Kukkiakukkia

Kukkaseppel

Mun viikko alkanut kivasti.
Ulkoilua tulee päivittäin niin kuin aina. Eilen siivoskelin tällaistä normi arkea.

3

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenkäs M....Miehen viikko on alkanut?

    • Anonyymi

      Aloitus kirjoitus on kauan kauan sitten. Kirkolla olen nyt käynyt 1 e.lounalla 2 kertaa.Tällä viikolla tulossa kolmas kerta.Kesällä kun oli mahdolisuus niin entistä naapuria vanhaa naista ulkoiluttaa "Ulkoilutin hänen ajalla lauantai tai sunnuntai" On aamun torkku ja minä taas aamun virkku.Yhtälö jo hirveä.Kun toinen ei ulos pääse ennen esim.kello 13.Vaikka olin päättänyt enää en lähde ojentaa kättä ilmasta muille.Koko aikuisikäni sen tehnyt.On aika opetella vain huolehtii itsestäni. Sisälle kun en kenekään koti menen.Oma kotini osaan olla yksin sisällä.No tosiaan alkoi tuo kirkon ruokailu aluellamme 1 kerta viikossa.Ajattelin sopi mainiosti.Toisella keralla otettin mukaan samaa itsenäistä palvelu taloa asuva rouva.Hänen kerros.Oikein pirteä iloinen ihminen.Selvisi rouva kävele paljon ja yksin.Kun kukaan ei hänen kanssa kävelle. Hälytys kellot alko soimaan,kuinka paljon sahattin kesä linssini,vietin aikaan tämä vanha nainen?.Profili aina yksin.Kukaan ei Käy. Selvisi käyvät toisillaan ja kovasti kehui toinen rouva tämän vanhan naisen tytär miehineen käyvät usein ja hänkin heidän kanssa istunut sama kahvipöytää. Mietein mikä motiivi valehdella?Hetkeäkän ei olisi yksin.Halu sen jakamattoman huomion ja omia juttuja sopertaa.Kun nitä saatoin palvelutaloon ,ihan vieressä. Sanoin tylisti ensivikolla KAIKKI YHDESSÄ TAAS KIRKOLLE SUÖMÄÄN. vanha nainen sanoi hiljaa en tuosta oikein tykkää.Ei kai kun sanoo tapaavat ja ihmisiä käy hänellä. En ollut kuulevinani.Sanoi tulen ensi vikkona hakemaan molemmat.Hei hei. Tätä vikoa yllätänkin sanon ruokailussa molemille: Osatte yhdessä tulla tänne syömään.Tällä tavatan .Ei tarvitse minun hakea ja saataa teitä! Vieressä ovat palvelutalo ja itsenäisesti asuvat. Kaupaassa yksin käyvät ja vapaana likkuvat. Kumma että vanhat ihmiset VALEHTELE YKSIN. yRITÄ SITOA ITSEENSÄ VAAN. Vaikka mitä iilmasia kerhotoimintoja eivät menen miksi ei? OIVALSIN KERHOT HYVIÄ.MUTTA SIELLÄ EI SAA JAKAMATONTA HUOMIOTA YKSILÖNÄ. Sepä se.Kitos ken luki ja anteksi olen lukihäirö voi olla hepreaa lukialle.hyvää syksyä kaikille .

    • Anonyymi

      30.9. 23. HELSINKI LÄHIÖSTÄ.Eilen ostin kukkakimpun itselleni vasiin. ulkoilen minäkin päivitäin ja paljon pääkaupunki seutu yksin .Löytyy luontoa,metsää ja meren rantaa.Pää pysyy ksassa ulkoilun ansiosta kuin saan ladukaat yö unetkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe