Millaista on olla lataamossa?

Jazuli

Eli mielisairaalassa? Kertokaas palstan lataamokonkarit hullu_ukko, Lääkelehtinen, anzzy, runontaja jne.

26

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laturirossi

      Vaikka olen kaikki meret nähnyt

      en ole mitään niin sinistä nähnyt

      kuin lataamon maito ja makaronivelli

    • Kurkkua_leikkaamaan

      Isis on täällä. Ne tulivat turvapaikanhakijoiden mukana meijjän perässä tänne! Ne jyrrää meitin!

    • Seuraavaasiakas

      Kyllä kannatti.

    • home_sweet_home1111

      .

      "Lataamo on K O T I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

      har1!

      .

      • persuhoitaja

        Jos Lääkelehtinen kokee lataamossa

        olevansa för KÅT

        saapi hän kaliumbromidia ja Hotaa

        niihjopas pillu mielestä haihtuu


      • zzzzähköistä----

        .

        "ZzzzzZZZZZZzähköinen olo jatkuvilla syötöillä eläimien raivoilla" zzät

        har!11

        .


    • ex-sönkkö

      Kuulemma kamalaa ja toiselle turvallista. Luotan kuulopuheisiin. Yksi kaverini joskus meni oma aloitteisesti vähän huilimaan, kun elämä alkoi hirvittää. Eli tuossa tapauksessa otaksun olevan kyse turvallisuuden hakemisesta ja tunteesta.

      Toisaalta taas sähköshokkihoitojen jälkeen saattaa olla toista mieltä.

    • lataamotalkkariRuuna

      Lataamoissa _vakuutuslääkärit_

      diagnosoivat oireet aina päihdeongelmaxi

      ettei vakuutus joudu maxamaan

      kuin liian neuroleptien annostelun

      Levozin, Ketipinor j a Risperdal

      siten saatetaan hautaan yhteiskunnalle

      tuottamattomat ihmiset

      wanhuxet ynnä Lääkelehtiset

      • Luhtasuolix

        Arkunkantajixi ei palkata edes Medivida henkilökunnan

        valehoitajia..

        Uppsalan ekonomi, brasiliainen Ricardo Menezes

        pitää huolta siitä, että sossorahat tulewat hänelle

        eikä suomalaisille tarvitzijoille


    • Ihan kivaa on lataamossa olla, itselleni mukava huili aikanaan ja levänneenä tuli ulos.
      Hyvä paikka oli Auroran osasto 15 2 B.

    • hullurossi
      • Nti olen vain märissä unissasi.


    • Frendii moikkaamas kävin, lataamos ku ol hän.

      Mäki ollu lataamos. Tietty eri miss frendi
      http://lataamo.fi/

    • Tulee ahtaanpaikan kammo, kannattaa pysyä kotona.

    • työpaikkabuumi

      - työpaikkoja tullaan oiken tyrkyttään ku astut laitoksesta ulos - ha ha ha hah hah

      • Pakkohan_se_on_uskoa

        .

        "Pakkohan se on uskoa että meillä on Waltaisa # TYÖWOIMAPULA #"

        har!!1

        .


    • näin.se.meni

      lataamossa laskiaisen vietti naunoun paskiainen.

    • varpaatonAnzzy

      Olen jo tovin asunuVOK Latamossa

      Kiinalainen ei osaa lausua R-äännettä

      Thaikutkin sanovat :farangi=ranskalainen--falangii

      Ratamo l Medivida mainostaa hoitavansa neuropsykiatrisia potilaita

      joista suurin osa pirihuori ja diilereitä-- arabimamuja

      Hoito on rikkinäiseen alkometriin puhaltaminen mustamaija

      subutexit saavat vapaasti esittää omituisia deluusioitansa

      Osa kipupotilaita...narkkarien seassa????

      Tulinkin tänne haavahoitoon, ku jalkaterä amputoitiin

      Laki 32 pykälä Sairaanhoitalaln nimikkeistä sanoopi:

      "joka esiintyy sairaanhoitalan ammattilaisena ilman koulutusta

      tuomittakoon sakkoon"

      Hoitajina esiintyy tukityöllistettyjä ilman palkkaa ja virolaisen työvoimatoimiston

      rupusakkia---toimiston omistaa Uppsalan ekonmi, brasialainen Ricardo Menezes

      ja sossumaxa brasiliaan nuo asiakasmaxut


      saamani hoidon teki T-sairaalan plastiikkakirurgi

      "asiakasmaksu" 1200

      • tässä_Maassa

        .

        "TÄssä maassa ei arvosteta hullujen tekemää työtä lainkaan!!1!!1!!1!!!!1!1!!!"

        har-har-ha-rh-ahr-ahr-ahr-ahrahr-arha-rha

        .


    • järjenhuippu

      lataamoon tulemisesssa ei löydy periaatteita jos etsit niitä tule tänne.....NIUVA

      • ikävä_paikka---

        .

        "Ovissa on rivat vain toisella puolella !1!!!!1!!11!!1!1111!" aim limiteed tu ovi

        har!1111

        .


      • huhhahhei-
        ikävä_paikka--- kirjoitti:

        .

        "Ovissa on rivat vain toisella puolella !1!!!!1!!11!!1!1111!" aim limiteed tu ovi

        har!1111

        .

        huh hah hei ja rommia pullo


    • aikatylyä

      Jos antsjukka vanha parisuhdeongelmainen pedofiili kertoo ihan omin sanoin mitenkä hän alkoi homorailin kanssa vainoamaan naisia ja nyt ei oo varaa kustantaa uhreille terveydenhoitoo ei jälkeläisii. Ansjukka on sellainen monisuuntaishäiriintynyt narsisti ken ottaa uusia uhreja, eikä täysin sekopäitä päästetä hoitoonkaan vaik tarvetta kyllä olis. Jos sää kerrot ihan omin pikkusanoinesi pieni ilkeä itsekäs runkkaabeli, miksi haluat pitkittää ongelmiesi käsittelyjä niin kauan ,että joukkovainoamasi uhrit sairastuvat? Sun ongelmasi siis on muiden syy, ventovieraiden ja niitä on kiva joukkoraiskata,eiku runkata itseäs ja kamuja? Mikset vihaat niin ajatusta, että muut kykenisivät pariintumaan ja perustamaan perheitä ja mitenkä saat heidän elämänsä liittyvän terapian tarpeessa naimisissä olevien runkkareiden ongelmiin? Haluat tehdä maastamme pedolandian jossa samat tasapainottomat mieslutkat hakee aina vaan uusia uhreja, mut eivät halua kantaa vastuuta mistään teoistaan?

    • Moinylkyt

      Hän luki pari jonkun muun kirjoittamaa kirjaa psykiatriasta ja niin mielisairas naimisissa oleva raiskaaja oli valmistunut ammattiin jotta voisi kutsua uhrejaan narsisteiksi ja muilla mukavilla termeillä, hienoilla sanoilla joita oli kirjasta oppinut.

      Sydänlääkärille huomenna, jos tulen kuolemaan pedofiili ukkojen mielenterveys ongelmien vuoksi jotka mieluummin vainoavat uusia uhreja, kuin ensimmäisen kerran ottaisivat vastuun siitä mitä muille tekevät, niin toivottavasti edes nasset joutuu vastuuseen tästä sitä ehkä kutsutaan jollain rikos termillä, kuoleman tuottamus miksi teette tätä? Mistä tämä ilkeys teihin tulee? En saa nukuttua sydän hakkaa ilkeyttänne te uusia uhreja otatte ja uhrienne energiat ja terveyden viette. Miksi pedari ei voi suoda muille onnea?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe