Onko jotakin mitä pelkäät kertoa tutustumisvaiheessa tai jopa avioliitossa puolisollesi?
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016081822164659_ir.shtml
Mitä salaat vastakkaiselta sukupuolelta?
61
518
Vastaukset
En ole koskaan kertonut yhdellekään ihmiselle fantasioistani enkä aio kertoa jatkossakaan. Pitäähän minulla jotain omaakin olla.
- AutionSaarenWilson
Mitä jos sattumalta törmäisit ihmiseen, joka jakaisi fantasiasi?
Sellaisen, jota et ole ikinä kenellekään kertonut.
Fantasiat kun ovat ihmisen intiimein asia... - AutionSaarenWilson
Kysyn siksi, että minulle niin kävi, ja tunnen itseni aseettomaksi.
- Ikis__M
Onko sinulla jotain seksuaaliperversioita....ai joo nyt tajusin, ihmiselle, jaappanilaisen kuminuken korvaan voi kuiskutella mitä vaan ja jopa toteuttaakin sen kanssa :D
AutionSaarenWilson kirjoitti:
Mitä jos sattumalta törmäisit ihmiseen, joka jakaisi fantasiasi?
Sellaisen, jota et ole ikinä kenellekään kertonut.
Fantasiat kun ovat ihmisen intiimein asia...Todellisuudessa en edes haluaisi toteuttaa fantasioitani. Ne ovat mielestäni parhaimmillaan omassa päässäni.
- AutionSaarenWilson
Ikis__M kirjoitti:
Onko sinulla jotain seksuaaliperversioita....ai joo nyt tajusin, ihmiselle, jaappanilaisen kuminuken korvaan voi kuiskutella mitä vaan ja jopa toteuttaakin sen kanssa :D
Ikiksellä perverssin normaali käsitys perversioista?
Vaniljasikin on teollista? - AutionSaarenWilson
Ratikkakuski kirjoitti:
Todellisuudessa en edes haluaisi toteuttaa fantasioitani. Ne ovat mielestäni parhaimmillaan omassa päässäni.
En ole itsekään koskaan aiemmin ajatellut toteuttaa.
Mutta tuli sattumalta tilanne eteen, jolloin muutoinkin ihan napakymppi tyypillä sama fantasia. Koko kehossa humahti, kun sen huomasin.
Tässä tilanteessa yhden laitumen etiikka on saanut minut roikkumaan aidalla. - AutionSaarenWilson
Ratikkakuski kirjoitti:
Todellisuudessa en edes haluaisi toteuttaa fantasioitani. Ne ovat mielestäni parhaimmillaan omassa päässäni.
Mutta tuli sattumalta tilanne eteen, jolloin muutoinkin ihan napakymppi tyypillä sama fantasia. Koko kehossa humahti, kun sen huomasin.
Tässä tilanteessa yhden laitumen etiikka on saanut minut roikkumaan aidalla. - Ikis__M
Ikiksellä perverssin normaali käsitys perversioista?
Vaniljasikin on teollista?Ei vaan normaalin normaali käsitys siitä mikä on perversiota.
- AutionSaarenWilson
Ikis__M kirjoitti:
Ei vaan normaalin normaali käsitys siitä mikä on perversiota.
On pervoillakin rajansa, käsitys siitä, mikä on normaalin ja hyväksyttävän rajoissa.
En haluaisi kumppania, jolle normi on kerran viikossa saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Kokeilin, ei toimi, minulla alkaa hermo paukkumaan, jos en pääse purkamaan energioitani. - Ikis__M
On pervoillakin rajansa, käsitys siitä, mikä on normaalin ja hyväksyttävän rajoissa.
En haluaisi kumppania, jolle normi on kerran viikossa saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Kokeilin, ei toimi, minulla alkaa hermo paukkumaan, jos en pääse purkamaan energioitani.Minäpä luulen että kerran viikossa saunan jälkeen pimeässä peiton alla alkaa jo olla niin harvinaista että sitä pidetään jo aika pervona :)
- Ex----------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Burn! :D
Ratikan fantasiana on saada kyseinen nukke puhki hinnalla millä hyvänsä, ja tuntea itsensä kerrankin mieheksi. - Ex----------PUA
Ratikkakuski kirjoitti:
Onko se seksi naisen kanssa, joka ei ole tehty kumista?
Ikis__M kirjoitti:
Ei vaan normaalin normaali käsitys siitä mikä on perversiota.
No kerropas jotain esimerkkejä, mitkä sinusta on normaaleja perverssioita?
Tässä tilanteessa yhden laitumen etiikka on saanut minut roikkumaan aidalla.No minusta ei tosipaikan tullen olisi toteuttamaan kaikkia fantasioitani, vaikka toinen osapuoli sitä haluaisikin. Sitten on niitä, joita olen halunnut ja päässyt toteuttamaan, mutta sittenhän ne eivät enää olekaan fantasioita vaan todellisuutta.
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
No kerropas jotain esimerkkejä, mitkä sinusta on normaaleja perverssioita?
Ei normaaleja perversioita juuri taida olla, siksi ne onkin perversioita mutta jos oikein hakemalla haetaan ehkä jotkut kevyemmät, vaatefetissit sun muut voi olla aika normaaliksi katsottavia jos ne on miehen ja naisen välillä pelkästään. Mulle itselle riittää kyllä ihan normijutut norminaisten kanssa.
Ex----------PUA kirjoitti:
Onko se seksi naisen kanssa, joka ei ole tehty kumista?
Älä pappa tyrkytä tapojasi.
Ikis__M kirjoitti:
Ei normaaleja perversioita juuri taida olla, siksi ne onkin perversioita mutta jos oikein hakemalla haetaan ehkä jotkut kevyemmät, vaatefetissit sun muut voi olla aika normaaliksi katsottavia jos ne on miehen ja naisen välillä pelkästään. Mulle itselle riittää kyllä ihan normijutut norminaisten kanssa.
Siis riittäisi.
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Siis riittäisi.
Siis riittää silloin kun naista on saatavilla ja naisellekin riittää, ei tarvitse fantasioilla yrittää piristää jo väljähtynyttä suhdetta kun pitää jutut tuoreena :)
Ikis__M kirjoitti:
Siis riittää silloin kun naista on saatavilla ja naisellekin riittää, ei tarvitse fantasioilla yrittää piristää jo väljähtynyttä suhdetta kun pitää jutut tuoreena :)
No milloinkas sinä viimeksi olet suhteessa ollut?
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
No milloinkas sinä viimeksi olet suhteessa ollut?
Emme me vauhdikkaat sinkkumiehet siihen välttämättä suhdetta tarvitse :) No joo, pidemmästä suhteesta on jo jonkin verran aikaa eikä sekään kyllä kyllästymiseen kaatunut vaan välimatkaan.
Ikis__M kirjoitti:
Emme me vauhdikkaat sinkkumiehet siihen välttämättä suhdetta tarvitse :) No joo, pidemmästä suhteesta on jo jonkin verran aikaa eikä sekään kyllä kyllästymiseen kaatunut vaan välimatkaan.
Sinustahan paljastuu aivan uusia puolia. Hyvä hyvä! :-)
- Ex----------PUA
Ratikkakuski kirjoitti:
Älä pappa tyrkytä tapojasi.
Osu ja uppos! :D
- AutionSaarenWilson
Ikis__M kirjoitti:
Suurimmalla osalla ihmisistä joilla fetissejä, perversioita, fantasioita on, tunnustaa ajatelleensa sen tyyppisiä asioita jo niin kauan kun on seksiä ylipäätään ajatellut. Luulenkin taipumusten olevan sisäsyntyisiä, eikä niitä "hankita" piristämään tylsää seksielämää. Ne kulkevat mukana aina, osa avoimemin, toiset salatummin. kaikkia fantasioita ei ole edes tarkoitus toteuttaa.
- AutionSaarenWilson
Ikis__M kirjoitti:
Suurimmalla osalla ihmisistä joilla fetissejä, perversioita, fantasioita on, tunnustaa ajatelleensa sen tyyppisiä asioita jo niin kauan kun on seksiä ylipäätään ajatellut. Luulenkin taipumusten olevan sisäsyntyisiä, eikä niitä "hankita" piristämään tylsää seksielämää. Ne kulkevat mukana aina, osa avoimemin, toiset salatummin. kaikkia fantasioita ei ole edes tarkoitus toteuttaa.
Pippelini. :-I
- Dumbledore
Pimppi sulla on Voldemort.
- Dumbledore
HC-ätmel kirjoitti:
Puhutko nyt tinsasta?
Kyllä. Tinsa joka löytyy pakaroidesi välistä.
- Ex----------PUA
Dumbledore kirjoitti:
Kyllä. Tinsa joka löytyy pakaroidesi välistä.
Miehellä tinsa pakaroiden välissä?
Et taida olla kaikesta päätellen sitten neitsyt enää. ;D - Dumledore
Miehellä tinsa pakaroiden välissä?
Et taida olla kaikesta päätellen sitten neitsyt enää. ;DTietysti naisillakin on tinsa pakaroiden välissä.
- Ex----------PUA
Dumledore kirjoitti:
Tietysti naisillakin on tinsa pakaroiden välissä.
MYÖS naisilla. :D
- Dumbledore
MYÖS naisilla. :D
Kyllä. Kuten raportissasikin totesit, niin tinsa löytyy pakaroiden välistä ja näkyy, kun niitä levittää.
- helmiä.sioille
Kaiken ja en mitään. :)
Salaan että mulla on paljon rahaa.
Linnatuomiota ja panojen määrää ei kannata kertoa naiselle ihan heti...
Sitten vähän ajan päästä kun se on pesiny- Ikis__M
Eikö niistä mieluumminkin kannata kertoa asap niin on sitten esileikit leikitty ja nainen valmis kiihkeään seksiin, paitsi tietysti jos panoja on vähän niin sitten kannattanee niitä liioitella.
Ikis__M kirjoitti:
Eikö niistä mieluumminkin kannata kertoa asap niin on sitten esileikit leikitty ja nainen valmis kiihkeään seksiin, paitsi tietysti jos panoja on vähän niin sitten kannattanee niitä liioitella.
Naiset kuumottelee jo muutenkin kun oon muumitaloon hyökkäävän mörön kokonen. :D
https://www.youtube.com/watch?v=EJBaHgWJX_Q- Ex----------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Samaa mieltä. Nuo ovat ehkä voimakkain afrodisiakki.
Samaa mieltä. Nuo ovat ehkä voimakkain afrodisiakki.
En suosittele että paljastat linnatuomiota ihan ekoilla treffeillä..
- mitenon-
Mitä mieltä olette pitäisikö kertoa sairauksistaan rehellisesti vaikka ne eivät enään vaivaa siinä hetkessä? Esim. mielenterveysongelmista. Miksi menneen pitäisi määrittää nykyisyys? Pitäisitkö sitä moraalisesti vääränä tekona, jos ihminen ei enään kärsi siitä, että sen jättää kertomatta? Monissahan on leima, kerran sairas - aina sairas. Onko vaikeneminen aina salaamista? En tarkoita tässä nyt valehtelua, se on aina tuomittavaa!
Mitä ajattelisit jos huomaisit olevasi vaikka kahden vuoden päästä naimisissa mielenterveyspotilaan kanssa? Asia tulisi jotenkin ilmi vasta sitten? Ihminenhän kuka tahansa voi sairastua mihin tahansa tulevaisuudessa. Kenessäkään ei ole takuulappuja mihinkään. Kaikki me sairastumme johonkin mitä vanhemmaksi tulemme.- hyhl
Mielestäni pitäisi kertoa ihan samalla tavalla kuin jos on ollut aiemmin jokin fyysinen sairaus ja on siitä parantunut. Ilmihän tuo asia kuitenkin jossain vaiheessa tulisi ja ei varmaan tuntuisi kivalta, ettätoinen olisi salannut tuollaisen asian.
- 2322
Kyllä mun mielestä pitää kertoa. Vakava aiemmin sairastettu mielenterveysongelma lisää merkittävästi uuden sairausepisodin riskiä ja alttius voi periytyä lapsillekin. Ei tuollaista pidä pimittää ihmiseltä jonka kanssa on perustamassa perhettä. Mahdollisesti jättäisin jos tulisi jälkikäteen ilmi, en itse sairauden vaan epärehellisyyden vuoksi, luottamus menisi ja alkaisin miettimään mitä kaikkea muutakin salaa.
- mitenon-
2322 kirjoitti:
Kyllä mun mielestä pitää kertoa. Vakava aiemmin sairastettu mielenterveysongelma lisää merkittävästi uuden sairausepisodin riskiä ja alttius voi periytyä lapsillekin. Ei tuollaista pidä pimittää ihmiseltä jonka kanssa on perustamassa perhettä. Mahdollisesti jättäisin jos tulisi jälkikäteen ilmi, en itse sairauden vaan epärehellisyyden vuoksi, luottamus menisi ja alkaisin miettimään mitä kaikkea muutakin salaa.
Jotkut jättää kertomatta mm. että on pettänyt aiemmissa suhteissaan, harrastanut seksiä liian monen kanssa/ on kokematon tai vaikka että harrastanut jotakin perversiota. Miksi sairaus on jotenkin pahempaa laatua sitten? Jättäisitkö sinä nämäkin heidän epärehellisyytensä tähden? Et jättäisi, eikö niin? Tai jos hän olisi sairastanut syövän ja parantunut ja jättänyt sen kertomatta? Tuskinpa? Harva pystyy kaikkea koko elämäänsä toiselle tilittämään menneisyydestään ja onko se tarpeenkaan? Entäs jos on vankilakundi ja sovittanut rikoksensa. Pitääkö sekin kertoa? Entäs raitistunut alkoholisti tai entinen narkomaani. Vuosia jo kuivilla. On paljon rajatapauksia.
Määrittääkö menneisyys tulevaisuuden? Miksi sen edes pitäisi? Eikö elämää voi välillä aloittaa uudelta pöydältä? Ihminenhän voi muuttua tai parantua.
Mää olen kyllä eri mieltä tuosta, että se on epärehellisyyttä. Se on sitä sitten jos asian on kieltänyt, kun se on tullut puheeksi. Tai jos sitä sairastaa silläkin hetkellä eikä kerro, syö mm. lääkkeitä. Sinä vain et halua itse joutua naimisiin ja perheelliseksi mt-ongelmaisen kanssa? Mutta kuka tahansa voi sairastua mihin tahansa milloin tahansa. Jättäisitkö siis senkin, joka sairastuu ensi kertaa avioliitossa? Jättäisit, eikö niin? Ehkä se vain sitten on monen mt-ongelmaisen kohtalo ottaa edes se aika minkä jonkun kanssa saa ja joutua jätetyksi, jos sairastuu uudelleen. Kyllä ihmiset on rakkaudettomia. Aika moni tulee jätetyksi, kun sairastuu johonkin, joten mitä väliä onko sitä ollut aiemmin vai ei, kuitenkin suurin osa hylkää sairausvaiheessa.
Ihmisten ennakkoasenteet voi olla niin pahat, että joskus on pakko vaieta asioista, että ihmiset antaa edes mahdollisuuden tutustua. Kuinka kauan vaikenee, on sekin veteen piirretty viiva.
Mietitäänpä hetki lapsikysymystäkin. Jos sanot rehellisesti haluavasi lapsia, lähes kukaan ei ilmoittaudu isäksi. Jos jätät asian kertomatta voit saada vaikka kenen miehen isukiksi antamalla vain asioiden tapahtua ja jättämällä kertomatta että et käytä ehkäisyä. Voihan se olla että isukki lähtee lätkimään mutta lasta ei sentään tarvitse palauttaa. Lakimies pitää huolta elatusmaksuista. Onneksi on Suomen valtio ja isyystestit.
Vaikeneminen on monesti kultaa.
Musta tuntuu, että liika tieto voi joskus olla pahasta. Ehkä on paras rajoittaa sitä papin aamenen jälkeen. Ja jos asia ei ole millään muotoa ajankohtainen miksi siitä pitäisi puhua koskaan?
Ennen lapsiakin tuli, kun oli seksiä, miksi niistä pitää ylipäänsä puhua mitään etukäteen? Miksi suunnitella mitään? Antaa vain tulla ja toinen voi sitten sopeutua tilanteeseen tai olla sopeutumatta. Tärkeintä on se, että lapselle on koti ja ainakin yksi sydän, joka sitä odottaa. Puitteet on kunnossa. Miehethän on suurimmaksi osaksi niin lusmuja kuitenkin, ettei niiden varaan mitään voi laskea muutenkaan. Yksinhuoltajuuskaan ei ole niin kauheeta, se on jo suurimman osan kohtalo nykypäivänä kuitenkin. Jumalahan se liitti yhteen seksin ja lasten saannin. Ihminen erotti ne ehkäisyllä, niin että nykyään lapset pitää mieheltä kerjätä. Jokainen joka harjoittaa seksiä, siis pitäisi tajuta, että lapsia voi tulla milloin vaan halusi tai ei ja ottaa niistä vastuu. Minusta nämä kysymykset muutenkin pitäisi jättää Jumalalle eikä luulla itse tietävänsä paremmin.
Sitä paitsi mielenterveysongelmat eivät periydy geneettisesti vaan mallioppimisen kautta, joten se joka ei oireile ja on parantunut ei vie sairautta eteenpäin seuraavaan sukupolveen ja omille lapsilleen. Aivoteorioita ei ole koskaan todistettu pätevästi millään ja ne ovat lääketehtaiden markkinointia.
Mitäpä jos vain jättäisin asioita kertomatta ja menisin vain naimisiin? Katsotaan sitten miten pitkään mua katsellaan, kun asioita alkaa paljastumaan. Elämä on täynnä yllätyksiä! Miksi muutenkaan se on minun vastuulla kertoa kaikki asiat? Eikö miesten itse pitäisi tutustua minuun, ne asiat mitkä ovat heille tärkeitä? Jos heitä ei kiinnosta selvittää asioita niin antaahan olla sitten. Muutenkin miehethän pitää siitä, että kaikki jätetään sattuman varaan, kun he aloittavat ihmissuhteen naisen kanssa vain hyppäämällä sänkyyn. Eihän ne siinä tiedä toisistaan yhtään mitään. Jos minä kuitenkin aloitan sitoumuksella, onhan se nyt ihan paljon parempi aloitus, kun täysin säkki päässä. Minä tietysti otan selvää mulle tärkeät kynnyskohdat, muuthan on mullekin sitten hyppy tuntemattomaan. Elämä on seikkailu muutenkin
Ehkä paras antaa elämän tapahtua eikä suunnitella liikaa etukäteen!
- Ex----------PUA
Tuo on viisasta.
Naiset yrittävät nuuhkia pahimmat ja kipeimmät salaisuutesi, jotta voivat käyttää niitä sinua vastaan. - Naisasialooseri1
Kokemattomuuteni salaan tietysti ja valehtelen olevani kokenut, sillä saa yhden yön panoja, pitemmässä suhteessa tietysti em. valheet tulevat ilmi
- ex-sönkkö
Ei ole semmoisia pelkoja. Mulla ei ole semmoisia mörköjä mitä en voisi jakaa toisen kanssa. :)
Jollekin pelkkä arvomaailmani on jo niin iso mörkö, että katoaa ihan itsestään lähettyviltä. - agdgsdgsd
En tietenkään kerro sitä että mulla ei ole yhtään kavereita, yritän ainakin pitkittää sitä niin pitkään kuin mahdollista.
- salaisuus_kaikille
Sen että olen bi ja harrastanut seksiä myös miesten kanssa
- xxxzzzccc
En ole kertonut alopeciasta heti, sitten kun kerron, yleensä tulee tekstiviesti: Ollaan vain kavereita, vika ei ole sinussa vaan minussa... Tämä on ihan klassikko. Nykyään en enää vaivaudu treffimarkkinoille.
- wetsdgsge
Laita kuvaesimerkki minkälainen tapaus sulla on tuon alopecian suhteen?
oletko mies vai nainen? - xxxzzzccc
wetsdgsge kirjoitti:
Laita kuvaesimerkki minkälainen tapaus sulla on tuon alopecian suhteen?
oletko mies vai nainen?Nainen. Kuvaesimerkki ei juurikaan toimi. Välillä on hiuksista jäljellä yksikolmasosa, välillä puolet ja välillä hiukset päässä. Hyvä vaihe saattaa kestää voisikin vuotta ja huono vaihe pari vuotta. Tauti on ollut minulla teinistä. Edellisellä kerralla lähti lähes kaikki ja nyt tekee taas hiukset paluuta. Alopecia on toistaiseksi vaikuttanut vain hiuksiin.
- xxxzzzccc
xxxzzzccc kirjoitti:
Nainen. Kuvaesimerkki ei juurikaan toimi. Välillä on hiuksista jäljellä yksikolmasosa, välillä puolet ja välillä hiukset päässä. Hyvä vaihe saattaa kestää voisikin vuotta ja huono vaihe pari vuotta. Tauti on ollut minulla teinistä. Edellisellä kerralla lähti lähes kaikki ja nyt tekee taas hiukset paluuta. Alopecia on toistaiseksi vaikuttanut vain hiuksiin.
Viisikin vuotta, eikä voisikin :)
Jätän kertomatta kokemattomuudestani. Ainoan tähänastisen mahdollisuuteni mokasin kertomalla siitä. Toiste en sitä virhettä tee.
- haaveilijamies
En kertoisi että olen erittäis rikas, näin suomalaisittain sanottuna minulla on yli 2 miljoonaa euroa tilillä. Monet luulee että rikas saa naista tuosta vain mutta voin kertoa että ei se todellakaan niin mene. Aluksi haluat salata ett voitit, jos sulla on sisko tai veli niin nemkin alkaa välttelee muita ihmisiä. Minulla on sisko ja se luuli että voi lopettaa koulun tuosta vaam että elätän sen. Se ei mene niin vaan pyysin että sisko opiskelee edelleen.
- vihatipunen
Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla ja hänhän tanssi, ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen.
- Kauppias_
Mahtavaa kun järjestitte hänelle elämänsä huippuhetken.
Sen, että olen pohjimmiltani pelimies
- näinkokenut
Jos on yli 30-35 eikä ole koskaan pitempään seurustellut/ollut pitkiä aikoja sinkkuna, aina asunut yksin, näistä ei ainakaan kannata kertoa heti. Silloin pidetään outona ja orastava suhde jää siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639