Oon taistellu itseyydytystä vastaan jo kauan mutta nyt ku olin sairaana niin sorruin... oon siis vasta 13 vuotta ja en sais itsetyydyttää enkä harrastaa seksiä koska olen lestadiolainen. Mitä mä teen? Onko täällä ketään samanlaisia joilla on tää tilanne? Ja jos tuutte vaan haukkuun nii ei tarttee tullaa ollenkaa kommentoimaan!!
Sorruin! Auttakaa!
33
654
Vastaukset
- lgjftryjj
Et oo mikään ääliö. Ne on ääliöitä jotka on sulta kieltäneey masturboinnin. Itsetyydytys on normaalia ja terveellistä kaiken ikäisille. Voit olla aivan vapaa itsesyytöksistä vaikka oisitkin lestadiolainen. Myöskin lestadiolaiset itsetyydyttää siinä kuin muutkin, usko se.
Vitun lestat
- Ei-huonoa-omatuntoa
Kerron Sinulle suuren salaisuuden. Kun sadalta nuorelta kysyttiin oletko harrastanut viimeaikoina itsetyydytystä, niin siitä sadasta 99 vastasi myönteisesti ja se yksi valehteli eli kaikki sitä tekevät, mutta ei siitä puhuta, koska se on jokaisen yksityisasia. Älä kanna siitä huonoa omatuntoa olit sitten tyttö tai poika.
Se on ihan normaalia, ynmärrän kuitenkin tilanteesi, pidä huoli ettet jää kiinni
Uskonnollisin perustein kielletään melkein mitä vaan, mutta vaikka salaa harrastat itsetyydytystä, se ei ole syntiä eikä laitonta, se ei myöskään ole sairaus. Eli lähes kaikki tekee sitä, vaikka eivät siitä halua puhua. Voit siis täysin turvallisella mielellä jatkaa sitä tulevaisuudessa.
Tuoko muka on ensimmäinen syntisi? Etkö koskaan muka ole himoinnut jonkun omaisuutta tahi ollut epäkunnioittava vanhemmillesi tmv? Miksi juuri tuo käsky on niin merkittävä?
No, jos se tosiaan on, pitänee sinun pohtia, miten hyvittää syntisi. Katolilaisillahan on se kiva "kerron papille, olen taas puhdas ja teen lisää syntiä"- juttunsa, mutta ne nyt ovatkin vähän.... heikkoja. Kai teillä lestadiolaisilla jokin juttu on? Rukoile Jumalaa, tee hyvää, älä tee syntiä toiste....
Ehkä voisit kysyä papilta. Emme me täällä mitään asiantuntijoita ole. Itsekään en edes usko Jumalaan, eikä näemmä moni muukaan täkäläinen, joten miten tietäisimme, miten kyseinen oletettu hahmo lepyytetään?- ökkhhjfjojkh
"Katolilaisillahan on se kiva "kerron papille, olen taas puhdas ja teen lisää syntiä"- juttunsa, mutta ne nyt ovatkin vähän.... heikkoja. Kai teillä lestadiolaisilla jokin juttu on? Rukoile Jumalaa, tee hyvää, älä tee syntiä toiste...."
Lestoilla on sama käytäntö, sattumoisin tiedän. - 900hitleriäHOUSUISSASI
ökkhhjfjojkh kirjoitti:
"Katolilaisillahan on se kiva "kerron papille, olen taas puhdas ja teen lisää syntiä"- juttunsa, mutta ne nyt ovatkin vähän.... heikkoja. Kai teillä lestadiolaisilla jokin juttu on? Rukoile Jumalaa, tee hyvää, älä tee syntiä toiste...."
Lestoilla on sama käytäntö, sattumoisin tiedän.Opettele käyttämään lainausmerkkejä oikein.
- Paras_vetosi
Eroa lahkosta heti kun voit.
- Runkatenruistaranteeseen
Runkaten ruista ranteeseen!
- jonne996
määki runkkaan vaikka oonki lesta
- olen12v
olen runkannu mun kavereita ne 10-16v poikia ja kaikki siitä on tykänny
kahta poikaa olen imeny tuntu kivalta ku ne ruikkasi suuhun
miltä tuntuu saada munaa pyllyyn ?
minun pili on 9cm onko se normaali
- Tikkatuule12
Taidat keksiä koko jutun. Oot kirjoitellut myös muualle mitä sattuu. Sama id numero.
- Runkkari56
Suosittelen eroaamaan sitten tuosta uskontolahkosta ja alkaa vapaasti elämään. Kyseisellä uskonnolahkolla on enemmän rajoituksia kuin millään. Runkaan itekkin.
- VITUNLESTAA
MITÄ VITTUA LESTAT TEKEE SUOMI24!!??!?!?!?
- rasistejenvihaaja
Rasistip*ska, onhan neki ihmisiä toisin ku sinä v*tun rasisti.
- IsoPytty
Jumala rankaisee sua - sinä SYNTINEN PAHA!
Palvo jeesusta niin kaikki on hyvin
Aamen- Poikalesta
Ootsä tyttö vai poika. Ite oon poika kestä ja runkkaan päivittäin
- Syntiä
Palat helvetin tulessa! 😈 🔥
Mun uskonnossa ei saa itsetyydyttää mutta saa harrastaa autofellaatiota.
- HuutistaTuutista
Sain aidsin
- selate666
mee aa-kerhoon!!!!!!!!!!!!!
- OutoOlet
Pure kikkeliäsi. Luulisi runkkaushimojen lähtevän kerralla, kun ei ole mitään räplättävää. Sivuvaikutus vaan olisi se, ettet voisi ikinä saada lapsia.
- emmagg
Se on tieteellisesti ihan todistettu että itsetyydytys on terveellistä. Ihmisillä on haluja ja ne saa tulla esiin.
- runkkaavaanlisää
runkkaaminen on terveellistä keholle!!!ole huoletta ja jatka samaan tahtiin vaan!!
- asddsfv
https://youtu.be/jFUyFgk-R4s?t=5 Thai-hierontaan olisi kyllä piristävää sortua. Mieluiten tietysti vähän tuntematomaksi sonnustautuneena, kuten kommandiitti-piboon sulloutuneena, mutta muuten vähillä vaatteilla...ja runsailla vaateilla
- PalatHelvetissäxD
Saatanan saastainen huora
- rgtedhrt
Ihminen ei tuu syntiseksi syntiä tehden, vaan tekee syntiä koska on jo alustavasti perusolemuskeltaan syntinen
- JumalanRakkaus
En itse ole lestadiolainen, mutta kunnioitan heidän maailmankatsomustansa. Synti on sydämen luopumista Jumalasta. Tekosynnit, jos niistä tekee parannusta, eivät paaduta. Ole vapaa hairahduksestasi iloon, rauhaan ja vapauteen saakka!
- fhjftjuty
Vai romahit sie. No Karpo käy vähän naaraamassa karponaaraa tuolta pakastimesta niin saat mielenterveytesi takaisin
- ratkaisun.avain
Mutta laestathan saa tupakoira. Se vaikeuttaa seisokin syntyä ja latistaa siten runkkaushimoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141173- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32779