avioitui käytetyn YH-naisen kanssa, jonka lapsen isä on jännämies.
http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/2016081922179165_kg.shtml
Oliko Norjan kruununprinssi aisuri, kun aikoinaan
26
289
Vastaukset
- royal_ätmi
.
"Royal ätmi????????????????????"
. - Ssmmmm
Tämä naisen ex-mies on vissiin istunut vankilassakin ja ei ollut kovin helläkätinen naista kohtaan, silti pääsi ruiskuttmaan siement Mette-Maaritin sisään. Prinssi Håkan meni aisuriansaan, jännämies vittuilee mielessään prinssille että minäpä pääsin ensimmäisenä ruiskuttamaan siement sisään ja prinssi joutui tyytymään synnyttäneen naisen löysään pilluun
- Ikis__M
Oli ja on edelleen aisuri. VaikkaMette-Maarit on jo 43v. niin hauskastipa vaan menneisyydestä vielä muistetaan muistuttaa:
"Mette-Maritin menneisyyteen liittyi rankka juhlinta sekä huumeiden viihdekäyttö. Myöhemmin hänen tuon ajan poikaystävänsä tuomittiin pahoinpitelystä sekä huumeiden hallussapidosta.
Hovikelpoisuutta vähensi myös se, että Mette-Marit oli yksinhuoltaja. Seurustelun alkaessa hänen Marius-poikansa oli puolivuotias."
Varmaan ihan kaikille aisurimiehille käy niin kuin Haakonille, jos ottaa käytetyn lutkan niin vaikka se pahin lutkuus lähtisi naisesta tulee menneisyys aina jollain tavoin muistuttamaan itsestään. Niissä tilanteissa aisurimies varmaan mielessään manaa että miksei pysynyt sinkkuna tai malttanut etsiä kilttiä & kunnollista naista. Ei Mette maaritia olisi pitänyt kruunata kuninkaaliseksi koska oli nussinut jännämiehiä. Mitää vittua haakon oikein ajatteli kun kelpuutti jännämiehen ex patjan
- siniveriset
Kaipa mies halusi tulla onnelliseksi ja otti naisen, jota rakastaa. Englannin Charles otti kokemattoman, nuoren tytön, vaikka rakasti toista naista ja ylläri pylläri eipä onnistunut se liitto.
- vihatipunen
Se ei varmaan kuulu sulle tai kenellekään muulle tällä palstalla vittuakaan...
vihatipunen kirjoitti:
Se ei varmaan kuulu sulle tai kenellekään muulle tällä palstalla vittuakaan...
Miksi otat asian henkilökohtaisesti? Monenko jännämiehen käyttämä huora olet?
Onneksi ätmeillä ei ole suurempaa riskiä moisesta. Jos joku yrittääkin, ätmit osaavat varjella poikuuttaan, terveyttään ja kunniaansa! :-)
- haakon_corpses
.
"Mutta miten kunnollisten Haakon corpsien sitten oikein käy????????"
har!11
. haakon_corpses kirjoitti:
.
"Mutta miten kunnollisten Haakon corpsien sitten oikein käy????????"
har!11
.Kuolevat vissiin sukupuuttoon. R.I.P. aisurikuninkaalliset. :-(
- mettemar
Se oli rakkautta, mutta mistäpä te ressukat tietäisitte mitä se edes tarkoittaa.
- hgehbegr
Totta ja tästä todisteena oli tuo pieni puolivuotias rakkauden hedelmä.
- etkötajua
Viitattiin nyt varmaan Haakonin ja Mette-Maritin rakkauteen
Ei miehille kelpaa kiltit ja kunnolliset naiset.
- kiltti-ja-kunnollinen
Ei sinulle kelpaa kiltti ja kunnollinen mies.
- Hahhhhhhhhhhhhh
Eli juoksunsa juossut jännämiehen patja voi kelvata vaikka prinsille morsioksi, vaikka palstaätmit väittää mitä.
- Ikis__M
Siinähän on sitten palstanaisillekin haastetta kun vielä kelpaatte, ei kun prinssejä jahtaamaan. Raportoikaa palstalle tuloksista :D
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Siinähän on sitten palstanaisillekin haastetta kun vielä kelpaatte, ei kun prinssejä jahtaamaan. Raportoikaa palstalle tuloksista :D
Mä en ainakaan ole käyttänyt huumeita niin en taida kelvata prinssille.
- Hahhhhhhhhhhh
vihatipunen kirjoitti:
Mä en ainakaan ole käyttänyt huumeita niin en taida kelvata prinssille.
En minäkään, eikä ole sitä mukulaakaan jännämiehelle tehtynä. Muutenkin juoksut jääneet aika vähiin... Eli ei, en kelpaa prinsille. :D
- hevosetkinnauraa
Varmaan aika vitsi kuninkaallisissa piireissä tuo aisuri-Haakon
Kyllä se nimenomaan on aisuri. Saattaa olla jopa ihan fetissi. Niitä miehiä on maailmassa paljon. Googlatkaapa vaikka hakusanalla "Cuckold video".
Lisäksi kiinnittäisin huomiota, että naisella on käytössä tarvittaessa kampaajat, kokit ja personal trainerit ja silti on tuossa 43 v kuvassa jo aika mamman näköinen. EI puutu enää kuin lyhyt tukka.- Kekxkckz
Haakon on aisuri, Hugh Jackman jonkin sortin ketmimiikka rehevine vaimoineen eikä Bill Gateskaan kovin kummoinen ole, kun on "tyytynyt" vaimoonsa jo vuosikymmenet uudempaan vaihtamatta.
Nämä lasketaan tietysti naisen hypergamian syyksi.
- fssdf
On, tunsin jo silloin myötähäpeää miehen takia kun tyytyy toisten jämiin
- ehtaasenollapitää
Oli aika noloa Haakonilta työntää kalusteet vittuun, jossa lilluivat rikollisen jännämiehen mällit
- Anonyymi00019
Norjan hovin olisi täytynyt tukia Mette-Marin tausta (menneisyys) ennekuin hän meni naimisiin. Tutkia, että oliko luurangoja kaapissa ja nyt näyttää niitä oleva olevan.
- Anonyymi00020
Oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502