Kimpassa kivaa 2 miestä ja minä.

Virve41

Voi hitsi kun käyn kuumana ajatuksesta että 2 miestä rakastelisi kanssani ja tekisi minulle ihan kaikkea, mutta ei mitään kipua aiheuttavaa, kaikki herkkureikäni antaisin käyttöönne, olen 41 vuotias lievästi pyöreähkö tummahko Järvenpääläinen kiihkeä nainen.

30

1148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • garygrant

Melkein naapurista löytyy katseenkestävä mies joka mielellään lähtisi leikkiin mukaan

• Prinsessojen_tähden

Ajattele jos on 1N 3M niin olisi 6 kättä kolme kieltä jotka hyväilisi sinua yksi nuolisi klitorista kaksi kättä hieroo tissejä ja yksi mies panee takaa kun olet kyljelläsi sinä hierotaan tai nuolet yhtä taI kahta kullia ja kun yksi laukeaa niin mies takanani vaihtuu ja meno jatkuu miehet laukeaa melko herkästi ja vaihtuvat niin monta kertaa kuin Prinsessa haluaa sinä sanot omat salaiset toiveesi ja miehet toteuttavat haaveesi

• Virve41

Haluaisin olla 2 miehen leikkikaluna niin että minä vaan olen ja odotan ja te käytätte minua itsenne tyydytykseen niin kuin haluatte, peppuseksi käy, kaksi kullia yhtäaikaa käy, suuseksi käy, pääasia että sazn tuntea itseni pelkäksi himojenne tyydytyksen kohteeksi....seksiobjektiksi. Paikkana voisi olla hotelli pääkaupunkiseudulta.

• garygrant

Tuohan on täysin toetuttavissa jos vain olet oikeasti liikkeellä etkä vain fantasiassasi..

• Kimppassa

Olisi 2 tai 3 kaverusta valmiina panemaan sinua jos otetaan vaimo mukaan niin tulisimme 1N 4M kimppaan tai jätetään vaimo 2 miehen kanssa kotiin

• kimppaxxxxx64

kaks ukkomiestä 50v. Vantaa-Hki alue. Iso ja Normi varustus. Käviskö?

• Kimppassa kirjoitti:

Olisi 2 tai 3 kaverusta valmiina panemaan sinua jos otetaan vaimo mukaan niin tulisimme 1N 4M kimppaan tai jätetään vaimo 2 miehen kanssa kotiin

Kokeilun haluista pariskuntaa kiinnostaisi häämatka 1N 4M ryhmän kanssa.

• KiimainenNainenMiehineer
        virtasenposti kirjoitti:

Kokeilun haluista pariskuntaa kiinnostaisi häämatka 1N 4M ryhmän kanssa.

Tuli häämatkasta mieleen kun oli omat häät ja tuli hääyö hotellin hää huoneessa niin panimme lapsuuden ystäväni kanssa tuoretta vaimoani kimpassa ja vaimo panee meidän kummankin kanssa yhä vieläkin
        Olen tuntenut ja seurustellut vaimoni kanssa nyt 28 vuotta ja lapsuuden ystäväni on nainut vaimoa kesäkuussa 28 vuotta nykyäänkin pannaan noin 1 viikonloppu kuukaudessa ja vaimo on hoidellut mejtä hienosti ja ollaan kuin oltaisiin vaimon aviomiehiä kumpikin kaveri saa panna vaimoa yksinkin jos en ole paikalla meillä on vaimon kanssa vilkas seksielämä ja rakastellaan päivittäin ja nyt on olo koko ajan ettei millään saa seksistä tarpeekseen ystävämme lisäksi viikonloppuisin harrastetaan kimppaa 1N 2-3M ja joskus ĺapsuudenystäväni tulee myös yhtä aikaa on hienoa kun seksisä voi nauttia täysin

• kollisonni

Niin mää sua nussisin, ja kyrpääni imettäisin, sitä märkää spermaista kyrpääni.
      Kaverin mälleihin lykkisin lisää pyllyn reikään vuoron perään sua astuttais ja tissejäs imettäisiin.
      Niin olisit illalla puhki nussittuna, vittu levällään, kun koko kirkas päivä sua pumpattais. Olisit meidän panolutkana.

• Tamperetar28

Panolutkana!!!!!! Hei,myös minä kiinnostuin. Olen 28v juuri eronnut vaalea laihahko nainen Tampereelta ,olen aina fantasioinu että pari kundia panis mua useita kertoja tuntikausia, välillä vähän leväten, sitten taas ja sotkisi minut yltä päältä spermaan, onnistuisiko täältä löytymään kaverukset jotka toteuttaisi vihdoinkin fantasiani.

• Tietty-löytyy

Löytyy, jos kaikki fantasioitte sitä yhdessä.

Vaikkapa pubissa kaljalla.

Mutta ei onnistu näillä osallistujilla reaalimaailmassa.

• Kimppassa

Kimpp kaverit jotka nai myös vaimoani voisimme tulla 4 miestä ja 1 nainen lisää ja kimpassa pantaisiin kumpaakin miehet vain vaihtuu

• kiinnostan..keravalta komea musta mies 31v

• Pesofatimies

Löylykauhamies vois varmaan tylla mukaan kauhansa kanssa..

• piippas

Ram,mihin otan yhteyttä?Olen muutaman kerran vastaillut ryhmää tarjoavalle.Js poikkeuksetta on käynyt niin,että hän haluaakin van itselleen seksikumppanin.Selityksiä on monia,niin monia!

• Kimppakivan_nimeen

Miten olisi isompi ryhmä meitä olisi 5 miestä ja 1 nainen tulisi toinen nainen viidelle miehelle

• tullan jos haluatte mustamies mukana 31v keravalta

• Virve41-
        halillu12 kirjoitti:

tullan jos haluatte mustamies mukana 31v keravalta

Ei himmeitä kiitos

• Vähintään2m

Löytyykö Keski-Suomesta siistejä miehiä kimppaan rubensnaisen kanssa?

• Vähintään2m

Suoritatko ajon mieluummin yksin vai tuotko kaverin mukanasi?

• keravalta 31 mustamies haluu mukaan

• Ei-toimi

meilisi ei toimi. Hottiksen demoni palautti lähetyksen ilmaisulla "ei osoitetta"

• Ei-toimi kirjoitti:

meilisi ei toimi. Hottiksen demoni palautti lähetyksen ilmaisulla "ei osoitetta"

okei

• Miumau1965

Täällä olis ainankin yksi mies j.päästä valmiina saamaan ja antamaan.

• Kaveriporukka

Minun vaimo on jättänyt minun päätettäväksi miesten järjestämisen ja olen omista kavereista käyttänyt meillä melkein kaikki naidaan vaimoa 1N 2-3M kerrallaan on joskus käynyt kämmenellä ja tullut joku ylimääräinenkin ei ole haitannut tahtia

• Kokeiltu.on

Kimppakiva on erittäin kiihoittava kun on monta miestä

• PrinsessatKunniaan

Naimakiihko on hirveä olotila jos sama tauti ei olisi myös vaimolla minä haluan katsoa osallistuen kun harrastamme seksiä 1N 2-4M onneksi vaimo ymmärtää tilanteen ja suostuu kimpan naiseksi itselläni ei oisi mitään sitä vastaan että miehiä olisi enemmän hieromassa ja naimassa vaimoa mutta haluan itse olla mukana mikähän olisi naiselle maksimi määrä miehiä kerralla vaimolla on nyt ollut kerran 5 miestä kerralla mutta vahingossa

• Tulevana viikonloppuna tai viikon päästä olisi tarjolla kaksi miestä rannikolla :)

• Kontaktitoive

Mitenkäs teihi sais kontaktia?

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2881
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2660
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      22
      2021
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      68
      1683
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1473
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      171
      1404
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      111
      1385
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1304
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      117
      1304
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      1138
    Aihe