Mitä pitäisi ajatella Iltalehden toimittaja Hanna

vittukopuhuu

37

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri1

      No onhan tuo komistunut vanhetessaan huomattavasti kuten miehillä on tapana, vastaavassa ajassa samanikäinen nainen taas on rusinoitunut huomattavasti ja MA kääntynyt jyrkkään laskuun.

      Mutta mitä tulee tatuoitua komeaa miestä ihailevaan naiseen niin mielestäni pitäisi polttaa elävältä.

      • olethomo

        Mutta sinä homo saat rauhassa ihailla tatuoitua miestä?


      • miksioletbrutaali

        Mitä pahaa NAL on sinulle tehnyt DarkFear? Miksi aina hyökkäät NAL: in kimppuun ihan ilman aihetta.


      • seonkade
        miksioletbrutaali kirjoitti:

        Mitä pahaa NAL on sinulle tehnyt DarkFear? Miksi aina hyökkäät NAL: in kimppuun ihan ilman aihetta.

        Sitä vituttaa kun se on neitsytsetä ja NAL ei


      • VarissuonVaris

        Onko sulla DarkFear siellä kaljusi alla mitään aivotoimintaa?


      • 45677765
        seonkade kirjoitti:

        Sitä vituttaa kun se on neitsytsetä ja NAL ei

        Naisasialoseri on koskaan pillua saamaton neitsytsetä. Se asia on varma kun pläkki.


      • luuletvaan
        seonkade kirjoitti:

        Sitä vituttaa kun se on neitsytsetä ja NAL ei

        Koska NAL mukamas on poikuutensa menettänyt?


    • Ex-----Pua

      Kurppa henkilöhyökkää, koska äly ei riitä argumentointiin.

      • haistpaska

        Mikä sinä olet älystä puhumaan


    • tarralenkkari161

      Rumia tatskoja mutta mistä löysit tiedot paskuudesta?

      • paskanmerkki

        Vain paska ottaa tatuointeja


      • onkoonko

        Onko esim. David Beckham paska?


      • vastauskysymykseesi

        Kyllä on


      • mikäsinäolet
        vastauskysymykseesi kirjoitti:

        Kyllä on

        Se on yksi maailman parhaista jalkapallonnpelaajista


      • tatuoinnitpaskaa

        So what? Tatuoitu paska se on silti


    • Ikis__M

      Aika huvittavaa sinällään kun silloin kun on käyttäytynyt kuin mies väitetään poikamaiseksi ja sitten kun on kasvattanut ruman parran ja alkanut poseeramaan kuin teinitytöt väitetään miehekkäämmäksi.

    • Iltalehden toimitus on täynnä naisia...

      Harvoin on mitään oikeaa asiaa...

      • Mistä lähtien iltapäivälehtiä on asialla myyty?


      • tyhmyyyys

        Monille ne ovat kuitenkin pääasiallinen tiedonlähde


      • oiiyttghh

        Joo. Monelle kansanedustajallekin


      • 45i754333

        Esim Ben Z:lle


      • adsfsdggd

        Millä perusteella. Hän on varmaan fiksuin kansanedustaja


      • adsfsdggd kirjoitti:

        Millä perusteella. Hän on varmaan fiksuin kansanedustaja

        Vitun ura kansanedustaja...

        Helvetinmoinen jutku liero..


        Olis varmasti ollu oikea kunnia juutalaispoliisi ghetoissa.


      • mulkkujaootte

        samanlainen oikeistolainen mulkku kuin sinäkin


    • juttujapepuista

      Onko kyseessä ns. iltapäivälehden pepputoimittaja?

    • 101prosHetero

      Iltapäivälehdet. Ne on homoille.

    • Ei tuon kommentin pohjalta pitäisi sinänsä ajatella muuta kuin että toimittajalla on silmät päässä ja näkökyky tallella. Enemmän miettisin mikä mahtaa olla yhteiskunnan tila, kun joku tuommoisia paskajuttuja työkseen kirjoittaa, ihan sama onko kyseessä joku "hurmaava" ja "komea" mies, vai joku tissipyllyturhake.

    • MiesIlmanTatuointeja

      Pystyykö joku vastaamaan ihan perustelujen kanssa että miksi tatuointi automaattisesti tekee miehestä jotenkin huonomman?

      • paskaeläähetkessä

        Siksi, että vain tyhmä, henkisesti jälkeen jäänyt ihminen ottaa tatuointeja. Fiksu ihminen ymmärtää, että se mikä on muotia tänään ei ole sitä enää kymmenen vuoden päästä. Fiksu välttää tatuointeja, koska niistä tulee ongelma myöhemmin. Samalla tavalla tyhmät ja lyhytjänteiset ihmiset polttavat tupakkaa, koska vuosien päästä tuleva keuhkosyöpää ei jaksa nyt ajatella.
        Paska elää vain ja ainoastaan tässä hetkessä, minkä takia hän on aina epäluotettava pitkällä tähtäimellä.


      • kysynpähänvaan
        paskaeläähetkessä kirjoitti:

        Siksi, että vain tyhmä, henkisesti jälkeen jäänyt ihminen ottaa tatuointeja. Fiksu ihminen ymmärtää, että se mikä on muotia tänään ei ole sitä enää kymmenen vuoden päästä. Fiksu välttää tatuointeja, koska niistä tulee ongelma myöhemmin. Samalla tavalla tyhmät ja lyhytjänteiset ihmiset polttavat tupakkaa, koska vuosien päästä tuleva keuhkosyöpää ei jaksa nyt ajatella.
        Paska elää vain ja ainoastaan tässä hetkessä, minkä takia hän on aina epäluotettava pitkällä tähtäimellä.

        Mitä ongelmia tatuoinnit tuo?


      • qwqweeee
        paskaeläähetkessä kirjoitti:

        Siksi, että vain tyhmä, henkisesti jälkeen jäänyt ihminen ottaa tatuointeja. Fiksu ihminen ymmärtää, että se mikä on muotia tänään ei ole sitä enää kymmenen vuoden päästä. Fiksu välttää tatuointeja, koska niistä tulee ongelma myöhemmin. Samalla tavalla tyhmät ja lyhytjänteiset ihmiset polttavat tupakkaa, koska vuosien päästä tuleva keuhkosyöpää ei jaksa nyt ajatella.
        Paska elää vain ja ainoastaan tässä hetkessä, minkä takia hän on aina epäluotettava pitkällä tähtäimellä.

        Tatuointeja on tehty tuhansia vuosia, ei voi sanoa että olisi mikään hetken muoti. Tosin olivat sotureita yms. mutta nykyään rimpula ätmikin voi ottaa päivänkakkaran perseeseensä jos haluaa.


    • 101prosHetero

      Iltalehden julkkisjutut. Ne on homoille

    • hyo_olkoon

      Iljetys!

    • nainen.vain

      Todella komeahan tuo mies onkin. Upea ilmestys!

    • TuskaTäti

      Huuh miten kuuma!

    • Jellonaemo_

      Ihana mies! Silmäkarkkia!

    • nam_nam_

      Upea ilmestys!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe