Haluisin tietää vaa miltä se tuntuu...
Kuulostaa varmaan tyhmältä
Miten jalkapöydän vois murtaa????
12
3969
Vastaukset
- kirveelletöitä
Laita jalka hakkuupölkylle ja iske kirveen hamaralla tarpeeksi kovaa keskelle jalkaterää, niin eiöhän se siitä selvinne.
Kerro meillekin miltä se tuntui. Vaikka me kyllä tiesimme sen jo etukäteen. - Milkkuuuuu
Toimisko jos jättäisin jalan keinutuolin jalan alle????
- ajatteleite
Ei ole hyvä tapa. Vaari voi kaatua keinutuolista lattialle ja kolauttaa päänsä. Ja jalka ei murru muilta kuin vaarilta.
- Milkkuuuuu
Lisää vastauksia....
- olitoikeassa
Kuulostaa tosi tyhmältä.
- pikku_mökin_akka
Joitakin vuosia minulta murtui jalkapöytä metsätöissä. Noin 12m koivu kaatui konkkaa ja nostin koivua saksilla tyvestä. Tyvi ponnahti jalkapöydän päälle. Sattui valtavasti. Äkkiä riisuin saappaan ja sukat ja katsoin, onko jalasta mitään jäjellä.
- Feeniksin_kyynel
Uskon, että aika moni luitaan syystä tai toisesta murtanut voisi mieluusti murtaa luitasi loukkaavien sanojesi takia. Uteliaisuus on hyvästä, mutta turvallisuus ennen kaikkea! Terveyttään ja hyvinvointiaan ei ole kiva menettää vapaaehtoisesti, kun sen voi menettää ihan pakostakin.
- Feeniksin_kyynel
Ja tossahan sen parhaimma luidenmurtamisvinkin annoinkin jo. Onnea yritykseen, erehdykseen ja kantapään kautta oppimiseen!
- Phildocsspsyc
Olispa taas psykiatrille töitä kun seuraa tätäkin ketjua.
- Milkkuuuuu
Onnistuin kyllä eile nyrjäyttää nilkan kunnolla jalkkisturnauksessa...
- schattz
jalkkisturnaukssa? Sturnierung ist parkinsons
- Anonyymi
Mulla murtui just tänään jalka ku hyppäsin se päälle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058737
- 936700
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636469Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345241Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634437- 553491
- 503355
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886