Nythän on syksy ja sienestys ajankohtainen. Kysynkin, mikä sieni olisit ja miksi.
1. Haaparousku
2. Haisuhapero
3. Herkkutatti
4. Karvarousku
5. Kärpässieni
6. Kanttarelli
7. Suppilovahvero
8. Mustatorvisieni
9. Kangasrousku
10. Voitatti
11. Kehäsieni
12. Lampaankääpä
13. Munahapero
14. Joku muu. Mikä?
Mikä_sieni_olet_gallupp
17
85
Vastaukset
- elluhalloyb
Kanttarelli
Yhtä simppeli kuin minä(*_*)🐧- aloituksen_tekijä
Yhtä keltainenko? Samassa paikassa ja samassa kasassa elävä?
- kanttari
Nythän on syksy ja sienestys ajankohtainen. Kysynkin, mikä kukakin palstalainen olisi ja miksi.
1. Haaparousku - minä
2. Haisuhapero - murriperkele
3. Herkkutatti - yybee
4. Karvarousku - elisakettu
5. Kärpässieni - vili.
6. Kanttarelli - genio.mente
7. Suppilovahvero - no ei kukaan
8. Mustatorvisieni - hullu_ukko
9. Kangasrousku - sininen.enkeli
10. Voitatti - määmy
11. Kehäsieni - jaana
12. Lampaankääpä - buddy-love
13. Munahapero - modelli
14. Joku muu. Mikä? - riikka- aloituksen_tekijä
Riikka ei ole sienilaji. En hyväksy vastaustasi. Valitettavasti.
- aloituksen_tekijä
Anteeksi, olit haaparousku. Miksi?
- aloituksen_tekijä
"11. Kehäsieni - jaana". Taidat tuntea palstalaiset aika hyvin :)
Valkoinen kärpässieni. Minuahan ei kukaan syö päättämättä itse päiviään.
- aloituksen_tekijä
Tiedän/muistan, sinuun ei kukaan koske!
- huonoruokasieni
Jos kuitenkin olisit omakehuvahvero ;)
- huonoruokasieni
oy_bimbo_ab kirjoitti:
Vain unelmissas
Kyllä minä nyt poimin sinut omakehuvahverona :) Kerron kohta miltä maistui paistamisen jälkeen.
- huoniksenvaimo
huonoruokasieni kirjoitti:
Kyllä minä nyt poimin sinut omakehuvahverona :) Kerron kohta miltä maistui paistamisen jälkeen.
Mieheni menehtyi ruokamyrkytykseen päivämäärällä 29.8.2016.
Gunnia hänen muistolleen:
https://www.youtube.com/watch?v=vygQZ9hYqyE - aloituksen_tekijä
Vai että musaketju muka aloitukseeni. Olkoon sitten niin:
https://www.youtube.com/watch?v=2HmLFyvFxTc - onkoniinvaikeaa
aloituksen_tekijä kirjoitti:
Vai että musaketju muka aloitukseeni. Olkoon sitten niin:
https://www.youtube.com/watch?v=2HmLFyvFxTcaloituksen tekijä, yksi pieni sana, tapa ittes!
- aloituksen_tekijä
onkoniinvaikeaa kirjoitti:
aloituksen tekijä, yksi pieni sana, tapa ittes!
Miksi vihaat minua?
Ei toivottu jalkasieni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473