"kirjoittajaidentiteettini on ainoastaan rikolliksesti "Pötköpölvästiksi" minua solvaavan rikollisen internetherjaajan hallussa joka valitettavasti pystyy muokkaamaan ainakin tekstejäni ja laittamaan niitä vääriin paikoihin laittomasti ja itse en pysty mitään tänne kirjoittamaani myöhemmin muokkaamaan"
Ihmettelen, että miten anonyymin ei-reksiteröidyn kirjoittajaidentiteetin haltuunotto oikein tapahtuu?
Kirjoittajaidentiteetin haltuunotto
20
90
Vastaukset
- gmlf
Ei Pötköltä ikinä näihin vastauksia saada. Sen maailmassa koneet hajoavat valeherjaprofiileihin ja ties mitä.
- dghrgjhuyhujh
Sitähän me taviskansa ei tiedetä, että millaiset kokoaa jopa nimettömältä Suomi24- palstalta ei- yhteisösidonnaisten kirjoituksia vihaherjaamiseen netissä, mutta pakko myöntää, että kyllä itseänikin kiinnostaisi tietää miksi netissä rikolliset pelottelee... Kun on tungettu asuinpaikkaa myöten väärillä palstoilla identiteetittömässä keskustelussa pelottelemaan keskustelupalstan nimettömästä keskustelemisesta ja tungettu väärille palstoille aloituksia ja valheväitteillä kirjoittajista. Ja kyllä mun yksi kone todellakin hajosi aikoinaan kanssakirjoittajien ilmoittaman mukaan siksi, että kirjoitin tässä joo Suomi24- keskustelupalstalla: palstan seuranhakurekisteröityneet hörhöt luulojensa perusteella luuli minua herjaajakseen, kun kirjoitin keskustelupalstalle tekstejä. Siinä ei ole syy ainakaan keskustelutaitojen puute sellaisessa rikollisuudessa. Ja mikä vitun idiootti vois väittää, että ei ole herjaamista, jos minkään kunniallisen ihmisen nimissä rikolliset kirjoittelee netissä sillä tavalla, että tuntemattomatkin "tirskuu"?
- gfdre
SDP:n varjobudjetti ehdottaa uutta veroa Sipilän sijoituksille
SDP:n varjobudjetti esittää rahapulassa kärvistelevälle valtiolle uusia verotuskohteita esimerkiksi pääministerin sijoituksista.
Suomen itsenäisyyden juhlarahaston Sitran omaisuudesta SDP tulouttaisi kertarysäyksellä puolet eli 350 miljoonaa euroa. Suomen Pankin tuloksesta demarit tulouttaisivat valtiolle 60 miljoonaa enemmän kuin hallitus.
Pääomien verotuksessa on SDP:n mukaan selvästi kiristämisen varaa. Pankeille pitäisi valmistella Ruotsin kanssa yhdessä uusi liiketoimintavero, jolla Suomessa voisi SDP:n mukaan kerätä 230 miljoonaa euroa. Arvio perustuu Ruotsin demarihallituksen laskelmiin, joiden mukaan Ruotsin pankeista on saatavissa 450 - 500 miljoonan euron verotulot uudella verolla.
SDP esittää uutta veroa myös kapitalisaatiosopimuksille. Ne nousivat julkisuuteen, kun pääministeri Juha Sipilä (kesk) kertoi sijoittaneensa merkittäviä summia tällaisiin sopimuksiin. Pankit markkinoivat sopimuksia veroedulla, sillä sijoituskuorien sisällä käytävä kauppa on verotonta. Omistaja maksaa verot vasta sitten, kun hän ottaa voitot ulos sijoituskuoresta.
Pääomaverotusta SDP kiristäisi 120 miljoonan verran ja osinkoverotusta 115 miljoonalla. Yritysten korkomenojen vähennysoikeutta rajaamalla demarit uskovat saavansa 60 miljoonaa euroa lisää verotuloja.
Palkansaajille ja eläkeläisille SDP lupaa vastaavasti nykyistä kevyempää verotusta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112420719782_uu.shtml
- kdrjfhrughuth
Pystyt seuraamaan kirjoitteluani, joten saatat olla poliisin kiinnostuksen kohde ihan asiallisesti. Onko niin ettet tiedä, että netissä mitään kirjoittajaprofiileja ei ole kirjoittajilla jotka itse eivät kirjoita sosiaaliseen mediaan identiteetillä? Luuletko, että kirjoitan yhteisöjäsenenä? Vaiko väitätkö sellaista? Jälkimmäinen vois olla rikos, että jos väitettäis kirjoitettavan yhteisöön kun kirjoittaja kirjoittaa mielestään anonyymille Suomi24-palstalle mielipiteitä. Minulla ei tietoa ole, mutta kun kerran joutuu nimettömän pelkän Suomi24-keskustelupalstalle kirjoittamisen vuoksi netin rikollisten hampaisiin, niin ei taida olla kyse siitä, että tajutaan minun kirjoittavan Suomi24- keskustelupalstoilla nimettömille nimettömiä kirjoituksia? Olen käsityksessä, että en riko lakia, kun kirjoitan nimettömästi nimettömyyden sallivalle Suomi24-keskustelupalstalle, mutta olen myös käsityksessä, että siinä tapauksessa rikkoisin lakia, jos keskusteluyhteisön jäsenenä hyökkäisin kavereideni kanssa kiusaamaan nimetöntä ulkopuolista Suomi24- keskustelupalstalle kirjoittavaa. Ymmärrän sen että olen siäli hyvä verbaalinen ilmaisija, että periaatteessa melkein kuka tahansa vois olla samaa mieltä mun tekstien kanssa riippuen siitä missä tekstini näkyy, mutta kun mulle ei ole kerrottu missä kontekstissa keskustelen, siinä vois olla rikos.
- Tex_Aller
Tuosta ei ota poliisikaan selvää. Et sitten saanut sitä sopivampaa lääkitystä.
- kejhfrugthghu
Tex_Aller kirjoitti:
Tuosta ei ota poliisikaan selvää. Et sitten saanut sitä sopivampaa lääkitystä.
Haluatko mielenterveyspotilaaksi solvaaja perättömän nettiherjan levittäjä törkeä anonyyminetin anonyymi herjaajatollo saada kuulla kenties lisääkin siitä, että olen ollut ns. kolmoishoidoissa ja voimakkaissa immunosupressiivisissa hoidoissa vakavan fyysisen sairauden vuoksi useaan otteeseen akateemisten opintojeni aikana, mikä on ainoa asia mikä on minun opiskeluitani hidastanut? Eikä sinun ja kaltaistesi nettiherjaajien väittämät "mielenterveysongelmat". On kerrottu olen sanonut herjaajille, että en ole mielenterveyspotilas, joten lopeta hyvän sään aikana herjaaminen. Luulis, että jopa netin rikollisilla olis sen verran moraalia, että kun ihminen rehellisesti kertoo että on ollut fyysinen sairaus ja on fyysinen sairaus, että jumalauta lopetettais valehtelu että olen muka joku Kortepohjaa häiritsevä mielenterveyspotilas, kuten pelottelu täällä on mulle ollut teidän TUNTEMATTOMIEN taholta anonyymipalstalla minun tietämättä edes että keitä täällä pelotellaan tai miksi... Ja millasia ihmisiä ylipäätään netin anonyymeilla keskustelupalstoilla kiinnostaa herjaamis- ja pelottelumielessä ihmisten yksityisyys, siinäkin poliisille kysymys...Luulis myös, että oikeasti mielenterveysongelmia omaaville olisi aika pelottavia nämä Suomi24- palstat myös niille ja sikailun huipentuma olis väittää, että Kortepohjan ylioppilaskylässä yksikään akateeminen opiskelija olisi häirikkö tai rikollinen mitä vakituisiin asukkaisiin tulee netin keskustelupalstalla esitettynä. Olette sangen törkyturpia, kun kokoatte nimetöntä kirjoittelua Suomi24- palstoilta: tietysti söpöä, että puolustatte vaikkapa yliopiston YTHS- psykologeja esimerkiksi tulkitsemalla Suomi24- keskustelupalstojen nimettömiä taidetekstejä väärin, mutta se menee liian pitkälle se tahallinen väärintulkinta, jos väitetään mielenterveydeltään häiriintyneeksi tekstisisällön perusteella ihmisiä, jotka teksteissään arvostelee vaikkapa maan mielenterveyspolitiikkaa tai työllisyyspolitiikkaa. Enkä ole köyhä sikäli, että raha-asioiden vuoksi olisi tarve käydä netin keskustelupalstalla, eikä ole kukaan tuntemani muukaan.
- Tex_Aller
kejhfrugthghu kirjoitti:
Haluatko mielenterveyspotilaaksi solvaaja perättömän nettiherjan levittäjä törkeä anonyyminetin anonyymi herjaajatollo saada kuulla kenties lisääkin siitä, että olen ollut ns. kolmoishoidoissa ja voimakkaissa immunosupressiivisissa hoidoissa vakavan fyysisen sairauden vuoksi useaan otteeseen akateemisten opintojeni aikana, mikä on ainoa asia mikä on minun opiskeluitani hidastanut? Eikä sinun ja kaltaistesi nettiherjaajien väittämät "mielenterveysongelmat". On kerrottu olen sanonut herjaajille, että en ole mielenterveyspotilas, joten lopeta hyvän sään aikana herjaaminen. Luulis, että jopa netin rikollisilla olis sen verran moraalia, että kun ihminen rehellisesti kertoo että on ollut fyysinen sairaus ja on fyysinen sairaus, että jumalauta lopetettais valehtelu että olen muka joku Kortepohjaa häiritsevä mielenterveyspotilas, kuten pelottelu täällä on mulle ollut teidän TUNTEMATTOMIEN taholta anonyymipalstalla minun tietämättä edes että keitä täällä pelotellaan tai miksi... Ja millasia ihmisiä ylipäätään netin anonyymeilla keskustelupalstoilla kiinnostaa herjaamis- ja pelottelumielessä ihmisten yksityisyys, siinäkin poliisille kysymys...Luulis myös, että oikeasti mielenterveysongelmia omaaville olisi aika pelottavia nämä Suomi24- palstat myös niille ja sikailun huipentuma olis väittää, että Kortepohjan ylioppilaskylässä yksikään akateeminen opiskelija olisi häirikkö tai rikollinen mitä vakituisiin asukkaisiin tulee netin keskustelupalstalla esitettynä. Olette sangen törkyturpia, kun kokoatte nimetöntä kirjoittelua Suomi24- palstoilta: tietysti söpöä, että puolustatte vaikkapa yliopiston YTHS- psykologeja esimerkiksi tulkitsemalla Suomi24- keskustelupalstojen nimettömiä taidetekstejä väärin, mutta se menee liian pitkälle se tahallinen väärintulkinta, jos väitetään mielenterveydeltään häiriintyneeksi tekstisisällön perusteella ihmisiä, jotka teksteissään arvostelee vaikkapa maan mielenterveyspolitiikkaa tai työllisyyspolitiikkaa. Enkä ole köyhä sikäli, että raha-asioiden vuoksi olisi tarve käydä netin keskustelupalstalla, eikä ole kukaan tuntemani muukaan.
Ei ollut lääkäristäsi sitten apua, kun sekoilusi vain jatkuu.
- Tex_Aller
kejhfrugthghu kirjoitti:
En olisi halunnut kuulla, mutta itse kerroit taas yksityisasioitasi kaikelle kansalle. Jopa maallikolle nuo sekavat vuodatuksesi tuovan mieleen jonkintasoisen mielenterveysongelman.
- mars_mars
Jos tuntee olonsa uhatuksi, herjatuksi, identiteettinsä kaapatuksi, koneensa rikotuksi, tekstinsä muokatuksi ja olevansa kaikenlaisen laittomuuden uhrina, niin mitä tekee lainkuuliainen rehellinen kansalainen?
Menee tietenkin poliisin juttusille.
Me muut sikanatsikriminaalit jäämme odottamaan poliisin toimenpiteitä.- jsdghyhtuh
Minua täällä herjaavat vaan kun ei ilmeisesti kerro ystävilleni somekansalle, että olen herjattu, joten koska en minä syyttömiä halua enkä voi rikollisiksi virkavallalle väittää kun herjaajat ei nimiään ole kertoneet, ihmettelen vaan sitä että miksi niin helppoa on rikollisten tarttua herjaamaan nimettömästi Suomi24- palstalle kirjoittavaa tavista ja miksi poliisi ei ohjeista, että jos ja kun tällainen kirjoittaminen on vaarallista... Olen soittanut aikoinaan nettipoliisille kerran Suomi24- palstalla kokemastani uhkailusta ja keskustelusta jossa näen uhattavan ihmishenkiä ja itseäni loukattavan prostituoiduksi huumeidenkäyttäjäksi ja rikolliseksi ja mitä lie törkytekstejä mulle tuntemattomien taholta, mutta naispoliisi ja outoa koska olen itsekin nainen käyttäytyi pelottavan aggressiivisesti ja kysyi ensimmäisenä, että "no ootko sä kertonu nimesi?", missä sitten sanoin että en ole kertonut mikä on fakta, mutta mitäs nyt siitä että jo kahden keskusteluviestin jälkeen jostakin oudosta syystä joku oli pystyttänyt selän takana Suomi24:n profiilin ja tätä nykyä kohta viistoista vuotta herjannut ja pelotellut ja sanomattakin selvää ettei yksilön lähipiiri ole kyseessä. On kieltämättä pelottavaa, että poliisi keskittyy metsästämään esimerkiksi pientä ylinopeutta ajavia ja metsästämään taviksia olemattomista rikoksista tässä lamayhteiskunnassa, mutta edes esimerkiksi puoli miljoonaa lukijaa omaava blogisti jonka iäkkäälle äidille postitetaan kuolleita rottia postissa ei käynnistä poliisitutkintaa ja että se että jos jotakin tavista poikaa poliisi ampuu projektiiliaseella silmään rasismia vastustavassa mielenosoituksessa, ei sekään käynnistä poliisitutkintaa. Hörhöt on niitä, jotka antaa poliisille vääriä todistuksia rikosasioissa, usein aivan varmasti poliisin vanhoja tuttuja.
Itse menen heti poliisille, kun saan tietää mistä koneilta törky on luettavakseni tullut. Yksi vahva väitteeni on, että Aller ei moderoi palstojaan tai jos moderoi, niin puolueellisesti, ja jos olen väärässä sitten olen väärässä,mutta ymmärtänette että kun kokee nimettömiin teksteihinsä uhkailua sellaset kymmenen vuotta ja riippumatta siitä, että millä Suomi24- palstalla nimettömiä tekstejä kulloinkin kirjoittaa, siinä tulee aika helposti ihan ilman mitään vainoharhaisuutta käsitys, että jossakin ollaan väärässä mielessä kiinnostuneita nettikeskustelupalstoista...
- TIRSKISTA
Ja täten, yllä olevaan viitaten, on todistettu, että kyseessä ei missään nimessä ole mielenterveyspotilas.
- poliisi_on_ystävämme
Äkkiä nyt poliisille avautumaan tästä laittomasta 10 vuotta eri palstoilla jatkuneesta järjestelmällisestä herjaamisesta.
- poliisi_on_ystävämme
Siellä ne sikanatsikriminaalit odottalee, milloin poliisin erikoisjoukot tekevät rynnistyksen heidän koteihinsa. Kun on sentään kyseessä 10 vuotta jatkunut perustuslain vastainen toiminta, niin luulisi poliisin ottavan nyt kovat keinot käyttöönsä.
- mvnj
Minun luo tuli jo rynnäkkö, ja heti löi tuomari nuijan pöytään, että elinkautista tuli. Valittaakaan ei saa. Varokaa kaikki, ettette vain Pötköä millään tavoin häiritse!
- poliisi_on_ystävämme
Odottavan aika on pitkä.
- pötköneitsyhienonainen
Pötkökö se siellä tehtailee minuutin välein kommentteja toisin ketjuihin, jotta tämä ketju unohtuisi kauas etusivulta?
- kyselijäK
Miten anonyymin ei-rekisteröidyn kirjoittajaidentiteetin haltuunotto oikein tapahtuu?
- kysymys_asetettu
Niin?
- Oli_jo_aikakin
Pötköpölvästi on nähtävästi joutunut pakkohoitoon.
- Anonyymi
Joko se on päässyt ulos sieltä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408