Me siis, mutta olen huolissani koska mieheni on iäkäs ja alkoholi ongelmainen. Taloudellisista syistä ei ole varaa vakuutuksiin, nyt on siis koti ja henkivakuutukset sanottu irti. Sossun asiakkaina emme ole. Diakonitoimistosta joskus ruokaan ostolapun olemme saaneet, Nyt sitten ekaa kertaa pelastusarmeijalta. (7-vuotta olen ollut työttömänä oman seurakuntani ruokajonossa.)
25-vuotta oli kaiken kattava vakuutus, Kaatui iso taulu-TV ei mitään korvausta ja maksoi maltaita.
Se on aina kun omavastuuosuus on niin suuri.
Mitähän tehdä kun pelkään mieheni humalassa jättävän vaikka keittolevyn päälle kun olen poissa ulkona lenkillä. Läheisen vankina siis. Ei uskalla uloskaan kun pitää vahtia.
Oli jättänyt kaikki ulko-oven ja välioven tänään auki.
Mikä olisi sellainen huokea vakuutus jotta saisi edes vaatteet ylle vaikka maallinen mammona menisi?
Sanottiin irti kaikki vakuutukset
Huokea-vakuutus
1
120
Vastaukset
- Pennnti
Ota laaja kotivakuutus, maksu neljässä erässä. Tämän jälkeen pyydät kilpailevilta yrityksiltä parhaan tarjouksen, ja vaihdat siihen. Henkivakuutuksia ette tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647