Ylempi kynnys on korkeimman mentaalitason ja buddhisen tason välinen kynnys, jota sanotaan myös Saturnuksen rajaksi.
Kynnyksenvartijoiden tehtävä on nostaa sopivat kandidaatit korkeimmalta mentaalitasolta buddhiseen universaalin rakkauden maailmaan. Sopimattomat kandidaatit laitetaan takaisin uuteen jälleensyntymään. Nykyään on kuitenkin lisääntynyt käytäntö, ettei rajalla enää panna esteitä vaan ovi avataan kaikille kynnyksellä seisoville. Kun rohkenet astua sisään äärettömyyteen ja rajattomuuteen ja kestät sen, olet tervetullut.
Jotkut kurkkaavat sisään ja perääntyvät takaisin rajoitettuun mentaalimaailmaan. Mentaalimaailma on hienomateriaalinen kupla. Jotkut kestävät äänettömyyttä ja suunnatonta häikäisevää kauneutta ja universaalia rakkautta, jolloin astuvat sisään taivasten valtakuntaan.
Kun todella rakastat ehdoitta kaikkia, ja olet valmis uhraamaan elämäsi lähimmäistäsi puolesta, olet myös valmis luopumaan mentaalikuplasta. Tällöin kestät myös äärettömyyttä ja sen hohdetta.
Kerronpa mikä on kynnyksenvartijan tehtävä
tähdistätullut
2
69
Vastaukset
- bullitt
Portilla on tullut käytyä ihan kotisohvalta käsin , en uskaltanut loikata koska se olisi ollut menoa sitten ja on asioita hoidettavana vielä
- KuolematonsieluX
Bulwer Lyttonin romaanissa ZANONI kokelas kohtaa kynnyksenvartijan. Teosofien kulttikirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059