Apua - isäni lukee mv-lehteä - auttakaa!

ApuaJulia13v

Tarvitsen todella apua. Rasisti-isäni lukee mv-lehteä. Ei siinä mitään, mutta joka aamu hän aloittaa aamiaispöydässä rasistisen monologinsa ja lainaa jotain mv-lehden valhetta.

Myös kavereilleni hän levittää mv-lehden valheita. Apua, kohta minulla ei ole yhtään ystävää; kiitos rasisti-isäni.

Mitä voisin tehdä, jotta saisin tämän rasistisen hulluuden kytkettyä ja palautettua järjen äänen perheeseeni.

Pelottaa, että tieto leviää koulussa. Joudun häpeämään sitä, että isäni on rasisti ja ennenkaikkea sitä, että hän lukee sitä valheellista mv-lehteä.

Auttakaa; en tiedä enää, mitä teen!

Julia 13v

11

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitoon

      Näyttää siltä kuin sinulla olisi tullut pakkomielle rasismista. Koskaan ei ole hyvä jos jokin juttu alkaa kiertää päässä, monesti se on vakavaakin.
      Olisiko sinun keskusteltava asiantuntijoiden kanssa.

    • SamanlaisetOngelmat

      Hei Julia,

      Minunkin isäni on samanlainen, hän on ollut työttömänä vuosia ja alkoholi maistuu; samoin ystäväpiiri on kaventunut ja ainoa mielenkiinnon kohde on mv-lehti. Äidilleni hän sieltä kertoo aloittaen: oletko kuullut, että... tiedätkö, että... kaikki valheet hän ammentaa ja uskoo niihin...

      Olen ajatellut ottaa yhteyttä ammattiauttajiin, mutta mitäpä ne pystyvät tekemään. Ainoa, mikä voisi auttaa, olisi työ, mutta kukapa näinä aikoina ketään palkkaa..

      Ystäväni ovat myös kaikonneet ja itsekin alan masentua, mikä näkyy huonompana koulumenestyksenä.

      Kyllä Suomen päättäjät pelastaisivat monta perhettä ja ihmissuhdetta, jos tuo mv-lehti kiellettäisiin ja lakkautettaisiin...

      • Erittäin.Rasisti

        Isäsi lähentelee 150v.


    • Toinen_lukija

      Julia on tainnut joutua kukkahattutätien ja suvakkien aivopesemäksi. Koitapa nyt ajatella omilla aivoillasi ja ota vaaleanpunaiset silmälasit pois, niin huomaat että isukkisi kertaamat jutut pitävätkin paikkansa. Kaikki mv-lehden jutut ei todellakaan ole rasismia vaan realismia.

    • t.n31

      Mikäköhän tilanne nyt on perheessänne? Oma isäni on aina ollut rauhallinen ja rentoutunut. Nyt hän on viime vuoden aikana, kun hän on joutunut työttömäksi, alkanut yhtäkkiä puhua todella aggressiivisesti esim. poliitikoista, maahanmuuttajista ja EU:sta. Saatamme katsoa rauhassa telkkaria, ja sitten sinne ilmestyy jonkun tietyn poliitikon haastattelu: isäni saattaa yhtäkkiä raivostua ja alkaa huutaa tyyliin "helvetin vasemmisto laiset pitäisi ampua kaikki!". Wtf? Hän kertoo joskus myös aivan järjettömiä salaliittoteorioita, esim. että Yle jotenkin hallitsisi tätä maata ja politiikkaa kenenkään sitä tietämättä. Kysyin sitten hänen tiedonlähdettään, joksi hän ilmoitti mv-lehden. Alkaa olla raskasta käydä siellä, kun hän on alkanut vihata kaikkia ja kaikkea. Jos ehdotan jotain muuta tiedonlähdettä esim. EU:n virallisia raportteja tai lakeja, hän väittää niitä valheiksi ja alkaa mököttää minulle. Mutta pakko käydä koska olen ainoa lapsi ja ei hänellä oikein mitään ystäviäkään ole...

      • höpönlöpölöpö

        Meinaatko että joku uskoo näitä sinun juttujasi?


    • 123d123d1232d3

      isäsi ei halua että pariudut mustalaisen kanssa. hän yrittää ammentaa viisauksia ja ohjenuoria mv-lehdestä

    • mietihänvähä

      Kertakaikkiaan niin tyhmiä kirjoituksia MV-lehdestä ettei noita viitsi edes kommentoida, kaikki ongelmatko on MV-lehden syytä, hei haloo !!!!!!

    • herätkäää

      Tieto lisää tuskaa kun lukee totuuden torvea!

    • Taantunutisä

      Laita isäsi hoitoon ajoissa. Kukaan normaali aikuinen ei sellaista apukoululaisten tasoista lue.

    • Kunnioittakaa isiänne!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe