Joe Bob & Vilma

Luolasukeltaja

Erinäisten selventävien keskustelujen jälkeen arjen status oli hahmotettu. Kuvio oli esillä ja tianne oli otettu haltuun ja avattu, sekä sen olemuksen esiin ilmestyneet osat olivat aseteltu peltipaleteille ja punnittu. Sekä yksinään että yhdessä. Kone käynnistettiin uudelleen. Kuului lyhyt piippaus, kun Vilmaksi esittäytynyt nainen kääntyi puoleeni ja sanoi.

- Sinähän tunnet minut. Minä olen Vilma. Muistatko?

Joe Bob ja maailmankaikkeushärveli löi jarrut päälle. Kaikki, mikä oli, pysähtyi. Ajallinen mahdottomuus kävi toteen: se otti ja pysähtyi. Ja se pysähtyi kuvasarjoihin, jollaisiin harvoin törmää. Ne eivät olleet.vain kuvia, vaan kolmiulotteisia näkyjä menneisyyden hetkiin ja ihmisiin niissä. Hypernopea tietokone Joe Bobin päässä kävi läpi kaikki ihmiset, joihin Joe Bob oli elämänsä varrella tutustunut. Vilma ei ollut siellä. Kuka Vilma oli? Kuka oli tuo hymyilevä tähtisilmä Joe Bobin.edessä? Sitä Joe Bob ei tiennyt.

Ihmisäänien tauko ei tuntunut laantuvan. Joe Bobin sisäisen todellisuuden nopeus oli pysäyttänyt ulkoisen hypervauhdillaan. Hän kulki äärirajoilla silmien edessä, jotka kimalsivat auringon kilossa kuin lähelle uineet
ulapat. Joe Bob oli korviaan myöten.

(Naurua)

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolasukeltaja

Oheisessa rakkauspamfletissa Joe Bob tulee selventäneeksi - ikään kuin vahingossa, että ajantajun ja rakkauden välillä oli yhteys. Rakkaus on ajatonta. Ehkä se on ajattomuus itse.

(Hihitystä)

• Luolasukeltaja

Joe Bob kahlaa syvissä, hiljaa virtaavissa vesissä. Hän tunsi olevansa myötävirtaa, yhtä kaiken kanssa.

(Proosallista naurua)

• Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

Joe Bob kahlaa syvissä, hiljaa virtaavissa vesissä. Hän tunsi olevansa myötävirtaa, yhtä kaiken kanssa.

(Proosallista naurua)

Ohjaaja siirtää kuvakulman joenpenkalta matalaan veteen, jossa kahlaa rauhallisenoloinen aikuinen nainen taustallaan jättimäinen oranssi aurinko.

Vartalo on verhottu kankaaseen ja sen liepeet uivat virrassa. Näky on sekä uninen että äänetön.

Kuvausryhmä taputtaa otoksen päätyttyä. Joku viheltää innosta. Nainen virrassa kääntyy kohti filmiryhmää ja niiaa veteen asti. Sitten hän ottaa ja kaatuu selälleen kuin pellehyppääjä.

(Reps)

• Luolasukeltaja

Ohjaaja siirtää kuvakulman joenpenkalta matalaan veteen, jossa kahlaa rauhallisenoloinen aikuinen nainen taustallaan jättimäinen oranssi aurinko.

Vartalo on verhottu kankaaseen ja sen liepeet uivat virrassa. Näky on sekä uninen että äänetön.

Kuvausryhmä taputtaa otoksen päätyttyä. Joku viheltää innosta. Nainen virrassa kääntyy kohti filmiryhmää ja niiaa veteen asti. Sitten hän ottaa ja kaatuu selälleen kuin pellehyppääjä.

(Reps)

Luomisen ilo on palkinto prosessissa, jossa tulos ei näyttele pääosaa, vaan ilo itse.

Joe Bob katseli yhdellä silmällä, kun aikuinen ja alaston nainen nousi vuoteelta puhuen, kuin vauhtia antaakseen. Hän pukeutui sanoihin, Joe Bob tuli ajatelleeksi. Sanojen tarkoitus oli pukea häntä. Toisaalta taas ne avasivat ja riisuivat häntä. Ei hänessä ollut mitään syytä mitään piilottaa. Silti nainen puheli niitä ja näitä ja kaiveli vaatteitaan sängyn alta ja sängyn päältä. Hiusten heilahtelu ja jäsenten teatraalinen kiireellisyys yhdessä sanakarnevaalin kanssa huvitti Joe Bobia. Lapsellisuus huvitti Joe Bobia. Maailma oli hauska paikka, Joe Bob ajatteli ja naurahti ääneen.

- Mitä sinä naurat? nainen kysyi ja pysähtyi niille aloilleen.
        - Siis missä mun alushousut on? Siirry vähän, nainen sanoi ja kömpi takaisin vuoteeseen. Hän siirteli peittoja ja kömpi ja konttasi pitkin hehtaarivuodetta pikkareittensa perässä.

Aina sama juttu.

(Reps)

• Luolasukeltaja

Luomisen ilo on palkinto prosessissa, jossa tulos ei näyttele pääosaa, vaan ilo itse.

Joe Bob katseli yhdellä silmällä, kun aikuinen ja alaston nainen nousi vuoteelta puhuen, kuin vauhtia antaakseen. Hän pukeutui sanoihin, Joe Bob tuli ajatelleeksi. Sanojen tarkoitus oli pukea häntä. Toisaalta taas ne avasivat ja riisuivat häntä. Ei hänessä ollut mitään syytä mitään piilottaa. Silti nainen puheli niitä ja näitä ja kaiveli vaatteitaan sängyn alta ja sängyn päältä. Hiusten heilahtelu ja jäsenten teatraalinen kiireellisyys yhdessä sanakarnevaalin kanssa huvitti Joe Bobia. Lapsellisuus huvitti Joe Bobia. Maailma oli hauska paikka, Joe Bob ajatteli ja naurahti ääneen.

- Mitä sinä naurat? nainen kysyi ja pysähtyi niille aloilleen.
        - Siis missä mun alushousut on? Siirry vähän, nainen sanoi ja kömpi takaisin vuoteeseen. Hän siirteli peittoja ja kömpi ja konttasi pitkin hehtaarivuodetta pikkareittensa perässä.

Aina sama juttu.

(Reps)

Joe Bob nappasi kuin lennosta kiinni kärpäsen nähdessään huippuluokan idean olevan tulossa.

Ruotiessaan Kimin kuvamateriaalia, Joe Bob ymmärsi KK:n anatomisten epämuodostumien olevan väylä täydelliseen fiktiiviseen valokuvaan Joe Bobin sielusta.

Joe Bob hekumoi työtuolillaan. Kaikki palikat aivan uuteen ideaan olivat tipahtaneet pöydälle kuin tyhjästä.

(Hihitystä)

• Luolasukeltaja

Joe Bob nappasi kuin lennosta kiinni kärpäsen nähdessään huippuluokan idean olevan tulossa.

Ruotiessaan Kimin kuvamateriaalia, Joe Bob ymmärsi KK:n anatomisten epämuodostumien olevan väylä täydelliseen fiktiiviseen valokuvaan Joe Bobin sielusta.

Joe Bob hekumoi työtuolillaan. Kaikki palikat aivan uuteen ideaan olivat tipahtaneet pöydälle kuin tyhjästä.

(Hihitystä)

Mutta ensin meidän täytyy herättää neiiti Keira K. Hänkin on näet KK.

(Hirn)

• Luolasukeltaja

Mutta ensin meidän täytyy herättää neiiti Keira K. Hänkin on näet KK.

(Hirn)

Ennen tulosta, asetamme näkyviin kuvia ja musiikkia. Jos asianomainen ei omista kunnollisia toistolaitteita, linkkiä on mieletöntä avata. Tsipale on myös katsottava kokonaisuudessaan päästä päähän.

(Naurua)

https://youtu.be/rMRrLjJlWmA

• Luolasukeltaja

Ennen tulosta, asetamme näkyviin kuvia ja musiikkia. Jos asianomainen ei omista kunnollisia toistolaitteita, linkkiä on mieletöntä avata. Tsipale on myös katsottava kokonaisuudessaan päästä päähän.

(Naurua)

https://youtu.be/rMRrLjJlWmA

Eli tämän buustauksen kokonaisidea on Joe Bobin päänsisältö. Siinä on Joe Bobin sielu ja sen ulottuvuudet. Mutta eikö tuossa ole lopulta kaikki tarpeellinen?

Kuka muu on samaa mieltä kuin minä?

(Hihitystä)

• Mä tiedän tuon Vilman.

• Luolasukeltaja

Hieno juttu. Minä nimittäin en tuntenut.

(Naurua)

• Luolasukeltaja kirjoitti:

Hieno juttu. Minä nimittäin en tuntenut.

(Naurua)

Hän ei ole siis esittäytynyt. Mutta pari kertaa on tapahtunut, että Vilma on ilmestynyt eri hahmossa tilanteissa joissa toisen on pitänyt olla ja toisen mennä. Katse on kertonut, että jonkinlainen yhteys on syntynyt tai palannut ja jos hän olisi kysynyt että muistanko, niin tottakai olisin muistanut.

Ja sitten riittävän humalaisen naisen kanssa voi käydä niinkin, että nainen muistaa (väärin) ja kiusaus voi olla ettei asiaa käy ainakaan heti oikomaan.

• Luolasukeltaja
        scrg kirjoitti:

Hän ei ole siis esittäytynyt. Mutta pari kertaa on tapahtunut, että Vilma on ilmestynyt eri hahmossa tilanteissa joissa toisen on pitänyt olla ja toisen mennä. Katse on kertonut, että jonkinlainen yhteys on syntynyt tai palannut ja jos hän olisi kysynyt että muistanko, niin tottakai olisin muistanut.

Ja sitten riittävän humalaisen naisen kanssa voi käydä niinkin, että nainen muistaa (väärin) ja kiusaus voi olla ettei asiaa käy ainakaan heti oikomaan.

Mitä sinulle tulee mieleen, kun ajattelet itseäsi.

Ihan se eka, kiitos.

(Heh)

Mitä sinulle tulee mieleen, kun ajattelet itseäsi.

Ihan se eka, kiitos.

(Heh)

Mä haluaisin vastata tällaisiin monivalintatehtävänä ja edetä sulkemalla pois varmasti väärät vastaukset.

(nih)

• Luolasukeltaja
        scrg kirjoitti:

Mä haluaisin vastata tällaisiin monivalintatehtävänä ja edetä sulkemalla pois varmasti väärät vastaukset.

(nih)

Ole hyvä vain.

On niin paska sää, ettei tuonne mene juoksentelemaan kuin minä.

(Naurua)

• Seksimuna

Olen tunnistanut Luola sukeltajan. Hän on Maarit Verronen!

• Niin varmaan onkin, hiukan rujo Keira K.

• Luolasukeltaja
        PikkuLikka kirjoitti:

Niin varmaan onkin, hiukan rujo Keira K.

Olen huomaavinani että alhaisiin tunteisiin, kuten turhamaisuuteen minussa, yritetään vedota.

Ei onnistu.

Joe Bob on kuin Kallion kirkon torni jykevänä graniittifalloksena Helsingin yllä ja aina taivaissa asti.

(Hihitystä)

• Luolasukeltaja

Olen huomaavinani että alhaisiin tunteisiin, kuten turhamaisuuteen minussa, yritetään vedota.

Ei onnistu.

Joe Bob on kuin Kallion kirkon torni jykevänä graniittifalloksena Helsingin yllä ja aina taivaissa asti.

(Hihitystä)

Kieltämättä olen erittäin turhamainen ihminen, sillä koen itseni toisinaan niin kiinnostavaksi, että maailma ympärillä feidaa.

Minusta se on hieman kuin Damokleen miekka. Uni ajassa ei ole relevantti vertailussa.

(Reps)

Ei onnistu.

(Hihitystä)

Nooh, toisinaan pienikin oikeaan rakoseen lennähtänyt siemen voi alkaa itää.

• Luolasukeltaja

Kieltämättä olen erittäin turhamainen ihminen, sillä koen itseni toisinaan niin kiinnostavaksi, että maailma ympärillä feidaa.

Minusta se on hieman kuin Damokleen miekka. Uni ajassa ei ole relevantti vertailussa.

(Reps)

Lähdettäessä liikkeelle metodilla, jossa korostetaan ihmisen ulkoisia avuja luoden samalla älyllistä syvyyttä, joudutaan väistämättä sen eteen, että uskottavuus kärsii.

Kaunista ja älykästä ihmistä ei voi olla olemassa. Se on sula mahdottomuus. Sellainen kuulostaa nettipölinältä ja ikuiselta ja yksioikoiselta vedätykseltä. Eihän internetissä ole kuin yksi keskustelukolmio, joka kulkee väittestä vastaväitteeseen ja päättyy näiden synteesiin. Tämän jälkeen kukka puhkeaa loistoonsa uudelleen.

(Naurua)

• Luolasukeltaja

Lähdettäessä liikkeelle metodilla, jossa korostetaan ihmisen ulkoisia avuja luoden samalla älyllistä syvyyttä, joudutaan väistämättä sen eteen, että uskottavuus kärsii.

Kaunista ja älykästä ihmistä ei voi olla olemassa. Se on sula mahdottomuus. Sellainen kuulostaa nettipölinältä ja ikuiselta ja yksioikoiselta vedätykseltä. Eihän internetissä ole kuin yksi keskustelukolmio, joka kulkee väittestä vastaväitteeseen ja päättyy näiden synteesiin. Tämän jälkeen kukka puhkeaa loistoonsa uudelleen.

(Naurua)

Eli periaatteessa minua ei ole olemassa. Kuvitelkaa.

Olen fiktio.

(Fiktiivistä naurua)

• Luolasukeltaja

Eli periaatteessa minua ei ole olemassa. Kuvitelkaa.

Olen fiktio.

(Fiktiivistä naurua)

Raadollisuudessaan tämä tarkoittaa myös sitä, että sinuakaan ei ole olemassa.

Kvanttifysiikassa tämä on ihan arkipäivää.

(Epäyliopistollista naurua)

• Luolasukeltaja

Raadollisuudessaan tämä tarkoittaa myös sitä, että sinuakaan ei ole olemassa.

Kvanttifysiikassa tämä on ihan arkipäivää.

(Epäyliopistollista naurua)

Itselleni taas on suuri kunnia tulla yhdistetyksi sekä Valtaojaan että Verroseen.

Tämä on vähän kuin klubi.

(Naurua)

• Luolasukeltaja

Itselleni taas on suuri kunnia tulla yhdistetyksi sekä Valtaojaan että Verroseen.

Tämä on vähän kuin klubi.

(Naurua)

Sanat "äly" ja "kauneus"'eivät sovi samaan installaatioon yhdessä sanan "realismi" kanssa. Molemmat edmit ovat riistetty tyhjiksi jankuttamisella ja itsekeskeisyydellä. Ne eivät etene vääjäämättömässä prosessissa, vaan regressoituvat ja kuihtuvat lopulta pois.

Tämän jälkeen installaation rouva (tai herra), realismi, astuu näkyville. Realismi vie koko tilan. Realismi näkyy. Realismi on koko kuvakäsityksen kokonaisidea, joka taas pohjaa ei uskomuksiin, vaan faktoihin.

Silloin kaikki sadut ovat tyhjentyneet ja unemat kuolleet. Se on lopullinen päämäärä.

(Hihitystä)

• Luolasukeltaja

Sanat "äly" ja "kauneus"'eivät sovi samaan installaatioon yhdessä sanan "realismi" kanssa. Molemmat edmit ovat riistetty tyhjiksi jankuttamisella ja itsekeskeisyydellä. Ne eivät etene vääjäämättömässä prosessissa, vaan regressoituvat ja kuihtuvat lopulta pois.

Tämän jälkeen installaation rouva (tai herra), realismi, astuu näkyville. Realismi vie koko tilan. Realismi näkyy. Realismi on koko kuvakäsityksen kokonaisidea, joka taas pohjaa ei uskomuksiin, vaan faktoihin.

Silloin kaikki sadut ovat tyhjentyneet ja unemat kuolleet. Se on lopullinen päämäärä.

(Hihitystä)

Otetaanpa aamubisse!

Mikään ei ole hienompaa kuin aamubisse, Joe Bob ajatteli.

(Hihitystä)

• wetywtyy

Otetaanpa aamubisse!

Mikään ei ole hienompaa kuin aamubisse, Joe Bob ajatteli.

(Hihitystä)

Juoppo!

• Luolasukeltaja
        wetywtyy kirjoitti:

Juoppo!

Kusipää

(Hihitystä)

• Luolasukeltaja
        wetywtyy kirjoitti:

Juoppo!

Tiesitkö, muuten, millaisten ongelmien kanssa Joe Bob on klähminyt noin tunnin?

No et.

Katsos kun mulla on tässä tää kiinalainen Honor 7. No muuten tää futaa ihan jees, mutta mistään ei löydy asetusta oman numeron lähettämiseen.

Bonjaaks?

No nokkelana juoppona Joe Bob päätti kokeilla simppeliä koodia suoraan puhukenttään #31#

Johan pelittää.

(Hihitystä)

• jkljlkj

No et.

Katsos kun mulla on tässä tää kiinalainen Honor 7. No muuten tää futaa ihan jees, mutta mistään ei löydy asetusta oman numeron lähettämiseen.

Bonjaaks?

No nokkelana juoppona Joe Bob päätti kokeilla simppeliä koodia suoraan puhukenttään #31#

Johan pelittää.

(Hihitystä)

Hullu!

• Luolasukeltaja
        jkljlkj kirjoitti:

Hullu!

Mitä hullua siinä on?

Ainoastaan se voi olla hullua, että ei tämä ole edes minun puhelin.

(Naurua)

• Luolasukeltaja

Mitä hullua siinä on?

Ainoastaan se voi olla hullua, että ei tämä ole edes minun puhelin.

(Naurua)

Kiinalainen kunniakäsitys eroaa länsimaisesta radikaalisti. Japanissa se on viety äärimmilleen.

Kiinalainen ajatuksenjuoksu on luultavasti niin sidottu historiaansa, että edes oman numron lähettämistä ei tule kukaan ajatelleeksi.

Ja paketti on jo markkinoilla.

(Hihitystä)

• 1210

No et.

Bonjaaks?

Johan pelittää.

(Hihitystä)

Äänelinen ulosanti, jos esittäytyy J0bEENÄ VOI EHKÄ OLLA HELPOMPI:

• 1210

...erinäiset kommentit sekoittivat koodin; purun jälkeen selkeni.. Syytös!
      Ahaan kuinka nautinnollista käpertyä omaan niskaansa ja tuhota mielihyväporttia.
      Kuinkas ollakaan, se mikä ei pala on kytevä, poltettu tai kehittymässä.
      -Hyvä niin!
      Aikajaksumot ovat todelisia ja vastustus sinänsä potentiaalista tuskaa, sekä sitä itseään, mitä tässä jauhettu jo monta viikkoa-'
      On hyvä olla ihmisiä, se koodi ei ratkee ihan noin vain... tuskin tuhraan sillä pätäsi vaivaat. mikäli ei tarpeellista... joskus on pakko tehdä, ettei turru. Mitäpä tuota muuten olettemaan menneitä, murj´heita tai muuta skeidaa.

En nyt lähden kontaminimoimaan muulle!!! En edes manoa, sirkesalosta poiketen olisi hurjaa olla valtavan suuri ja räpiköidä uimataidottama aallon harjalla; Siksi minulla on alus. toi vika biisilinkki ei ollu SITÄ.
      Numbat kandee toistaa muuallakin kuin päässään, ilman postilaatikkoa.
      Hip hurraa ässis jatkaa.... kunnes käänyttää itsensä ja kävelee pois, osumat sattuvat, hengittäminen on hyväksi, varttikin o jees.

Tosi neroa!!!!
      Eri kuljeitusosasto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3742
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2729
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      129
      2372
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2274
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2246
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe