Ville Niinistö kysyy eduskunnassa että aikooko maamme taata karkoitetuille pakolaisille ja turvapaikanhakijoille vastaavan elintason johon nämä ovat tottuneet täällä. Esimerkiksi Ghanalainen nainen kertoo että unelmoi graavista lohesta ja kaviaarista johon tottui oltuaan Suomessa pakolaisena, kyyneleet silmissä hän kertoi että nyt hänellä ei ole kotimaassaan varaa syödä moisia herkkuja.
Suomalainen elintaso taattava pakolaisille
73
<50
Vastaukset
- Tuomio_ja_Erkki
Mielestäni varsin kohtuullinen pyyntö, eikä edes tulisi veronmaksajille kalliiksi. Valtion mittakaavassa taskurahoja.
- eisossuvihreiltä
Raha voidaan hyvin leikata kansaneläkkeistä! Tyydytäisi sadistisipilääkin!
- Soin1nveli
eisossuvihreiltä kirjoitti:
Raha voidaan hyvin leikata kansaneläkkeistä! Tyydytäisi sadistisipilääkin!
Tämä hallitus leikkaa veteraaneilta ja eläkeläisiltä vaikka ei olisi yhtään mamua..
- biftery
Mitä helvettiä sinä hullu höpötät siellä??
Elät varmaan jossain hullujen maaillmassa!!!
Tiedän että kielätte vastauksen ... minkä takia???????????????? - mirtye
Täytyy mennä Mv- sivulle...
Kuka ääliö siellä on , en ois ikinä uskonut että suomalaiset ovat noin sinisilmäisiä
Avatkaa silmät, ja lukekaa asiat muilta kuin suvakkien sivuilta???- soin1nveli
Jos haluaa uskoa valheisiin niin mv-lehti.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
lue sinäkin tyhmä,niin tiet asioista
Vihreistä löytyy yksi järkevämpi ihminen. Kalastaja Pentti Linkola. Maahanmuuton olisi tapahduttava kehittyneistä maista kehitysmaihin , eikä päinvastoin. Ylikansoitus on maailman suurin ongelma. Kehitysapu lopetettava. Luonto hoitaa ongelman.
- EiMullaEnääMuuta
Nimenomaa ylikansoitus on suurin ongelma ei ilmaston muutos, tosin ongema sekin mutta jos maapallon väestönkasvua ei saada hallintaan on turha rypistellä joidenkin päästövaatimuksien kanssa. Väkiluku nousee tällä hetkellä noin 80 miljoonaa vuodessa ja siitä ei nämä Viherkommarit ole ollenkaan huolissaan, ei muuta kun kehitysmaamuslimeiden perheitä yhdistämään urakalla. Niin eikö sen luulisisi kuuluvan näiden luonnosta huolissaan olevien Viherkommareiden agendaan antaa luonnon hoitaa tämä kehitysmaamuslimi ongelma. Linkola ei kuulu enää näihin Viherkommareihin kun kyllästyi näiden Stalinistien punkunlipittelyyn ja ei pitänyt Vihreääliittoa luonnonsuojelupuolueena.
- Soin1nveli
Sinun äitisi pakko sterilointi on hieman myöhässä joten mars vasektomiaan.
- EiMullaEnääMuuta
Voi sinua rassukkaa, kun ei ole mitään muuta kun yrittää piilotaa oma osaamattomuutensa muita haukkumalla, siihenkään sinun älysi ja verbaaliset lahjat eivät todellakaa riitä. Mutta ymmärtäähän tämän Viherkommarilta kun ei muuhun oikein pysty.
- soin1nveli
EiMullaEnääMuuta kirjoitti:
Voi sinua rassukkaa, kun ei ole mitään muuta kun yrittää piilotaa oma osaamattomuutensa muita haukkumalla, siihenkään sinun älysi ja verbaaliset lahjat eivät todellakaa riitä. Mutta ymmärtäähän tämän Viherkommarilta kun ei muuhun oikein pysty.
Haukkumalla? Pohdin vain liikakansoituksen poistamista. Sinä ja sukusi olisi varmasti aika kivuton ja edullinen vaihtoehto. No ullalinnantöölöönmyyrmäki harhat, tiedäthän..
- EiMullaEnääMuuta
Todistat vain lisää typeryyttäsi taas ja Viherkommustista kantaasi ylikansoitukseen. Varsinkaan kun et rassukka itse mihinkään pysty niin tällä tyylillähän sinun on pakko jatkaa, olet todella säälittävä...
- Soin1nveli
Joko olet oman osasi liikakansoitukseen tehnyt? Suomessa on harhaisia jo aivan tarpeeksi,vasektomia ullanlinnantöölöönmyyrmäkeläisille. Kysele vantaalla terveysasemilta..
- EiMullaEnääMuuta
Niin kantasuomalaisilla lisääntyminen on 1,7 lapsen luokkaa, eli todella maltillista ja vastuuntuntoista,et tainnut tietää sitäkään. Mutta teille Viherkommareillehan sillä ei ole merkitystä, kun eiväthän ne ole teidän unelmaanne eli kehitysmaamuslimeita. Täytyy todellakin toivoa ettet sinä ja kaltaisesi Viherkommarit enää lisäänny Suomessa.
- Soin1nveli
Niin kantasuomalaisilla lisääntyminen on 1,7 lapsen luokkaa, eli todella maltillista ja vastuuntuntoista,et tainnut tietää sitäkään. Mutta teille Viherkommareillehan sillä ei ole merkitystä, kun eiväthän ne ole teidän unelmaanne eli kehitysmaamuslimeita. Täytyy todellakin toivoa ettet sinä ja kaltaisesi Viherkommarit enää lisäänny Suomessa.
Jokainen ullanlinnantölöönmyyrmäen harhainen rasisti on liikaa. Joko olet itsesi salvonut. Oy suomi kiittää yksi harhainen loinen vähemmän.
- RepaUtista
Nimim.Soin1nveli, sanotaan että jokaisella ihmisellä on joku arvo, sinut arvottaisin hankeen jäätyneen koiranpaskan ja puliukon oksennuksen välille.
- soin1nveli
Elä perkele, olet asiaa näemmä kovasti tutkinut. Kumpi olisin.
- RepaUtista
Nimim.soin1veli, elämme demokratiassa joten saat itse valita kumpi olet.
- soin1nveli
Demokratiassa enemmistö päättää.
- Reilupeliollapitää
Tottakai tuo taattava ja palautetuille poloille Suomen sos turva ulotettava kotiinpaluun helpoittamiseksi ,uuden elämän aloittamiseksi.Joutaahan tuo meitin eläkläisten ja työttömie tuloista nipistämään senverran,että tuommoset hoidetaan.
- soin1nveli
Joko on ullanlinnantöölöönmyyrmäki päässyt päänsä takia eläkkeelle. Nopeasti se elämä kuljettaa,hheh...
- soin1nveli
soin1nveli kirjoitti:
Joko on ullanlinnantöölöönmyyrmäki päässyt päänsä takia eläkkeelle. Nopeasti se elämä kuljettaa,hheh...
Kun aiemmin valehtelit olevasi yrittäjä ja nyt oletkin eläkeläinen. Tarkoititko työllistäjänä siis perseesi pesijöitä ja syöttäjiä vain minkälaista työllistämistä tarkoitit?? Onko nämä ullanlinnantöölöönmyyrmäen paikat hoiva ja hoitokoteja joihin sinua aina roudataan..hheh.......Aikamoinen Spede sä olet, mutta siksi rasisti...
- EiMullaMuutaEnää
Mitä helvettiä sä oikein hourit, onko päivänapit taas jääneet väliin. Missä olen sanonnut että olen eläkkeellä, lähden eläkkeelle sitten kun siltä tuntuu. En tosin yhteiskunnan tukemana kuten sinä ja kehitysmaamuslimi ystäväsi. Niihin eläkkeisiin mitä tämä yhteiskunta pystyy maksamaan niin ei ole paljon luottamista,kyllä ne on ihan itse vakuutuksilla ja sijoituksilla katetettava, kiitos kaltaistesi Viherkommareiden ja ikuisestielätettävien kehitysmaamuslimeiden. Varmaan ostan joskus asunnon yksityisestä palvelutalosta, mutta en todellakaan vielä aikoihin, enkä varmaan saisi vielä sitä edes ostaakkaan. Olet oikeasti säälittävä rassukka, sinulle stadi on lintsi ja mihinkään asioihin sinulla, kuten ei viherkommareilla ole mitään toteuttamiskelpoista ratkaisua. Ainoa mihin Viherkommarit pystyy on haittaverotukseen, haittamaahanmuuttoon jne. Etenkin Suomen islamisointiin ja teollisuuden kilpailukyvyn pilaamiseen, siihen teiltä löytyy kyllä osaamista ja konsteja vaikka kuinka.
- Soin1nveli
Meitin eläkeläiste, kirjoitit sen tuossa ylempänä.. Onko vaippa kuiva joko kauralima on juotu?
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Soin1nveli kirjoitti:
Meitin eläkeläiste, kirjoitit sen tuossa ylempänä.. Onko vaippa kuiva joko kauralima on juotu?
olisko aika laittaa mielihyväperäpuikko perseeseen ja antaa onnen tulla tollo
- Soin1nveli
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
olisko aika laittaa mielihyväperäpuikko perseeseen ja antaa onnen tulla tollo
Kokemusko siellä puhuu?
- xxxxxxxxxxxxxxxxxx
olen hetero mut sää et ole
- soin1nveli
xxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
olen hetero mut sää et ole
Mielihyväpuikollako asian selvitit?
- xxxxxxxxxxxxxxxxxx
aivan sama millä mut sää oot vitun homo
- Soin1nveli
xxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
aivan sama millä mut sää oot vitun homo
Aha, persettäkö vonkaat?
- EiMullaMuutaEnää
No tässä taas yksi esimerkki Viherkommarin harhoista. Kun ei pysty mistään asiasta keskustelemaan ja kun tieto loppuu niin ruvetaan keskustelemaan omista harhoistaan ja aletaan haukkumaan muita. No et poikkea oikeastaan mitenkään muista Viherkommareista mitenkään, mutta onhan teillä se aate...
- Soin1nveli
Yksi asunto ja yrittäjä, kolmas viikko asuntoja useita ja neljäs viikko eläkkeellä. Hyvin olet eläkeputkeen päässyt,hheh..
- EiMullaEnääMuuta
No en ole kertonut kaikkia vain osan omistani ja yritykseni omistuksista täällä, koska se ei kuulu itse asiaan mitenkään, eli kehitysmaamuslimi ongelmaan. Olen vain kertonut että en itse asuisi Itä-Helsingissä kehitysmaamuslimien seassa ja onneksi ei ole pakko, toisin kuin monilla muilla. Eläkkeelle pääsen varmasti joskus kun haluan, mutta omilla rahoillani en yhteiskunnan, koska kehitysmaamuslimeihin ja sinulaisten Viherkommareiden elättämiseen ne eläkerahastot hupenevat ja eläkeikä nousee portaittain yli 70 vuoden jota minä en ainankaan jää odottelemaan.
- soin1nveli
Joko on aamupuuro keitetty eläkkeläiselle, onko vaippa kuiva?
- EiMullaEnääMuuta
Vaikea sanoa onko sinulle aamupuuro keitetty ja vaipoistasi en halua edes kuulla.
- Soin1nveli
Vaikea sanoa onko sinulle aamupuuro keitetty ja vaipoistasi en halua edes kuulla.
Luetun ymmärrys alkaa jo tuottaa vaikeuksia, ymmärrän. Sinulla vain kaikki kehittyy nopeasti. Bisnekset kasvoi ja muutama viikko kaikki ohi ja eläkkeellä..
- EiMullaMuutaEnää
Kyllä bisnes menee kohtuullisen hyvin vielä, eläkkeeni järjestän itse omilla rahoillani, sitten kun niin haluan, tosin en vielä pitkään aikaan. Toisin kun sinä ja kehitysmaamuslimi ystäväsi jotka teette sen yhteiskunnan rahoilla. No sinuna en tästä luetun ymmärtämisessä, kuten oikein kirjoituksestakaan sanoisi kellekkään yhtään mitään, kun et itsekkään niitä hallitse. Niin ja tuo ihmisten haukkuminen, joka on ainoa osaamisenalue mikä teillä Viherkommareilla on kuten edeltäjillänekin Stalinisteilla. Kun tärkeistä asioista et aivopesty reppana pysty keskustelemaan asiallisesti, niin mennään tähän lastentarhatason lällättelyyn. Tärkeistä yhteiskunnallisista asioistahan teillä aivopestyillä Viherkommari reppanoilla ei ole mitään käsitystä, kuten ei ollut edeltäjillännekään Stalinisteilla. Olette samalla tasolla anarkisteinenne kuin nämä kehitysmaamuslimit, siksi tulettekin niin hyvin keskenänne toimeen.
- soin1nveli
EiMullaMuutaEnää kirjoitti:
Kyllä bisnes menee kohtuullisen hyvin vielä, eläkkeeni järjestän itse omilla rahoillani, sitten kun niin haluan, tosin en vielä pitkään aikaan. Toisin kun sinä ja kehitysmaamuslimi ystäväsi jotka teette sen yhteiskunnan rahoilla. No sinuna en tästä luetun ymmärtämisessä, kuten oikein kirjoituksestakaan sanoisi kellekkään yhtään mitään, kun et itsekkään niitä hallitse. Niin ja tuo ihmisten haukkuminen, joka on ainoa osaamisenalue mikä teillä Viherkommareilla on kuten edeltäjillänekin Stalinisteilla. Kun tärkeistä asioista et aivopesty reppana pysty keskustelemaan asiallisesti, niin mennään tähän lastentarhatason lällättelyyn. Tärkeistä yhteiskunnallisista asioistahan teillä aivopestyillä Viherkommari reppanoilla ei ole mitään käsitystä, kuten ei ollut edeltäjillännekään Stalinisteilla. Olette samalla tasolla anarkisteinenne kuin nämä kehitysmaamuslimit, siksi tulettekin niin hyvin keskenänne toimeen.
No selkeästi ymmärrän nuo ullanlinnantölöönmyyrmäki harhasi. Elätkö myös enempi menneisyydessä? Muistisairauksiin on kehitteillä loistavia uusia lääkkeitä. Sinulla on toivoa.
Ville on fakki-idiootti ja viherkommari, eikä ole koskaan saanut mitään aikaan, mutta jatkuvaa pillitystä sen sijaan on häneltä kuultu milloin mistäkin.
Pakolaisille samat sapuskat kuin kotimaissakin, tai lähtekööt takaisin sinne mistä tänne tulivatkin loisimaan.- ghjklrte
Miten voi samasta suvusta syntyä täysjärkinen Sauli ja täyskaheli Ville.
- AnniTonnemäki
Ollaan kyllä valmiita elättämään oman maan vähävaraiset, vanhukset ja sairaat mutta ei tänne Italiasta sekä Kreikasta tulleita hyväkuntoisia nuorukaisia ja miehiä. Mikä suomalaisia oikein vaivaa?
- soin1nveli
Eipä tätä hallitusta paljoa eläkeläisten ja sairaiden kohtalot kiinnosta...
- VaiMitä
Tottakai kiinostaa, mutta toivottavasti ikuisestielätettävät ahdasmieliset sopeutumattomat kehitysmaamuslimit kaapuakkoineen ei pätkääkään. Mutta kun sitä rahaa on vain se rajallnen määrä....
- soin1nveli
Tarkoititko rajallinen?
- VaiMitä
Kyllä nimenomaa rajallinen määrä, ihme että ymmärsit. Katsos kun kirjoitus virheeni eivät muuta asiaani, kuten ei useiden toimittajienkaan, ja olen myös myöntänyt tekeväni kirjoitusvirheitä toisin kun sinä. En myöskään arvostele toisia niistä, toisin kun sinä. Joka luulet olevasi täällä joku oikein oikeinkirjoituksen mestari kuten olemme useasti saaneet nähdä, siksi oletkin reppana spede jolla ei ole mitään asiallista sanottavaa... Olitko muuten koulukiusaaja vai kiusattu, ihan vaan uteliaisuuttani kyselen. Minähän lupasin alkaa huomauttelemaan kirjoitusvirheistäsi joita et tietenkään tee, vai mitä esim Jojo Heoltä. Asiathan ne tärkeitä ovat ei kirjoitusvirheet, joihin sinä ainoastaan pystyt tarttumaan Suomea islamisoivalla Viherkommunisti ideologiallasi, mutta sehän on tietenkin ymmärettävää koska aivopesu on tuottanut tulosta näköjään kohdallasi hyvin.
- soin1nveli
Kyllä minä sinun ullanlinnantöölöönmyyrmäen harhoisi ja onnelliseen eläkkeelle pääsyysi mielelläni puutun.Kaikkiin harhoihisi en tosiaan ehdi puuttua. Sinulla kun muutos sijoittaja yrittäjästä eläkeläiseksi on niin nopea... Mutta rasistinen sekoilu on kaiketi sitä parempaa....
- VaiMitä
Kylläpä on todella säälittävää tuo sinun sekoilusi. Olet harhoissasi kehitellyt minut eläkkeelle. Kyllä minä eläkkeellekin lähden mutta en vielä todella pitkään aikaan. Sinulla niitä harhoja tuntuu riittävän näköjään vähän joka asiassa, varsinkin Suomen islamoinnin ja kehitysmaamuslimien ikuisen elättämisen kannattavuudesta mutta nehän kuuluvat teidän Viherkommunistien vakio harhoihin. Sijoittamisen ja vastuunottamisen omasta elämästäni olen varmasti aloittanut nuorempana kuin sinä, koska sinä et ole sitä ilmeisesti aloittanut vieläkään. Niin siis Helsinginkaupungin tuettu vuokra asunto ei ole sinun sijoituksesi vaikka niin ilmeisesti luulet. Eiköhän " se parempi" ole enemmänkin teidän Viherkommareiden heiniä.... Eli koita nyt ryhdistäytyä ja saada se oma elämäsi raiteille, ja lopeta se muiden neuvominen kun sinusta ei selvästikkään ole siihen, kyllä se siitä....
- Soin1nveli
VaiMitä kirjoitti:
Kylläpä on todella säälittävää tuo sinun sekoilusi. Olet harhoissasi kehitellyt minut eläkkeelle. Kyllä minä eläkkeellekin lähden mutta en vielä todella pitkään aikaan. Sinulla niitä harhoja tuntuu riittävän näköjään vähän joka asiassa, varsinkin Suomen islamoinnin ja kehitysmaamuslimien ikuisen elättämisen kannattavuudesta mutta nehän kuuluvat teidän Viherkommunistien vakio harhoihin. Sijoittamisen ja vastuunottamisen omasta elämästäni olen varmasti aloittanut nuorempana kuin sinä, koska sinä et ole sitä ilmeisesti aloittanut vieläkään. Niin siis Helsinginkaupungin tuettu vuokra asunto ei ole sinun sijoituksesi vaikka niin ilmeisesti luulet. Eiköhän " se parempi" ole enemmänkin teidän Viherkommareiden heiniä.... Eli koita nyt ryhdistäytyä ja saada se oma elämäsi raiteille, ja lopeta se muiden neuvominen kun sinusta ei selvästikkään ole siihen, kyllä se siitä....
Ei minun tarvitse sinun harhoja keksiä, sinä teet sen itse...Ullanlinnantöölöönmyyrmäen todellisuus on vain toisenlaista kuin ajassaan elävillä.
- VaiMitä
En tiedä sinun "ajastasi" ja " Myyrmäestäsi". Jos sinä et ymmärrä sitä että minä asun nyt Töölöössä vaikka sinä et täällä asukkaan, niin sillehän minä en voi mitään. Jos sinä saat siitä jotain "harhoja" niin en voi todellakaan auttaa. Mene nyt vaikka syömään yksi " Jänö burgeri" tuohon ituhippi kioskiin, luulisin että sieltä löytyy ymmärrystä kaltaisellesi Viherkommarille.
- soin1nveli
VaiMitä kirjoitti:
En tiedä sinun "ajastasi" ja " Myyrmäestäsi". Jos sinä et ymmärrä sitä että minä asun nyt Töölöössä vaikka sinä et täällä asukkaan, niin sillehän minä en voi mitään. Jos sinä saat siitä jotain "harhoja" niin en voi todellakaan auttaa. Mene nyt vaikka syömään yksi " Jänö burgeri" tuohon ituhippi kioskiin, luulisin että sieltä löytyy ymmärrystä kaltaisellesi Viherkommarille.
Missä palvelukodissa asustelet. Onko vuodepaikat tiukassa kun noin eläkeläistä siirtelevät.
- VaiMitä
Kyllä tämä on ihan normi asunto-osake. Mutta sinä ilmeisesti asut sosiaaliviraston tukemassa "palvelutalossa" kun olet siitä noin tohkeissasi. Minä joudun vielä tekemään niitä veroeuroja sinunkaltaisillesi ja ikävä kyllä niille kehitysmaamuslimeillekkin tosin tahtomattani. Olen kyllä miettinyt tallinnaan muuttoa kunhan selvitän, onko siitä tarpeeksi taloudellista hyötyä.
- Soin1nveli
VaiMitä kirjoitti:
Kyllä tämä on ihan normi asunto-osake. Mutta sinä ilmeisesti asut sosiaaliviraston tukemassa "palvelutalossa" kun olet siitä noin tohkeissasi. Minä joudun vielä tekemään niitä veroeuroja sinunkaltaisillesi ja ikävä kyllä niille kehitysmaamuslimeillekkin tosin tahtomattani. Olen kyllä miettinyt tallinnaan muuttoa kunhan selvitän, onko siitä tarpeeksi taloudellista hyötyä.
Voi asuntola laitostuneelle olla normiasunto.
- VaiMitä
Ai niin unohdin että ethän sinä tiedä mikä asunto-osake on. No se on semmoinen kun maksaa siitä paljon euroja niin sitten omistaa ne osakkeet jotka oikeuttavat ko asunnon hallintaan. Toivottavasti viihdyt asuntolassasi.
- soin1nveli
VaiMitä kirjoitti:
Ai niin unohdin että ethän sinä tiedä mikä asunto-osake on. No se on semmoinen kun maksaa siitä paljon euroja niin sitten omistaa ne osakkeet jotka oikeuttavat ko asunnon hallintaan. Toivottavasti viihdyt asuntolassasi.
sinun unohdukset ja sekoilut on jokapäiväistä...
- VaiMitä
Ei kuitenkaan mitään sinuun verrattuna....
- Soin1nveli
VaiMitä kirjoitti:
Ei kuitenkaan mitään sinuun verrattuna....
Eipä.....
- JullePorista
"Heti kun otat työttömän sekakäyttäjä suvakin". Soin1veli, tervetuloa meidän takapihalle asumaan, meille jäi koirankoppi vapaaksi kun sekarotuinen piskimme Obama kuoli.
- soin1nveli
Oliko sekin sekakäyttäjä, aika julmaa..
- VaiMitä
Miksi pitäisi ottaa Suomalainen sekakäyttäjä kotiinsa asumaan, miten se liittyy siihen että ei vain tuoda Suomeen ahdasmielisiä sopeutumattomia ikuisesti elätettäviä kehitysmaamuslimeita. Nämä sekakäyttäjät ovat SUOMALAISIA ja siten meidän ongelma SUOMESSA joka meidän on itse hoidettava. Kehitysmaamuslimit ovat Afrikasta ja Lähi-Idästä Suomeen tuotu ongelma, jonka hoitaminen ei kuulu meille. Siksi pitää muuttaa Suomenlakeja ja kansaenvälisiä sopimuksia ettei kehitysmaamuslimeita tarvitse ottaa yhtään SUOMEEN. Muut maat tehköön mitä haluaa, ei kuulu meille.
- Soin1nveli
Koska rasistien enemmistö on työttömiä sekakäyttäjiä ja elämän päähänpotkimia luusereita..
- VaiMitä
No johan oli taas idiootilta vastaus, eli koska sinusta "rasistit" ovat työttömiä seka käyttäjiä, niin SUOMALAISTEN on otetava heidät koteihinsa asumaan. Miten ihmeessä se liittyy sopeutumattomiin ahdasmielisiin ikuisestielätettäviin kehitysmaamuslimeihin kaapuakkoineen. Eli kun meillä on omastatakaa ikuisestielätettäviä SUOMALAISIA sekakäyttäjiä niin kehitysmaamuslimitkin voivat tulla tänne ikuisestielätettäväksi!!! Jos järki olisi joka päässä niin sehän olisi täysin arvotonta, sinä taisit olla jossain ihan muualla kun sitä jaettiin, ai niin mutta sinähän olet Viherkommari siksi idiootti...
- Soin1nveli
VaiMitä kirjoitti:
No johan oli taas idiootilta vastaus, eli koska sinusta "rasistit" ovat työttömiä seka käyttäjiä, niin SUOMALAISTEN on otetava heidät koteihinsa asumaan. Miten ihmeessä se liittyy sopeutumattomiin ahdasmielisiin ikuisestielätettäviin kehitysmaamuslimeihin kaapuakkoineen. Eli kun meillä on omastatakaa ikuisestielätettäviä SUOMALAISIA sekakäyttäjiä niin kehitysmaamuslimitkin voivat tulla tänne ikuisestielätettäväksi!!! Jos järki olisi joka päässä niin sehän olisi täysin arvotonta, sinä taisit olla jossain ihan muualla kun sitä jaettiin, ai niin mutta sinähän olet Viherkommari siksi idiootti...
Eläkeläisellä hitsaa..
- VaiMitä
Voi olla että eläkeläisillä "hitsaa" sinähän sen puolen paremmin tiedät kun eläkkeellä kerran olet, minä vaan jaksan aina ihmetellä mistä tuo tyhmyys oikein kumpuaa. Olen tullut siihen tulokseen että olet käynyt sen Viherkommunistien Taistolaiskoulun suvakkilinjan, muuten se ei ole mahdollista.
- Soin1nveli
VaiMitä kirjoitti:
Voi olla että eläkeläisillä "hitsaa" sinähän sen puolen paremmin tiedät kun eläkkeellä kerran olet, minä vaan jaksan aina ihmetellä mistä tuo tyhmyys oikein kumpuaa. Olen tullut siihen tulokseen että olet käynyt sen Viherkommunistien Taistolaiskoulun suvakkilinjan, muuten se ei ole mahdollista.
Mistä tyhmyys kumpuaa, kysyppä äidiltäsi...Onko suvussaso ollut paljon harhaisia varhaiseläkeläisiä.
- VaiMitä
En itseasiassa tunne ketään sukulaistani joka haluaa islamisoida suomen kehitysmaamuslimeilla, kuten sinä. Pidän sitä todella vaarallisena tyhmyytenä. Se että olet varhaiseläkkeellä ja syöt lääkkeitä ei tarkoita sitä että muutkin ovat ja tekevät niin.
- Soin1nveli
VaiMitä kirjoitti:
En itseasiassa tunne ketään sukulaistani joka haluaa islamisoida suomen kehitysmaamuslimeilla, kuten sinä. Pidän sitä todella vaarallisena tyhmyytenä. Se että olet varhaiseläkkeellä ja syöt lääkkeitä ei tarkoita sitä että muutkin ovat ja tekevät niin.
Sinulla menee jo oma eläke sekaisin normi duunareiden kanssa..
- VaiMitä
Niin harhaisesta Viherkommunistista saattaa tuntua että koko Länsi-Euroopanlaajuinen kehitymaamuslimi invaasio on persujen tai nykyisen hallituksen aiheuttamaa. Ei edes Viherkommunisti idolisi Niinistö & kumppanit ole uskaltaneet moista aivopierua laskea suustaan, vaan ovat todenneet kehitysmaamuslimi invaasion olevan totta ja kansaenvälisten sopimusten mukaista ja että perheet pitää saada nyt vähintään saada yhdistettyä maksoi mitä maksoi. Toivottavasti Suomalaiset ymmärtävät että noita sopimuksia on muutettava mahdollisimman nopeasti tai irtisanouduttava niistä kokonaan, ettei näin voi enää käydä.
- Soin1nveli
Timokkio juuri muutti maahanmuuttopolitiikan lepsuks. Nyt odotetaan Onko ollut kiva päivä veikö hoitsu ulos?Eläkeläiset saa lintsillekin alennukset, kannattaa käyttää hyödyksi...
- VaiMitä
Nyt odotetaan milloin voidaan kiristää lisää maahanmuuttoa. Vaikka Viherkommarit kuinka vastustaisivat. Toivotaan etta sinulla on ollut kiva päivä. Lintsi taitaa olla ainoa paikka stadissa minkä sinä tiedät junantuoma.
- Soin1nveli
Sanoo ullanlinnantöölöönmyyrmäki, hheh...Stadilainen ilman tietoakaan stadista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737