Me siis, mutta olen huolissani koska mieheni on iäkäs ja alkoholi ongelmainen. Taloudellisista syistä ei ole varaa vakuutuksiin, nyt on siis koti ja henkivakuutukset sanottu irti. Sossun asiakkaina emme ole. Diakonitoimistosta joskus ruokaan ostolapun olemme saaneet, Nyt sitten ekaa kertaa pelastusarmeijalta. (7-vuotta olen ollut työttömänä oman seurakuntani ruokajonossa.)
25-vuotta oli kaiken kattava vakuutus, Kaatui iso taulu-TV ei mitään korvausta ja maksoi maltaita.
Se on aina kun omavastuuosuus on niin suuri.
Mitähän tehdä kun pelkään mieheni humalassa jättävän vaikka keittolevyn päälle kun olen poissa ulkona lenkillä. Läheisen vankina siis. Ei uskalla uloskaan kun pitää vahtia.
Oli jättänyt kaikki ulko-oven ja välioven tänään auki.
Mikä olisi sellainen huokea vakuutus jotta saisi edes vaatteet ylle vaikka maallinen mammona menisi?
Sanottiin irti kaikki vakuutukset
Huokea-vakuutus
1
129
Vastaukset
- Pennnti
Ota laaja kotivakuutus, maksu neljässä erässä. Tämän jälkeen pyydät kilpailevilta yrityksiltä parhaan tarjouksen, ja vaihdat siihen. Henkivakuutuksia ette tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811705IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597946Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut932983Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982248Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1532187Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81646- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin541096Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782