mutta so what. Yksityiseltä ostin yhden kerran ja se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, auto oli ihan muuta mitä puhui. Puhelimessa jopa valehteli auton merkin.
Ilmoita
Kyllä pisimmän korren vetää MAX AUTO ylivieskasta, myyvät autoja jotka ovat alunperin olleet moottorivikaisia. Ite tuusaavat ne siihen kuntoon että just ja just kestää myydä, pikkuhijaa alkaa viat tulemaan esille ajettaessa. Autoliike ei ota oikein mitään vastuuta mistään.
Ilmoita
UUSI autokauppa Hämeenlinna... Vikoja ja olennaisia tietoja huolloista pimitellään. En voi suositella.
Ilmoita
Huonoin liike:
Yksityinen kääntää piilovikaisen romunsa
käden liikkeellä autoliikkeen pihaan,
ja huulien liikkeellä kertoo auton olevan täysin kunnossa............
Ilmoita
Mikä on Paras ?.... tuskin tulee näin paljon vastauksia.
Ilmoita
KAMUX on ylivoimaisesti paras. Nro 1.
Ilmoita
Suomen huonoimmasta autoliikkeestä en tiedä, mutta kangasalan GARACE35 on kokemukseni mukaan hyvä ja asiallinen autoliike. Piti sanansa , tulin lappeenrannasta asti ja otti vastaan pyhäpäivänä vaikka ei liike ollut virallisesti auki ja kohtelu oli ystävällistä ja vaivatonta. Pyydän huomioimaan liikkeen asiallisuuden ja kohteliaisuuden, minulle erittäin positiivinen kokemus -suosittelen!
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Ei ole muuten merkkiliikkeisiinkään luottamusta. Ostin Audi A4 -12 1.8T bensakoneella VV-Auto Herttoniemiemestä. Pyysin nimenomaan tarkistamaan onko huoltotiedoissa mitään erityistä. Vahvistivat, että ei ole. 3vkon päästä ostosta selvisi (toisessa VAG merkkiliikkeessä), että autoon on tehty öljynkulutus mittaus (siis joku selvästi epäili, että kulutus liian suurta, laajasti tiedossa oleva tyyppivika, korjaus 5-6.000€). Mittaustulos oli tietojeni mukaan myös yli raja-arvon, ei paljon mutta kuitenkin yli. En halunnut tuollaista potentiaalista tuhansien pommia pitää itselläni vaan vaihdoin sen välittömästi (tuo toinen VW liike otti sen tietoisesti vaihdokkina vastaan).

Saa olla aina todella tarkkana autokaupoissa.. kuulostaisi sitten kuinka laatuliikkeeltä hyvänsä.

Tulen vielä jossain vaiheessa käymään asian läpi ao. liikkeen johdon kanssa.. vaikkakin pääsin ongelmasta eroon ihan asiallisiin ehdoin toisen liikkeen kanssa. En periaatteessa menettänyt mitään, mutta ajauduin tarpeettoman kalliin auton omistajaksi.
Ilmoita
"En periaatteessa menettänyt mitään, mutta ajauduin tarpeettoman kalliin auton omistajaksi."
aseella uhaten sinut pakotettiin ostaman tämä auto?
Ilmoita
Ostin Turun DH-autoliilleestä auton. Eivät antaneet autolle mitään takuuta eikä palautusoikeutta. Autolle oli katsastus tulossa 2kk sisään. Eivät hyväksyneet ehdotusta että auto katsastetaan ennen ostoa. Kun kyseessä oli minun eka auto ajattelin ettei autoliike huijaa ja ostin auton. Alle 50km ajettu ja huomattu että kannetiiviste paska. Sylinterissä vikaa, jarruissa vikaa, + kaikki muut pienet viat. Nyt autoa korjattu jo 1000e ja lisää vikaa vain tulee. Huijaavat asiakkaita en suosittele kenellekkään.
Ilmoita
Kyllä max auto / max-ajoneuvot on huonoin liike mistä koskaa auton ostanut. Toivottavasti muut ei siellä asioi. Vastuuta eivät ota mistään. Puhelin ei silloin tätä keskustelua aukassa niin ei tienny näitä kokemuksia.
Ilmoita
Javacar lahti. Kiertäkää kaukaa! Nettikeskustelujen mukaan paljon huonoja kokemuksia, mutta kommentteja poistettu! Meillä taistelu meneillään auton koneen lauettua muutamassa viikossa ostosta!
1 VASTAUS:
Minkä auton ostit heiltä? A4?
+Lisää kommentti
Lunasti häntäpään sijoituksensa, itseasiassa liikettä ei enää olekaan
Ilmoita
Aika turhanaikaista itkemistä suurimmaksi osaksi tässä ketjussa.
Kyllä kaikkien pitäisi ymmärtää että parin tonnin ritsan myymiseen liikkeeseen on jokin syy ja yleensä se on jokin vakava piilevä vika.

Ostakaa yksityiseltä niin ei tarvitse itkeä. Silloinhan kaikki on ruusuisen kaunista, ei vikoja laisinkaan, eikö niin?
1 VASTAUS:
Harvoin myy uusia autoja, ainakin vaihtoehtojen tarjonta on vähäisempää
+Lisää kommentti
Tähän mennessä kertyneistä kokemuksista: DM-auto Kempeleessä. Jäi todella huijatuksi tullut olo.
Ilmoita
Mikä tässä on vaikeaa?? Jos myy autoja, laittaa ne kondikseen ja katsastaa, ei pitäisi olla vaikeaa? Jos ostaa kotteron ja siinä ei ole järkeä mydä, auto osiksi ja varaosina eteenpäin ja kehikon vie paalaamoon jossa siitä saa vielä muutaman kympin polttoainerahaa. Yleensä näissä käytetyissä on akku huono, laturi vaihtokelpoinen, vaihtaa öljyt ja hihnat kondikseen ja katsoo sopivat gummit että niilä ajelee ja leima, niin voi myydä. Jos on niin surkea kauppamies että yrittää huijata tai ei osaa huoltoja ja remppoja hinnoitella katteen mukaan, miksi sitten ostaa ja yrittää mydä..elämäntapamustalaisia näyttää Suomi olevan pullollaan!, suosittelisin silloin että lähtee pullojen keruuseen Ratinan puistoon tai kylmävarastoon trukkikuskiksi, semmoisiin duuneihin joissa nämä "kauppamiehet" on omassa elementissä, tyhjän saa pyytämättäkin, ei ymmärrä että väkisin pitää yrittää myydä..tämä nyt muutenkin kertoo kuinka huonoa kauppakansaa härmän jullit on ylipäätänsä on. Näkeehän tuon että kaikesta vanhasta koetetaan kiskoa julmettua hintaa, oli huonekalut, asunnot, autot tms..käytetty on käytetty ja uuden hintaa siitä ei koskaan saa, menkää opiskelemaan oikeita duuneja tai lukekaa lääkäriksi niin pääsette semmoisille palkoille joissa pärjääte älkääkä näistä rupuhommista koettako elää jos ei ole pääomia jo taskussa, lakimieheksi kannattaa opiskella jos huijata haluaa tai pyrkiä eduskuntaan kokoomuksen tai kepun listalle, siellä nämä jobbarit on yleensä haluttua porukkaa tai veroja kertävien demarien jengissä.
Ilmoita
Garage35 huono autoliike
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Suomen huonoin autoliike

Mikä on suomen huonoin autoliike minkälaisia kokemuksia

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta