Kuinka voisin oman ohjelmani kautta aktivoida Norton AntiViruksen päälle?
En ole tekemässä mitään haittaohjelmaa ja jos olisinkin niin en kyllä haluaisi virustutkaa päälle vaan pois päältä.
Tahtoisin tehdä ohjelman joka käynnistää Nortonin suojauksen päälle silloin kun se on tarpeen.
Luulen että tämä kysymäni ei ole edes mahdollista, mutta jos on niin kertokaa kuinka moinen tehdään?
Norton AntiViruksen aktivoiminen
4
337
Vastaukset
- TSwiGH
sillä ole joku exe tiedosto sillä norponilla??
suoritat sen omasta ohjelmasta niin eikös se sillon mee päälle?? - 346
Nortonista en tiedä, mut katsoppas onko ohjelman pikakuvakkeessa lisämääreitä jotka sen ohjelman päälle laittaa, näin se olisi myös sinunkin helppo toteuttaa, elle norton.exen käynistys pelkästään riitä.
- vvvvvvv
Yritin tutkiskella noita komentoparametrejä, mutta en löytänyt tuollaista mistään mikä aktivoisi reaaliaikaisen suojauksen päälle.
Pelkkä exe tiedoston avaaminen ei riitä koska Norton käynnistyy aina kun kone käynnistetään muutenkin. - TSwiGH
vvvvvvv kirjoitti:
Yritin tutkiskella noita komentoparametrejä, mutta en löytänyt tuollaista mistään mikä aktivoisi reaaliaikaisen suojauksen päälle.
Pelkkä exe tiedoston avaaminen ei riitä koska Norton käynnistyy aina kun kone käynnistetään muutenkin.se sitten jo ole päällä???
jos sä haluat sen olevan sammutettuna ja sitten käynnistät itse sen niin varmaan siinä norlonissa on joku asetus millä sen saa pois päältä...
ja rekisteristä löytyy se .exe:n käynnistys ja parametritkin jos niitä on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693