Tuore fossiililöytö mullistaa evoluutioteorian

Kuten oheisesta kuvasta voimme selvästi havaita, äskettäin löytyneet fossiilit todistavat selkeästi, miten koiraeläimet ovat kehittyneet miljoonien vuosien aikana. Pienin kalloista on luonnollisesti iäkkäin fossiili ja näemme selvästi, miten yläleuka on vähitellen kasvanut ja hampaat voimistuneet. Näin merkittäviin muutoksiin on kulunut aikaa 5-6 miljoonaa vuotta, mikä on periaatteessa silmänräpäys evoluutiossa.

http://www.aaha.org/blog/NewStat/images/NEWStat/v8i3/dogCollage.jpg

Fossiililöytö on murskaava todiste evoluution puolesta ja nyt on jokaisen pakko uskoa, että evoluutioteoria on totta. Liitettäköön oheinen tutkimus kaikkiin oppikirjoihin, jotta pienet lapsetkin oppisivat evoluutioteorian perusteet ja faktat.

Mainittakoon lopuksi, että oheinen kuva esittää eri koirarotujen pääkalloja ja niillä on ikää viitisen vuotta. Näin merkittäviä morfologisia muutoksia on koirissa tapahtunut viimeisen 150 vuoden aikana.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mainittakoon lopuksi, että oheinen kuva esittää eri koirarotujen pääkalloja ja niillä on ikää viitisen vuotta. Näin merkittäviä morfologisia muutoksia on koirissa tapahtunut viimeisen 150 vuoden aikana."

      Mainittakoon myös että aloittajan tarkoitus on antaa evoluutiosta mahdollisimman vääristynyt kuva.

      Koska Jeesus.

      • Minun tarkoituksenani on paljastaa evoluutioteorian valheet.


      • iohäi

        Ilmeisesti valehtelemalla?


      • iohäi kirjoitti:

        Ilmeisesti valehtelemalla?

        Ennen aloittajan kaltaiset olivat Nykypostissa tai ehkä jopa jossain Karpon ohjelmassa televisiossa, nyt he ovat suomi24.fi:ssä. Noita "valheiden paljastajia" on historia täynnä.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Minun tarkoituksenani on paljastaa evoluutioteorian valheet.

        Et ole tehnyt täällä muuta kuin esitellyt harhakuvitelmiasi, valheitasi ja vääristelyjäsi, ja ainoa jonka olet osoittanut valehtelijaksi ja ylipäänsä äärettömän epärehelliseksi ihmiseksi olet sinä itse. Samalla olet käyttäytynyt todella törkeästi niitä tutkijoita kohtaan, joiden kovan työn tuloksia jatkuvasti vääristelet. Kun osaisit edes hävetä, mutta eiväthän kreationistit osaa.

        Toimintasi on kaikin tavoin halveksuttavaa ja nyttemmin olet jo vajonnut denialismiisi niin syvälle, että olet selvästi menettänyt kaiken todellisuudentajusi. Samalla nyt jo maanisesti palstalle pieremäsi aloitukset ovat keskenään niin ristiriitaisia, ettei tässä ota enää mitään selvää mihin harhoihin edes uskot, etkä taida enää itsekään välittää, kunhan yrität vain epätoivoisesti kiukutella edes jotain, kun et tosiasioille mitään mahda:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14437999/evoluutio-on-mahdotonta-kiistaa

        Joten onneksi olkoon, olet palstan seuraava Yurki, sketsihahmo joka toimii harhoissaan jo niin päättömästi, ettei jaksa enää edes naurattaa.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Minun tarkoituksenani on paljastaa evoluutioteorian valheet.

        Montako olet jo paljastanut?


      • Bibliaaaaaa
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Minun tarkoituksenani on paljastaa evoluutioteorian valheet.

        Samoin. Jatkakaamme Totuuden kertomista


    • Noin suuriin mutoksiin evoluutio siis kykenee jalostuksen eli keinotekoisen valinnan avulla. Luonnossa valintapaineet harvoin ovat yhtäsuuria kuin jalostuksessa, mutta toki luonnossa valintapaineita on ja näin siis esim. luontoon on kehittynyt esim. nykyiset yli 30 koiraeläinlajia. Aikaa tuohon tietysti on kulunut kymmeniä miljoonia vuosia, minkä todistavat aidot fossiililöydöt.

      Taas yritit siis todistaa evoluutioteorian mahdottomaksi osoittamalla, että evoluutiota tapahtuu.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Sanoo molokki joka ei tajua yhtään mitään biologiasta. Näitä uusia sudensukuisia 'lajeja' putkahtelee lähes vuosittain eri puolilla maailmaa.

        http://www.timberwolfinformation.org/new-wolf-species-discovered-in-africa/

        Eli tarkoitat, että evoluutiota on tapahtunut vielä enemmän kuin aikaisemmin luultiin. Miten se kumaa evoluutioteorian?


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Sanoo molokki joka ei tajua yhtään mitään biologiasta. Näitä uusia sudensukuisia 'lajeja' putkahtelee lähes vuosittain eri puolilla maailmaa.

        http://www.timberwolfinformation.org/new-wolf-species-discovered-in-africa/

        Tuoko on uusi taktiikkasi? Yrität haukkua muita perusteetta kun valehtelusi osoitetaan? Luuletko saavuttavasi tuolla paljonkin?


      • utti kirjoitti:

        Tuoko on uusi taktiikkasi? Yrität haukkua muita perusteetta kun valehtelusi osoitetaan? Luuletko saavuttavasi tuolla paljonkin?

        Hän saavuttaa sillä sen mitä haluaa: kovasti huomiota.


      • HiskiJaNaapurinKissa kirjoitti:

        Hän saavuttaa sillä sen mitä haluaa: kovasti huomiota.

        Sitä kyllä, mutta kun se kaikki on negatiivista ja ROT käsittääkseni ei ole vain trolli vaan oikeasti uskoo johonkin (tosin tuskin itsekään osaa määritellä tarkemmin mihin), niin en ymmärrä mitä luulee saavuttavansa sen huomion kautta.

        Mitäs ROT luulet että esim. tuttavasi ja työnantajasi ajattelisivat, jos näkisivät miten harhaisesti valehtelet täällä päivästä toiseen? Minä esim. olisin työnantajana aika järkyttynyt jos työntekijäni käyttäytyisi noin. Sitäkin enemmän jos kyseinen työntekijä toimisi esim. opetussektorilla...


      • iihbihb
        utti kirjoitti:

        Sitä kyllä, mutta kun se kaikki on negatiivista ja ROT käsittääkseni ei ole vain trolli vaan oikeasti uskoo johonkin (tosin tuskin itsekään osaa määritellä tarkemmin mihin), niin en ymmärrä mitä luulee saavuttavansa sen huomion kautta.

        Mitäs ROT luulet että esim. tuttavasi ja työnantajasi ajattelisivat, jos näkisivät miten harhaisesti valehtelet täällä päivästä toiseen? Minä esim. olisin työnantajana aika järkyttynyt jos työntekijäni käyttäytyisi noin. Sitäkin enemmän jos kyseinen työntekijä toimisi esim. opetussektorilla...

        >Minä esim. olisin työnantajana aika järkyttynyt jos työntekijäni käyttäytyisi noin. Sitäkin enemmän jos kyseinen työntekijä toimisi esim. opetussektorilla...

        Sielläpä juuri toi T.A. toimii kuten vissiin vihjasit. Aktiivinen hellari.


    • TaimiSunTarhassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3182
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2158
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      319
      2123
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2020
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1799
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1251
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe