Maailma ei tule loppumaan, sinun maailmasi tulee!

NäinMinutKasvatettiin

Olen uuden maailman järjestyksen johtaja. En voi kertoa mitä tulee tapahtumaan teille tai miten tulette elämään. En voi kertoa koska se on jo kerrottu teille. Minulla on omat tehtävät ja jos minä tuhoudun niin yhteiskunta tuhoutuu. Olen saanut viestejä joita minun on pitänyt noudattaa ja ne juurtuvat pitkälle historiaan ja tulevaisuuteen. Jos yritätte löytää minut tai saada viestinnän loppumaan minuun, niin tulette kuolemaan omaan ahneuteen ja ketään muu ei tule näkemään sitä kuin te ettekä saa kuolla luonnollisesti ja kuolemanne tulee olemaan erittäin kivulias ja toisessa tapauksessa maapallo räjähtää. Kiitos lukemastanne! Nähdään Jatkossa! Onnea lapsille ja vanhuksille! Ja kestämistä kansalle!

10

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssuklaaeisaaloppua

      Nähdäänkö me pian vitun hiano ja ISO supernova? Merkkinä esim...Sun ja mun syntymättömät lapsukaiset eivät pelkää pimeää eivätkä antimateriaa,jossa on siinäkin POTENTIAALIA!!! La la la lallalala la la lal lallalala lala hmm tuokkos suklaata tullessas...

    • 5plus5onVastaus

      Mitäs minä voin sille että minun piti kirjoittaa jonkun puolesta ketä ei osaa suomea, eikä kasvattaa. En ymmärtänyt kysymystäsi mutta voisit kysyä sitä samaa häneltä ketä halusi minun kirjoittavan tuon. Lallallallaaa!

    • JumalaAuttaa

      Kuole pois olet turha ihminen.

    • MinäMenenNyt

      Elä ja anna toisten kuolla.

    • VittuMunaMulkku

      Psyykeeni on päin vittua, mutta onneksi voin kiusata teitä.

    • JanoinenMatkustaja

      Minulla on NFL-pelipallo ja pelaan sillä yksikseni, koska minulla ei ole kavereita. Osaan käydä kakalla ihan itse:)

    • RunkkaavatRuohosipulit

      Hahahahahahhahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • PippaLee8

      En saanut ikinä naista, mutta mitä sitten? On niin kivaa runkata Bongacamsin tytöille, slurp slurp:D

    • RunOlma

      Psykkeesi on sellainen minkälainen se on. Älä valita psyykeestäsi jos se on millainen se on. En minä psyykannut sinun psyykettä sellaiseksi kuin se on. Näin minä koen tämän. En ole vielä maistanut mutta viimeksi maistui paskalle muiden mielestä. Ehkä tänään päivä on erilainen jos todistan jotain.

    • Oikaistunut

      Ensimmäinen vastaaja on selko mulkku. Erittäin paha ihminen. Uskokaa minua. En yritä todistaa mitään. Haluan vain elää hyvinvoivassa realiteetissä kaikkien voivan pystyvän tekemään terveydestä realistisen. En tämän mulkun tapaa millä ohjataan minut harhaan ja ollaan kertomatta kaiken ensin houkuttelemalla vääristyneellä maailmalla ja lopulta huijjaamalla vääristyneellä maailmalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe