Voi, kun joskus saisi lykätä kyrpänsä toisen reikään, naisen tai miehen ja nussia siemenensä sinne, mutta aina vain vetää käteen, päivästä toiseen.
Nussittaa aina
8
70
Vastaukset
- setä-ukki
No kuule, mua on nussittanut jo 65 vuotta, ja vieläkään en ole vittua saanut, mutta terveet ranteet, niistä kiitollinen.
- Ruikkisko
Siinähän olisi sitten kaksi 'setää' johon olisi kiva tutustua ja tutustuttaa myös 42v pulleaan vaimoonikin...
- Aamukäsi
Missäpäin oot? Täälläkin nussituttaa...
- kans-runkkari
Nussiminen sananakin jo kiihottaa, saati tekona. On ihana tunne varmaankin kyrvässä, kun alkaa lykkäämään sitä esim. toisen miehen pyllynreikään ja kuinka sen reunat kuorii kyrvästä nahat varren juureen paljastaen terskan.
Siitä unelmoiden, taas vatkaan tänäänkin yönvanhat paksusta mulkustani mättäille. - kyrvänkipeä
Haluan koko ajan kyrpää. Olen melko nuori poika ja kiimassa kaiken aikaa. Dildotan pyllyä iltaisin pitkään, kunnes saan anusorkut, jolloin sperma juoksee löysästä pippelistä,mutta pylly väräjää ihanassa orkkukiimassa.
Haluaisin nussittaa pyllyäni aidoilla kyrvillä, ratsastaisin kuin viimeistä päivää kyrvän päällä. Kiimaisinta olisi jos sinne olisi pyrkimässä kaksi, toinen paksu olisi jo sisässä ja ohut neulakyrpä työntyisi kuin varkain ison kylkeä siitolle, antaisi siemenensä liukkariksi isolle joka puskisi anusta säälittä, päämääränä saada oma siemen mahdollisimman syvälle, itääkseen.
Näin minua nussittaa.Tykkään kun on useampi tulossa pyllyyn. Joudun itse suorittamaan mittaukset. Ohkaisin ensin ja sitten aina seuraavaksi isompi.
- nussittaa-niin
Ja kyllä tuota nussittavaa on riittänyt.
- Ikäaviomies
Melko lailla minullakin oman vaimon kanssa, Naitattaa aina päivällä ja aamuyöllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906