Sorruin! Auttakaa!

Ääliöjokatekinäin

Oon taistellu itseyydytystä vastaan jo kauan mutta nyt ku olin sairaana niin sorruin... oon siis vasta 13 vuotta ja en sais itsetyydyttää enkä harrastaa seksiä koska olen lestadiolainen. Mitä mä teen? Onko täällä ketään samanlaisia joilla on tää tilanne? Ja jos tuutte vaan haukkuun nii ei tarttee tullaa ollenkaa kommentoimaan!!

33

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lgjftryjj

Et oo mikään ääliö. Ne on ääliöitä jotka on sulta kieltäneey masturboinnin. Itsetyydytys on normaalia ja terveellistä kaiken ikäisille. Voit olla aivan vapaa itsesyytöksistä vaikka oisitkin lestadiolainen. Myöskin lestadiolaiset itsetyydyttää siinä kuin muutkin, usko se.

• Vitun lestat

• Ei-huonoa-omatuntoa

Kerron Sinulle suuren salaisuuden. Kun sadalta nuorelta kysyttiin oletko harrastanut viimeaikoina itsetyydytystä, niin siitä sadasta 99 vastasi myönteisesti ja se yksi valehteli eli kaikki sitä tekevät, mutta ei siitä puhuta, koska se on jokaisen yksityisasia. Älä kanna siitä huonoa omatuntoa olit sitten tyttö tai poika.

• Se on ihan normaalia, ynmärrän kuitenkin tilanteesi, pidä huoli ettet jää kiinni

• Uskonnollisin perustein kielletään melkein mitä vaan, mutta vaikka salaa harrastat itsetyydytystä, se ei ole syntiä eikä laitonta, se ei myöskään ole sairaus. Eli lähes kaikki tekee sitä, vaikka eivät siitä halua puhua. Voit siis täysin turvallisella mielellä jatkaa sitä tulevaisuudessa.

• Tuoko muka on ensimmäinen syntisi? Etkö koskaan muka ole himoinnut jonkun omaisuutta tahi ollut epäkunnioittava vanhemmillesi tmv? Miksi juuri tuo käsky on niin merkittävä?
      No, jos se tosiaan on, pitänee sinun pohtia, miten hyvittää syntisi. Katolilaisillahan on se kiva "kerron papille, olen taas puhdas ja teen lisää syntiä"- juttunsa, mutta ne nyt ovatkin vähän.... heikkoja. Kai teillä lestadiolaisilla jokin juttu on? Rukoile Jumalaa, tee hyvää, älä tee syntiä toiste....
      Ehkä voisit kysyä papilta. Emme me täällä mitään asiantuntijoita ole. Itsekään en edes usko Jumalaan, eikä näemmä moni muukaan täkäläinen, joten miten tietäisimme, miten kyseinen oletettu hahmo lepyytetään?

• ökkhhjfjojkh

"Katolilaisillahan on se kiva "kerron papille, olen taas puhdas ja teen lisää syntiä"- juttunsa, mutta ne nyt ovatkin vähän.... heikkoja. Kai teillä lestadiolaisilla jokin juttu on? Rukoile Jumalaa, tee hyvää, älä tee syntiä toiste...."

Lestoilla on sama käytäntö, sattumoisin tiedän.

• Toisin sanoen suututin varmaan taas jonkun. Hupsistakupsista.... :D

• 900hitleriäHOUSUISSASI
        ökkhhjfjojkh kirjoitti:

"Katolilaisillahan on se kiva "kerron papille, olen taas puhdas ja teen lisää syntiä"- juttunsa, mutta ne nyt ovatkin vähän.... heikkoja. Kai teillä lestadiolaisilla jokin juttu on? Rukoile Jumalaa, tee hyvää, älä tee syntiä toiste...."

Lestoilla on sama käytäntö, sattumoisin tiedän.

Opettele käyttämään lainausmerkkejä oikein.

• Paras_vetosi

Eroa lahkosta heti kun voit.

• Runkatenruistaranteeseen

Runkaten ruista ranteeseen!

• jonne996

määki runkkaan vaikka oonki lesta

• olen12v

olen runkannu mun kavereita ne 10-16v poikia ja kaikki siitä on tykänny
        kahta poikaa olen imeny tuntu kivalta ku ne ruikkasi suuhun
        miltä tuntuu saada munaa pyllyyn ?
        minun pili on 9cm onko se normaali

• Tikkatuule12

Taidat keksiä koko jutun. Oot kirjoitellut myös muualle mitä sattuu. Sama id numero.

• Runkkari56

Suosittelen eroaamaan sitten tuosta uskontolahkosta ja alkaa vapaasti elämään. Kyseisellä uskonnolahkolla on enemmän rajoituksia kuin millään. Runkaan itekkin.

• VITUNLESTAA

MITÄ VITTUA LESTAT TEKEE SUOMI24!!??!?!?!?

• rasistejenvihaaja

Rasistip*ska, onhan neki ihmisiä toisin ku sinä v*tun rasisti.

• IsoPytty

Jumala rankaisee sua - sinä SYNTINEN PAHA!

• Palvo jeesusta niin kaikki on hyvin

Aamen

• Poikalesta

Ootsä tyttö vai poika. Ite oon poika kestä ja runkkaan päivittäin

• Syntiä

Palat helvetin tulessa! 😈 🔥

• Mun uskonnossa ei saa itsetyydyttää mutta saa harrastaa autofellaatiota.

• HuutistaTuutista

Sain aidsin

• selate666

mee aa-kerhoon!!!!!!!!!!!!!

• OutoOlet

Pure kikkeliäsi. Luulisi runkkaushimojen lähtevän kerralla, kun ei ole mitään räplättävää. Sivuvaikutus vaan olisi se, ettet voisi ikinä saada lapsia.

• emmagg

Se on tieteellisesti ihan todistettu että itsetyydytys on terveellistä. Ihmisillä on haluja ja ne saa tulla esiin.

• runkkaavaanlisää

runkkaaminen on terveellistä keholle!!!ole huoletta ja jatka samaan tahtiin vaan!!

• asddsfv
    • PalatHelvetissäxD

Saatanan saastainen huora

• rgtedhrt

Ihminen ei tuu syntiseksi syntiä tehden, vaan tekee syntiä koska on jo alustavasti perusolemuskeltaan syntinen

• JumalanRakkaus

En itse ole lestadiolainen, mutta kunnioitan heidän maailmankatsomustansa. Synti on sydämen luopumista Jumalasta. Tekosynnit, jos niistä tekee parannusta, eivät paaduta. Ole vapaa hairahduksestasi iloon, rauhaan ja vapauteen saakka!

• fhjftjuty

Vai romahit sie. No Karpo käy vähän naaraamassa karponaaraa tuolta pakastimesta niin saat mielenterveytesi takaisin

• ratkaisun.avain

Mutta laestathan saa tupakoira. Se vaikeuttaa seisokin syntyä ja latistaa siten runkkaushimoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1173
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      779
    Aihe