Me siis, mutta olen huolissani koska mieheni on iäkäs ja alkoholi ongelmainen. Taloudellisista syistä ei ole varaa vakuutuksiin, nyt on siis koti ja henkivakuutukset sanottu irti. Sossun asiakkaina emme ole. Diakonitoimistosta joskus ruokaan ostolapun olemme saaneet, Nyt sitten ekaa kertaa pelastusarmeijalta. (7-vuotta olen ollut työttömänä oman seurakuntani ruokajonossa.)
25-vuotta oli kaiken kattava vakuutus, Kaatui iso taulu-TV ei mitään korvausta ja maksoi maltaita.
Se on aina kun omavastuuosuus on niin suuri.
Mitähän tehdä kun pelkään mieheni humalassa jättävän vaikka keittolevyn päälle kun olen poissa ulkona lenkillä. Läheisen vankina siis. Ei uskalla uloskaan kun pitää vahtia.
Oli jättänyt kaikki ulko-oven ja välioven tänään auki.
Mikä olisi sellainen huokea vakuutus jotta saisi edes vaatteet ylle vaikka maallinen mammona menisi?
Sanottiin irti kaikki vakuutukset
Huokea-vakuutus
1
189
Vastaukset 1
- Pennnti
Ota laaja kotivakuutus, maksu neljässä erässä. Tämän jälkeen pyydät kilpailevilta yrityksiltä parhaan tarjouksen, ja vaihdat siihen. Henkivakuutuksia ette tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 64791
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21696Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha512691Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 62586
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551