Voiko mies päättää onko halukas tutustumaan naisii

ystävä3553

Kerroin kaverilleni suoraan että hän on niin ruma ettei naista saa, mikä on totta.

Hän on päättänyt niin että hän ei ota mitään kontaktii naisiin. Hän ei moikkaa, vilkaise tai puhu ollenkaan. Tätä on jo vuoden kestänyt.

Hän näyttää olevan hyvin tyytyväinen elämäänsä, kun tuntuu olevan sinut itsensä kanssa ja ei tartte ketään miellyttää.

Onko tämä teidän mielestä oikein häneltä?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytäntörunoilija

      Et sinä ole ystävä. Ystävä tukee ystävää. Sinä halusit rajoittaa hänen elämästä seurustelun.
      Kun ihminen kuulee usein kuulla olevansa huono, ei tule ikinä saamaan kumppania jne. Kuulija alkaa uskoa näihin ja näin yksi elämä on menetetty.

      Sama juttu työttömyydessä. Kun vanhemmat ovat työttömiä, monessa perheessä myös lapsisita tulee työttömiä, sillä ainakin osa heistä sa käsityksen, ettei töitä tarvitse tehdä, kun rahaa muutenkin saa

    • hylkiö

      Mulla ei ole koskaan ollut edes kavereita, aikoinaan yläasteella tytöt ja sittemmin naiset itse ovat hylkivällä ja halveksivalla käytöksellään aiheuttaneet sen että minäkään en ota mitään kontaktia naisiin enkä moikkaa saati muutenkaan huomioi heitä. Tätä on kestänyt jo lähemmäs 30 vuotta...

      • nelkeet---

        Nelkyt vuotta


      • Happy-ness

        Mä oon samassa tilanteessa, itse olen 23 ja vielä montakymmentä vuotta odotella jos terveys ei petä sitä ennen :DDD


    • sulle-oikein

      Ensiksi; sinä et ole mikään kaveri tai ystävä. Oikea ystävä ei pudottele tuollaisia sammakoita suustaan, Taidat itse olla epävarma itsestäsi, kun sinulla on tarve mollata kaveria!
      Toiseksi; sinulla ei ole osaa eikä arpaa siihen, mikä kaveria kiinnostaa ja miellyttää. Entä jos hän sitten on tyytyväinen valitsemaansa olotilaan? Mitä se on sinulta pois? Miksi kenelläkään ulkopuolisella olis asiaa arvostella ja päättää mitä kukin valitsee?
      Pelottaako, että kaveri kuitenkin vie parhaat päältä, että itse jäät lehdellä soittelemaan!? Ja niin käykin, jos tuota jatkat. Ei tuolla asenteella muuta kun putoaa omaan kuoppaansa.

    • ystävä3553

      Enemmän mä tein hänelle palveluksen. Aikaisemmin hän oli aina masentunut kun sai enemmän negatiivisia katseit teiltä. Mun piti kertoa totuus, mikä ystävää velvoittaa.

      Nykyään hän voi vaan paremmin, kun ei haaskaa fiilistä teihin. Totuus sattuu, mutta se vapauttaa.

      Tiedän paljon äijiä, jotka elää epätoivossa. Toivoen että löytää sen prinsessan. Enemmän satuttaa itseensä kun ruokkii tollaista turhuutta. Jos naama on kuin petolinnun perse, ei naiset sellaisia. Deal with it!

      • kaikenlaisia.mulkkuja

        Olet vain mulkku etkä mikään ystävä. Oikea kaveri olisi valinnut "the high road" a antanut vinkkejä sen ulkonäön parantamiseen muilla keinoin, esim. hiusten siisti leikkaus, siisti vaatetyyli, sopiva partamalli voi kätkeä muuten rujoa naamaa, tms. ja elämässä muutenkin paremmin selviytymiseen. Sen sijaan päätit kampittaa ja polkea kaverisi maanrakoon.


      • ystävä3553
        kaikenlaisia.mulkkuja kirjoitti:

        Olet vain mulkku etkä mikään ystävä. Oikea kaveri olisi valinnut "the high road" a antanut vinkkejä sen ulkonäön parantamiseen muilla keinoin, esim. hiusten siisti leikkaus, siisti vaatetyyli, sopiva partamalli voi kätkeä muuten rujoa naamaa, tms. ja elämässä muutenkin paremmin selviytymiseen. Sen sijaan päätit kampittaa ja polkea kaverisi maanrakoon.

        Näin varmaan pystyy sitä rumaa naamaa parralla peittää ja tyylikkäillä vaatteilla.

        http://thatsprettycool.blogspot.com/2010/05/monkey-in-suit-holding-gun.html

        Ruma on vaan ruma. Se ei siitä muutu.

        Onko ihmisen pakko löytää se nainen. Ihminen pystyy vaikka mitenkin nauttimaan elämästä ilman niitä. Keskittyä omiin harrastuksiin ja käydä huorissa jos pillua haluaa.

        Ei se maailma siihen kaadu.


    • Frendi oikee ois juorunnu "Väkisin ku miellyttää yrittää, paistaa se läpi & tulos = pakit".

      • oksemäämy

        Haista vittu.


    • Ihan_oikein_tehty

      Kaverina teit oikein kun kerroit totuuden. Ihmisen pitää vaan oppia elää asioiden kanssa

    • pelimiesrunoilija

      Koska emme näe ystäväsi kuvaa, emme voi olla samaa mieltä kanssasi.
      Joidenkin mielestä finni nenänpäässä tekee ihmisestä ruman.
      Lisäksi pelkkä ulkonäkö ei riitä, on oltava myös luontevasti sosiaalinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      399
      12882
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2534
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2130
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1947
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      59
      1440
    Aihe