Oletteko kännissä

juoppo-ätmi

Lauantaina kuuluu olla kännissä.

33

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijaksasellaista

      Vettä ja kaakaota olen juonut.

    • juon-kaljaa-ei-känni

      Olen, mut haluaisin olla enemmän.

    • Pikkuhiljaa

      • vtunöky

        Ja wiskiä halvempaa et tietenkään kumoa


      • vtunöky kirjoitti:

        Ja wiskiä halvempaa et tietenkään kumoa

        Juon yleensä kaljaa ja kokemuspohjaisesti kolmen tölkin jälkeen makuaisti on niin turtunut, että kaikki maistuu samalta. Niinpä Lidlin bisse on aivan yhtä hyvä vaihtoehto kuin joku kallis erikoisolut.


      • vtunjuntti
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Juon yleensä kaljaa ja kokemuspohjaisesti kolmen tölkin jälkeen makuaisti on niin turtunut, että kaikki maistuu samalta. Niinpä Lidlin bisse on aivan yhtä hyvä vaihtoehto kuin joku kallis erikoisolut.

        Juntti!


      • vtunjuntti kirjoitti:

        Juntti!

        Niin, terävien juominenhan on todella hienostunutta ja aiheuttaa vähintäänkin hienostunutta käytöstä. :-)


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Niin, terävien juominenhan on todella hienostunutta ja aiheuttaa vähintäänkin hienostunutta käytöstä. :-)

        Mitähän ne kokoomuslaiskaverisikin sanoisivat jos tietäisivät että mersumies ryystää lidlin kaljaa lauantai-illan kunniaksi, vähänkö noloa :D Lidlin kaljasta tulee mieleen ihan persu:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016090322259267_ul.shtml


      • Ikis__M kirjoitti:

        Mitähän ne kokoomuslaiskaverisikin sanoisivat jos tietäisivät että mersumies ryystää lidlin kaljaa lauantai-illan kunniaksi, vähänkö noloa :D Lidlin kaljasta tulee mieleen ihan persu:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016090322259267_ul.shtml

        Ne ovat naureskelleet nuukuudelleni viimeisen neljännesvuosisadan. Pikkuhiljaa naureskelu on tosin kääntynyt kateelliseksi vittuiluksi, kun minulla on omaisuutta tuplasti niihin verrattuna. :-)


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ne ovat naureskelleet nuukuudelleni viimeisen neljännesvuosisadan. Pikkuhiljaa naureskelu on tosin kääntynyt kateelliseksi vittuiluksi, kun minulla on omaisuutta tuplasti niihin verrattuna. :-)

        Niin ja sitten aikanaan kun aika jättää niin tuo omaisuutesi menee valtiolle ja kassialmapersujen puoluetukiin :D


      • Ikis__M kirjoitti:

        Niin ja sitten aikanaan kun aika jättää niin tuo omaisuutesi menee valtiolle ja kassialmapersujen puoluetukiin :D

        Josko kuitenkin menisi Rouva Ratikalle ja sen jälkeen sisarelleni ja sen jälkeen hänen lapsilleen. :-)


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Josko kuitenkin menisi Rouva Ratikalle ja sen jälkeen sisarelleni ja sen jälkeen hänen lapsilleen. :-)

        Voihan niistä sisaren lapsistakin tulla persuja :D


      • Ikis__M kirjoitti:

        Voihan niistä sisaren lapsistakin tulla persuja :D

        Sanos muuta. Mutsi jo meinasi ennakkoon testamentata niille perintöverojen pelossa. Minä sitten kysyin, että entäs kun nykyinen teini provosoituu ja nai 18-vuotiaana jonkun narkkarin. Pitkän hiljaisuuden jäleen puhuttiin jälleen suonikohjuista ja säästä.

        Ps. Vihervasureita down-shiftaajia ja Idols-haihattelijoita niistä näyttää tulevan. :-(


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Sanos muuta. Mutsi jo meinasi ennakkoon testamentata niille perintöverojen pelossa. Minä sitten kysyin, että entäs kun nykyinen teini provosoituu ja nai 18-vuotiaana jonkun narkkarin. Pitkän hiljaisuuden jäleen puhuttiin jälleen suonikohjuista ja säästä.

        Ps. Vihervasureita down-shiftaajia ja Idols-haihattelijoita niistä näyttää tulevan. :-(

        Niin, ajattelepas jos ne sitten vain downshiftailee sinun rahoilla niin sehän on oikeastaan vain haitaksi, parempi olisi laittaa perinnöt jollekin luonnon- tai eläintensuojelujärjestölle kun kuitenkaan et lidlin kaljaa litkimällä itsekään ehdi kaikkea tuhlaamaan.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Niin, ajattelepas jos ne sitten vain downshiftailee sinun rahoilla niin sehän on oikeastaan vain haitaksi, parempi olisi laittaa perinnöt jollekin luonnon- tai eläintensuojelujärjestölle kun kuitenkaan et lidlin kaljaa litkimällä itsekään ehdi kaikkea tuhlaamaan.

        Mutsin tai etenkään faijan rahat eivät ole minun rahojani ennen kuin ovat tililläni.

        Ja minä ehdin aivan varmasti tuhlaamaan tarpeeksi, kunhan moisen touhun aloitan. Nyt on 20 vuotta säästetty, seuraavat 20 vuotta mennään sillä, mitä tulee ja eläkkeellä tuhlataan kaikki. Penthouse ja purjevene Melbournessa odottaa! :-)


    • Sad-But-true

      Joo mä olen

    • pankaa.nussikaa

      Olen naisissa nussimassa

      • Miltä tuntuu palstailla ja nussia samaan aikaan?


      • vihatipunen

        Mietin kans, että mitähän se nainen tykkää jos samaan aikaan mies on kännykkä/tabletti kädessä palstailemassa tai jopa tietsikalla.


    • pohjanmaankautta

      En juo, mutta otin nuppilääkkeen!

    • jhkjhkjhkj

      Lääkkeet ja/tai viina, siinä ätmin naisen korvike.

    • pankaa.nussikaa

      menkää baariin niin saatte pillua

    • 77777777

      Miehet on aina tuollaisia juoppoja.

      • Analyytikko

        Naisten syytä.


    • Täysin selvänä.

    • Ujoatm27v

      Aina.

    • laiva_keinuu

      Ei mutta otin kolme Lyricaa. Nyt on lyyrinen olo.

    • En ole kännissä. Katson haapasalon ohjelmaa lomalla

    • Luolasukeltaja

      Aivan naamat.

      Huomenna duuniin.

      (Hiks)

    • En ole kännissä vaikka alkoholia juon. Toleranssi on sen verran kasvanut että pitäis juoda paljon että olisin kännissä.

    • Korkeintaan kofeiinihumalassa.

    • Höh, valitettavasti en. Taisin mokata tän(kin) illan.

    • SikaHelmi

      Noup.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe