Nurmijärven laatuauto

Kitk

Onko kokemuksia kyseisestä firmasta?
Täällä on jo viestiketju aiheesta, mutta se on niin lapsellista riitelyä ettei jaksa lukea. Ainakaan moitteita ei sillä palstalla sovi sanoa, tai joku sisäpiiriläinen käy heti riehumaan kuin pikkulapsi.

Paljon pahaa olen kuullut monesta eri lähteestä, kai siinä joku perä on oltava.
Toisaalta on joku kehunutkin.

48

10096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyseleväinen

      Miksi kyselet kokemuksia, jos et jaksa kokemuksista kirjoiteltuja keskusteluja lukea?
      Ja kun kertomasi mukaan "Paljon pahaa olen kuullut monesta eri lähteestä" olet jo kokemuksia kuullutkin, mitä vielä kaipaat lisäksi?

      Miten toimit jos tähän tulee kymmenen kehuvaa kommenttia liikkeen toiminnasta? Entäpä jos tähänkin, kuten "paljon pahaa olen kuullut" jo olet tietoosi saanut, tuleekin kymmenen haukkumisviestiä? Miksi päätit avata keskustelun aiheesta?

      • Anonyymi

        Sinä ainakin olet oikea neropatti. Ole hiljaa äläkä täällä räjää


    • DrFagerström

      Todellinen neropatti taas asialla, varmasti Jouko nimeltään, koska Joukossa tyhmyys tiivistyy.

    • Kitk

      Tällä palstalla on näköjään mahdotonta keskustella asiallisesti. Vastausten taso on juuri tuota. Alle 120 ÄO:n omaavalle ei pitäisi suoda pääsyä keskustelufoorumeille, kun ei kerran ymmärretä mitä sana 'keskustelu' pitää sisällään. Ei se mitään, teitte vain itsestänne pellejä.

      • kyseleväinen154

        Ps. ÄO 120 ei ole vielä kovinkaan kovan henkseleitten paukuttelun raja...


    • nurmijärki

      "Täällä on jo viestiketju aiheesta, mutta se on niin lapsellista riitelyä ettei jaksa lukea. "

      No äläpä sitten kysele, jos et jaksa vastauksiakaan lukea.

      "Paljon pahaa olen kuullut monesta eri lähteestä, kai siinä joku perä on oltava."

      Kuinka paljon lisää pahaa olisit halunnut kuulla, mitä tosin et kuitenkaan olisi jaksanut sitten lukea?
      Ei se mitään, teit jo itsestäsi pellen.

    • clusterb

      Olette lapsellisia, pienikaluisia jankkaavia juntteja. Käytätte axea tai rexonaa suihkepullosta ja kuvittelette olevanne jonkin korkeamman voiman lahja maailmalle.

      • axerexonat

        Sellasii ne tosiaan taitaa olla nää "Onko kokemuksia kyseisestä firmasta?"


    • HjuvaAuto

      On.

    • k.kuo

      Täysi kusetus firma autot on mitä on ja ns omalla nyrkkipajalla huollettuja.Lisäksi liikkeen autot on täysin ylihinnoltuja ja tämä sormunen täysi kusettaja.Älkää missään nimessä ostaakaa autoa kyseisestä puljusta.Jos ei asiat hoidu muuten niin ne ottaa laihian lakiin yhteyttä ja kauppojen purku ei kyseisessä puljussa onnistu.

      • Anonyymi

        Ompa hyvä tietää tuo asia että on kusettajafirma,eipä huoli moisesta liikkeestä ostaa mitään kulkupeliä,,joo katselin hiukka hintoja ,kauheasti ajettuja koneita,mutta hinnat myöskin kauheita,eheiiii,ei todellakaan tuolta kannata mennä ostelemaan


      • Anonyymi

        Juuri näin. Menin halpaan, ja kusettihan ne oikein kunnolla.


    • Puhka

      Ei savua ilman tulta.
      Jos ilmaisee mielipiteensä, jo älähtää Sormunen osuu arkaan paikkaan arvostelu! Ei paska punnitsemalla parane, eikä Nurmijärven laaduttomatautot!!

    • Agh

      Älkää missään nimessä ostako autoa kyseisestä liikkeestä...on kokemusta täysiä kusettajia kaikki...autot on mitä sattuu omat korjaajat ei osaa laittaa edes pyyhkijän sulkia oikein päin..nimimerkillä kokemusta on....

      • Jopparipuljusta

        Vantaaltako pitäisi auto ostaa?


      • ParasParempiSula
        Jopparipuljusta kirjoitti:

        Vantaaltako pitäisi auto ostaa?

        Tuusulasta tuusulasta, siellä parhaat autokauppiaat.


      • Olet oikeassa. sama täällä


    • Anonyymi

      On kokemusta.
      Itse ostin kanssa auton tästä firmasta ja oli rikki valmiiksi. Saatiin sijaisauto siksi aikaa että "korjasivat" auton. Ongelmia ilmeni silti. Vietiin auto takaisin ja oltiin vaihtamassa toiseen. Käytiin koeajamassa tämä auto ja ilmeni vikoja. Saatiin taas sijaisauto ja tämä uusi luvattiin meille torstaiksi. Sijaisauto oli taas rikkinäinen. Aika yllättäävää. Oltiin hakemassa autoa ja piti lähteä reissuun niin ilmeni että ilmastointi oli hajonnut. Ei siis saatu autoa. Tarjottiin sijaisautoa tilalle mutta tämäkin oli rikki.
      Vihdoin saatiin joku auto alle että päästään kotiin. Perään soitettiin että sieltä lähtee joku tuomaan tätä autoa mikä alunperin sieltä ostettiin!!
      Siis aivan täyttä kusetusta.en todella suosittele kenellekään!!
      Nyt riitautamme tämän. Mennään sit niin pitkälle kun tilanne vaatii mutta kaupat tullaan purkamaan!

    • Anonyymi

      Joku sentään myy luottotiedottomallekin autoja. Taitaa tämä olla sellainen autokauppa?
      Moni ei myy. Iso riski myydä luottotiedottomille. Osalla syy luottotiedottomuuteen on vaikea persoona ja sellainen se on asiakkaanakin.

      Käytetty auto on käytetty auto. Autoja tulee huoltaa, jotta ne pysyvät hyvänä.
      Ostiko edellinen kenties uuden vai käytetyn auton?
      Jos ostit käytetyn ja sait kuitenkin lopulta ostamasi auton ehjänä, missä vika?

      Minä osti käytetyn auton. Siinä oli pikkuvikaa, jotka halusin korjattavan. Korjaaja korjasi. Jouduin odottamaan viikon, mutta sitten sain ehjän auton, jolla olen jo vuoden päivät ajellut. Käytettyjen autojen kauppiaat listaavat kai kaikki autot myyntiin ja korjaavat sitä mukaa, kun joku niistä kiinnostuu ja ostaa. Ihan järkevääkin, ei korjata autoa, joka seisoo myymättä. Mainitun firman toimintatapaa en tiedä.

      • Anonyymi

        Ei Sormunen ota mitään riskejä kun myy autoja luottotiedottomalle . Luotonantaja ottaa riskin ja kyllä ne saavat omansa pois.


    • Anonyymi

      Liikettä luotsaa etelä- suomen suurin huijari

      • Anonyymi

        Itse olen kyseisestä liikkeestä auton ostanut ei moitittavaa.mutta eihän autoliikkeen myyjä voi tietää millaisen romun vaihdossa saa ja sitten joutuu basaa niskaa ottaa kun hajoaa ja asiallisesti asiat hoidetaan niin homma hoituu jos vikaa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen kyseisestä liikkeestä auton ostanut ei moitittavaa.mutta eihän autoliikkeen myyjä voi tietää millaisen romun vaihdossa saa ja sitten joutuu basaa niskaa ottaa kun hajoaa ja asiallisesti asiat hoidetaan niin homma hoituu jos vikaa on

        Joo kun olet itse ko fiman omistaja


    • Anonyymi

      Hyvä Palvelu ,Hyvät vaihtoautot,itse ostin 3vuotta sitten käytetyn auton ei ongelmia ,huollettu ajallaan heittämällä leimasta joka kerta

      • Anonyymi

        Sanoo kauppias itse tai joku apuri.


      • Anonyymi

        mistä löysit sen hyvän palvelun ?


    • Anonyymi

      suosittelen jotka ovat oikeasti ostamassa autoo

      • Anonyymi

        Älkää menkö trolli ansaan.


    • Anonyymi

      Itse olen 2 autoa ostanut kyseisestä firmasta. Olen saanut hyvää palvelua. Toinen auto hajosi ja sain ongelmitta vaihdettua auton toiseen. Toinen onkin kestänyt jo 2 vuotta ilman ongelmia.

    • Anonyymi

      Kolmas auto täältä juuri haettiin. Hyvä palvelu ja hyvät autot. Toki hinnat varmasti korkeammat, mutta luottotiedoton saa hyvällä osamaksusopparilla. Suosittelen!

      • Anonyymi

        Sit mä heräsin.


    • Anonyymi

      Aivan hirveä lafka, ei voi suositella mitenkään. Aitoa huijaamista kaikin keinoin.

    • Anonyymi

      Itekkin nyt 5 autoa kyseisestä liikkeestä ostanut. Kun ei ole luottotietoja, niin ei ole ollut niin paljon valinnanvaraakaan. Yksikään auto ei ole tielle jättänyt, eikä mitään totaali paskojakaan. Tietysti kun vanhoja kulkineita olen joutunut ostamaan, niin sellaista perus jarruremppaa, öljynvaihtoa jne. joutunut tekemään. Ei multakaan löydy puljusta mitään huonoa sanottavaa, kiitollinen lähinnä että jostain olen auton osamaksulla aina saanut

      • Anonyymi

        Litra kerrallaan.


    • Anonyymi

      Ylihintaista kuraa myyvät ja käyttävät hyväksi luottotiedottomia kun eivät muualta pätkällä saa hommattua autoa.

      • Anonyymi

        Anneli Kuusikko autoliikke Murobbs tarinan jätkä korjaa autoja siellä. Vieläköhän on samat metodit kuin ennenkin?


      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Korjaavat kolariautoja ja korjausjälki kestää niin pitkään kun ajat ulos liikkeesta tai juuri sen aikaa että vastuu työnjäljestä loppuu. En voi suositella, kaikki tehdään juosten kusten.

    • Anonyymi

      Mitä jos pitäis kommentoida omalla nimellä ???

      • Anonyymi

        Mitä jos sinäkin kirjoittaisit nimesi. . Siis oikean .


    • Anonyymi

      mitäs turhaan kyselet,mene itse paikanpäälle kokemaan ,metsä vastaa kuin sinne huudetaan 15vuotta olen ostanut sieltä autoja ,ja kaikki toimii paremmin kuin Sakalla tai Kamuxilla tai rinta joupilla

      • Anonyymi

        Sanoo Sormunen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo Sormunen

        Ei Sano Sormunen vaan Lapinmies , niinkuin sanoin metsä vastaa kun sinne huudetaan, oot typerä valittaja ,onkohan sinulla edes Settii tai autoo koskaan ollutkaan! Oot kateellinen pikku pieru valitat ja nariset elämäsi pilalle , terveisin Ammattkuljettaja


    • Anonyymi

      Voin tähän sanoa sen verran että oma autoni meni lunastukseen eläinkolarin takia (korjaus arvio yli 22te) tämä auto oli ostohinnaltaan noin 20t luokkaa. Laatuauton toimesta tämä ilmeisesti oli AVKlta ostettu ja parsittu kasaan. Myyntihinta näytti olleen 24900e!! Eli ihan täyttä sitä itseään ainakin tuon kohdalla. Kolariautosta josta todennäkösesti runko vääntynyt tuon verran....

      • Anonyymi

        Lisäyksenä ilmoituksessa ei mainintaan että lunastettu.


    • Anonyymi

      Olen lukenut monia kommentteja kyseisestä firmasta , ensin ajattelin , että kaikki on vain pahansuopaa puhetta . Mutta ei , sattui kohdalleni menin ja ostin heiltä auton mikä jo muutaman päivän päästä hajosi . Saain sijaisauton mutta ei ostamaani mitään korjattu he vain ajelivat sillä tuhansia kilometrejä . No tulipahan maksettua "Oppirahat" En iki maailmassa mene siihen autoliikkeeseen ostamaan autoa , enkä edes vierailulle . En suosittele edes pahimmalle "Vihamiehelle" tuollaista liikettä .

    • Anonyymi

      Täys huijari firma,,täys paska!!🤮🤮🤮

    • Anonyymi
      UUSI

      Täysin p....... Kaa firma

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe