Lopetin Cerazetten kolme viikkoa sitten, koska hiukset alkoivat tippua. Muut syyt suljettiin pois, ja pillerit todettiin syyllisiksi. Vaikka olin jo 2 v niitä syönyt.. Nyt pillereiden lopettamisen jälkeen on jäätävä turvotus - paino noussut pari kiloa, ja naama täynnä finnejä. Menkkoja ei ollu pillereitä syödessä ollenkaan eikä ole alkanut vieläkään. Kellään vastaavia kokemuksia lopettamisen sivuoireista? Kauanko tätä kestää?
Minipillereiden lopettaminen ja oireet
Turhautunut85
1
2468
Vastaukset
- 25847
Asioita, joita kukaan ei voi tietää etukäteen. Oma kroppasihan on lähes samassa tilassa kuin murrosiän koittaessa: hormonitoiminta koittaa käynnistyä (uudestaan). Voihan siinä olla vaikka mitä oiretta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628