mikä auttaa hikoiluun

hikikainalo

Mä en nyt oo varma oikeen et mihin osioon tää kuuluu niin laitoin nyt tähän. Siis mikä auttais runsaaseen hikoiluun? Siis mä käytän anspiranttia. Se estää kyl hajun mut kainalot ja paita usein on kainalon kohdalta ihan märkä ja se on todella epämiellyttävää. Kokeilin nyt talkkia kun oon kuullu että se auttaa mut samallailla oli taas paidasta kainalon kohdat märät. Eikä.

11

774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-hikikainalo

Suosittelen triple dryta. Mulla hikoilu väheni huomattavasti.

• hikikainalo

Mistä tätä kyseistä ihmeainetta saa? Mulle ei siis oo hien haju niin ongelma mut siis et kainalot ja siis paita on aina ihan märkänä. Varsinkin kun on jossain ei nyt niin kotona joten auttaako tämä siihen kosteuteen. Ois kiva et ois kuiva olo eikä aina semmonen epämiellyttävä nihkee kainaloissa...

• nnn
        hikikainalo kirjoitti:

Mistä tätä kyseistä ihmeainetta saa? Mulle ei siis oo hien haju niin ongelma mut siis et kainalot ja siis paita on aina ihan märkänä. Varsinkin kun on jossain ei nyt niin kotona joten auttaako tämä siihen kosteuteen. Ois kiva et ois kuiva olo eikä aina semmonen epämiellyttävä nihkee kainaloissa...

jos tässä tarkoitetaan sitä dödöä mitä minäkin käytän, niin sitä saa apteekista...

• hikikainalo

Muita keinoja? Olisko mitään ihan 99 prosenttisen varmaa et sais kainalot pysymään kuivana?

• ex-hikikainalo

Tota Triple Dryta saa apteekista maksaa muistaakseeni jotain 8 euroa, mutta se todella myös vähentää itse hikoilua. Paidat on pysyny kuivempina. Kokeile ihmeessä, toisille se auttaa paremmin kuin toisille!

• hikikainalo
        ex-hikikainalo kirjoitti:

Tota Triple Dryta saa apteekista maksaa muistaakseeni jotain 8 euroa, mutta se todella myös vähentää itse hikoilua. Paidat on pysyny kuivempina. Kokeile ihmeessä, toisille se auttaa paremmin kuin toisille!

Joo no pitää kyllä kokeilla.Ois todella hienoa jos siitä olis apua.Ja niin edelleen saa ehdottaa jotain konsteja voimakkaaseen hikoiluun...

• Höyhen
        hikikainalo kirjoitti:

Joo no pitää kyllä kokeilla.Ois todella hienoa jos siitä olis apua.Ja niin edelleen saa ehdottaa jotain konsteja voimakkaaseen hikoiluun...

Kokeile ihmeessä Absolut Torria, saa apteekista (n.10e, todella riittoisa pikkupullo). Absolut Torria laitetaan kainaloihin yöksi kerran viikossa. Se voi hiukan kirvellä ja onkin tärkeää, että kainalot kuivuvat aineen laittamisen jälkeen. Kärsin itse juuri samanlaisesta "hajuttomasta kainalohikoilusta" vuosia, Absolut Torrin aloittamisen jälkeen kainalot ovat olleet täysin kuivat niin ikään useita vuosia! Aine on tuonut avun myös useille tuttavilleni. Niin ja tuo pullo kestää ainakin minulla yli vuoden.

• Ikuisesti hikiläikätön
        Höyhen kirjoitti:

Kokeile ihmeessä Absolut Torria, saa apteekista (n.10e, todella riittoisa pikkupullo). Absolut Torria laitetaan kainaloihin yöksi kerran viikossa. Se voi hiukan kirvellä ja onkin tärkeää, että kainalot kuivuvat aineen laittamisen jälkeen. Kärsin itse juuri samanlaisesta "hajuttomasta kainalohikoilusta" vuosia, Absolut Torrin aloittamisen jälkeen kainalot ovat olleet täysin kuivat niin ikään useita vuosia! Aine on tuonut avun myös useille tuttavilleni. Niin ja tuo pullo kestää ainakin minulla yli vuoden.

Täysin samaa mieltä kanssasi! Absolut Torr on ollut minulle suuri pelastus kuin myöskin monille ystävillenikin. Kainalot on 100% varmasti kuivat viikon ajan, vaatteet pysyy pidempään kauniina kun hikiläikät ei niitä kuluta kainaloiden kohdalta.

• hikikainalo
        Ikuisesti hikiläikätön kirjoitti:

Täysin samaa mieltä kanssasi! Absolut Torr on ollut minulle suuri pelastus kuin myöskin monille ystävillenikin. Kainalot on 100% varmasti kuivat viikon ajan, vaatteet pysyy pidempään kauniina kun hikiläikät ei niitä kuluta kainaloiden kohdalta.

Miten toi aine käytännössä toimii jos sitä pitää vaan laittaa kerran viikossa? Pitääkö sitten myös käyttää tavallista deodo/anspiranttia viikon välipäivinä?

• höyhen
        hikikainalo kirjoitti:

Miten toi aine käytännössä toimii jos sitä pitää vaan laittaa kerran viikossa? Pitääkö sitten myös käyttää tavallista deodo/anspiranttia viikon välipäivinä?

Niinä päivinä, kun Absolut Torr on ollut yön vaikuttamassa ei tarvitse lainkaan deodoranttia. Muuten käytän tavallista kaupan dödöä, riittää mainiosti.

• hikikainalo
        höyhen kirjoitti:

Niinä päivinä, kun Absolut Torr on ollut yön vaikuttamassa ei tarvitse lainkaan deodoranttia. Muuten käytän tavallista kaupan dödöä, riittää mainiosti.

Selevä kiitti tiedosta.Huomenna eikun sitten hankkimaan apteekista sitä kyseistä ainetta.Toivottavasti ei oo ketään tuttuja samaan aikaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      122
      2391
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      429
      2213
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1200
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1013
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      859
    6. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      16
      857
    7. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      796
    9. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      760
    10. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      167
      737
    Aihe