suuri_ikävä

kuiva_ja_laiha

Missä stallkerit, eläinrääkkääjät, hellarit ? Me niin teitä kaivataan, älkää jättäkö meitä.

83

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • jokohan.onnistui

      • jokin.muu.sitten.jos.ei

      • josko.tämäkin

      • meniköhän.oikein

      • josko.nyt

      • pitää.tarkistaa

        meni sisustusketjuun !!


      • josko.nyt

      • oli.numero.väärin

        tämä on oikein ja pelaa


    • pahuuden.tutkimista

      TOIVOMUKSIA UUSISTA KETJUISTA VOI ESITTÄÄ.

      -esim.
      Päiväkirjaa monikerrospöpilässä asumisesta

      Meluhäirintä -siihen on osallistunut niin moni, että moni voisi tunnistaa itsensä ja huomata, missä kokonaisuudessa on mukana.Tässä on useita alaotsikoita.

      -Luettelo siitä, missä kaikissa paikoissa on stalkattu, noin reippaammin. (HML:n palstalle sellaisen kirjoitin, eipä tullut vastaväitteitä.)

      - Post traumaattinen stressioireyhtymä, mikä on on. Mitä tekee ihmiselle varsinkin ,kun tapahtuu usein. (Nk.minulle on tehty.)

      Jne, jne.

      • sellainen.ase

        Voisin tähän aloittaa luettelon paikoista, joissa minut on tehty disorientoituneeksi. Tuli tuolla eräässä blogissa vastaan virallinen luettelo vähemmän haittoja aiheuttavista aseista. Siellä oli disorientaation aiheuttava ase, myös. Olen ajatellut, että sellainen täytyy olla.

        1.Kahdessa eri Chlaes Olsson -liikkeessä, HML ja joku muu kaupunki.
        2. Hyvinkään Prismassa
        3. HML Keinusaaren City-marketissa hyvin voimakkaasti. Vuosien ajan tuttu kauppa ja olin ihan hukassa. (Palautin mieleen, mitä tuotteita oli kassojen vasemman puoleisella seinällä ja etsin ne tuotteet.)

        Nyt en muista muita. Mutta jatkan listaa sitä mukaa, kun ilmenee.

        Katson tietoja aseesta ja kirjoitan ne tähän.


      • toimiiko

    • ketjuja.availen.vielä

      AMYGDALA. Googlatkaa ja hakekaa tietoa sen ylirasittamisen, yhtämittaisen yliaktivoinnin seurauksista. -Sitä nimittäin tehdään minulle: pelästytetään vähän väliä. Meluhäirintä-ketjussa tulisi esiin, mutta myös muunlaisissa ketjuissa, joita saatan avata.

      Terveyteni systemaattisessa tuhoamisessa käytetään lääketiedettä hyväksi.

      • esiin.tämäkin

        Siis amygdala on aivojen pieni osa, kummassakin lohkossa. Sillä on hoidettavana säätelytehtäviä. On olennainen osa itsesuojelutoimintaa. Saa aikaan taistelu-pako -reaktion. -On tekemissä paniikkikohtausten ja ahdistuksen kanssa. -Tässä nyt lyhyesti, jos herättäisi mielekiintoa.


    • mikrosta.moneksi

      Käykää mikroaalto-ketjun lopussa. Siellä on listaa paikoista, joissa (ilm.kaikukammion) avulla on siirretty ja voimistettu ääntä. -Siinä olisi ainesta vaikka ketjuksi.
      Saatan avatakin ketjun, toivotaan tai ei.

      • Anonyymi

        tämä vielä löytyi


    • monet.mukana
    • johan.olisi.harhat

      NIIN ETTÄ VIELÄKÖ ON KAUHEAN IKÄVÄ vai olisko jo vähäksi aikaa lukemista.

    • voisko.joku

      Elämääni tulisi sisältöä kun joku stalkkaisi minua. En ole niin tuntematonkaan.

      • narsismiakin.pilkistää

        Viesti vaikuttaa vähän sellaiselle, että sopisit paremmin stalkkeripuolelle, ellet sitten jo ole siellä.


      • siitä.sisältöä

        Sulkko tulee kuukauden päästä. Rupea stalkkaamaan häntä. Tai trollaamaan niissä ketjuissa, joita häneen liittyen tullaan alkamaan.


    • täältä.tullaan

      Mopojengit jyrää päälle.Eiköhän motiivi ole selvä.

    • aiheita.piisaa

      Minulla on paljon stalkkauksia muistiin kirjoitettuna. Mutta kun arkistointi ei pelaa, yksittäisen jutun etsiminen on työlästä.

      Alkuun tein virallisia valituksia ja kanteluita. Varsinkin sen jälkeen, kun Oikeusministeriöstä sain neuvon käyttää virallisia teitä vainoasioissani. Ihan turhaa touhua, mutta se hyöty on, että niistä on kopiot. Käsinkirjoitettuja muistiinpanoja A 4:lla ja vihoissa. Kopioita ketjuista. Peacepinkin seinällä viestejä.

      Joskus ajattelin kirjoittaa päiväkirjaa kuukauden ajan. Loppui ensimmäiseen päivään. En viitsinyt enää illalla palata asioihin ja nähdä kirjoittamisen vaivaa.

      Listojen kirjoittamisessa voisi olla ideaa.

      Ehkä palaan siihen sitten, kun lätäkkö-raportti tehty.Mikäli Sulkko ei totaalisesti varasta showta.

    • miksiköhän

      Onkohan nyt kyseessä kestävyyslaji vai provosoidaanko minua kirjoittamaan.

      Kysykää Kaihdin ja Kehys-liikkeestä. Siellä ainakin tiedetään paljon. -Kun sieltä tarvitsin kaihdinpalveluja remontin jälkeen, tuntuivat pelkäävän minun kanssa asioimista. -Ja sentään vaan rullaverhon tarvitsin.

      • firmoja.piisaa

        Kysykää Instrumentariumista.

        Siellä menin täyteen paniikkin, kun kävin simälääkärin aikaa tilaamassa.
        - Kun viimeksi kävin sieltä lasit hakemassa, taas vastoin omaa päätöstä, tiettyyn aikaan sinä pnä, kun tekstiviestin sain, siellä oli hellaristalkkerit odottamassa. Oli tiiviisti tuijottamassa se IT-äijä, joka minulle aikoinaan kertoi,että heidän srk. on kaiken takana. Ennenkin tapaamani vanha pariskunta asiakkaita näyttelemässä. Jne.

        Käynnin jälkeen , silmälasien sovitus, ilmestyi näärännäppy silmään. -Piti käydä Tumassa.(Muutakin on siellä tapahtunut.)

        Että siellä ainakin tiedetään. Ja ainakin yhteispelissä hellareiden kanssa on toimittu.


      • ylös.vaan

        Miksi ei nouse?


      • käyn.läpi.epäiltyjä

        Vartiointiliikkeet ovat useinkin olleet gang stalkingia toteuttamassa. Ottakaa selvää, mistä liikkeestä Prisman ja Merkos CM:n vartijat ovat. Kysykää. Sellainen pitkä,laiha,väritön on näyttäytynyt kyseenalaisessa tilanteessa kummassakin paikassa. -Kun saatte vartiointiliikken nimen selville, kertokaa minullekin.


      • ottakaa.selvää

        Tehkää yllätysvisiitti yläkerran opelle ja pyytäkää esittelemään todennäköiset mikro-aallotusvälineet. Pitää varmaan olla kahdet: toinen olkkarin yläpuolella, toinen mh:n yläpuolella.
        Kysykää, miksi vainoaa. -No sen takia tietty, että lahkovainopomo käskee.

        Naapurissa vastapäätä asuu hellarilapsiperhe. Kyselkää niiltä, mitä ovat tehneet. Meinaan tässä stalkkauksessa.

        Taloyhtiön hallituksen pj:t entinen ja nykyinen tietävät paljon. Kyselkää.


    • toimisiko

      Annan linkin ketjuun, jossa jankkaava, konkreettisen ajattelun tasolla oleva trolli yrittää estää keskustelun e-häirinnän kohteen kotioloista. Nimim.kysynpä vaan. Toinen trolli, jolla on rekisteröity nimimerkki totuus.sattuu, sotkee myös asioita. -Että onpa vaarallinen aihe.

      Siellä välissä on ihan valaisevaa asiaakin.

      siis se linkki: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14424489/e-häirinnän-kohteen-kotilolot-2

      • lukihäiriöinen

      • spämmätty.pilalle

        Ei kannata käydä enää siinä ketjussa, ellei halua nimenomaan nähdä miten trollit trollaa.


    • siis.kerron

      Siis hierarkian alapään pelinappuloita tiedän pilvin pimein. Eivät välttämättä tiedä olevansa missään mukana. On vaan käsketty toimia niin ja niin, kun Se mummu tulee asioimaan.

      Sitten on paljon niitä, jotka tietävät olevansa mukana porukkakiusaamisessa, mutta eivät kuitenkaan tiedä ilkeiden tekojensa todellista vaikutusta. Kohde on fantasiahahmo, joka asuu kropassani ja omaa henkilötietoni.
      - Voisihan niiltäkin kysyä, mitä luulevat tekevänsä.

      Pikkuvainopomojakin on paljon. Firmojen pomoja, jne. Niiltä voisi kysyä, mitä ovat tehneet/teettäneet pelinappuloillaan ja mikä se heidän ylempi tahonsa on.Mistä määräykset tulevat.

      Kyseessä ei ole mikään löyhä joukkopsykoosiin joutunut porukka. Kyllä tämä on ylhäältäpäin tiukasti johdettu juttu. Ja mikä aivoriihitiimi nämä kammottavan sairaan sadistiset vainotaktiikat kehittelee. -En osaa edes vihjata, mistä voisi kysellä.

      Mutta jos omasta mielestään toimivat oikein, ei pitäisi tuottaa hankaluutta se, että keron tapahtuneista.

    • AHKEROIKAA

      OLETTEKO KYSELLEET?

    • se.rikollinen

      Hellarit varmaan korvista savupilvet pöllyten miettivät, miten kostaa esille tuomani asiat. Saattaa olla kosto meneillään. On jo tunti tuossa päädyssä porattu rankenteet raikuen. Ihmettelin: mitähän muut asukkaat tykkää. Kun kävin ulkona, parkkiaikka oli tyhjänä. -Ovat ehkä kuulleet,ettei kannata olla kotona, kun porataan. -Voi olla pakollinenkin työvaihe.

      • kirjoitan.jatkossakin

        ovat pulmani ratkenneet, kun olen tänne kirjoittanut.


      • hellarei
        kirjoitan.jatkossakin kirjoitti:

        ovat pulmani ratkenneet, kun olen tänne kirjoittanut.

        Onneks olkoon. Oota vaan, panokset kovenee.


      • mikäs.hellari.sinä.olet

        Johan ne ovat olleet kovia vuosien ajan. On rääkätty ja näännytetty lähes hengiltä, 11. hetkeen asti. 12.hetki jos olisi tullut, olisi henki mennyt. Lopetettu nippa nappa ennen. Annettu toipua. On mennyt kuukausiakin. Sitten uudestaan kimppuun. Tämän vainonhan on tarkoitus tuhota kohde, mutta niin ettei jää todisteita eikä kukaan jää kiinni. - Kirjoitan etukäteen niin paljon, että epäilyt on kuitenkin olemassa.

        Ja minähän olen viime aikoina pyytänyt ihmisiä kyselemään eri tahoilta ja kertomaan minulle, jos jotakin selviää.


      • saasta.eliöt

        Ajatelepa nyt. Olen vanha, heikkovoimainen ihminen yksin pitämässä puoliani. Ja tuollaiset satapäiset sairasmieliset, rikollisluontoiset laumat pelinappuloineen on ihan koko ajan kimpussani olleet jo vuosia.
        Mikähän surkea luuseri mahdat olla uhkailuinesi. Inhottaa ajatella että ehkä verorahojani käytetään sinunkin elättämiseen.

        Kun naapurissa asusteli "huora ja rikollinen", työnimi sille parille, tämä rikollinen, vaaleanpunertava alamittainen pätkä, työnsi naamansa suunnilleen kiinni ja veteli kovia kiksejä. kun räkätti, että ON OLLUT KIVA SEURATA, KUN OLEN YRITTÄNYT SELVIYTYÄ. Valvottamisesta, myrkyttämisestä samaan syssyyn sun muusta melu-ym. häirinnästä, missä poliisi oli avoimesti mukana.

        Senkun tapatte. Jos pakko loppuikä asua tuommoisen paskasakin seassa, ei ole kauheasti menetettävää.


      • hellaristalker

        Jos talossa on parvekeremontti menossa niin totta helvetissä siitä kuulu meteliä ja varsinkin porauksen ääni on aika saatanan yleinen. Ja jos pyydetään pitämään parkkipaikka tyhjänä että betoniauto pääsee paikalle niin kyllä siinä varmaan niin käy että parkkipaikka on siloin tyhjä... Ja saatanaako paiskot sitä sun kämppäs ovea 11 aikaan illalla. Ja vie se sun autonkotteros muualle siitä liiketilojen edestä, meinaan vaan että kun lähet liikenteeseen niin siinä kytkin huuta hoosiannaa, ei jaksais kuunnella ja varsinkaan haistella sitä kytkimen käryä...


      • hoopee.stalkkerit

        Se kytkin on autoliikkeen erikoisasennus, stalkkeriliikkeen. Nelipyörä HML. On tarkoitus, että se hajoaa nopeasti ja tulee kallis remontti. Semmoinen perinteinen stalkkausmuoto. Tehty jo monet kerrat. On mennyt puolessa vuodessakin. Minun on turha yrittää korjauttaa tilannetta. Tulee vaan uusia pulma.

        En voi tuoda autoa katokseen. Kun on se remontti , niin sattui , että vähän väliä oli remontin takia pysäköity joku auto niin, ettei katoksesta päässyt pois pitkään aikaan tai ei päässyt sinne. Teille muillekin on helpompi tilanne, ettei autoni ole siellä.

        Perinteistä: stalkkeri aina kiistää kaiken, syyttää, uhria, heittäytyy itse uhriksi ja kerjää myötätuntoa.

        Kun en juurikaan liiku autolla muuta kuin päivällä, niin kukahan sitä haistelemaan joutuu. Onko ope joutunut eläkkeelle? Ja kun auto on katoksessa, kyllähän hoosiannaa ja hajua tulee sitten sieltäkin.

        Hyh, hyh, jos uskovainen ope kiroaa noin paljon. Tämmösellä pakanamummulla on enemmän vapauksia.


      • kiitos.vinkistä

        Taidanpa kirjoitella tänään yhden oven paukkuna esimerkin ja kysellä, miten se toteuttiin noin elektronisesti.


      • no.miten.on

        NEUVOPA NYT, MIKÄ HAJU.

        Kun ostin tuon surkean kotturan ja ajoin autoliikkeestä kotiin, yht'äkkiä parin kilometrin päässä autoon pamahti ja tulvahti kauhea hajupilvi. Edellä ajoi ihan tavallisia henkilöautoja. Onneksi en ollut vielä ehtinyt moottoritielle. Piti ajaa sivuikkuna avoinna Riksuun.
        Auto haisi monta päivää jo valmiiksi, kun sinne meni. Kun käynnisti, tuli hajua lisää. Vähitellen hajupulma hävisi. Nyt jos joutuu mäessä kytkimellä pidättelemään, voi hieman tulla hajua, jonka tunnistan kytkimen käryksi.

        Ihmettelin alkuun , että mille haisee. Kun sitten kuljin K-Marketin takaa jätesäiliön ohi, sieltä tuli ihan sama haju. Voisiko olla ammoniakki ?


    • hanhiparat

      Saas nähdä, mitä häirintää ja grillausta ensi yö on.

      • Anonyymi

        KOSTO, KOSTO, KOSTO sitä on piisannut loputtomiin, varsinkin hellarinarsistipsykopaattivainopomon taholta. Kyllä olen neljä vuotta tämän jälkeen saanut sitä kokea.


    • paska.sakkia

      Pari viimeistä päivää ovat olleet varsin informatiivisia. Jos täällä riksussa on keskitasoa älykkäämpiä ja koulutetumpia ja ennen kaikkea moraaliselta tasoltaan hyvää tasoa, niin en ole tavannut teitä. Liikun jossakin eri paikoissa.

      Vaikuttaa sille, että kaikki ne , joiden kanssa joudun tekemisiin, ovat tässä vainossa mukana.Mikroaaltojuttuja on turha kertoa. Nehän taitavat olla kaikki tiedossa. Ja niiden kustannuksella on pidetty hauskaa jo kauan.

      Taisin osua ytimeen, ken arvelin että limbo eli riman alittaminen on suosituin harrastus tässä kylässä.

      • sokeita.itsenne.suhteen

        Aloittaja kyselee, missä stalkkerit, eläinrääkkäjät, hellarit. Rupea kulkemaan perässä. Minun ympärillä niitä on laumoittain. -Ihmettelen, onko Riksussakaan lainkaan taviksia.
        Itse taidan olla väärällä planeetalla, jossakin 60 valovuoden pääsä saattaisi olla se, jonne oli tarkoitus joutua.


      • Näin.se.on

        Elät itse 60 luvulla.


    • uusi.juttu

      Nythän tulee mielenkiintoinen yö. Olkkarin lattialla olevalla patjalla on mahdotonta olla. Alapuolelta tulee sellainen värinä. -Ihan äskettäin asuntofirman auto oli pysäköitynä vastapäätä ja polkupyörä liiketilan oven vieressä. Jokohan joku häirikö sai avaimet. -Alkaa se noitarovio tuntua vapauttavalle paikalle. -Kun tässä istun ja paljaat jalat lattialla, tuntuu värinä jaloissa. Nousee puoleen sääreen.

    • Kaikkienvelvollisuus

      Mitä enemmän mätä suomistalkki mätänee, sitä enemmän itkee, kun hänt ei rakasteta sellasena kuin hän on. Uskoo kai vieläkin, että kyllä ne vanhemmat vaan tykkäs kiukkuliisasta joka sekunti.

      • tällaista.kidutusta

        Aha niin kuin että kaikkien velvollisuus on vainota ja rääkätä. -Että niin kuin myönnetään, että kidutuslaitteet alakertaan on asennettu. -Tuossa kun lähdin autolla liikkeelle ja jouduin parkissa vähän odottelemaan, talon päätyy ajoi autoja. Päädyn nurkasta joku äijä kyttäsi minua koko ajan. Sieltä päädyn kautta pystyy viemään tavaraa siihen liiketilaan.

        Nyt istuessa se värinä nousee jo reisiin asti. -Niin istun tässä koska myöskään mh:n sängyssä ei voi olla.

        Varmaan poliisinkin kanssa sovittu juttu, että jos ilmoittaisin, ei uskottaisi. -Jokohan on raato aamuun mennessä. -Vissiin jeesus neuvonut toimimaan näin.


      • niin.varmaankin

        Jospa alapuolelle tulee hieromaliike. Oli pantu kaikki laitteet koeajoon yön ajaksi. Sain ilmaisen hoidon.


      • Ihgigigihrliojrt

        Niin sen kyllä täytyy olla.


    • jättäkää.rauhaan

      Tuolla mikroaalto ketjussa joku huokaili, että on ollut vähän aikaa hiljaista, mutta nyt taas olen ihan mielisairas.
      Minulla ei ole hiljaista koskaan, 24/7 on vainopäällä. Tämän talon zombipelinappuloilla ei ehkä ole teetetty hommia vähää aikaan. Mutta kun näitä pelinappuloita on sadoittain.

      Mitäs avasitte tämän provokatiivisen ketjun.
      En olisi näistäkään jutuista kirjoittanut mitään ennen kuin olisin saanut lätäkköraportin tehtyä.

    • kertokaa.stalkkerit

      En nyt tuota pettymystä. Jokin aika sitten huokaltiin: kun lopettaa hanhi/lätäkkö-kirjoittelun, joudutaan/saadaan taas lukea kankstalkkinkista.

      Kerron pari esimerkkiä siitä, minkälaista aivojumppaa minulle on aiheuttanut kysymys:miten ne(pomot) sen tekee.

      Joskus joku vuosi sitten ihmettelin, kun kassahenkilöt stalkkasivat ihan samalla tavalla niin Prismassa, kuin pienemmisä ässissä, mutta myös koopuolella ja osin muissakin myyntipaikoissa.
      Olin aloittanut itseopiskelun gs-tekniikoissa. Tuli mieleen ja kirjoitin viestejäkin siitä, että onkohan ne kaikki juoneet nanosirun ja nyt sitten etähypnoosilla annetaan suggestioita. Nk.ohjelmoidut robotit toimivat.En siihen hätään parempaa keksinyt.

      Siitä seurasi, että ko.stalkkaus loppui. Kassahenkilöt muuttuivat ilmeettömän asiallisesti homman hoitaviksi.-Sama kysymys: miten se muutos sitten tehtiin.

      Tietoni IT-asioissa ovat lisääntynet. -Nyt kun Prismassa ja muuallakin kassahenkilöt rupesivat myös ilmeilemään ja käyttämään eri puhetyyliä ja ääntä eri juttuihin liityneenä samalla tavalla kassahommaa hoitaessaan, fiksusti osasin ajatella, että niille on tehty pieni opetusvideopätkä, jonka voivat nähdä omalta näytöltä.

      Nyt yht'äkkiä " joka paikassa" minulle on alettu puhua matalalla äänellä, hitaasti ja ystävällisesti kuin lapselle tai muuten vähän vajaalle.
      Nyt osasin ajatella, että netissä on varmaan osoite, josta voi käydä tutustumassa, miten minua nyt kuuluu stalktata.
      Tuli mieleen tänään Apparalla, kun paikalle aiheettoman hälytyksen saanut Linnaninfran huoltomieskin puhui siten minulle.

      Ja KUKAS siihen tapaan puhuukaan, ainakin osittain. Lääkkeillä pilatun pääni takia ääni madaltui, puhe hidastui ja juuttui vanhaan kaavaan:ystävällisesti puhumiseen. - (Lapsille ja eläimille puhun erityisen nätisti.)
      NYT KUN TÄLLAISTA MATKITAAN, MIKÄ ON TAVOITE ? Kertokaa te.

      • apinat.vastatkaa

        Siis tämä puhetapa, myös ystävällisyys, on neurologinen oire. Ei kannatta ottaa tosissaan sitä ystävällisyyttä. (Lapsia ja eläimiä kohtaan ystävällisyys on todellista.)


      • sulkolle.onnea

        Tuli mieleen, etten ole pitkään aikaan tavannut änkyttävää ihmistä. Ennen sellaisia oli. Nykyään kai osataan hoitaa kyseinen häiriö.

        Mitäs jos minulle olisikin tullut änkytyshäiriö ja nyt sitten kaikkien pitäisi matkia sitä.
        Vaikka ei huumorintajustakaan ole kuin puolet jäljellä, niin hauskaa olisi.

        On sentään joskus ollut jotakin hyödyllistä korvien välissä toisin kuin..


      • siitä.se.aamu.alkaa

        Muuten , ääni on madaltanut sen takia, että kurkun etuosaan on suunnattu joko ultraa tai mikroa
        -Joskus pari vuotta sitten niin paljon, että ääni meni aivan matalan möreäksi , silloin kun sitä katkeillen tuli. -Onneksi palautui.
        Viime kesänä lätäköllä kurkun etuosaan tuli aika rajusti. Katkesi puhe. ,meni ääni. pysähtyi hengitys, kiemurrellen vain yskin.

        Olen miettinyt, onko tarkoitus viedä ääni kokonaan vai kohdistuuko kilpirauhaseen.

        Te, jotka ette vielä tienneet tätä, nyt vaan litkana vahingoniloisesti nauramaan.


      • se.matala

        Silloin kun möreäksi alennettiin, tuli kyllä muitakin oireita kurkunpäähän, nielemisvaikeuksia, ym. (Ei ollut tulehdus.)

        Jos haluatte kokeilla, pyytäkää vaikkalahkosta, että joku aallottaa. En osaa muita osoitteita antaa.


    • triMengelekin

      MUISTELUA.

      Enhän ensin tiennyt, että on organisoiusta vainosta kyse. Sitten täm Soneran Helpsomissa oleva/ollut tyyppi (iso,vaalee) saatiin juoniteltua kotikäynnille. Tunnin stalkkauksen jälkeen olin ihan rätti. Niin gs-kaavaan kuuluu. Hän ilmoitti, että h-seurakunta on kaiken takana. Tällä uhri johdatetaan harhaan, että varsinainen taho pysyisi salassa. -Oli sen "firman"olleet niin näkyvän ahkerina, että oli helppo uskoa.

      Aulangolla, kai se oli kesä-14, kiinnitin huomiota joutsenten valtaisaan ehdollistamiseen. Rupesin ajattelemaan olenko itsekin sellaisen kohteena .Ja heti välähti. Tein poliisille ilmoituksen viharikoksesta.
      Lyhyesti:
      - menin minne vaan missäpäin Suomea vaan, tapahtui niin, että täysin tuntemattomat ihmiset HETI minut nähtyään alkoivat tuijottaa ja ilmeillä äärimmäisen vihamielisesti.
      - olin ensin miettinyt,mitä ihmeen kauheuksia minusta on levitelty

      NYT VÄLÄHTI: naaman kuvaani on ehdollistettu äärimmäisen vihainen tuijotus. Ja senhän voi tehdä vaikka lahkoseurakuntien isoissakin tilaisuuksissa. Ensin saadaan ihmiset vahvan tunteen valtaan, sitten sen aikana näytetään naaman kuvaani. Muutaman kerran.

      -ehdotin poliisille, että olisi viharikos , jos olisin romani, somali, tms. Kai nytkin, vaikka olenkin suomalainen.

      Minä en poliisin taholta kuullut mitään, mutta homma loppui kuin veitsellä leikaten. Muutama hellarinainen vahingoniloa tihkuen, mutkalle mennen, nauroi: ai sä huomasit, tajusit mistä on kyse.

      Onks nää nyt zeesuksen sotureita, vai "pyhän"kolmiyhteyden rikoksentekovälineitä.
      Joskus aikaisemmin kun suoli24:ssä kerroin nämä kolme tahoa, ketju poistettiin samantien. Ei ollut enää luettavissakaan.

      Siis uhkarohkeasti: mafiapomo, tri Mengele ja uskontopsykopaatti.

    • Puhuu.paskaa

      En kyllä usko.

      • taidat.olla.tyhmä

        Ei ole uskon asia, vaan ihan tosiasia. Minulla on tallella kopio poliisille tekemästäni ilmoituksesta. Ihan loppui siihen.
        Yllä oleva selonteko on niin tiivistetty ja lyhennetty, ettei ihminen, jolle tämä asia on ihan vieras, siitä kunnolla selvää saa eikä voi vakuuttua. -On enemmän muistutus niille, jotka jo ennestään tiesivät.


    • siis.mihin.uskot

      Kopioin tähänkin nim.oiaivoin viestin muualta:
      " On sinänsä kummallista, että ei uskota siihen, että nykyaikaista tekniikkaa voidaan käyttäähäirintään ja ihmisten tuhoamiseen. Kaikki tuntevat mikroaallot, gammasäteilyn, matala- ja korkeataajuisen melun, infra - ja ultraääneen, mutta harva uskoo siihen, että on rikollisia, jotka väärinkäyttävät niitä ihmisten häirintään, valvottamiseen ja muuhun pahoinpitelyyn. Onko vielä sellaisia, jotka uskovat, että ydintekniikkaa käytetään ainoastaan ihmiskuntaa hyödyttäviin tarkoituksiin."

    • kuka.kertoo.vai.minäkö

      MELUHÄIRINTÄ

      Täytyy näköjään aloittaa tämä aihe, kun vaan koko ajan uutta kehitellään kotiinkin. Kertokaa nyt, miten tämä on tehty. Ajallisesti osuu yksiin kauheushoitolan tuloon.

      Muutama havainto:

      -Olen jo jonkin aikaa pettynyt, kun olen mennyt katsomaan, mitä postia tuli. Äänen perusteella olisi luullut , että olisi tullut enemmän, "ei muuta kuin nää". Olin jo hieman myös ihmetellyt, miten kuului niin kova ääni.

      Eilen sitten, olin vedellyt päiväunet ja vielä lepäilin patjalla. Ovelta alkoi kuulua kahinoita, mitä?, sitten kuului hätkähdyttävän kova lattiaan kolahdusääni, aivan sattui fyysisesti. Menin katsomaan: postinjakelija oli pudottanut A 5 mainoskuoren!!!!

      Tänään laitoin sisäoven kiinni. Kuului terävän voimakas kolahdus, kuin olisi joku kova levyn kappale pudotettu. -Siellä oli mainos:ohut kartonki kaksin kerroin.

      Asiaan mahdollisesti liittyviä havaintoja olen tehnyt.

      • sirkus.eläin

        Olisiko taas "vain" klassinen ehdollistus meneillään. Eli ensin voimakas ääni liitetään ärsykkeeseen (postia tippuu luukusta lattialle.) ja se ehdollistuu sietämättömään fyysisen kokemukseen. Sen jälkeen riittää murto-osa äänen voimasta saamaan aikaan saman fyysisen reation reaktion.

        Eli, kun postia sujahtaa luukusta, minä pomppaan pystyyn, menen kananlihalle ja koen sietämättömän epämiellyttävää tunnetta.

        Näitä ehdollistuksiahan on tehty ulko-oven sulkeutumisäänelle, kaapin ovien sulkemisäänelle, paljon ja kovaa kiviä ikkunaan, sitten riitti yksi kiven napsaus ikkunaan, jne.

        Autoilijat ja kävelijätkin ovat kesän aikana huomanneet että suojatien ylittäminen on minulle pulmallista. Kertokaa nyt, miten sen saitte aikaan. Minä en viitsi jatkuvasti stalkkereiden tihutöitä selostella. --Onhan sitä ollut varmaan huvittavaa katsella.


      • totta.ikävä.kyllä

        Tuli tämä paska suojatie-ehdollistus mieleen. Ääni on vain osa sitä.

        Kerron toisen paskan. jossa ääni oli oleellinen. Se tehtiin semmoisena ruuhka-aikana, kun minulle oli määrä tehdä paljon kaikenlaista .
        Ensin minulta pantiin vintti pimeäksi mikroaallottamalla. Sitten herätettiin auton äänellä , ilm.mikroaallolla voimistettu ulkona ajavan auton ääni. Toistettiin muutaman kerran. Niin yhteen pötköön, etten selviytynyt kotoa karkuun.

        Ihan standardikamaa tajuttomaksi aallottamiset ja ulkoa sisälle tuotavan äänen voimistaminen. Vintti on pistetty pimeäksi kymmeniä kertoja, menee kolminumeroiseksi luku.


      • rikollista

        Kun joku tuolla kyselee katsastuksista, tuli mieleen viime vuotinen stalkkausansa, joka päättyi polttimon vaihtoon stalkkeriautokorjaamoon.
        - Minun autoni hoideltiin ulkona, minun komennettiin sisälle: istu tuohon (semmoiseen koloon).Sen jälkeen siihen eteen ajettiin auto, jolle tehtiin joku (turhaksi osoittautunut) toimenpide, josta lähti niin kova melu, että tekijöillä oli kuulosuojaimet, minulla parin metrin päässä ei.

        Olenkin miettinyt:
        - melulla tarkoitus stressata pelästyttämällä
        - pakottamalla kuuntelemaan
        - katkaista/häiritä, jos muuta oli meneillään
        -usein on vaikuttanut sille, että halutaan vaurioittaa kuuloa


      • sguirting
        rikollista kirjoitti:

        Kun joku tuolla kyselee katsastuksista, tuli mieleen viime vuotinen stalkkausansa, joka päättyi polttimon vaihtoon stalkkeriautokorjaamoon.
        - Minun autoni hoideltiin ulkona, minun komennettiin sisälle: istu tuohon (semmoiseen koloon).Sen jälkeen siihen eteen ajettiin auto, jolle tehtiin joku (turhaksi osoittautunut) toimenpide, josta lähti niin kova melu, että tekijöillä oli kuulosuojaimet, minulla parin metrin päässä ei.

        Olenkin miettinyt:
        - melulla tarkoitus stressata pelästyttämällä
        - pakottamalla kuuntelemaan
        - katkaista/häiritä, jos muuta oli meneillään
        -usein on vaikuttanut sille, että halutaan vaurioittaa kuuloa

        Käy paskalla, kuona vähän vähenee. Olos helpottaa.


      • kyllä.ihmettelen

        Listaan lisää:
        -melulla tarkoitus häätää pois, ei haluta asikkaaksi

        Esimerkki vuoden takaa, kun auringon nousun aikaa kävin Joutsenlammella ja poikkesin Linnatuulessa kahvilla ja evästä ostamassa. Taitaa olla K-ryhmän paikka.

        Monin tavoin yritettiin saada minut ymmärtämään, etten ole toivottu asiakas. En välittänyt. Siinä onnistuvat, etten voinut juoda kahviani sisällä. Kaksi viimeisintä esimerkkiä melusta:

        - Katsoin, tuolla ihan tyhjää, ei siivousta meneillään. Menin ikkunapöytään. Kun aloitin kahvin juonnin, tummanvärinen poika työnteli pöytäni viereen astiankeräyshyllykön ja alkoi ihan avoimesti kolistella kuppeja ja lautasia toisiaan vasten niin kauan kuin siinä istuin.

        - Seuraavalla kerralla katsoin, tuolla joku nuoripari juo kahvia. Ei muita. Ajattelin, että jos tullaan metelöimään, hekin häiriintyvät. Istuin pöytään. Taakseni tuli oranssihaalarinen mies kahvikupin kanssa. Ajattelin: ei vaaraa. Mies selkäni takana oli ottanut puhelimen esille ja soitti.Kaiutin päälle ja täysille. Suureen ääneen huusi puhelimeen ja kaiuttimesta kuului suurella äänellä. Ja keskustelusta kävi ilmi, että stalkkasi parhaillaan minua. -En enää muista sanatarkkaan, mutta kertoi puhelimeen, että on nyt siellä kahvilassa, tossa se istuu edessä ja joutuu kuuntelemaan. Lisäksi jouduin kuulemaan itseeni, asioihini kohdistuvia rääpimisiä,jne. -Ei yhtään tarvinnut luulla mitään-

        Seuraavilla kerroilla otin kahvin pahvimukin ja menin ulos. Vielä kävin eväät ostamassa samalla. Kun maksaminen tehtiin mahdottomaksi,oli pakko luovuttaa.

        ETTÄ SELLAINEN VAIVA MINUN STALKKAAMISEKSI. Ja suunnittelu.Mikä jaksaa ihmetyttää muutenkin .


      • älä.ihmettele

        No joko kävit vääntään sen tortun? Kahvi tunnetusti pistää vattan toimiin.


    • iljetyksiä.piisaa

      Joka päivä poraamista.
      Kun istuin tekemään kirjoitustöitä, niin johan taas alkoi. Menin rapulle katsomaan. Ikkunani lähellä partsin valetun pohjan reunaan reikiä porattiin. Oli saatu pari aikaseksi.
      -Kotona menin mh:n puolelle. Ovi kiinni. Työpöydän viereen. Eipä kuulunut juuri kuin hiljaa. -Hetken päästä alkoi kuulua ihan pauhinalla.
      -Menin rapulle katsomaan.Taisi olla neljäs reikä meneillään. -Sanoin: tulin katsomaan - porataanko täällä reikien vai melun takia. Mies vastasi: melun -Palasin sisälle. Kas kummaa. Poraaminen loppui. -Siellä on nyt asennushommissa Lumon miehet. Firma, jonka taholta aikanaan stalkattiin pirusti, mutta annoin kyllä takaisin kunnolla.

      Että tämmöiseen kuluisi aikaa ja energiaa vaikka kuinka, jatkuvasti.

    • minulla.on.aikaa

      Joku käytti ruokatuntinsa nosteluun.

    • sentään.aito.otus

      Kuka on pomonne. Kuka määrää stalkkaamaan.Ja te zombit teette just niin kuin käsketty.

    • se.TI

      Kun poppamies kieltää laumasieluja lukemasta suoli24ää, sillähän tämä pulmanne hoituu.

    • Pesu.ankka

      Millä lammikolla lintuja vahdataan ensi vuonna?

    • kusipäät

      JA KAUHEUSHOITOLASSA PORATAAN PERKELEESTI.KUINKAS MUUTEN.

      En tiedä, kuinka hyvin kuuluu muualle, vai olenko mikroaallotettu kohde. Minulla soi järviradio, että vähän pehmentää.

      Mitähän reikiä minun kämppää kohti mahdetaan tehdä

    • Olen.mikrotettu.pahasti

      Ensi vuonna on uusi vuosi. Silloin tulee neljä ratsumiestä. Makkaraakin hrillaavat, jänikset loikkii. Uusi vuosi.

    • hullut.kimpussani

      POLIISIN KANNATTAISI KÄYDÄ MONIKERROSPÖPILÄN POHJAKERROKSESSA TUTKIMASSA, MIKÄ "FIRMA" ALAKERRASSA ON.

      Kyllä siellä jotakin hoidellaan. - Minun kokemusteni perusteella tulee mieleen jotakin hämärää, tai suoraan sanoen pimeää.

    • rikos.uhri

      En tee tähän ketjuun yhteenvetoa, on niin monenlaisia aiheita. Voitte itse katso, minkä otsikoiden alle sopivat gang stalking tekniikoiden peruslistassa. Löytyy ketjusta, mitä rikoksia.........

      En enää itse kirjoita tähän. Saadaan nämä tämän aiheiset ketjut vähenemään. On jo vähän inflaatiota. Vaikka asia on yhtä sairaan kammottava kuin ennenkin.

    • Anonyymi

      VÄHÄN HISTORIALLISTA MUISTELUA.

      Onko mitään järkeä elää, kun on tuollaisten mielisairaiden kynsissä aina vaan. Teknologia on muuttunut enemmänm mindcontrollin suuntaan.

      Oikein paskaa loppuelämää teillekin sadisteille.

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on varmaan eläinrääkkääjillekin.

    • Anonyymi

      nostetaanpa tämä ylös. on "hauskoja" linkkejä alkupäässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe