Haluisin tietää vaa miltä se tuntuu...
Kuulostaa varmaan tyhmältä
Miten jalkapöydän vois murtaa????
14
4842
Vastaukset
- kirveelletöitä
Laita jalka hakkuupölkylle ja iske kirveen hamaralla tarpeeksi kovaa keskelle jalkaterää, niin eiöhän se siitä selvinne.
Kerro meillekin miltä se tuntui. Vaikka me kyllä tiesimme sen jo etukäteen. - Milkkuuuuu
Toimisko jos jättäisin jalan keinutuolin jalan alle????
- ajatteleite
Ei ole hyvä tapa. Vaari voi kaatua keinutuolista lattialle ja kolauttaa päänsä. Ja jalka ei murru muilta kuin vaarilta.
- Milkkuuuuu
Lisää vastauksia....
- olitoikeassa
Kuulostaa tosi tyhmältä.
- pikku_mökin_akka
Joitakin vuosia minulta murtui jalkapöytä metsätöissä. Noin 12m koivu kaatui konkkaa ja nostin koivua saksilla tyvestä. Tyvi ponnahti jalkapöydän päälle. Sattui valtavasti. Äkkiä riisuin saappaan ja sukat ja katsoin, onko jalasta mitään jäjellä.
- Feeniksin_kyynel
Uskon, että aika moni luitaan syystä tai toisesta murtanut voisi mieluusti murtaa luitasi loukkaavien sanojesi takia. Uteliaisuus on hyvästä, mutta turvallisuus ennen kaikkea! Terveyttään ja hyvinvointiaan ei ole kiva menettää vapaaehtoisesti, kun sen voi menettää ihan pakostakin.
- Feeniksin_kyynel
Ja tossahan sen parhaimma luidenmurtamisvinkin annoinkin jo. Onnea yritykseen, erehdykseen ja kantapään kautta oppimiseen!
- Phildocsspsyc
Olispa taas psykiatrille töitä kun seuraa tätäkin ketjua.
- Milkkuuuuu
Onnistuin kyllä eile nyrjäyttää nilkan kunnolla jalkkisturnauksessa...
- schattz
jalkkisturnaukssa? Sturnierung ist parkinsons
- Anonyymi
Mulla murtui just tänään jalka ku hyppäsin se päälle
- Anonyymi
Mullakin murtu tänään jalka kun ajoin mönkiällä ja sit se kaatu mun jalan päälle ja sattu
- Anonyymi
Joilrakuilta voi luita murtua ihan aivastamalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922