Väkisin yrittää iskeä

kuneivätkotonasaa

Olen työn puolesta tutustunut muutamaan uuteen ihmiseen. Naisena ja avoliitossa elävänä koetan aina katsoa keneen tutustun varsinkin jos mies kyseessä. No nyt sitten yksi naimisissa oleva mies on iskenyt silmänsä minuun, esittää kiinnostunutta, pyytänyt pari kertaa kahville työpäivän jälkeen en kuitenkaan mennyt...viikko sitten lupasi heittää mut autolla kotiin ja suostuin ja ajon aikan huomasin sivusilmällä kun mies tiiraili mua. Töissä tulee aina tauolla viereen koittaa olla iholla niin kuin sanonta kuuluu. Kahvia kun kaadoin mukiin tunsin kun mies oli ihan kiinni takanani, vois sanoa että henkitys tuntui niskassa. Pari päivää sitten pomo ilmoitti saunaillasta ja äkkiä mies kysyi että tuletko hänen seurassaan voitaisiin mennä sitten kahdestaan jatkoille ja....sanoin että olen perheelinen johon mies että ei haittaa hänkin on naimisissa joten pidetään homma salassa. Kysyin mikä ihmeen homma, mies sanoi että seksisuhde. On yrittänyt sitkeästi...että noita välillä riittää.Miehelleni en viitsi kertoa tulisi vielä epäluuloiseksi kun ei meilläkään tuo suhde ruusuinen ole mutta silti en lähde pettämään. Uskomattomia noi jotkut ukkomiehet heti käyvät ehdottelemaan selvänäkin vaikka eivät edes tunne, ymmärtäis jos ois ollut jotain pientä peliä.

4

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle_ehkä_kanssa

      Annoitko painaa kakkoseen?

    • TörkeääTodella

      No ompa röyhkeä kun selvinpäin yrittää!!! Itellä kokemusta lähinnä vain kännisistä kolleegoista. Sehän on sitten sitä kourintaa ja selkeää inttämistä vällyjen väliin, niin väsyttävää, kun eivät tajua ettei se onnistu!

      Korjaan, yks työkamu kerran ylitti rajan, kun heitettiin minun mielestä harmitonta herjaa. Olen siihen tottunut työurallani, että naisenakin voin heittää kaksimielistä herjaa, ainakin edellisessä miesvaltaisessa firmassa se onnistui niin ettei kukaan koskaan kuvitellut yhtään mitään muuta. Mutta ei täällä nykyisessä!

      Tässä tapauksessa mies päätyi ehdottamaan liittymistä hänen seuraansa seksimielessä hänen hotellihuoneeseensa. Kun sitten vastasin aika napakasti että huumorini loppui nyt just tähän, niin mies tietenkin väitti, ettei hän tarkoittanut mitään, että vitsi oli! NIIN VARMAAN, jos olisin suostunut...

      Tuntuu että nykyään millään ei ole mitään väliä, toisten ihmisten kunnioitus on kadonnut sekä myös joidenkin itsekunnioitus. Röyhkeät pelimiehet rulettaa, ja siinä sivussa huoritellaan keskenään firman naisia, antoi ne tai ei. Hävetkää ihmiset!!!!

    • Sano ei mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti.

    • JosSEeiKUNNIOITA

      Sinua ja sinun suhdetta sen enempää, niin sehän pitää pilkkanaan sinua, ja kotielämääsi. Sano sille ehdottomasti, kun vielä meinaa härppiä, että sinä kerrot omalle miehellesi taatusti, ja hänen vaimolleen myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe