Sorruin! Auttakaa!

Ääliöjokatekinäin

Oon taistellu itseyydytystä vastaan jo kauan mutta nyt ku olin sairaana niin sorruin... oon siis vasta 13 vuotta ja en sais itsetyydyttää enkä harrastaa seksiä koska olen lestadiolainen. Mitä mä teen? Onko täällä ketään samanlaisia joilla on tää tilanne? Ja jos tuutte vaan haukkuun nii ei tarttee tullaa ollenkaa kommentoimaan!!

33

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lgjftryjj

Et oo mikään ääliö. Ne on ääliöitä jotka on sulta kieltäneey masturboinnin. Itsetyydytys on normaalia ja terveellistä kaiken ikäisille. Voit olla aivan vapaa itsesyytöksistä vaikka oisitkin lestadiolainen. Myöskin lestadiolaiset itsetyydyttää siinä kuin muutkin, usko se.

• Vitun lestat

• Ei-huonoa-omatuntoa

Kerron Sinulle suuren salaisuuden. Kun sadalta nuorelta kysyttiin oletko harrastanut viimeaikoina itsetyydytystä, niin siitä sadasta 99 vastasi myönteisesti ja se yksi valehteli eli kaikki sitä tekevät, mutta ei siitä puhuta, koska se on jokaisen yksityisasia. Älä kanna siitä huonoa omatuntoa olit sitten tyttö tai poika.

• Se on ihan normaalia, ynmärrän kuitenkin tilanteesi, pidä huoli ettet jää kiinni

• Uskonnollisin perustein kielletään melkein mitä vaan, mutta vaikka salaa harrastat itsetyydytystä, se ei ole syntiä eikä laitonta, se ei myöskään ole sairaus. Eli lähes kaikki tekee sitä, vaikka eivät siitä halua puhua. Voit siis täysin turvallisella mielellä jatkaa sitä tulevaisuudessa.

• Tuoko muka on ensimmäinen syntisi? Etkö koskaan muka ole himoinnut jonkun omaisuutta tahi ollut epäkunnioittava vanhemmillesi tmv? Miksi juuri tuo käsky on niin merkittävä?
      No, jos se tosiaan on, pitänee sinun pohtia, miten hyvittää syntisi. Katolilaisillahan on se kiva "kerron papille, olen taas puhdas ja teen lisää syntiä"- juttunsa, mutta ne nyt ovatkin vähän.... heikkoja. Kai teillä lestadiolaisilla jokin juttu on? Rukoile Jumalaa, tee hyvää, älä tee syntiä toiste....
      Ehkä voisit kysyä papilta. Emme me täällä mitään asiantuntijoita ole. Itsekään en edes usko Jumalaan, eikä näemmä moni muukaan täkäläinen, joten miten tietäisimme, miten kyseinen oletettu hahmo lepyytetään?

• ökkhhjfjojkh

"Katolilaisillahan on se kiva "kerron papille, olen taas puhdas ja teen lisää syntiä"- juttunsa, mutta ne nyt ovatkin vähän.... heikkoja. Kai teillä lestadiolaisilla jokin juttu on? Rukoile Jumalaa, tee hyvää, älä tee syntiä toiste...."

Lestoilla on sama käytäntö, sattumoisin tiedän.

• Toisin sanoen suututin varmaan taas jonkun. Hupsistakupsista.... :D

• 900hitleriäHOUSUISSASI
        ökkhhjfjojkh kirjoitti:

"Katolilaisillahan on se kiva "kerron papille, olen taas puhdas ja teen lisää syntiä"- juttunsa, mutta ne nyt ovatkin vähän.... heikkoja. Kai teillä lestadiolaisilla jokin juttu on? Rukoile Jumalaa, tee hyvää, älä tee syntiä toiste...."

Lestoilla on sama käytäntö, sattumoisin tiedän.

Opettele käyttämään lainausmerkkejä oikein.

• Paras_vetosi

Eroa lahkosta heti kun voit.

• Runkatenruistaranteeseen

Runkaten ruista ranteeseen!

• jonne996

määki runkkaan vaikka oonki lesta

• olen12v

olen runkannu mun kavereita ne 10-16v poikia ja kaikki siitä on tykänny
        kahta poikaa olen imeny tuntu kivalta ku ne ruikkasi suuhun
        miltä tuntuu saada munaa pyllyyn ?
        minun pili on 9cm onko se normaali

• Tikkatuule12

Taidat keksiä koko jutun. Oot kirjoitellut myös muualle mitä sattuu. Sama id numero.

• Runkkari56

Suosittelen eroaamaan sitten tuosta uskontolahkosta ja alkaa vapaasti elämään. Kyseisellä uskonnolahkolla on enemmän rajoituksia kuin millään. Runkaan itekkin.

• VITUNLESTAA

MITÄ VITTUA LESTAT TEKEE SUOMI24!!??!?!?!?

• rasistejenvihaaja

Rasistip*ska, onhan neki ihmisiä toisin ku sinä v*tun rasisti.

• IsoPytty

Jumala rankaisee sua - sinä SYNTINEN PAHA!

• Palvo jeesusta niin kaikki on hyvin

Aamen

• Poikalesta

Ootsä tyttö vai poika. Ite oon poika kestä ja runkkaan päivittäin

• Syntiä

Palat helvetin tulessa! 😈 🔥

• Mun uskonnossa ei saa itsetyydyttää mutta saa harrastaa autofellaatiota.

• HuutistaTuutista

Sain aidsin

• selate666

mee aa-kerhoon!!!!!!!!!!!!!

• OutoOlet

Pure kikkeliäsi. Luulisi runkkaushimojen lähtevän kerralla, kun ei ole mitään räplättävää. Sivuvaikutus vaan olisi se, ettet voisi ikinä saada lapsia.

• emmagg

Se on tieteellisesti ihan todistettu että itsetyydytys on terveellistä. Ihmisillä on haluja ja ne saa tulla esiin.

• runkkaavaanlisää

runkkaaminen on terveellistä keholle!!!ole huoletta ja jatka samaan tahtiin vaan!!

• asddsfv
    • PalatHelvetissäxD

Saatanan saastainen huora

• rgtedhrt

Ihminen ei tuu syntiseksi syntiä tehden, vaan tekee syntiä koska on jo alustavasti perusolemuskeltaan syntinen

• JumalanRakkaus

En itse ole lestadiolainen, mutta kunnioitan heidän maailmankatsomustansa. Synti on sydämen luopumista Jumalasta. Tekosynnit, jos niistä tekee parannusta, eivät paaduta. Ole vapaa hairahduksestasi iloon, rauhaan ja vapauteen saakka!

• fhjftjuty

Vai romahit sie. No Karpo käy vähän naaraamassa karponaaraa tuolta pakastimesta niin saat mielenterveytesi takaisin

• ratkaisun.avain

Mutta laestathan saa tupakoira. Se vaikeuttaa seisokin syntyä ja latistaa siten runkkaushimoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1051
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      745
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      721
    Aihe