Kiltin & kunnollisen miehen arvostus nousee iän..

Ikis__M

..myötä, siis suomalaisen miehen arvostus ja naisen iän myötä, kuinkahan se silleen:

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/430442-noora-karman-rakas-on-koti-suomesta-raiskyvat-ulkomaiset-miehet-saivat-jaada

http://www.como.fi/uutiset/henna-peltonen-ahdistelun-kohteena-turkissa-osaan-arvostaa-suomalaisia-miehia/

Nuokin on ensin antaneet räiskyvämpien miesten suolata itsensä jännägeenin jatkoastioiksi ja vasta sitten aletaan arvostamaan kilttiä & kunnollista suomalaista miestä kun ne jännäjuoksut on tosiaankin juostu, turpaan otettu ja uskallettu elää. Nyttemmin noilla molemmilla lienee myös jo lapsiluku täynnä niin että elättäjämies voi täysin rinnoin keskityttyä käen poikasen elättämiseen.

53

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5998

      Eivät he mitään käenpoikasia ole. Äidin koti on myös lapsen koti, eivät he ole "väärässä pesässä".

      • Jos lapsen kodissa ei asu biologinen isä vaan joku toinen mies niin lapsen äiti on mokannut homman ja kaikki on päin vittua.


    • ette.yksin.jää

      Noh sittenhän teillä "kilteillä ja kunnollisilla" miehillä vielä on toivoa tulevaisuudessa, kelpaatte jollekin naiselle "juoksujen" jälkeen ja "poikasten" elättämiseen.

      • Niin eikös aloittajan ja muiden "kilttien ja kunnollisten" ätmien pitäisi olla tästä vaan enemmänkin tyytyväisiä:)


      • Mikäs tavoite tuo on? Täytyy miehen arvostaa melkoisen vähän itseään että suostuu elättämään toisen miehen äpärälapsia.


    • Jaa nyt kun nainen on saanut monta kertaa turpaan niin kelpaisi kiltti kunnollinen mies. Voi olla että emme huoli mitään paskan jännämiehen exää enää, on meilläkin tunteet että emme me mitään huonoa naista huoli.

      • 1319

        Kumpi noista on se joka "on saanut monta kertaa turpaan"?


      • Henna saanut tauskilta turpaan monta kertaa


      • Ja se joka puhuu kaltoin kohdelluista naisista näin, on "kiltti ja kunnollinen" mies? Viikon läppä..


    • Kerrankin olen Ikis__M:n kanssa samaa mieltä. Kyllä nuoruudessaan juoksunsa juosseet, nykyiset äiti-ihmiset osaavat arvostaa teitä kilttejä ja kunnollisia miehiä. :-)

      • Ikis__M

        Sinänsä siis harmi kun useimmat niitä joutuu sitten kuitenkin tyytymään luonteeltaan kaltaiseensa eronneeseen elareita maksavaan mieheen, semmoinenhan ei oikein saa naisen talouttakaan kuntoon mutta siihen on tyytyminen kun kiltit & kunnolliset miehet eivät enää voi huolia. Monet mieluummin sitten on vaikka ilman kun eivät kerran voi saaada kunnollista naista.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Sinänsä siis harmi kun useimmat niitä joutuu sitten kuitenkin tyytymään luonteeltaan kaltaiseensa eronneeseen elareita maksavaan mieheen, semmoinenhan ei oikein saa naisen talouttakaan kuntoon mutta siihen on tyytyminen kun kiltit & kunnolliset miehet eivät enää voi huolia. Monet mieluummin sitten on vaikka ilman kun eivät kerran voi saaada kunnollista naista.

        Mitä, mitä? Eikö "aisurointi" olekaan yhteiskunnan syöpä, niin kuin täällä tavataan väittää?


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mitä, mitä? Eikö "aisurointi" olekaan yhteiskunnan syöpä, niin kuin täällä tavataan väittää?

        Ainahan löytyy niitäkin heikkoja jotka suostuu aisuroimaan mutta kunnialliset miehet eivät siihen voi lähteä kun nainenkaan kerran ei ole kunniallinen tuollaisessa tapauksessa. Sehän onkin tosiaan niin että johonkin ikään asti kiltit & kunnialliset miehet ovat tappiolla kun eivät saa niitä naisia mutta sitten jossain vaiheessa naisten tehtyä jännälapset kelkka kääntyykin toisinpäin eikä ne naiset sitten saa kilteistä & kunnollisista miehistä parhaita vaan joutuvat tyytymään huonoimpiin niistä.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Ainahan löytyy niitäkin heikkoja jotka suostuu aisuroimaan mutta kunnialliset miehet eivät siihen voi lähteä kun nainenkaan kerran ei ole kunniallinen tuollaisessa tapauksessa. Sehän onkin tosiaan niin että johonkin ikään asti kiltit & kunnialliset miehet ovat tappiolla kun eivät saa niitä naisia mutta sitten jossain vaiheessa naisten tehtyä jännälapset kelkka kääntyykin toisinpäin eikä ne naiset sitten saa kilteistä & kunnollisista miehistä parhaita vaan joutuvat tyytymään huonoimpiin niistä.

        Voiko tuosta tehdä johtopäätköksen, että kitteys ja kunnollisuus johtaa ikisinkkuuteen?


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Voiko tuosta tehdä johtopäätköksen, että kitteys ja kunnollisuus johtaa ikisinkkuuteen?

        Kyllähän se hyvin mahdollista on koska kilttejä & kunnollisia miehiä on niin paljon enemmän kuin kunniallisia naisia ja kuilu vain kasvaa sitä myötä mitä vanhemmaksi naiset tulevat, 10% prosenttia miehistä on varmaan höylännyt 90% naisista pilalle jo siinä kolmekymppisinä.


      • mätänee
        Ikis__M kirjoitti:

        Kyllähän se hyvin mahdollista on koska kilttejä & kunnollisia miehiä on niin paljon enemmän kuin kunniallisia naisia ja kuilu vain kasvaa sitä myötä mitä vanhemmaksi naiset tulevat, 10% prosenttia miehistä on varmaan höylännyt 90% naisista pilalle jo siinä kolmekymppisinä.

        Mistähän sen pilalle menemisen huomaa, hajustako?


      • Ikis__M
        mätänee kirjoitti:

        Mistähän sen pilalle menemisen huomaa, hajustako?

        Ei sitä heti huomaa kun se mätä on sisällä piilossa mutta sitten jos juttelee ja kuuntelee tarkkaan niin kyllä se pikkuhiljaa selväksi tulee että pilalla jo on, ei kykene enää aidosti rakastamaan puhtaasti historiansa vuoksi ja monestihan siinä voi olla niitä ulkoisiakin rasitteita.


      • mätänee
        Ikis__M kirjoitti:

        Ei sitä heti huomaa kun se mätä on sisällä piilossa mutta sitten jos juttelee ja kuuntelee tarkkaan niin kyllä se pikkuhiljaa selväksi tulee että pilalla jo on, ei kykene enää aidosti rakastamaan puhtaasti historiansa vuoksi ja monestihan siinä voi olla niitä ulkoisiakin rasitteita.

        Enemmän uskoisin tuota pilalla olemista löytyvän siinä tapauksessa palstamiehistä. Eivät hekään pysty aidosti rakastamaan, ovat katkeruutta täynnä olevia otuksia.


      • Ikis__M
        mätänee kirjoitti:

        Enemmän uskoisin tuota pilalla olemista löytyvän siinä tapauksessa palstamiehistä. Eivät hekään pysty aidosti rakastamaan, ovat katkeruutta täynnä olevia otuksia.

        Voisi myös ajatella niin että jos katkeruutta täynnä oleva löytääkin mielestään pilaantumattoman se osaa arvostaa sitä enemmän kun tietää millainen harvinaisuus on kyseessä.


      • mätänee
        Ikis__M kirjoitti:

        Voisi myös ajatella niin että jos katkeruutta täynnä oleva löytääkin mielestään pilaantumattoman se osaa arvostaa sitä enemmän kun tietää millainen harvinaisuus on kyseessä.

        Se ei ikävä kyllä mene noin. Katkeruus on ja pysyy kuin täi tervassa, sikäli ihminen on pilalla. Siellä se keitos muhisi pinnan alla ja myrkyttäisi suhteen kun mies vain odottaisi naisen paljastuvan "samanlaiseksi kuin kaikki muutkin naiset". Jokainen erimielisyys vaimon kanssa olisi miehelle merkki siitä, että nainen ei olekaan sitä mitä pitäisi. Ei tarvitsisi varmaan tulla edes riitaa, niin mies tulkitsisi, että naisen teoissa on jokin salakavala taka-ajatus. Jos pullaakin paistaisi, tuollainen mies epäilisi, että ne on joko myrkytetty, tai hänen lähtiessään töihin ne tarjoiltaisiin toiselle miehelle, tai sitten pullat olisivat muka vain ovela keino saada hyväntuulinen mies tuhlaamaan naiseen rahaa.


      • Ikis__M
        mätänee kirjoitti:

        Se ei ikävä kyllä mene noin. Katkeruus on ja pysyy kuin täi tervassa, sikäli ihminen on pilalla. Siellä se keitos muhisi pinnan alla ja myrkyttäisi suhteen kun mies vain odottaisi naisen paljastuvan "samanlaiseksi kuin kaikki muutkin naiset". Jokainen erimielisyys vaimon kanssa olisi miehelle merkki siitä, että nainen ei olekaan sitä mitä pitäisi. Ei tarvitsisi varmaan tulla edes riitaa, niin mies tulkitsisi, että naisen teoissa on jokin salakavala taka-ajatus. Jos pullaakin paistaisi, tuollainen mies epäilisi, että ne on joko myrkytetty, tai hänen lähtiessään töihin ne tarjoiltaisiin toiselle miehelle, tai sitten pullat olisivat muka vain ovela keino saada hyväntuulinen mies tuhlaamaan naiseen rahaa.

        Olet tainnut etääntyä normaalista naiseudesta niin etäälle että kuvittelet miehen pitävän pullan paistamista niin poikkeuksellisena että se herättää epäilyksiä? Minä taas kyllä jaksan uskoa että semmoisiakin naisia on jotka ihan pyytettömästi ryhtyy pullan paistoon, vaikkei palstanaiset ryhdy niin jopa kauniit missit voi ryhtyä:

        http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/kuvat-muistatko-koko-suomi-leipoo-kaunottaren-mika-muutos-muodokkaaksi-missiksi/5257610

        Nyt pitää toivotellakin sitten hyviä öitä :)


      • mätänee
        Ikis__M kirjoitti:

        Olet tainnut etääntyä normaalista naiseudesta niin etäälle että kuvittelet miehen pitävän pullan paistamista niin poikkeuksellisena että se herättää epäilyksiä? Minä taas kyllä jaksan uskoa että semmoisiakin naisia on jotka ihan pyytettömästi ryhtyy pullan paistoon, vaikkei palstanaiset ryhdy niin jopa kauniit missit voi ryhtyä:

        http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/kuvat-muistatko-koko-suomi-leipoo-kaunottaren-mika-muutos-muodokkaaksi-missiksi/5257610

        Nyt pitää toivotellakin sitten hyviä öitä :)

        Kun on lukenut muutaman palstamiehen kirjoituksen, on aika helppo arvata miten tuollaisen miehen mieli toimisi naisen kanssa.
        Itse aion paistaa viikonloppuna herkkuja talon täyteen kun tulee perheenjäseniä kylään. Täällä maistellaan niin pullaa, mustikkapiirakkaa, juustokakkua kuin kinkkupiirakkaakin. Eikä kukaan taatusti epäile, ettenkö olisi niitä suurella rakkaudella pyyteettömästi tehnyt. Hyvää yötä.


      • ikisrulaa

        edellinen oli homo-mies


      • Rose_91
        Ikis__M kirjoitti:

        Olet tainnut etääntyä normaalista naiseudesta niin etäälle että kuvittelet miehen pitävän pullan paistamista niin poikkeuksellisena että se herättää epäilyksiä? Minä taas kyllä jaksan uskoa että semmoisiakin naisia on jotka ihan pyytettömästi ryhtyy pullan paistoon, vaikkei palstanaiset ryhdy niin jopa kauniit missit voi ryhtyä:

        http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/kuvat-muistatko-koko-suomi-leipoo-kaunottaren-mika-muutos-muodokkaaksi-missiksi/5257610

        Nyt pitää toivotellakin sitten hyviä öitä :)

        Kyllä sitä on ryhdyttä leivontaan ihan pyyteettömästi. Nytkin suunnittelen tulevaa synttärikakkua.

        Luulen, että kirjoittajan pointti oli se, että katkeroitunut ihminen helposti epäilee kaikkia motiiveja. Vaikka toinen haluaisi vain ilahduttaa, uskoo katkeroitunut, että tämänkin kivan teon takana on joku ei niin kunniallinen syy. Moni kuvittelee, että katkera tai masentunut mieli paranee kun löytää hyvän kumppanin. Näin vaan ei ole.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Ei sitä heti huomaa kun se mätä on sisällä piilossa mutta sitten jos juttelee ja kuuntelee tarkkaan niin kyllä se pikkuhiljaa selväksi tulee että pilalla jo on, ei kykene enää aidosti rakastamaan puhtaasti historiansa vuoksi ja monestihan siinä voi olla niitä ulkoisiakin rasitteita.

        Kiltiksi ja kunnolliseksi itseään kutsuvien peristen sielu on niin patamusta, että en suin surminkaan soisi kenenkään puhtoisen naisen sellaiseen törmäävän.


      • 268
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kiltiksi ja kunnolliseksi itseään kutsuvien peristen sielu on niin patamusta, että en suin surminkaan soisi kenenkään puhtoisen naisen sellaiseen törmäävän.

        Olen tuosta asiasta sinun kanssasi sataprosenttisesti samaa mieltä!


    • Bi-nainen

      Helppoa fantasioida siitä omasta kiltteydestä ja kunnollisuudesta yksin koneen takana. Paljon helpompaa kuin pistää itsensä testiin esim. juuri lapsia (omia tai toisten) kasvattamalla.

      Kiltteys ja kunnollisuus on miesten oma fantasia itsestään. Seksuaalisesti vähän kokeneita naisia on myös paljon, mutta nämä oman elämänsä kiltit ja kunnolliset nettisankarit eivät vaan niitä osaa tai halua etsiä. Kun naisen pitäisi olla se kuvankaunis hoikka povipommi kuitenkin.

      • Ikis__M

        Kohtaamisen ongelma kieltämättä on suuri mutta olet väärässä tuossa kuvankauniissa povipommiasiassa, minulle ainakin riittäisi hyvin tavallisen nätti & hoikka nainen.


      • laiskaa.meininkiä
        Ikis__M kirjoitti:

        Kohtaamisen ongelma kieltämättä on suuri mutta olet väärässä tuossa kuvankauniissa povipommiasiassa, minulle ainakin riittäisi hyvin tavallisen nätti & hoikka nainen.

        Koska olet viimeksi tehnyt jotain etsiäksesi sellaista?


      • Ikis__M
        laiskaa.meininkiä kirjoitti:

        Koska olet viimeksi tehnyt jotain etsiäksesi sellaista?

        En nyt heti muista mutta kotoa saa tulla hakemaan :)


      • eioomunongelmia

        en koskaan kasvattaisi toisen lapsia


      • onneesulle
        Ikis__M kirjoitti:

        Kohtaamisen ongelma kieltämättä on suuri mutta olet väärässä tuossa kuvankauniissa povipommiasiassa, minulle ainakin riittäisi hyvin tavallisen nätti & hoikka nainen.

        Enemmistö naisista on läskejä - joten revi siitä. Jos ei ota eteen, niin onneks fantasiat omasta hyvyydestä lohduttaa.


      • Lwkckjd
        onneesulle kirjoitti:

        Enemmistö naisista on läskejä - joten revi siitä. Jos ei ota eteen, niin onneks fantasiat omasta hyvyydestä lohduttaa.

        Vielä suurempi osa miehistä on läskejä. Ovat antaneet kaljan ja makkaran panna itseään halvalla, pystyvatsassa sikiää rasvamaksa ja diabetes. Näyttävät viimeisillään olevilta vanhoilta orangeilta luisevine raajoineen ja huonoine ryhteineen.


    • jännäjennahanse

      Noora löysi aisurin jälkiliukkaille.

    • VarmaOinas

      Ei kyllä kukaan luontonsa tunteva mies ala kasvattamaan,
      saatika elättämään toisen miehen köyrimiä mukuloita.

      Suhde tällaiseen naiseen on mahdollista ainoastaan lapsi vapaina viikonloppuina.

      Vanhemmilla naisilla alkaa olemaan tätä Prime time aikaa syövää mummo vakanssia siinä määrin ettei vakavammat elot suoranaisesti houkuttele.

      Hankalaksi menee, luontonsa kanssa elää!

    • suattaapaalkaakkii

      Oikkee...

    • Saatan olla joukosta poikkeava mies, olen kiltti ja kunnollinen, raitis, savuton jne mutta omaan sen verran hyvän itsetunnon etten ala kasvattamaan toisten miesten tenavia. Tässä vuosien varrella olisi ollut useita mahdollisuuksia alkaa leikkimään kotia tai alkaa isäpuoleksi, mutta ihan aikuisten oikeesti, ei kiitos! Isänpäivänä minulle ei tule yhtään korttia joten kyllä silloin pitää olla myös niin ettei äitienpäivänä tule naiselleni yhtään äitienpäiväkorttia. Saattaa olla kylmää ja kyynistä tekstiä mutta arvostan itseäni sen verran etten pistä lusikkaani tuollaiseen soppaan.

      Entä sitten se kuvankaunis hoikka povipommi?? Mitä virkaa on kauneudella jos on penaalin tylsin kynä? Siis ei mitään virkaa.. Minun makuni naisten suhteen on seuraava: Hoikka? Ei. Povipommi? Ei. Se mitä on korvien välissä, merkitsee paljon, se mitä on sydämessä, merkitsee vielä enemmän. Se, miten nainen puhuu, se miten nainen kohtelee toisia ihmisiä, se miten nainen puhuu toisista ihmisistä, kuvastaa hänen sydäntään. Tänä päivänä on yllättävän paljon pinnallisuutta ja itserakkautta, ne asiat huomaa puhumalla, eikä katsomalla povipommia.. Pieni pyöreys on seksikästä mutta vieno ujous naisessa, se vasta onkin seksikästä.. :o)

      • arvostan

        tervettä itse kunnioitusta


      • Aika hyvin kirjoitettu.

        Se mikä minua monesti häiritsee, on seikka, että naisen ulkonäön katsotaan vähentävän intelligenssiä. En ymmärrä, miksi hoikka povekas nainen olisi jotenkin vähä-älyisempi, kuin lihavampi pienirintainen lajitoverinsa.

        Sama koskee ikää. Jotenkin leimataan, että nuoruus korreloisi vähä-älyisyyden kanssa. Väittäisin ilman tieteellistä viitettäkin, että asia on soopaa. Elämänkokemusen kanssa ikä kyllä korreloi.


      • 12121212
        Miesmannn kirjoitti:

        Aika hyvin kirjoitettu.

        Se mikä minua monesti häiritsee, on seikka, että naisen ulkonäön katsotaan vähentävän intelligenssiä. En ymmärrä, miksi hoikka povekas nainen olisi jotenkin vähä-älyisempi, kuin lihavampi pienirintainen lajitoverinsa.

        Sama koskee ikää. Jotenkin leimataan, että nuoruus korreloisi vähä-älyisyyden kanssa. Väittäisin ilman tieteellistä viitettäkin, että asia on soopaa. Elämänkokemusen kanssa ikä kyllä korreloi.

        Tuo onkin mielenkiintoista.

        Komean miehen puolestaan oletetaan olevan älykäs, luotettava, karismaattinen, jne.


      • 9119
        12121212 kirjoitti:

        Tuo onkin mielenkiintoista.

        Komean miehen puolestaan oletetaan olevan älykäs, luotettava, karismaattinen, jne.

        Tjaah, useinhan noita komeita lihaskimppuja pidetään yksinkertaisina tapauksina.


    • helmiä.sioille

      Ihan vaan uteliaisuudestani kyselen, että oletko huomannut arvostuksesi nousseen ikääntymisesi myötä? :)

      • itse olen huomannut arvostukseni nousseen raketin lailla ikääntymisen myötä.

        Koska olin pitkään naimisissa, en osaa ihan tarkkaan sanoa, koska tuo voimakas nousu alkoi, mutta epäilen, että tuossa 35 ikävuoden paikkeilla.


      • helmiä.sioille
        Miesmannn kirjoitti:

        itse olen huomannut arvostukseni nousseen raketin lailla ikääntymisen myötä.

        Koska olin pitkään naimisissa, en osaa ihan tarkkaan sanoa, koska tuo voimakas nousu alkoi, mutta epäilen, että tuossa 35 ikävuoden paikkeilla.

        Itse en ole taas huomannut siinä mitään merkittäviä muutoksia. Aika samoissa lukemissa pysynyt. Eli olemattomana... :D


      • helmiä.sioille
        helmiä.sioille kirjoitti:

        Itse en ole taas huomannut siinä mitään merkittäviä muutoksia. Aika samoissa lukemissa pysynyt. Eli olemattomana... :D

        Heh, toisaalta en ole tainnut ikinä kunnostautua kilttinä ja kunnollisena...


      • helmiä.sioille kirjoitti:

        Heh, toisaalta en ole tainnut ikinä kunnostautua kilttinä ja kunnollisena...

        itse taas olen hyvinkin kiltti ja kunnollinen (ja tylsä), mutta pelimiesluonnetta omaan.


      • 513

        Ei pelimiesluonteella voi olla kiltti ja kunnollinen.


    • oijavoi

      Niitä keljuja miehiä on vaan maailmassa niin paljon, ettei niihin voi olla törmäämättä edes kerran eläissään.

    • Kyllä minullakin on arvostus itseäni kohtaan noussut vuosien varrella huomattavasti. Muistan kuinka kakskymppisenä tuli takerruttua aivan omituisiin tapauksiin ja haaveili vaikka mitä ja oli pää pilvissä. Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin kun sitä aikaa mietii niin pudistelee päätään ja ajattelee että kuinka hölmö sitä on voinut olla. Silloin sitä on tarttunut aivan olemattomiin oljenkorsiin kun nyt näin jälkeenpäin miettii niin lähtökohtaisesti jo oli tuhoon tuomittuja. Mutta tämä on sitä normaalia elämää, sillä elämä opettaa..

      En väitä sitä, että kauneus ja järki eivät viihtyisi samassa päässä. On poikkeuksia, puoleen ja toiseen. Varmaan vertauskuvana voisi sanoa että mitä tekee Ferrarilla jos ei ole varaa bensaan niin että sillä voisi ajaa. Tietty, onhan sitä kiva näyttää naapurille. Sama jos on kaunis nainen: Voihan sitäkin näyttää naapurille mutta jos tämä nainen on ollut järjenjakojonossa viimeisenä niin ei sellaista naista ei kannata päästää naapurin juttusille. Tähän ikään mennessä olen pari kertaa tavannut naisen jonka kanssa keskustellessa on ajankulu ihan totaalisesti kadonnut, jo voi morjens miten hyvä fiilis silloin on! Keskustelu ihmisen kanssa, oli sitten mies tai nainen, on todella mahtavaa silloin kun hänellä on sydän ja aivot paikallaan.

      Ja oikeasti kiltin ja kunnollisen miehen arvostus nousee iän myötä, se on totta. Minä en ole harrastanut ryyppäämistä koskaan, naapuri ei ole koskaan tuonut kottikärryllä kotiin, en ole lähtenyt mihinkään autolla ja tullut taksilla takaisin jne. 20-30 vuotiaana kun yritti luoda suhteita naisiin niin raittius ja kiltteys olivat suurimmat negatiiviset asiat. Kerran ekoilla treffeillä kun raittius paljastui naiselle, niin hän alkoi opettaa minua juomaan, maista nyt tätä ja tätä, tämä on hyvää, tästä pidät jne. Sain paljon palautetta ettei saa mainostaa raittiutta, se kuulema tarkoittaa että on ongelma alkoholin kanssa. No tottahan se on, en pidä sen mausta saatika siitä miten se vaikuttaa minuun. Ja toinen niin ei saa mainostaa olevansa kiltti koska se tarkoittaa heti että on lapanen. Eli kiltti on heti lapanen vailla omaa tahtoa ja mielipidettä. Tuolloin en saanut minkäänlaista arvostusta oman ikäisiltä naisilta mutta kun keskustelee 55 naisten kanssa niin kyllä he arvostavat ihan toisella tapaa. Moni vanhempi nainen ihmetteli, ja ihmettelee vieläkin miksen seurustele ja miksen kelpaa naisille. He tietävät elämästä, he ovat eläneet juopon miehen kanssa nyrkin ja hellan välissä, heillä on kokemusta. Mutta näin se menee, sitä osaa arvostaa vasta sitten kun sen on menettänyt..

      • ex-sönkkö

        Tuntuu varsin oudolle, että raittius olisi negatiivinen ominaisuus kunnes muistuu mieleen, että miten tavallista juominen tässäkin kulttuurissa on. Kunnes muistuu mieleen sekin miten tylsänä kaveripiireissä pidetään, jos ei alkoholi maistu.

        Itse olen sitä mieltä, että osa osaa arvostaa aina menettämättä mitään muuta kuin mahdollisuuden tutustua ja löytää sellaisen mitä ei tusinalaatikoista kaivamalla löydä. :)


    • Eihän naiset opi olemaan erossa niistä jännämiehistä. Naisilla on tietty miestyyppi mihinkä ne on tottuneet eikä ne siitä luovu.

    • huh500

      Juu, mutta mitä se naapuri tässä tekee?

    • plaaaahhhh

      Vähäsen vaan liian myöhään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe