VAIN 80 TUNTIA!

NytAsenteenMuutos

Tuo aika menee kun lukee Raamatun läpi, hitaammalla n. 100 h
Nyt ateistit turhat pulinat pois ja käsiksi totuuteen joka ei muutu, eikä vanhene.
Sitä on ollut ennen meitä, tänään ja tulevaisuudessa.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen_ateisti

Oman kokemukseeni perustuen kannatan todellakin Raamattuun tutustumista.

Lue se kokonaan. Aivan alusta loppuun. Jokainen jae. Ajattele, mitä se kertoo. Käytä omia aivojasi.

Luettuasi sen. Mieti vielä hetki. Onko lukemasi totta? Onko se järkevää?
      Haluatko kuulua joukkoon, joka pitää lukemaasi kirjaa totena ja ohjenuoranaan omassa elämässä.

Tee kuten minä. Lue Raamattu. Eroa kirkosta. Tunnusta itsellesi. Olen ateisti.

• Minä en ajattele moisia ateistisia ajatuksia, koska Raamattu on totuus ja faktaa ja totta iänkaikkisesti.

Suosittelen sinuakin nuuskaisemaan PH:ta nivuvistasi ja hyväksymään Raamatun.

• olen_ateisti
        NytAsenteenMuutos kirjoitti:

Minä en ajattele moisia ateistisia ajatuksia, koska Raamattu on totuus ja faktaa ja totta iänkaikkisesti.

Suosittelen sinuakin nuuskaisemaan PH:ta nivuvistasi ja hyväksymään Raamatun.

Miksi kuvittelet, että en hyväksy Raamattua? Hyväksyn Raamatun aivan samoin kuin Koraanin tai vaikka Kalevalan. Kaikki ne kertovat minulle entisistä ajoita ja uskomuksista. Siitä, miten ennen elettiin ja mihin silloin uskottiin.

Kuitenkin. Nyt on nyt ja nyt tiedetään maailmasta hieman enemmän kuin silloin.

Käytä sinäkin omaa järkeäsi. Jos pystyt.

• Se ja PalliHiki PH, Jumalan Armo!

Ota pallukkahikeäsi nenänpäähän ja luet kuin minä.

Olen myös työntänyt ison dildon peräaukkooni jotta Sana ei valuisi hukkaan.
      80 tuntia ja ihanaa itsetyydytystä.

On ihanaa päättää evankeliumpäivä näin ja

• Jehovaperkeleet tarttuvat toisiaan takalistosta ja muodostavat MIESJUNAN, HYIH HUOMA HOMOA!

• MINULLA on kakkahätä. pulinat pois ja käsiksi totuuteen joka ei muutu, eikä vanhene on pakko löytää toiletti asap!

• 10minuuttia

Vartissa palaa satukirja pesässä, nopeammalla repijällä 10 min.

• Raamattu puolittuu siis nopeammin kuin urani?!

• kakkalöntti

- lue vain rosvojenkirja se riittää ,jätä se auki ja väännä tortut päälle ,silloin pönttö kirkastuu

• DRHouse

Onahn tuo tullut useamminkin lukaistua. ja joka kerralla se vain vahvistaa ateismiani.

• uquququququuqu

Raamattua on hankala ymmärtää, kun asenteesi on jo valmiiksi sitä vastaan.

• DRHouse
        uquququququuqu kirjoitti:

Raamattua on hankala ymmärtää, kun asenteesi on jo valmiiksi sitä vastaan.

Niin, se että olisin kuten sinä ja pakottaisin itseni raamatun hyväksymään, olisikin paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon parempi asenne...

• fda

Suosittelen uskovillekin sen lukemista niin eivät syytä valehtelijaksi sellaista, joka kertoo mitä siellä sanotaan.

• nbvcxsasertyu9

Et ymmärrä poloinen mitä höpiset.

• jooetsilleen

Haista sinä vajakki serty, oikein pitkä paska. Olet kristinuskon mätä VISVAPAISE ja pallejasi nuuskivana et enää ymmärrä suomenkieltä, homo

• fda
        nbvcxsasertyu9 kirjoitti:

Et ymmärrä poloinen mitä höpiset.

"Et ymmärrä poloinen mitä höpiset."

Ymmärsitkö edes mitä viestissäni luki?

"Haista sinä vajakki serty, oikein pitkä paska. Olet kristinuskon mätä VISVAPAISE ja pallejasi nuuskivana et enää ymmärrä suomenkieltä, homo "

Mene takaisin kotiin kasvamaan.

• nbvertyui111111
        fda kirjoitti:

"Et ymmärrä poloinen mitä höpiset."

Ymmärsitkö edes mitä viestissäni luki?

"Haista sinä vajakki serty, oikein pitkä paska. Olet kristinuskon mätä VISVAPAISE ja pallejasi nuuskivana et enää ymmärrä suomenkieltä, homo "

Mene takaisin kotiin kasvamaan.

Raamattu on juuri sitä, miltä se näyttää.
        Jos uskovainen valehtelee, sitä ei ole Raamatussa.
        Jos uskovainen ei valehte, se löytyy Raamatusta.

Sinun ongelma on se että, et ymmärä Raamatun kokonaisuutta.....näin käy kun lukee Raamatusta vain rippeitä ja keskityt enemmän vain lukemaan niitä mitä Raamatun sanaa vastustavat kirjoittavat missä milloinkin.

Jokaisella Raamatunkirjalla on oma sanomansa, yritä löytää se ja vain Raamatusta.
        Mikä on esimerkiksi Johanneksen kirjeen koko tarkoitus:

31. mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä.
        Joh. 20:31

• turhaa.touhua

Kauheeta ajanhaaskausta!!!

• jooetsilleen

Todellakin, kun sen kuluttaa olemalla ilman MITÄÄN perusteita ateistina.

• jooetsilleen

on viisasta siis, kuin olla tämä ap, pallejaan nuuskiva hullu lestadioalishihhuli

• Ateisti68

Mieluummin tuokin aika kannattaa käyttää järkevästi, esim. opettelemalla vaikka ruotsia. Sekin on fiksumpaa ja käytännöllisempää kuin Raamatun lukeminen.

• jessejeejee

Meidän ulko huussissa mökillä raamattu kestää n. 50 tuntia kun sen sivuihin pyyhitään perseitä!

• "Tuo aika menee kun lukee Raamatun läpi, hitaammalla n. 100 h"

Saisikohan tämän ajan kytkettyä KiKy-soppariin?

Pääministerihän liennee hihhuliuskovaisen lahkon jäsen.
      Ulkoministerikin on hihhuliuskovaisen suurkunnan jäsen.
      Hallitus liennee siis sitä mieltä, että KiKy paranee kun kunnalliset, ja miks ei myös yksityisen sektorin duunarit, lukevat raamatun läpi työajalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      39
      4877
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      47
      3330
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3296
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      493
      2902
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      227
      2137
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      158
      2020
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      51
      1819
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1607
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1321
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1283
    Aihe