Puunkaatoa Järvenpäässä?

Floralys

Onko kellään tietoa, löytyykö Järvenpäästä sellaista puunkaatofirmaa, mikä kaataisi puut ja veisi maksuna kaadetut puut mukanaan?

8

2583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voietana

Eikö sulla oo moottorisahaa? Voi härreguud sentään!!! Mikä mies se sellainen on?

• sahalaulaa

Löytyy sellainen kun Pihapuu ja Pölkky. numeroa en enää muista. Osaavia arboristeja ovat ja vievät kaikki mukanaan, sopimuksen mukaan.

• jouhikainen

Tässä on ainakin yksi mökkitalkkari, jonka työalueena on koko uudenmaanlääni.
      Ja hyvää jälkeä on ainakin meille tehnyt.

Katso linkki:
      http://a-rak.fi/

• arbarb
      • HalpaaKaatamista

Minäkin laitoin tarjouksia eri firmoille. Kaikki lupasivat jopa maksaa kaatamisen ilosta. Paras tarjous 27000 e. Huonoin 22000 e.

• zzzaasdc

Meillä kaadettiin 6 isoa puuta. Jos puut ja oksat viedään pois, hinta on 700 euroa.
      Jos oksat viedään mutta puut jätetään, hinta on 550 euroa.
      Jos oksat ja puut jätetään, hinta on 450 eurroa.
      Tåstä voi päätellä että puiden antaminen kaatajalle vain nostaa hintaa.

• PuuSaunaTakkaLämmitys

Jos on oksaisia koivuja, kannattaa pyytää heitä pätkimään runkoja ja paksuja oksia mahdollisimman paljon ja yrittää sitten myydä ne polttopuiksi jollekin. Niiden pätkiminen myyntikuntoon onnistuu ihan käsisahallakin. Ei mitään kiirettä ja kuivuvat koko ajan.

• Anonyymi

Käsitteet hakusessa.

- Kaatopaikalle vietyä sohvaa ei anneta kaatopaikalle, vaan siitä maksetaan jätemaksu.
        - Rengasliikkeeseen vietyjä vanhoja kumeja ei anneta, vaan niistä maksetaan jätemaksu.
        - Sekalaista romua ei anneta alan yritykselle, vaan niistä maksetaan kuljetus ja jätemaksu.
        - Arboristille ei anneta puita, vaan niistä maksetaan kuljetus ja jätemaksu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe