Lopetin Cerazetten kolme viikkoa sitten, koska hiukset alkoivat tippua. Muut syyt suljettiin pois, ja pillerit todettiin syyllisiksi. Vaikka olin jo 2 v niitä syönyt.. Nyt pillereiden lopettamisen jälkeen on jäätävä turvotus - paino noussut pari kiloa, ja naama täynnä finnejä. Menkkoja ei ollu pillereitä syödessä ollenkaan eikä ole alkanut vieläkään. Kellään vastaavia kokemuksia lopettamisen sivuoireista? Kauanko tätä kestää?
Minipillereiden lopettaminen ja oireet
Turhautunut85
1
2359
Vastaukset
- 25847
Asioita, joita kukaan ei voi tietää etukäteen. Oma kroppasihan on lähes samassa tilassa kuin murrosiän koittaessa: hormonitoiminta koittaa käynnistyä (uudestaan). Voihan siinä olla vaikka mitä oiretta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142