Tämmöisiin miehiin suominaiset retkahtavat

Ikis__M

http://anna.fi/suhteet/ihmissuhteet/tallaisiin-miehiin-suomalaisnaiset-retkahtavat-jarkeni-sokaistuu/?shared=260439-474d6aa1-500

Oliko ullatus? Palstatouudet paukkuu ja palstanaiset jäivät taas valheistaan kiinni. Niille tämä on varmaan hupipalsta jossa on hauska vedättää kilttejä & kunnollisia miehiä, "peseydy", "puhu kauniisti", "käyttäydy hyvin", "sisäinen kauneus on tärkeintä" jne, v...u mitä bullshittiä ne kehtaakaan syöttää viatomille uhreilleen täällä samaan aikaan kun p..ut valuu mahlaa jännämiehille.

47

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaan ajattelepas, jos ätmit pystyisivät muuttamaan kaavaansa ja ihastumaan vanhoihin, lihaviin ja rumiin äiti-ihmisiin. Sepä vasta olisikin vallankumouksellista! :-)

• Ikis__M

Palstamiesten toiveissa on sentään kunniallisuutta, me haluamme kilttejä & kunnollisia pullaa paistavia naisellisia naisia joiden yleistyminen olisi eduksi yhteiskunnalle kun taas suomianaiset haluaa ylläpitää vain yhteiskuntaa joka ihannoi mädättäviä rikollisia jännäp..ja jotka ennepitkää tuhoaa kaiken, ne naisetkin.

• Ikis__M kirjoitti:

Palstamiesten toiveissa on sentään kunniallisuutta, me haluamme kilttejä & kunnollisia pullaa paistavia naisellisia naisia joiden yleistyminen olisi eduksi yhteiskunnalle kun taas suomianaiset haluaa ylläpitää vain yhteiskuntaa joka ihannoi mädättäviä rikollisia jännäp..ja jotka ennepitkää tuhoaa kaiken, ne naisetkin.

On ne naiset vaan melkoisia yli-ihmisiä, kun ne noin pysytävät maailmaa pyörittämään. :-)

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

On ne naiset vaan melkoisia yli-ihmisiä, kun ne noin pysytävät maailmaa pyörittämään. :-)

Helppohan niiden on kun niillä on tiedät kyllä mikä.

• Ikis__M kirjoitti:

Taitaa vielä olla vähän matkaa MGTOW-vallankumoukseen. :-)

• Ikis__M kirjoitti:

Vaihtokurssi on sellainen, että yhdellä pillulla saa miten monta kyrpää tahansa.

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Taitaa vielä olla vähän matkaa MGTOW-vallankumoukseen. :-)

Kieltämättä mutta kunhan nyt jokainen kunnian mies oman taistelunsa voittaa niin johtaa se väistämättä valtakunnan tuhoon geenirappeuman kautta aikanaan.

• Ikis__M
        scrg kirjoitti:

Vaihtokurssi on sellainen, että yhdellä pillulla saa miten monta kyrpää tahansa.

Niinhän se suunnilleen taitaa mennä ja suominaiset on kyllä sen vaihdantatalouden mestareita.

• pultti88
        scrg kirjoitti:

Näinhän se on, vuokramarkkinoilla.

Mutta se ei tarkoita että millä tahansa pillulla saa omaksi komean, ison ja napakasti seisovan kyrvän.

• Raakatotuus

Mitä se auttaisi, jos myös ne vanhat, lihavat ja rumat äiti-ihmiset retkahtavat edelleen renttuihin, hyvännäköisiin, pahoihin poikiin, pettäjiin, supliikkimiehiin, narsisteihin ja unelmakumppaneilta vaikuttaviin? Ätmi ei ole edelleenkään noista mitään ja jatkaa vaan tyhjän arvan vetämistä.

Olen tässä vuosien varrella pudotellut naisten suhteen kriteerin kriteerin perään, mutta naisonnea se ei ole parantanut pätkääkään.

• pultti88 kirjoitti:

Näinhän se on, vuokramarkkinoilla.

Mutta se ei tarkoita että millä tahansa pillulla saa omaksi komean, ison ja napakasti seisovan kyrvän.

Niin, eihän niitä omaksi saa. Mutta omaksi kävisi vain paras niistä, jonka on joskus saanut lainaan. Miksi tyytyä vähempään?

• Raakatotuus kirjoitti:

Mitä se auttaisi, jos myös ne vanhat, lihavat ja rumat äiti-ihmiset retkahtavat edelleen renttuihin, hyvännäköisiin, pahoihin poikiin, pettäjiin, supliikkimiehiin, narsisteihin ja unelmakumppaneilta vaikuttaviin? Ätmi ei ole edelleenkään noista mitään ja jatkaa vaan tyhjän arvan vetämistä.

Olen tässä vuosien varrella pudotellut naisten suhteen kriteerin kriteerin perään, mutta naisonnea se ei ole parantanut pätkääkään.

Että kun ei ole tarjolla ytmejä, niin sitten renttuja. Mutta meitä renttujakaan ei riitä kaikille. Kyllä siinä vielä pitäisi saumaa olla.

• Raakatotuus
        Ratikkakuski kirjoitti:

Että kun ei ole tarjolla ytmejä, niin sitten renttuja. Mutta meitä renttujakaan ei riitä kaikille. Kyllä siinä vielä pitäisi saumaa olla.

Mutta naiset ei halua tyytyä jämiin, jos kaikki ytmit ja rentut on viety. Eikö se ole tällä palstalla jo monesti kuultu? Jossain ketjussa taisit yhtyä siihen näkemykseen että jos ei sitä vetovoimaa synny heti ensi näkemältä niin ei sitä synny myöhemminkään. No, luuletko että sitä vetovoimaa syntyy koskaan ainakaan ensinäkemältä meihin ätmeihin?

• Raakatotuus kirjoitti:

Mutta naiset ei halua tyytyä jämiin, jos kaikki ytmit ja rentut on viety. Eikö se ole tällä palstalla jo monesti kuultu? Jossain ketjussa taisit yhtyä siihen näkemykseen että jos ei sitä vetovoimaa synny heti ensi näkemältä niin ei sitä synny myöhemminkään. No, luuletko että sitä vetovoimaa syntyy koskaan ainakaan ensinäkemältä meihin ätmeihin?

No tuohan sitten tarkoittaisi sitä, että suuri määrä niin naisia kuin miehiäkin on ajautunut pysyvästi parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle. Siis nimenomaan molempia, koska heterosuhteeseen kai vissiin edelleenkin tarvitaan sekä mies, että nainen. Valitettavaa, jos ihmiset eivät pysty ihastumaan ihmiseen, joka voisi ihastua heihin itseensä. Hypergamiaksi kai tätä ilmiötä palstalla kutsutaan.

• Juuri tuollaisiin miehiin naiset aina repsahtavat.

• hdkskajdhdbb

Haista p... eiku eihän sulla olekaan nenää.

• tietämätönM
        hdkskajdhdbb kirjoitti:

Haista p... eiku eihän sulla olekaan nenää.

Mikä on p...

• tietämätönM kirjoitti:

Mikä on p...

Tarkoitti varmaan pimperoaan. :-/

• rouva_X

Jännä, että kaikki oli negatiivisia kuvauksia. Noh, kun miettii että ne missä oikeasti itse tosissaan retkahtanut on tasan kaksi tapausta; ei siinä paljoa uskalla trendistä sanoa eli jäisi vastaamatta.

• Ikis__M

Lähde: Annan lukijapaneeli

Varmaan palstanaiset on tuollakin kerrankin rehellisinä samaan aikaan kun täällä nauraa räkättävät ätmeille antaessaan niille pukeutumis- ja käytösvinkkejä.

• Ikis__M kirjoitti:

Lähde: Annan lukijapaneeli

Varmaan palstanaiset on tuollakin kerrankin rehellisinä samaan aikaan kun täällä nauraa räkättävät ätmeille antaessaan niille pukeutumis- ja käytösvinkkejä.

Palstanaiset ei lue niin laaduttomia lehtiä kuin Anna. Sen sijaan he lukevat aina Suomen Kuvalehteä, Parnassoa ja Suomi24-palstaa.

• Ikis__M
        scrg kirjoitti:

Palstanaiset ei lue niin laaduttomia lehtiä kuin Anna. Sen sijaan he lukevat aina Suomen Kuvalehteä, Parnassoa ja Suomi24-palstaa.

Niin no, laatulukemisen arvostaminen kai sitten selittää niiden vierailut täällä palstallakin.

• Ikis__M kirjoitti:

Niin no, laatulukemisen arvostaminen kai sitten selittää niiden vierailut täällä palstallakin.

Anna-lehden lukijoidenkin kannattaisi lukea tätä palstaa, koska palstan lukijanaiset ei koskaan joudu tyytymään renttuihin, vaan he löytävät aina ihania miehiä. Palstan naisia on niin hyvin valistettu.

• Ikis__M
        scrg kirjoitti:

Anna-lehden lukijoidenkin kannattaisi lukea tätä palstaa, koska palstan lukijanaiset ei koskaan joudu tyytymään renttuihin, vaan he löytävät aina ihania miehiä. Palstan naisia on niin hyvin valistettu.

Se on kyllä kieltämättä omituista että kaikilla palstanaisilla on kaikki exät olleet kilttejä ja kunnollisia tapauksia tai ehkäpä ne onkin exiä tuon takia "Tietoisesti olen poiminut kelkkaani kunnon miehiä, mutta eipä mielenkiinto kauan ole kestänyt, kommentoi yksi vastaajista." tai sitten " Vakuutan itselleni, että mies varmasti muuttuu ajan kanssa, mutta eivät ne ikinä muutu.", ne tylsimykset vaan pysyy kiltteinä & kunnollisina ja sitten palstanaisten on ollut pakko ne jättää.

• Ikis__M kirjoitti:

Se on kyllä kieltämättä omituista että kaikilla palstanaisilla on kaikki exät olleet kilttejä ja kunnollisia tapauksia tai ehkäpä ne onkin exiä tuon takia "Tietoisesti olen poiminut kelkkaani kunnon miehiä, mutta eipä mielenkiinto kauan ole kestänyt, kommentoi yksi vastaajista." tai sitten " Vakuutan itselleni, että mies varmasti muuttuu ajan kanssa, mutta eivät ne ikinä muutu.", ne tylsimykset vaan pysyy kiltteinä & kunnollisina ja sitten palstanaisten on ollut pakko ne jättää.

Palstanaisten exät on aina niin ihania, että ne on viety palstanaisten käsistä.

• xyxyxyxy
        Ikis__M kirjoitti:

No minulla on ollut poikaystävänä sekä todella kiltti ja kunnollinen (savuton, raitis, kaikin tavoin nuhteeton, hyvä koulutus ja työ) että todellinen paha poika (päihteitä, väkivaltaa, vankeustuomioita, vain se paljon parjattu "elämän koulu"), eli melkeinpä kaksi ääripäätä. Muut ovat sitten olleet siltä väliltä, kuten on nykyinenkin kumppani. Minä siis en ainakaan ole nainen, joka aina retkahtaa samaan tyyppiin. :)

Oma "ongelmani" miesten suhteen on ollut se, että en ole löytänyt tarpeeksi monipuolista ja -uloitteista miestä. Yhdessä ovat viehättäneet tietyt asiat, toisessa toiset, yksi on kyennyt vastaamaan joihinkin tarpeisiini, toinen taas toisiin, mutta ei kukaan riittävän moniin. Kaikissa suhteissani minulla on ollut paljon yhteistä toisen kanssa (myös tuon pahan pojan kanssa, vaikka itse olenkin päihteetön (en ole edes koskaan tupakoinut), akateemisesti koulutettu eikä minulla ole rikosrekisteriä), mutta ei missään riittävästi.

Vasta nykyisessä suhteessani koen, että mitään olennaista ei puutu. Kauan sitä sai odottaa ja paljon kokea ennen kuin se tuli mahdolliseksi. Mutta olen onnellinen ja kiitollinen jokaisesta aiemmasta suhteesta, koska ilman niitä en nyt olisi tässä. Tiedän, että tuo on ärsyttävä klisee, mutta kun se on niin totta. :D

• Ikis__M kirjoitti:

Riippuu niin paljon, että millaisesta tylsästä miehestä puhutaan. Avoin, mutta melko mielikuvitukseton mies on enemmän kuin hyvä, mutta nihkeä tylsä mies on kaukana ideaalista. Jos ei itsellä ole mitään ideoita, on suotavaa, että suhtautuu lähtökohtaisesti positiivisesti toisen ehdotuksiin.

• xyxyxyxy
        Marrrnie kirjoitti:

Riippuu niin paljon, että millaisesta tylsästä miehestä puhutaan. Avoin, mutta melko mielikuvitukseton mies on enemmän kuin hyvä, mutta nihkeä tylsä mies on kaukana ideaalista. Jos ei itsellä ole mitään ideoita, on suotavaa, että suhtautuu lähtökohtaisesti positiivisesti toisen ehdotuksiin.

Itse en jaksasi mielikuvituksetonta miestä. Sellainen mies todellakin on liian tylsä. Enkä tarkoita nyt vain esim. miten miehellä on ideoita sen suhteen, että mitä tehdään tai minne mennään. Kyse on myös ja vielä enemmän siitä, mistä ja miten miehen kanssa ylipäätään voi keskustella tai ihan vaan heittää läppää. Jos luovuus, mielikuvitus ja leikkisyys puuttuu, niin en miestä kyllä kauaa jaksa. Minulle se on todella olennainen asia.

• xyxyxyxy kirjoitti:

Itse en jaksasi mielikuvituksetonta miestä. Sellainen mies todellakin on liian tylsä. Enkä tarkoita nyt vain esim. miten miehellä on ideoita sen suhteen, että mitä tehdään tai minne mennään. Kyse on myös ja vielä enemmän siitä, mistä ja miten miehen kanssa ylipäätään voi keskustella tai ihan vaan heittää läppää. Jos luovuus, mielikuvitus ja leikkisyys puuttuu, niin en miestä kyllä kauaa jaksa. Minulle se on todella olennainen asia.

Olen samaa mieltä, itse vain liitin mielikuvituksettomuuden lähinnä tuohon tekemisen ja menemisen keksimiseen.

• Ex----------PUA
        scrg kirjoitti:

Touché! :D

• Ex----------PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Niin kun se on hieman ongelma, että lähes aina kiltillä ja kunnollisena on titteleinä ja parisuhdestatuksena "ex" tai "tylsä".

Jännämiehet taas pieksevät vielä edellistä, sängyssä ja sen ulkopuolella, jo seuraavaa hamuten.

Kyllä siinä vähäsen sinipilleröinti feilaa.

• Nainen saa aina mitä tilaa.

• Miksiköhänei

Plösönaamaisiin ATM:iin kukaan ei tunnu retkahtavan.

• Naisasialooseri1

"tuijotan ulkonäköön ja titteliin ja järkeni sokaistuu" Ja vittu kostuu.

Kyllä olisi suomessa tälle laitteelle töitä:

http://www.medievality.com/images/torture/head-crusher.jpg

Veikkaan, että nainen muuttaisi hyvin nopeasti mieskriteereitään kun ruuvi alkaisi kiristyä ja hampaat pureutua yhteen ja leukaluu rutista, mutta siinä vaiheessa olisi jo myöhäistä

• Vankiloista löytyy naisten suosikkimiehet ja nimenomaan väkivalta sekä seksuaalirikolliset ovat ihania.

• ex-sönkkö

Hmm, piti ihan miettiä ihastunko aina samanlaisiin ja vastaus on en. Olen ihastunut kokolailla erilasiin miehiin. On feminiinistä taiteilijaa, boheemia tallaajaa, perinteistä junttieinaria, hiljaista hissukkaa jne jne.

Mutta sitten mietin mikä asia on se yhteinen nimittäjä johon ihastun aina uudelleen, se on itsenäinen luonne. Eli miestyyppi joka pärjää itsekseen, eikä se ole miehelle ongelma. Tunnen siis vetoa itsenäisiin miehiin, jotka pärjäävät ilman naistakin mainiosti, mutta osaavat myös jakaa itsenäisyydestään yhdessä olemiseen. :)

• helppokoppi

Eli haluat panomiehen jolla on oma elämä eikä
        välitä sinusta.

Tarkoitate ehkä termiä "itsekeskeinen".

Eli samanlaisiin mulkkuihin ihastut kuin muutkin naiset.

• ex-sönkkö
        helppokoppi kirjoitti:

Eli haluat panomiehen jolla on oma elämä eikä
        välitä sinusta.

Tarkoitate ehkä termiä "itsekeskeinen".

Eli samanlaisiin mulkkuihin ihastut kuin muutkin naiset.

Ei itsekeskeinen vaan itsenäinen eli kykenee itsenäiseen ajatteluunja elämään, ottamaan asioista itsenäisesti vastuuta, tekemään valintoja turvautumatta lauman mielipiteisiin tai näkemyksiin, ajattelemaan itse kaikenkaikkiaan. Itsekeskeinen on ihan eri juttu. :)

Kuka semmoisista muka tykkää?

• munkkitaiei

Pettäjät, narsistit ja pahat pojat ovat sellaisia tyyppejä, joihin retkahtamista en ymmärrä lainkaan. Hyvä ulkonäkö taas on sellainen ominaisuus, että siihen ihastuminen on mielestäni luonnollista. Pelkkä hyvä ulkonäkö ei tietenkään riitä.
      Silti monenlaiset ihmiset löytävät kumppanin, eivät pelkästään komeat. Totuus on se, että monesti parin löytäminen tai yksin jääminen riippuvat myös tuurista. Neuvoja voi aina antaa (vaikka se useimmiten on turhaa), mutta ei ole olemassa mitään peruskaavaa, jonka avulla kaikki löytävät vierelleen sen ihannekumppanin.

• tällaisia_tosielämässä

Lihaksikas palomies.
      Hoikka tanssija.
      Pehmeä nörtti.
      Hoivaava hippi.
      Luova älykkö.
      Rento nautiskelija.

Siinäpä noi mun miehet. Unohtuikohan joku välistä.

• Luolasukeltaja

Joe Bob

(Naurua)

• mikääneikelpaaa

Kyllä tuossa tuli taas horojen luonne selville, naiselle ei riitä mikään nykyään.

• Palsta totuus on ainoa totuus. tuossa se taas nähtiin että naiset ei kunnollisia miehiä halua. Turpaan vaan naisille, naiset haluaa vuodattaa verta ja kyyneleitä.

" Tietoisesti olen poiminut kelkkaani kunnon miehiä, mutta eipä mielenkiinto kauan ole kestänyt, kommentoi yksi vastaajista."

"Myytti siitä, että naiset rakastuvat aina renttuihin ja pahoihin poikiin, ei ole aivan tuulesta temmattu. Annan lukijapaneeli osoittaa, että rentut vetävät naisia enemmän puoleensa kuin esimerkiksi raha."

"28 prosenttia vastaajista sanoo retkahtavansa aina renttuihin, 24 prosenttia hyvännäköisiin ja 19 prosenttia pahoihin poikiin. Myös pettäjät (19%), supliikkimiehet (17%), narsistit (14%) ja unelmakumppaneilta vaikuttavat (10%) varastavat suomalaisnaisten sydämet yhä uudelleen ja uudelleen."

• ikuinen-neitsyt

Jokainen saa retkahtaa sellaiseen mieheen kun haluaa.

• Sad-But-true

Onneksi naiset on täydellisiä niiden jännämiestensä rinnalla.

• kiltti-ja-kunnollinen

Saatanan lutkat kun nussii väkivaltaisia paska miehiä.

• Ex----------PUA

Ehkä olisi jo korkea aika korvata termi "palstatotuus" ihan vain termillä totuus.

Tuo on jo niin päivittäistä, että se näkyy elämässä, lehtien sivuilla ja naisetkaan eivät enää vaivaudu piilottelemaan näitä taipumuksiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      719
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      73
      618
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe