Itse olen kovana IFK-miehenä pyrkinyt tsiigaamaan, mutta edellinen matsi oli ainakin sellaista skeidaa, ettei tekisi mieli skaffata mitään MTV 3 pakettia. Löysin tälläiset ohjeet sattumalta http://livematsit.com/stream/chl/hifk-ev-zug-stream-2-9/ ja väittävät, että näkyis kaikki IFK:n CHL pelit jatkossa.
Katsooko kukaan noita CHL-matseja netistä?
8
112
Vastaukset
Jaksaako kukaan noita muka katsoa? Hallit ainakin aivan tyhjiä yleensä.
- Pihyliu
Todellakin jotkut jaksaa kuten minä. Ovat mielestäni suhteellisen kovatasoisia matseja varsinkin tuolla tammikuussa kun joukkueet pelanneet jo pitkän aikaa omia liigojaan.
Kivaa vaihtelua niihin ainaisiin ja lukuisiin Liiga paukuttelu -matseihin. - Hohoijaa
Ei vois vähempää kiinnostaa.
- pakko-ei-ole
Jääkiekkoseurojen tosifanit seuraa.
- pakko-ei-ole
...Kyllähän CHL on tietenkin projektina ja instituutiona täysin kehitysvaiheessa. Loppuvaiheessa kevätpuolella toki ihan koviakin pelejä. Laajojen yleisöjen ja ehkä joukkueidenkin kiinnostus sitten vähän niin ja näin... Mutta syksyllähän nämä ovat kovimpia harjoituspelejä, joissa voi nähdä oman seuran uuden kokoonpanon ensi kertoja tositoimissa, ja siinä sivussa vähän muitakin, myös "eksoottisempia" eurooppalaisjoukkueita.
- Narukäsi2
Onhan noita ihan hauska välillä katsoa kun matsit ainakin saa näkymään esimerkiksi Unibet TV:n kautta ilmaiseksi, mutta onhan se vähän niin ja näin onko mitään järkeä. Ehkä jatkossa voi olla, jos jengi alkaa ottamaan tosissaan. Löysin helpot ohjeet miten noi näkee: https://betsikingi.info/chl-stream-chl-ottelut/
- Chafa
Telkasta seuraan
- Bullshark
Joo, onhan noita tullut aina skannailtua mutta huonoin tuloksin. Yleensä pitää kirjautua johonkin pelitilille ja sitten näkee postimerkin kokoisen screenin jossa liikkuu muutama pikseli - voi vain arvata mitkä niistä ovat pelaajia ja mikä kiekko. Ensi viikon pelin voisi mennä paikanpäällekin katsomaan mutta kun rosteri on noin vajaa niin en tiedä maksaako vaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238