KYSYMYS HELLUNTAISEURAKUNNALLE

raiskattu.koti

Voisitteko kertoa, mikä on pahalla silmällä koko kodin läpikotaisin tuijottelun perimmäinen tarkoitus?Keiden kodit joutuvat sellaisen kohteeksi? (Tarkempi kuvaus Salaliittoteoria - Tylsiä hommia stalkkerirotille - nimin.raiskattu.koti 6.6.2015 - 14.o2

20

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semfomorsk

      Onko tää taas tätä GS kuraa? Ja miten sen tietää mikä on pahalla silmällä?

      • tuijoteltu.koti

        Paha silmä tarkoittaa sitä, että intensiivisillä tuijotuksilla oli tarkoitus aiheuttaa jotakin pahaa minulle, ei esim. sohvatyynylle,tai huonekaluille. Katse oli tiivistelmä niin monenlaisesta kielteisestä tunteestä, että vaikea ruveta erittelemään. -Otin tämän kysymyksen erikseen esille, että srk:lla on neutraalimpi paikka vastata kuin ketjun keskelle. -Todella haluaisin vastauksen.


    • Irguzia

      Eli sinulla siis on seurakuntaa vastaan jotain,kun pitää kuukaudesta toiseen vatvoa samoja asioita.Ja sitten ihmetellään kun muka "vainotaan" ja jos ei niin sitten kuvitellaan.Ja onko nämä kanssa niitä,mitkä kommandona hyppii ikkunaa takana vuorokauden ajasta riippumatta ja johtaa kaasuja asuntoosi.Voisi sanoa että seurakunnalla on paremmat resurssit sitten kuin supolla tahi armeijalla jos näin on.

    • tuijotettu.koti

      Kun voi olla, etteivät kaikki viitsi hakeutua Tylsiä hommia stalkkerirotille-ketjuun tai kaikilla ei ole lupaa mennä sinne,kopioin sieltä, käsipelillä, viestini aiheesta.raiskattu.koti 6.6.2015 14.02 HIHHULEIDEN KODINRAISKAUSRITUAALI:1,5 v.sittn sattuneesta syystä minulla oli tyhjä huusholli kalustettavana. Tällä paikkakunnalla ainakin kalustamiseen ja sisustamiseen liittyvät firmat jotenkin kuuluvat helluntailaispiireihin. Jouduin asioiman useassa.Aina, kun jostakin paikasta käytiin viimeistä kertaa, aikuinen työntekijä joutui suorittamaan seuraavan rituaalin.Hän kumartuneena takapuolipystyssä tuijotteli vihaisesti/saastuttavasti kaikkia huonekalujani, tavaroitani, istuintyynyä, jne.Kun myöhemmin talvella minulle uudesta firmasta tuotiin jkv. kookas tuoli paketoituna, nuorimies, joka sitä toi, olisi halunnut jättää sen rappukäytävää.Minä: tuo sisälle Olisi jättänyt eteiseen. Minä: nosta olohuoneeseen. Sitten tajusin, mitä poika oli halunnut välttää.Olohuoneessa pojan oli pakko suorittaa se raiskausrituaali. Hän teki sen hätäisen pinnallisesti ja juoksi ulos. Keväällä tuotiin vuode. Kaksi miestä toi sen makuuhuoneeseen. Aivan tuskaisena sanoi, että hänen täytyy panna tämä tavara olohuoneen puolelle.Onnistui tekemään sen niin, ettei tarvinnut raiskata.Syyskuussa tuotiin jääkaappi.Hihhulit asialla. Toinen juoksi ulos karkuun, toisen piti tehdä raiskaus. Yritti pitää yli-imelää ilmettä naamalla, mutta kyllä tuijotukset ja kumartelut piti tehdä. - Sanoin naapurin hihhuli-isännälle, että jos tuijotukset olisivat aiheuttaneet silmänreikiä, huushollini muistuttaisi tällä hetkellä hyvin kypsynyttä emmenthal-juustoa. -Kukaan ei näyttänyt tekevän mielellään tätä rituaalia.6.6.2015 15:14 jouduin jääkaappikeikan takia kirjallisesti pyytämään apua poliisilta. Siinä yhteydessä kysyin, voisinko jo sanoa, että kotini on joukkoraiskattu.(Aikuiset miehet pylly pystyssä tuijottelemassa.)7.6. 2015 12:13 Siis kunhuonekaluliikkeen johtaja pylly pystyssä kumartuu voidakseen pahansuovasti tuijottaa sohvatyynyä, niin mikä homman nimi on.Kertokaa nyt hihhulit.

    • Uzbekiztan

      Aikamoista..raiskaus rituaali oikein.ei sun naapurin hihhuli sitten voinut kertoa?eikä ne poliisit sitten kehoittaneet menemään johonkin esim hoitoon?voisinko luulla että olet menettänyt helluntalaiselle puolisosi ja nyt mollaat heitä täällä.

      • ääliöt.kodissani

        Pitääkö vääntää rautalangasta:irtaimistoani ei raiskattu, tällä pahansuovalla tuijotusrituaalilla oli tarkoitus vaikuttaa siihen, miltä minun kotini tuntuu mielessäni. Yksityisalueellani oli käyttäydytty niin,että tunnesuhde omaan kotiini joutunut pahoinpitelyn kohteeksi, jos se on teistä ymmärrettävämpi ilmaisu. Mutta minähän juuri pyydän selitystä seurakunnalta siihen, että mikä tämän useaan kertaan tehdyn toiminnan tarkoitus oli. Tuskin oli tarkoitus tarjota minulle huviesitystä päivän piristeeksi, vaikka tekijät alensivat itsensä käyttäytymään naurettavasti.


      • totuus.ilmi

        Niin, naapuri hihhuli nauroi litkana, mutta en tiedä nauroiko sille, että olin joutunut tällaisen ääliömäisen käyttäytymisen kohteeksi vai sille,että uskonveljet olivat käyttäytyneet ääliömäisesti. - Enhän minä mollaa, lyhyesti olen vain kuvannut käyttäytymistä. Mitähän muut asiakkaat tykkäisivät, jos sen lisäksi, että maksavat tuotteet, joutuisivat katselemaan tällaista. -Osoittakaa nyt edes sen verran selkärankaa,että seisotte tekojenne takana.


    • Graznyi

      Tai sitten ne katsoi oletkos itse mainitsemasi hihhuli tavaroistasi päätellen ja oletkos muuten nähnyt iloista huonekalujen tuojaa? Minä en,enkä epäile heti joksikin hihhuliks.Ja saattaa olla että jos useasta paikasta olet hakenut tavaraa,niin tunnistivat jotenkin kilpailijoitten tavaraksi,siis olettaen että kaikki tosiaan on eripaikoista.Kyllä käytetyn tavaran myyjät tietävät kuka myy mitäkin ja minkälaatuista.

    • hihhuli.uhri

      Ei ole tullut virallista vastausta. Ehkäpä nuo edellä olevat vastaavat srk:n tasoa. Tässä stalkkeri-hihhuli-taloyhtiössä on nyt muunlainen tuijottelukampanja käynnissä, tuijotetaan pistävästi.Tullaan ikkunaan,parvekkeelle, käytävässä muka soitetaan ovikelloa, ravataan autoon monta kertaa. No ihan tavallista arkitouhua, ei rikollista, mutta rotat ovat rajattomia, tunkeileva pitkä tuijotus on esimerkki siitä.Ovatkohan ihan itse keksineet vai onko puppetmaster määrännyt tämänkin.

    • Novozypkov

      Voisitko kertoa osoitteesi? Minä tulen ja kysyn naapureiltasi onko heillä ongelmia sinua kohtaan.Saataisiin selvitys ongelmaan ja mielenrauha sinulle,OK?

    • inhoan.teitä

      Olen tullut siihen tulokseen, että gs-pomoni on sekä mielisairas että psykopaatti. Otan osaa.En ole ainoa joka joutu kärsimään siitä.

    • eivät.osaa.edes.hävetä

      esimerkki hihhulien "fiksuudesta"

    • sooopaa

      Voi hyvänen aika, mitä soopaa taas. Tunnen pitkältä ajalta monia tämän seurakunnan ihmisiä ja voi sanoa, että iloisempia, rehellisempiä ja auttamishaluisempia ihmisiä saa tältä pallolta hakea.

      • lähi.kokemusta.on

        Minäkin tunnen. Sen pahemmin joukkopsykoosissa oleva sosiaalisesti riippuvaisempia laumasieluja en muista nähneeni.En viitsi nyt kirjoittaa enempää.


    • eloihmisenhuolineen

      Vai että katseella kotia ja ihmistä raiskataan. Kaikki vainoharhaisuudet tuntomerkit sinusta ovat näkyvillä, niin että eikö olisi syytä hakeutua psykiatriseen hoitoon mahdollisimman pian.

      • kuula.kalloon.teille

        Mitähän ne vainoharhaisuuden tuntomerkit onkaan. --Olen kuvannut työn takia kotonani käyneitten miesten käyttäytymistä. Kun olin kuullut kodin siunauksesta, ihan onomatopoeettisista syistä käytin sanaa raiskaus. Eikö ole ihan psykoottista harhaisuutta luulla, että koteja voitaisiin siunata joillakin elehtimisillä? Eiköhän niin siinä kuin tässä minun kodissani tapahtuneilla käyttäytymisillä, mikä minun kuului nähdä, Pavlovin opeista löydy vaikutusmekanismit. -Esim. pitkäni etsinnän jälkeen stokkalta löytynyt istuintyyny piti heittää roskiin, koska aina kun näin sen, mieleeni nousi kuva kusipäähihhuleista perse pystyssä työntämässä nenää kiinni siihen.


    • sittenonturvassa

      Pystyyköhän kierosilmäistä ihmistä tuijottamalla kiusaamaan? Jos ei pysty, voisit käydä silmälääkärillä niin hän leikkaa sinulle kieron silmän.

      • puujalkasellainen

        huumorille on paikkansa


    • outi.tuomi

      nostan tämän esille, koska tekstiä rupeaa tulemaan.

    • seurakunnan_suntio

      Se että tunnet saavasi tuijotuksia viharikoksena voi johtua sinun synnin tunnosta, tähän auttaa rukoileminen ja raamatun lukeminen, syntien tunnustaminen. Jos ei auta, niin kannattaa hakeutua lääkärin hoitoon. Nykyiset mielialalääkkeet ovat ihmeen tehokkaita. Hyvällä tuurilla saat vielä sellaisen reseptin, että se tuijottava naapurisi joutuu korvaamaan pillerisi. Yleensä tällaiset oireet pukkaavan useimmin keväisin, pahimmillaan ne on silloin, kun vedet liikkuu. Mutta suvivirsi sitten kyllä palauttaa monet taas takaisin raiteilleen, jos sitä nyt sitten saa ylipäätänsä jatkossa veisata, kun noita muslimeja tulee nyt maahan noin paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe