Kuka, mikä tai minkälainen on Suomen suurin eksyttäjä TV7, joka on mukana lähes kaikessa äärikarismaattisessa, torontolaisessa ja menestysteologisessa toiminnassa Suomessa?
https://www.youtube.com/watch?v=PY4-5_VYXaU
TV7 - Suomen suurin eksyttäjä
136
3083
Vastaukset
- surkimus-oot
oot vaan kateellinen, kun ne kerää rahaa. Ite et pysty kuin ruikuttamaan.
- onnannaa
Suurin eksyttäjä on aloittaja!!
- Ingenjör_81
Kannattaa katsoa video ja katsoa faktoja silmiin, Suomeen ei ole tullut herätystä TV7n aikana, vaan hajaannusta ja eksytystä, joiden airueena TV7 on kunnostautunut.
- Asiaaoli
Asiaa oli!
- Näinonon
Aloittaja on eksyttäjä. Eräs homoja ja lespoja mielellään vihkivä sairaalassa hääräävä luterilainen miespappi sanoi että tv7 on paholaisesta. Tämä pappi ei kuulema ole koskaan katsonut tv 7 ja kuitenkin sellaista muka pystyi sanomaan omasta tyhmästä päästään. Pellepappi sanon minä.
Tv 7 : ssä on paljon hyvää ohjelmaa. Moni tullut Jeesuksen uskoon sitä katsottuaan.- Anonyymi
Aamen! suosittelen katsomaan tämän videon Maunosta: https://www.youtube.com/watch?v=O9bAMECF2O8
- TV7onEksyttäjä
Maunon arvostelijat voisivat kertoa oliko Maunolla virheitä faktoissa.
- Tv7roskaa
Taitaa olla niin, että tämä asia menee monella tunnepuolelle, eikä faktoista välitetä. Ja sitten vielä se, että jos ihminen on itse siinä luulossa, että kaikki on hyvää jos vain Jeesus mainitaan jossain, niin silloin ei pysty ottamaan vastaan tätä asiaa.
- hätäkädessäsörnäisissä
Kaikenlaista huutelua, mutta toistaiseksi tilanne Maunolle satanolla
- Ingenjör_81
Odottavaisin mielin olen, että jos löytyy asiavirheitä. Teen mielelläni korjauksen, jos näin on.
T. MM - TuppurainenOnKuningatar
Ingenjör_81 kirjoitti:
Odottavaisin mielin olen, että jos löytyy asiavirheitä. Teen mielelläni korjauksen, jos näin on.
T. MMOsaatko tehdä organisaatiokaavion Seinäjoen kuhnureista?
- Totuudessa.turvamme
Ingenjör_81 kirjoitti:
T. MMJo silloin heti, kun Ojares kertoi ensimmäisen kerran siitä, miten hän oli noustuaan linja-auton ensimmäiselle askelmalle, tuntenut "jumalan hengen" zunamin lailla iskeneen häneen, sanoin että se oli Herzogissa vaikuttava saatanallinen kundaliinivoima, joka totaalisen valheen kautta otti Ojareksen täydellisesti hallintaansa.
Siitä hetkestä lähtien monenlaiset harhaopit ja valhe-evankeliumit ovat saaneet rehottaa TV7:llä täysin vapaasti ja tasaisesti lisääntyen.
Oli mielenkiintoista, että otit juuri tämän asian esille videoklipissäsi. - Ingenjör_81
TuppurainenOnKuningatar kirjoitti:
Osaatko tehdä organisaatiokaavion Seinäjoen kuhnureista?
Tuppurainen ei ole kuningatar, vain kenraalityöläinen isä aurinkoiselle, mutta houkutteleva ajatus.
- juttuatuttua
Koska jaakoppi tulee uhkailemaan ja kiroamaan kaikki, kuten herzogin tapauksessa..
- Olkaa_valppaat
https://www.youtube.com/watch?v=cbFWnHD_WVI
Ei mitään Raamatullista, eksytystä vain - TV7Suomensuurineksyttäjä
TV7 - Suomen suurin eksyttäjä
- tuliselväksi
Olipas rohkea saarna Mattilalta .En kyllä havainnut mitään väärää tai sellaista mikä ei pitäisi paikkaansa.Kiitos Herralle, että on vahvistanut palvelijoitaan tuomaan totuuden julki.Näitä rohkeita, armoitettuja totuuden puhujia on muitakin.
- Ingenjör_81
Kiitoksia Herralle rohkaisusta.
MM.
- Ingenjör_81
Minua haastettiin TV7n Rami Ojareksen pyynnöstä tulemaan 26.9 vastaamaan videollani esittämiin väitteisiin.
"Jotta tämä ei jäisi vain puheen tasolle, olemme ajatelleet esittää kanavallemme 45 minuutin pituisen suoran ohjelman... Nyt kaikki riippuukin sinusta."
"Tämä on kädenojennus suuntaasi, jota ei kannata jättää käyttämättä."
"Jos sinussa ei ole miestä tulemaan vastaamaan omista sanoistasi niin sille ei sitten mahda mitään."
"Onko tämä edelleen mielestäsi täysin epäreilua?Vai alkaako jännittämään?"
Tällaisella haastamisella minut yritettiin saada mukaan suoraanlähetykseen ja yksi osa minusta yhtyi tähän: "Minä pärjään kyllä tuossa. Minä muserran nuo. Minä tiedän niin paljon tästä. Minä saan mainetta. Minä, minä minä...". Minun tahto olisi ollut repiä äärikarismaattisuus kerralla alas TV7lta, mutta se oli minun tahto. Jumala ei olisi ollut mukana enkä saanut sisimpääni Herralta vastausta: "Mene". Sen sijaan sain kolme ilmoitusta asiasta, jotka menivät yli muiden ilmoitusten liittyen tähän asiaan.
Ensiksin, juuri kreivin aikaan, yksi hyvä veli soitti ja sanoi, että Sanaa lukiessa oli hänelle noussut tämä jae ja olin tullut hänen mieleensä.
"Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija." - Galatalaiskirje 1:10
Rukouksessa ollessani näin myös näyn, jossa mies oli kuin rodeossa härän selässä ja aikansa siinä oltuaan miehen voimat loppuivat ja hän lensi maahan. Ja näky vaihtui, jossa härkätaistelija punaisen kankaan avulla väsytti härän. Ymmärsin, että minun ei tulee mennä rodeoon vaan jatkaa olemalla punainen vaate.
Kolmantena ja tärkeimpänä asiana Sanasta nousi minulle opetusta kuunnellessani seuraava kohta.
"Muita hän on auttanut, itseään ei voi auttaa. Onhan hän Israelin kuningas; astukoon nyt alas ristiltä, niin me uskomme häneen. Hän on luottanut Jumalaan; vapahtakoon nyt Jumala hänet, jos on häneen mielistynyt; sillä hän on sanonut: 'Minä olen Jumalan Poika'." - Matteus 27:42-43
Minun lihani ei tule astua ristiltä alas todistamaan omista voimistani, kyvyistäni tai rohkeudestani, vaan tehdä Jumalan tahto, kieltää itseni ja kantaa ristini. Ristissä on voima.
Toin nämä julkisesti esille, koska on haastettu, kyselty ja epäilty, että miksi kieltäydyin tästä kyseenalaisesta kunniasta. Kiitoksia sisaret ja veljet rukouksista. Ne olivat tärkeitä.
"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava." - 2. Korinttolaiskirje 13:1
Ole siunattu, Jeesuksen Kristuksen nimessä. MM.- suomeneksyttäjätv7
Tekisitkö tästä erillisen aloituksen. Toimit oikein.
- Jaakko2524
Olet päivittäisissä rukouksissani Herran edessä ja jatkuvien siunausten ja varjelusten saattelemana.
Herra herättäköön seurakuntansa keskuudesta muitakin kaltaisia sotaurhoja taistelemaan puhtaan ja raittiin Raamatun Sanan opetuksen puolesta ja paljastamaan ja varoittamaan alati lisääntyvistä eksytyksistä ja harhaopeista, jotka pyrkivät eksyttämään jopa valitutkin.
Herra voidelkoon sinua ja kaltaisiasi alati Pyhällä Hengellään avaamaan kuurojen korvat ja sokeiden silmät näkemään ja kuulemaan Totuuden ja ottamaan vastaan rakkauden Totuuteen.
Hyvää paimenuutta tarvitaan nyt ehkä enemmän kuin koskaan aiemmin. - tyhjiinraukesi
Ei ollut miestä mennä.Olisi nyt saanut tuoda koko mahtavan persoonansa esiin.
- n.50v.uskossa.ollut
tyhjiinraukesi kirjoitti:
Ei ollut miestä mennä.Olisi nyt saanut tuoda koko mahtavan persoonansa esiin.
Niin mikä raukesi tyhjiin? Ja miten niin ei miestä mennä?
Tv7 jatkaa edelleen tiellä, joka ei ole Jumalalle mieleen, eikä Ojares ole omassa ylpeydessään lukuisista neuvojista huolimatta halunnut tehdä parannusta ja korjata kurssia. Miksi siis nytkään?
Mauno Mattila on Raamatun sanaan perustuvan kantansa ilmaissut TV7:stä, joten Ojaresit voivat aivan hyvin tehdä oman vastineensa ilman Mauno Mattilaakin ja esittää sen kanavallaan.
Ojares on tosin aiemmin osoittautunut vellihousuksi, kun ei ole itse uskaltanut puolustautua kanavalla esim. David Herzogin tapauksessa, vaan on marssittanut itseään puolustamaan mm. Seppo Pehkosen ja Mika Jantusen.
Totuus on edelleen se, että TV7 aiheuttaa vain hajaannusta Jeesuksen morsiusseurakunnan keskuudessa, ja Ojaresit yrittävät saada kaikki valheellisen rakkaudellisuuden ja kristittyjen ykseyden nimissä hyväksymään TV7:n epäraamatullisen linjan, joka eksyttää ja harhaanjohtaa pois Raamatun sanan totuudesta monissa kohdin.
Eksyttäjät ja toisaalta taas Raamatun totuudessa pysyvät eivät voi koskaan olla keskenään yhtä Kristuksessa. - Ingenjör_81
Aivan ensimmäiseksi kiitän Herraa ystävät rukouksistanne. Vastustus on kovaa, mutta Herra on kaiken yläpuolella. Rukouksenne ovat kultaa kalliimmat.
Hyvin kuvaava on kuitenkin se, että Seppo Pehkonen on otettu ohjelmaan arvioimaan videotani.
Seppo Pehkonen on Toronton siunaus -liikkeen pastori, joka puolusti TV7llä David Herzogia, on nyt jälleen puolustamassa TV7n äärikarismaattista linjaa ja opetuksen linjaa. Sama mies oli aikoinaan TVssä Paavo Hiltusta vastaan puolustamassa torontolaisuutta.
Näin Seppo Pehkosen läsnäolo vahvistaa juuri videolla esitetyn kritiikin.
Rukoilkaa myös Martin puolesta, että hänen terveytensä kestäisi, sillä sain siitä järkyttävän ilmestyksemän. Jos Martti väistyy, kanava menee vielä huonompaan suuntaan.
Pitääkä esillä myös todistuksen sanaa totuudesta. Video osoittaa, että yksilön Herrassa on mahdollista saada aikaan vaikutusta.
Siunauksin, MM. - tenaleidi
Ingenjör_81 kirjoitti:
Aivan ensimmäiseksi kiitän Herraa ystävät rukouksistanne. Vastustus on kovaa, mutta Herra on kaiken yläpuolella. Rukouksenne ovat kultaa kalliimmat.
Hyvin kuvaava on kuitenkin se, että Seppo Pehkonen on otettu ohjelmaan arvioimaan videotani.
Seppo Pehkonen on Toronton siunaus -liikkeen pastori, joka puolusti TV7llä David Herzogia, on nyt jälleen puolustamassa TV7n äärikarismaattista linjaa ja opetuksen linjaa. Sama mies oli aikoinaan TVssä Paavo Hiltusta vastaan puolustamassa torontolaisuutta.
Rukoilkaa myös Martin puolesta, että hänen terveytensä kestäisi, sillä sain siitä järkyttävän ilmestyksemän. Jos Martti väistyy, kanava menee vielä huonompaan suuntaan.
Pitääkä esillä myös todistuksen sanaa totuudesta. Video osoittaa, että yksilön Herrassa on mahdollista saada aikaan vaikutusta.
Siunauksin, MM.Minä näin järkyttävän "ilmestyksemän"Mattilasta,voi kauhea mitä hänelle on tulossa!
- läpielänyt
Ingenjör_81 kirjoitti:
Siunauksin, MM.Tämä on niin surkeaa luettavaa :( sillä aikanaan kyseinen seppo pehkonen kastoi myös minut (2000-luvunalussa juuri uskoon tultuani,hän oli tuolloin cityseurakunnan paimen.) Enpä enää ihmettele,että elämäni on mennyt kirjaimellisesti päin helvettiä,näiden opetusten ja uskomusten läpeensä kyllästämänä kun olen vuosikaudet elellyt. Tänään jo jotenkin ymmärrän tällaisen opetuksen ja ajatusmaailman epäraamatulliseksi ja harhaanohtavaksi,mutta meneppä sanomaan se heille,jotka tätä puolustavat-ihan yksin saat kyllä aikaasi sen jälkeen viettää :(Jatka samala linjalla mauno,samaa toivon suonnolle sekä norolammelle :)
- Anonyymi
Oikein Mauno, Aamen!
- EiEnääSenttiäkään
Kaikkien kristittyjen kannattaa huomata TV7-kanavan todellinen luonto.
- KTS--
TeeVeeSeiska on saatanan sontaluukku.
- Bis-nes
Mutta sontaluukku, tarvii rahhoo, muuten sonta loppuu. Kiitos lahjasta.
- nomoremoney
Bis-nes kirjoitti:
Mutta sontaluukku, tarvii rahhoo, muuten sonta loppuu. Kiitos lahjasta.
Kun uskovaiset lopettavat tukemisen, loppuu "sonta".
- TV7Suomensuurineksyttäjä
Torontolaiset voimat kokoontuvat 26.9. TV7:lla. Vieläkö löytyy niitä, jotka eivät ole varoitusta kuulleet?!
- Ingenjör_81
On hyvin kuvaavaa, että studiossa oppikysymyksiä ja linjausta puolustamassa on jälleen David Herzogiakin puolustanut Seppo Pehkonen.
Seppo Pehkonen on äärikarismaattisen Näky -lehden takana sekä on tullut tunnetuksi Toronton siunaus -liikkeen pastorina, joka oli aikanaan hajottamassa Helsingissä helluntaiseurakuntia ja perusti oman Cityseurakunnan, kun ei saanut tuoda torontolaisuutta helluntaiseurakuntiin.
Torontolaisuuden apostoli studiossa on kuin piste i:in päälle videolla esittämään huoleen siitä, että kanavan on vallannut äärikarismaattisuus (torontolaisuus, uusapostolisuus ja menestysteologia).
Kuitenkaan, toistaiseksi ei kukaan ole vielä löytänyt moittimisen aihetta itse sisällöstä tai tuonut asiavirheitä esille, vaan ainoa kritiikki on noussut siitä, että TV7 yleensäkään kritisoidaan millään tavalla. Miksi joku toiminto, ihminen tai yhteisö on raamatullisen arvostelun yläpuolella? Jumalan Sana käskee kuitenkin meitä koettelemaan kaiken (1Tess. 5:21), arvostelemaan henget (1Joh 4:1) ja tutkimaan onko se otollista Jumalalle (Ef. 5:10).
Siunauksin, MM. - egnneg
Ingenjör_81 kirjoitti:
On hyvin kuvaavaa, että studiossa oppikysymyksiä ja linjausta puolustamassa on jälleen David Herzogiakin puolustanut Seppo Pehkonen.
Seppo Pehkonen on äärikarismaattisen Näky -lehden takana sekä on tullut tunnetuksi Toronton siunaus -liikkeen pastorina, joka oli aikanaan hajottamassa Helsingissä helluntaiseurakuntia ja perusti oman Cityseurakunnan, kun ei saanut tuoda torontolaisuutta helluntaiseurakuntiin.
Torontolaisuuden apostoli studiossa on kuin piste i:in päälle videolla esittämään huoleen siitä, että kanavan on vallannut äärikarismaattisuus (torontolaisuus, uusapostolisuus ja menestysteologia).
Kuitenkaan, toistaiseksi ei kukaan ole vielä löytänyt moittimisen aihetta itse sisällöstä tai tuonut asiavirheitä esille, vaan ainoa kritiikki on noussut siitä, että TV7 yleensäkään kritisoidaan millään tavalla. Miksi joku toiminto, ihminen tai yhteisö on raamatullisen arvostelun yläpuolella? Jumalan Sana käskee kuitenkin meitä koettelemaan kaiken (1Tess. 5:21), arvostelemaan henget (1Joh 4:1) ja tutkimaan onko se otollista Jumalalle (Ef. 5:10).
Siunauksin, MM.Siunausta Maunolle!
- oksennusmauno
egnneg kirjoitti:
Siunausta Maunolle!
Ei siunausta Maunolle,hän on peto!!
- VaietkootValheprohveetat
nm tenaleidi ja muut kusiaisensa on syvyydestä!
- oksennusmauno
VaietkootValheprohveetat kirjoitti:
nm tenaleidi ja muut kusiaisensa on syvyydestä!
Sinä olet paholaisen siittämä friikki!
- ÄlkääMenköHeidänPeräss
Ingenjör_81 kirjoitti:
Siunauksin, MM.Amen, MM, olen yksi niistä joka tietää sinun olevan täysin oikeassa varoitustesi suhteen! Minut on Siionsrkssa upotuskastettu..
silloin Pehkonen oli vielä Saalemissa. Sitten hän kiekui kukon lailla -kesken saarnansa ja alkoi vaipuilemaan jaloiltaan kuten Leipuriheidi! Sittemmin yritti soveltaa uudet ja vanhat viinit yhteen Siionsrkssa -siinä onnistumatta. Ja exyttäjäpehkonen hiihteli lopulta citylahkoonsa Porvoonkadulle.
Mikäli heillä menee yxiin mojareksen kanssa, ovat samasta hengestä juopuneet!
- FaktatJulki
Nimiä kehiin eksyttäjistä! Mitä niistä salaamaan!
- gntt
Millä perusteella listalla esim. Arthur Kukkula, Billy Graham ja Yli-Vainio?
- Näkemykseni
Billy Graham suosii katolisuutta. Nettijuttujen mukaan hän olisi myös 33 asteen vapaamuurari.
Mielestäni Yli-Vainio edusti "esi-torontolaisuutta" kaatamisineen. - TotuuttaRakkaudessa
loppu oli vaan 'mielestäsi'. Hän oli väkevä Totuuden evankelista..juoksi loppuun asti, sairauksistaan huolimatta osoitti uskollisuutta Kutsujalleen. Lueppa elämänkertansa "Saarnaaja". Hänellä oli varmasti monia kademielisiä helluntaiveljiä niskassaan.
- Näkemykseni
TotuuttaRakkaudessa kirjoitti:
loppu oli vaan 'mielestäsi'. Hän oli väkevä Totuuden evankelista..juoksi loppuun asti, sairauksistaan huolimatta osoitti uskollisuutta Kutsujalleen. Lueppa elämänkertansa "Saarnaaja". Hänellä oli varmasti monia kademielisiä helluntaiveljiä niskassaan.
Ilmeisesti Niilo Yli-Vainio sai voimansa Kathryn Kuhlmanilta Tel Avivissa https://fi.wikipedia.org/wiki/Kathryn_Kuhlman
"Hän (Kuhlman) mainitsi Jumalalla olevan syntyperältänsä suomalainen väline (Yli-Vainio?), jolle Pyhä Henki on antanut Kuhlmanin kaltaisen voitelun" http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/273/kathryn_kuhlman_ja_niilo_yli-vainio
Benny Hinn hakee voitelua Kuhlmanin haudalta. - TotuudenHenkiJohdaMeitä
Aivan! Mutta Ylivainio ei haudoilta hakenut voiteluitaan, eikä julistanut Kuhlmania vaan julisti Jeesusta Kristusta, Häntäkin vain ristiinnaulittuna.
Mielenkiintoista, itse en tietoinen Niilo YVn TelAvivin käynnistä (Kathryn poisnukkunut Kuhlmanin kokouksessa). Saattaa olla silti mahdollista, että Herran palvelijatar KK sai Herralta Jeesukselta sanan Niiloa koskien; ainakaan ei ole Suomessa toista hänen kaltaistaan, selvästi Pyhän Hengen Voimassa julistajaa näkynyt.
Niilo ei tuonut vierasta tulta, ei torontoja eikä uusia viinejä!
Olisipa Herralla vielä joku vastaava talenttien hallitseva Suomelle...Raamattu joka käytössä, olisi selkeästi EI ainakaan 1992petos! Pyhä Henkihän yhtyy vain Omaan Totuuden Sanaansa, ja vahvistaa Sanansa sitä seuraavien merkkien (ihmeiden) kautta!!!
JOS itse julistettu Sana on väärä, niin ei Pyhä Henkikään valheita vahvista, vaan murehtien on vetäytynyt taaemma!? - Näkemykseni
TotuudenHenkiJohdaMeitä kirjoitti:
Aivan! Mutta Ylivainio ei haudoilta hakenut voiteluitaan, eikä julistanut Kuhlmania vaan julisti Jeesusta Kristusta, Häntäkin vain ristiinnaulittuna.
Mielenkiintoista, itse en tietoinen Niilo YVn TelAvivin käynnistä (Kathryn poisnukkunut Kuhlmanin kokouksessa). Saattaa olla silti mahdollista, että Herran palvelijatar KK sai Herralta Jeesukselta sanan Niiloa koskien; ainakaan ei ole Suomessa toista hänen kaltaistaan, selvästi Pyhän Hengen Voimassa julistajaa näkynyt.
Niilo ei tuonut vierasta tulta, ei torontoja eikä uusia viinejä!
Olisipa Herralla vielä joku vastaava talenttien hallitseva Suomelle...Raamattu joka käytössä, olisi selkeästi EI ainakaan 1992petos! Pyhä Henkihän yhtyy vain Omaan Totuuden Sanaansa, ja vahvistaa Sanansa sitä seuraavien merkkien (ihmeiden) kautta!!!
JOS itse julistettu Sana on väärä, niin ei Pyhä Henkikään valheita vahvista, vaan murehtien on vetäytynyt taaemma!?Kuhlman otti avioeron, rakasti kalliita vaatteita ja koruja, luksushotelleja, matkoja ensimmäisessä luokassa, halusi katolisia pappeja ja nunnia yleisöön lähelleen, ihaili paavia ja sai siunauksen paavilta. Oliko tässä toiminnassa mukana Pyhä Henki vai joku muu henki? Saiko Niilokin tämän vieraan hengen?
- Aikarohkeaa
Tässäpä.näitä kirjoitti:
Rean lista:
http://vapaasana.swedishforum.net/t16-susia-lammasten-vaatteissaJäikö sun listas ulkopuolelle siis ketään???!
- Anonyymi
Näkemykseni kirjoitti:
Billy Graham suosii katolisuutta. Nettijuttujen mukaan hän olisi myös 33 asteen vapaamuurari.
Mielestäni Yli-Vainio edusti "esi-torontolaisuutta" kaatamisineen.niilo Yli-Vainio oli veren evankeliumin julistaja. Olen katsonut osin joistakin videoista tosi torontolaisia. Ei Yli-Vainion kokouksissa sellaista ollut. Sitten, jos olikin joku poikkeuksen poikkeus, niin siitäkö sitten iso meteli.
- Anonyymi
Näkemykseni kirjoitti:
Ilmeisesti Niilo Yli-Vainio sai voimansa Kathryn Kuhlmanilta Tel Avivissa https://fi.wikipedia.org/wiki/Kathryn_Kuhlman
"Hän (Kuhlman) mainitsi Jumalalla olevan syntyperältänsä suomalainen väline (Yli-Vainio?), jolle Pyhä Henki on antanut Kuhlmanin kaltaisen voitelun" http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/273/kathryn_kuhlman_ja_niilo_yli-vainio
Benny Hinn hakee voitelua Kuhlmanin haudalta.niilo Yli-Vainio oli paljon kärsinyt, itselleen kuollet, sairas mies. Hän ei saanut voiteluaan muulta, kuin Jeesukselta. Hedelmät sen vielä kertovat. Paljon ihmisiä tuli uskoon. Moni parantui. evankeliumi meni eteenpäin.
- Mattila.saatam
TV7 kutsui tämän Mauno Mattilan keskustelemaan ohjelmaansa asiasta mutta Mattila kieltäytyi.
Nyt ohjelma tulee ensi viikolla ilman Mattillaa. Mitä tämä kertoo tämän Mattilan motiiveista?!- saviseutulainen
Niinpä, mennä keskustelemaan ohjelmaan, jonka kaikki muut osaanottajat ovat TV7:n, enemmän ja vähemmän, omaa porukkaa.
T.S. väkeä, joka seisoo Ojareksen ja hänen puulaakinsa takana kuin muuri. Ei yhtään kummempi olisi tilanne, jos Mattila menisi tämän "raadin" eteen, kuin mikä oli homman nimi projektissa, jossa arvovaltainen joukko ( eksytyksistä varoittavan kirjan tekijät omalta osaltaan ) kokoontuivat käsittelemään kipeää ongelmaa seurakunnassa, eli eksytystä.
Samat naamat varoittivat hurskaasti niistä yltiökarismaattisista poppamiehistä, joita kuitenkin - ainakin osa heistä - edelleen hyysää ja suosii.
Kaksinaamaista peliä.
Mattila olisi ollut tuossa "seiskan" ohjelmassa yksin täydellisesti yhtä köyttä vetävän poppoon kanssa.
Jos Martti Ojares haluaisi suoraselkäisen rohkeasti käydä puolustamaan kanavansa linjaa objektiivisen, kaikkia edustavan keskusteluryhmän kanssa, se ohjelma olisi vallan jotain muuta kuin se mitä Ojares & CO nyt käyvät ilman Mauno Mattilaa.
Ymmärrän täysin M. Mattilaa ettei hän halunnut k.o. ohjelmaan osallistua. Pelkuruudeksi hänen osallistumattomuuttaan on turha nimetä. Huutavan ääni korvessa hän olisi siellä ollut - joskin sellaisena erinomaisen tärkeä tuon Ojaresta enemmän tai vähemmän hymistelevän porukan joukossa. - Mattila.satam
saviseutulainen kirjoitti:
Niinpä, mennä keskustelemaan ohjelmaan, jonka kaikki muut osaanottajat ovat TV7:n, enemmän ja vähemmän, omaa porukkaa.
T.S. väkeä, joka seisoo Ojareksen ja hänen puulaakinsa takana kuin muuri. Ei yhtään kummempi olisi tilanne, jos Mattila menisi tämän "raadin" eteen, kuin mikä oli homman nimi projektissa, jossa arvovaltainen joukko ( eksytyksistä varoittavan kirjan tekijät omalta osaltaan ) kokoontuivat käsittelemään kipeää ongelmaa seurakunnassa, eli eksytystä.
Samat naamat varoittivat hurskaasti niistä yltiökarismaattisista poppamiehistä, joita kuitenkin - ainakin osa heistä - edelleen hyysää ja suosii.
Kaksinaamaista peliä.
Mattila olisi ollut tuossa "seiskan" ohjelmassa yksin täydellisesti yhtä köyttä vetävän poppoon kanssa.
Jos Martti Ojares haluaisi suoraselkäisen rohkeasti käydä puolustamaan kanavansa linjaa objektiivisen, kaikkia edustavan keskusteluryhmän kanssa, se ohjelma olisi vallan jotain muuta kuin se mitä Ojares & CO nyt käyvät ilman Mauno Mattilaa.
Ymmärrän täysin M. Mattilaa ettei hän halunnut k.o. ohjelmaan osallistua. Pelkuruudeksi hänen osallistumattomuuttaan on turha nimetä. Huutavan ääni korvessa hän olisi siellä ollut - joskin sellaisena erinomaisen tärkeä tuon Ojaresta enemmän tai vähemmän hymistelevän porukan joukossa.Jos olet oikeassa ja sanojesi takana pystyt kyllä keskustelemaan missä vain ja kenen kanssa vain. Mattilalla ei ole pokkaa keskustella julkisesti asiasta vaikka julkksesti Ojaresta ja kanavaa syyttää ja mustamaalaa.
Saatanallista touhua! - isoisä.Etelä-Suomesta
Aikaraukkamaista TV7:ltä, kun halusivat käydä sotaa kolme yhtä vastaan.
On näitä Raamatun Sanan totuuden puolesta taistelevia Herran palvelijoita muitakin, kuin Mauno Mattila.
Olisi ollut TV7:n taholta vähintäinkin reilua, että depattia olisi käyty tasavakisesti esim. kolme kolmea vastaan.
TV7:n tarkoituksena lienee ollutkin vain Mauno Mattilan häpäiseminen, vaikka tuskin he siinä olisivat onnistuneet, sillä Pyhä Henki on Mauno Mattilan kanssa ja Hän ontaa oikeat sanat oikeaan aikaan.
Luukas 12: 11,12 - oksettavaa.touhua
isoisä.Etelä-Suomesta kirjoitti:
Aikaraukkamaista TV7:ltä, kun halusivat käydä sotaa kolme yhtä vastaan.
On näitä Raamatun Sanan totuuden puolesta taistelevia Herran palvelijoita muitakin, kuin Mauno Mattila.
Olisi ollut TV7:n taholta vähintäinkin reilua, että depattia olisi käyty tasavakisesti esim. kolme kolmea vastaan.
TV7:n tarkoituksena lienee ollutkin vain Mauno Mattilan häpäiseminen, vaikka tuskin he siinä olisivat onnistuneet, sillä Pyhä Henki on Mauno Mattilan kanssa ja Hän ontaa oikeat sanat oikeaan aikaan.
Luukas 12: 11,12Höpöhöpö. Ojares ja Mattila olisivat molemmat yksin mutta eipä Mattilaa näy mutta paakaa jauhaa kyllä!!!
- oksennusmauno
oksettavaa.touhua kirjoitti:
Höpöhöpö. Ojares ja Mattila olisivat molemmat yksin mutta eipä Mattilaa näy mutta paakaa jauhaa kyllä!!!
Mattila ei ole henkisesti kehittynyt,kuka tuota kestää!
- Perusteleppas
Höpöhöpö. Ojares ja Mattila olisivat molemmat yksin mutta eipä Mattilaa näy mutta paakaa jauhaa kyllä!!!
Kerros nyt sitten mikä siinä Mattilan videossa ei pidä paikkaansa? Eikö tv7 näytäkään jatkuvasti sontaa?
- Totuudessa.pysyen
Rami Ojares, Martti Ojares, Seppo Pehkonen ovat siis yksi epäpyhä kolminaisuus???
Ota faktat haltuun, äläkä vääristele totuutta.
Ota vastaan rakkaus totuuteen ja pyri Kristuksen kaltaisuuteen, jos olet uskova. Jos et, tee parannus. - mene.pois.saatana
Totuudessa.pysyen kirjoitti:
Rami Ojares, Martti Ojares, Seppo Pehkonen ovat siis yksi epäpyhä kolminaisuus???
Ota vastaan rakkaus totuuteen ja pyri Kristuksen kaltaisuuteen, jos olet uskova. Jos et, tee parannus.Olet saatanasta! Mene pois!
- oksettavaa.touhua
Totuudessa.pysyen kirjoitti:
Ota vastaan rakkaus totuuteen ja pyri Kristuksen kaltaisuuteen, jos olet uskova. Jos et, tee parannus.Se kullaan ensiviikolla kun Ojares yksinään käy syytöksiä läpi. Olisihan se ollut miehen työ Mattilalta seistä sanojensa takana mutta kun ei kestä niin ei kestä totuutta.
- oikealla.tiellä.vaeltaja
mene.pois.saatana kirjoitti:
Olet saatanasta! Mene pois!
Olet tyypillinen kiihkomielinen epäterveen äärikarismaattisuuden sokaisema hylkiö.
Kaikki teikäläiset paljastuvat paholaista palveleviksi typeryksiksi omien kommenttiensa perusteella.
Paholainenkin tuntee Raamatun, mutta ei pysty sitä käyttämään- niin kuin et sinäkään- aseena Jumalan Sanan totuudessa vaeltavia Herran palvelijoita vastaan, koska he ovat puhtaita, eikä toronto-, uussapostolis-, ja menestysteologia saastuttamia.
Saat toki olla toista mieltä, mutta Raamatusta et tule tukea näkemyksillesi saamaan.
Jumala olkoon Mauno Mattilan kanssa ja suuresti häntä siunatkoon ja varjelkoon sinunkaltaisilta friikeiltä.
- KTS--
No jos Mattilan ja TeeVeeseiskan saatanan sontaluukun väliltä pitää valita niin ei oo vaikea valinta.
Laittakaa nyt joku kimurampi vaihtoehto Mattilan rinnalle jos haluatte tosi taistoa!- VapausValita
Tämäkin lienee turha vastaus, mutta laitan silti näkemykseni. Omaan lihalliseen sielukkuuten eksynyttä on turha varoittaa. On se Mauno Pohjanmaalta tai David Wilkerson Yhdysvalloista, niin kuuroille korville nämä varoitukset kaikuvat ja Raamattukin tämän luonteenpiirteen ihmisestä näyttää toteen;
Jeremian kirja:
6:13 Sillä kaikki, niin pienet kuin suuretkin, pyytävät väärää voittoa, kaikki, niin profeetat kuin papitkin, harjoittavat petosta.
6:14 He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.
6:15 He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun minä heitä rankaisen, sanoo Herra.
6:16 Näin on Herra sanonut: "Astukaa teille ja katsokaa ja kysykää muinaisia polkuja, kysykää, mikä on hyvä tie, ja vaeltakaa sitä, niin te löydätte levon sieluillenne." Mutta he vastasivat: "Emme vaella."
6:17 Ja minä olen asettanut teille vartijat: "Kuunnelkaa pasunan ääntä." Mutta he vastasivat: "Emme kuuntele."
Oman turmeltuneen mielensä mukaan vain halutaan vaeltaa, koetellaan vain saastaisen sielun antamien tuntemusten kautta vaikka Raamattu todistaa, että "Petollinen on sydän ylitse kaiken" (Jer.17:9) . Jumalan sana on täysin hylätty ja silti kehdataan ilman häpeän häivääkään väittää, että "rakastan Jeesusta". Tämänkin Raamattu osoittaa valheeksi, sillä Jeesus itse sanoo, Johanneksen evankeliumi:
14:23 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
14:24 Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
Pyydän näitä veljiä ja sisaria, ketkä porttona vaeltavat valhe-evankeliumista toiseen korvasyyhyynsä etsimässä vietteleviä valheita, tehkää parannus ja tulkaa Herran Jeesuksen ristille. Hän yhä haluaa armahtaa teitä, sillä "jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena; sillä itseänsä kieltää hän ei saata"(2.Tim2:13). Hylätkää saastanne, pyytäkää haureutenne anteeksi ja palatkaa takaisin ristintielle, jossa Herran Jeesuksen Kristuksen armo teitä odottaa.
- Statelson
Sain näitä sanan asioita, jopa ateisti ihmiseltä!
Joka ei ole uskovainen, totesi kuitenkin kuinka paikkansa pitävää tuo voikaan olla missä nytkin maailman meno on, henkilö tutkii pääosaltaan tiedettä, maailman katsomusta ja kulkua tieteen pohjalta.
Ehkäpä me pakanakansat pääsimme joskus lähes Jaakobin heimon asemaan?
Nyt se on kuitenkin menetetty, kuinka voikaan taas kerran pitää määrätyt kohdat todellakin paikkansa.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 2:1&rnd=1475838399082
Odottaako vielä tulevaa loppulista hetkeään, koska sanotaan.
Jesaja 2: 4. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
Kuitenkin jo olemme ymmärtääkseni ainakin osittain tulleet tähän tilanteeseen koska jakeen 6. mukaiseen tilaan, koska meno on sitä mitä näkyy, voidaan siis lähteä Jesaja 1. Luvusta suoraan liikkeelle, alkuun kuitenkin voi liittää.
Jesaja 2: 6. Sillä sinä olet hyljännyt kansasi,(Jaakobin heimon), koska he ovat täynnä Idän menoa, täynnä ennustelijoita niin kuin filistealaiset, ja lyövät kättä muukalaisten kanssa.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 1:1&rnd=1475838415742
Jesaja 1
10 Kuulkaa Herran sana, te Sodoman päämiehet, ota korviisi meidän Jumalamme opetus, sinä Gomorran kansa.
12 Kun te tulette minun kasvojeni eteen, kuka sitä teiltä vaatii-minun esikartanoitteni tallaamista?
13 Älkää enää tuoko minulle turhaa ruokauhria; suitsutus on minulle kauhistus. En kärsi uuttakuuta enkä sapattia, en kokouksen kuuluttamista, en vääryyttä ynnä juhlakokousta.
14 Minun sieluni vihaa teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt.
Tämä on jo todella rajua. (15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.)
16 Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.
17 Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.
18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.
19 Jos suostutte ja olette kuuliaiset, niin te saatte syödä maan hyvyyttä;
20 mutta jos vastustatte ja niskoittelette, niin miekka syö teidät. Sillä Herran suu on puhunut.
21 Voi, kuinka onkaan portoksi tullut uskollinen kaupunki! Se oli täynnä oikeutta, siellä asui vanhurskaus, mutta nyt murhamiehet.
22 Sinun hopeasi on kuonaksi käynyt, jaloviinisi vedellä laimennettu.
23 Sinun päämiehesi ovat niskureita ja varkaiden tovereita; kaikki he lahjuksia rakastavat ja palkkoja tavoittelevat; eivät he hanki orvolle oikeutta, lesken asia ei pääse heidän eteensä.
24 Sen tähden sanoo Herra, Herra Sebaot, Israelin Väkevä: Voi! Minä viihdytän vihani vastustajissani, minä kostan vihollisilleni;
28 Mutta luopiot ja syntiset saavat kaikki turmion, ja ne, jotka hylkäävät Herran, hukkuvat.
29 Sillä he saavat häpeän niistä tammista, joita te himoitsitte, ja pettymyksen puutarhoista, jotka te valitsitte.
30 Sillä teidän käy kuin tammen, jonka lehdet lakastuvat, ja kuin puutarhan, joka on vailla vettä.
31 Ja mahtaja tulee rohtimeksi ja hänen tekonsa kipinäksi, ja molemmat palavat yhdessä, eikä ole sammuttajaa.
Jesaja 2
2 Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista, kukkuloista korkeimpana, ja kaikki pakanakansat virtaavat sinne.
3 Monet kansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana".
4 Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
5 Jaakobin heimo, tulkaa, vaeltakaamme Herran valkeudessa.
Ehkäpä me suuri osa pakanakansoja päästiin ”lähes” Jaakobin heimon asemaan, kunnes sitten kävi näin.
Mutta, Roomalaiskirje sanoo, luku 11: jae 26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niin kuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Room. 11:1&rnd=1475844688925
6 Sillä sinä olet hyljännyt kansasi,(Jaakobin heimon), koska he ovat täynnä Idän menoa, täynnä ennustelijoita niin kuin filistealaiset, ja lyövät kättä muukalaisten kanssa.
7 Heidän maansa tuli täyteen hopeata ja kultaa, eikä heidän aarteillaan ole määrää; heidän maansa tuli täyteen hevosia, eikä heidän vaunuillaan ole määrää.
8 Heidän maansa tuli täyteen epäjumalia, he kumartavat kättensä tekoa, sitä, minkä heidän sormensa ovat tehneet.- Statelson
17 Silloin masentuu ihmisten ylpeys, ja miesten korskeus painuu maahan, ja sinä päivänä Herra yksinänsä on korkea.
18 Mutta epäjumalat katoavat kaikki tyynni.
19 Silloin mennään kallioluoliin ja maakuoppiin Herran kauhua ja hänen valtansa kirkkautta pakoon, kun hän nousee maata kauhistuttamaan.
20 Sinä päivänä ihmiset viskaavat pois myyrille ja yököille hopea-ja kultajumalansa, jotka he ovat tehneet kumarrettaviksensa.
21 Ja he menevät vuorenrotkoihin ja kallionkoloihin Herran kauhua ja hänen valtansa kirkkautta pakoon, kun hän nousee maata kauhistuttamaan.
22 Luopukaa siis ihmisistä, joilla on vain henkäys sieraimissa, sillä minkä arvoiset he ovat!
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 3:1&rnd=1475839483192
Jesaja 3
1 Sillä katso, Herra, Herra Sebaot ottaa pois Jerusalemilta ja Juudalta varan ja turvan, kaiken leivänvaran ja kaiken vedenvaran,
2 sankarin ja soturin, tuomarin ja profeetan, tietäjän ja vanhimman,
3 viidenkymmenenpäämiehen ja arvomiehen, neuvonantajan, taitoniekan ja taikurin.
4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä. Onko kyseessä vasta J. Kataisen ja J. Urpilaisen hallitus, tai jopa aikaisemmat, joka hallituksesta kuitenkin on hävinnyt vanhempia politiikkoja sekä tolkullisempia, jatkuvasti Petos tyypit Petokset saa aina vain enempi valtaa.
5 Kansassa sortaa kukin toistaan, jokainen lähimmäistään; nuorukainen rehentelee vanhusta vastaan, halpa-arvoinen arvollista vastaan.
8 Sillä Jerusalem kaatuu ja Juuda kukistuu, koska heidän kielensä ja heidän tekonsa ovat Herraa vastaan ja he uhittelevat hänen kunniansa kasvoja.
9 Heidän kasvojensa hahmo todistaa heitä vastaan; syntinsä he tuovat julki niin kuin sodomalaiset, he eivät niitä salaa. Voi heitä! Itsellensä he pahaa tekevät.
10 Sanokaa hurskaasta, että hänen käy hyvin, sillä he saavat nauttia tekojensa hedelmiä.
11 Voi jumalatonta! Hänen käy pahoin, sillä hänen kättensä teot maksetaan hänelle.
12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
13 Herra asettuu käymään oikeutta, nousee kansoja tuomitsemaan.
14 Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen päämiesten kanssa: Te olette raiskanneet viinitarhan; teidän taloissanne on kurjilta ryöstettyä tavaraa.
15 Kuinka saatatte runnella minun kansaani ja ruhjoa kurjien kasvot? sanoo Herra, Herra Sebaot.
En tahdo muunnella sanaa, tässä on vain eräitä näkökulmia, jne. eteenpäin voi lukea jos innostaa.
En ole profeetta, sana on sanaa, sen pitäisi tietään myös ainakin osan Hallituksessa ja oppositiossa olevista, eivät kaikki, kun eivät halua enää lastenkaan sitä oppivan, kuin selväksi olen huomannut en nimeä ketään, jos heistä joku haluaa olla itse Itsensä jumala olkoon vain, ei kuitenkaan todellakaan ole minulle, ei edes kukaan todella uskova pastori, tai joku valhe pappi.
Jos huvittaa tutkia lisää, kokee pakanana olevansa jollakin tavoin syrjitty, voi aloittaa lukemaan vaikka
Roomalaiskirje 8 http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Room. 8:1&rnd=1475845602144 ja tai Heprealaiskirje luku 7 eteenpäin http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hepr. 7:1&rnd=1475845510711
Jos sateenkaari asia vaivaa eipä niitä oikein selkeämmin voi ilmaista Roomalaiskirje 1: 20-32 http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Room. 1:1&rnd=1475845238592
Sain näitä sanan asioita, jopa ateisti ihmiseltä joka ei ole uskovainen, totesi kuitenkin kuinka paikkansa pitävää tuo voikaan olla missä nytkin maan meno on, henkilö tutkii pääosin tiedettä, maailman kulkua ja eloa katsomusta tieteen pohjalta.
- Mumm
Hyvä on, että joku uskaltaa nostaa kissan plydälle. Olenkin ihmetellyt seiskan rahapyyntöjä joka ohjelmassa. Raha tuntuu olevan pääsylippu ohjelmiin. Jumalan sana ei kaipaa rahan voimaa.
- 1234567---
Suurimpia eksyttäjiä ovat ne, jotka opettavat, että sapatti ei enää kuulu Uudenliiton kristityille.
- RealSana
1234567---, on adventisti joka kirjoittelee tänne Ellen G. Whiten houruoppia.
- 1234567---
RealSana kirjoitti:
1234567---, on adventisti joka kirjoittelee tänne Ellen G. Whiten houruoppia.
Aika tulee tasan varmasti näyttämään kuka on kirjoitellut houruoppeja. Aika paljastaa kaiken.
Olen itse vastuussa jokaisesta kirjoituksestani Jumalan edessä. Valheita ei tule kirjoitella. - Laskuntulos
1234567--- kirjoitti:
Aika tulee tasan varmasti näyttämään kuka on kirjoitellut houruoppeja. Aika paljastaa kaiken.
Olen itse vastuussa jokaisesta kirjoituksestani Jumalan edessä. Valheita ei tule kirjoitella.Me helluntailaiset olemme lupauksen lapsia. Abrahamilla ei ollut sapattikäskyä!
- RealSana
1234567--- kirjoitti:
Olen itse vastuussa jokaisesta kirjoituksestani Jumalan edessä. Valheita ei tule kirjoitella.1234567--- , jos ja kun E.G. on sinun jumalasi, niin ok. Tai onko jumalasi aika, niinhän kirjoitit, "aika paljastaa kaiken"?
- 1234567---
RealSana kirjoitti:
1234567--- , jos ja kun E.G. on sinun jumalasi, niin ok. Tai onko jumalasi aika, niinhän kirjoitit, "aika paljastaa kaiken"?
En luota niihin sanan julistajiin minkään vertaa, jotka julistavat peite silmillään, että sapatti ei kuulu enää uudenliiton kristityille, ja heitä riittää.
Elleni sentään ymmärsi uskoon tultuaan, että Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin uudenliiton kristityille. Alkujaan Ellenikin kuului Metodisteihin, siis sunnuntain pyhittäjiin, sunnuntaihan on pedon merkki, ihmiskäsky pyhäksi. - 1234567---
Laskuntulos kirjoitti:
Me helluntailaiset olemme lupauksen lapsia. Abrahamilla ei ollut sapattikäskyä!
Helluntailaisuus on tullut tiensä päähän monine harhaoppeineen. Sapattisin heillä on kirkkojensa ovet tiukasti kiinni, paitsi silloin kun heillä on myyjäisiä tai siivoustalkoita. Muutama esimerkki Helluntaiseurakunta lauantaina klo 9 alkaen siivoustalkoot rukoushuoneella. Helluntaiseurakunta lauantaina klo 10-13 syystalkoot. Näitä on vaikka kuinka paljon sapattisin siivoustalkoita.
Jeesuksen esimerkki: Jeesus meni tapansa mukaan sapattisin synägoogaan opettamaan ja samalla paransi sairaita. Puusepänverstaan ovet pysyivät kiinni sapattisin, sillä ne eivät kuuluneet välttämättömiin töihin. - Laskuntulos
Lue Kolossalais- ja Galattalaiskirje suomalaisesta Raamatusta. Te Adventistit siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin omissa opeissanne! Ellen G Whiten opit ovat Raamatun jälkeisiä ilmestyksiä=harhaoppeja (vertaa mormonit, uskonsana liike, ym).
- JeesustaSeuraamaanShbSlm
Laskuntulos kirjoitti:
Me helluntailaiset olemme lupauksen lapsia. Abrahamilla ei ollut sapattikäskyä!
JEESUSKIN piti sapatin. Hän opetti Sapatin levon olevan ihmistä varten!
- Laskuntulos
JeesustaSeuraamaanShbSlm kirjoitti:
JEESUSKIN piti sapatin. Hän opetti Sapatin levon olevan ihmistä varten!
Jeesuskaan ei osannut viettää sabattia oikein sabatti-intoilijoiden mielestä!
Lopettakaa jo toisten vainoaminen!
Jos ette osaa lukea Raamattua, niin olkaa lain alla ja pitäkää sabatti.
Meidän pakanakristittyjen ei tarvitse pitää juutalaisten sabattia. Meille on annettu kaksi ohjetta: pitää välttää haureutta ja veren syömistä. - Muistinvirkistykseksi
Laskuntulos kirjoitti:
Meidän pakanakristittyjen ei tarvitse pitää juutalaisten sabattia. Meille on annettu kaksi ohjetta: pitää välttää haureutta ja veren syömistä.Ootkos kuullut kymmenestä käskystä?
- 1234567---
Laskuntulos kirjoitti:
Meidän pakanakristittyjen ei tarvitse pitää juutalaisten sabattia. Meille on annettu kaksi ohjetta: pitää välttää haureutta ja veren syömistä.Sapatti ei ole vain juutalaisia varten ! Jeesus sanoi: Sapatti on annettu ihmistä varten.
Keisari Konstantinus sääti kuuluisan SUNNUNTAILAKINSA, JOKA KUULUI SEURAAVASTI: Auringon kunnioitettavana päivänä asettukoot kaupungin viranomaiset ja kansa lepoon jne...
Auringon palvonta "auringon päivänä" oli jatkunut tuhansia vuosia. Babylonissa auringon jumalaa kutsuttiin Beliksi, Foinikiassa ja Palestiinassa Baaliksi, ja SUNNUNTAI (AURINGON PÄIVÄNÄ) oli "pakanamaailman aurinkopyhäpäivä. - North British Review, osa 18, s. 409.
Konstantinuksen tarkoituksena oli SUNNUNTAILAKINSA avulla pakkotoimenpitein vahvistaa suosittua pakanallista juhlaa. - Laskuntulos
1234567--- kirjoitti:
Sapatti ei ole vain juutalaisia varten ! Jeesus sanoi: Sapatti on annettu ihmistä varten.
Keisari Konstantinus sääti kuuluisan SUNNUNTAILAKINSA, JOKA KUULUI SEURAAVASTI: Auringon kunnioitettavana päivänä asettukoot kaupungin viranomaiset ja kansa lepoon jne...
Auringon palvonta "auringon päivänä" oli jatkunut tuhansia vuosia. Babylonissa auringon jumalaa kutsuttiin Beliksi, Foinikiassa ja Palestiinassa Baaliksi, ja SUNNUNTAI (AURINGON PÄIVÄNÄ) oli "pakanamaailman aurinkopyhäpäivä. - North British Review, osa 18, s. 409.
Konstantinuksen tarkoituksena oli SUNNUNTAILAKINSA avulla pakkotoimenpitein vahvistaa suosittua pakanallista juhlaa.Keisarin maallinen määräys tapahtui paljon myöhemmin kuin esim. Kolossalaiskirjeen kirjoitus.
Lepopäivä on ihmistä varten.
Sabattia viettää nykyisin vain Jehovan Todistajat (ei kristillinen) ja Adventistit (Ellen G Whiten harhaopit). Tämä kertonee jotakin. - EXIT.EPÄJUMALAKULTEISTA
Hienoa, että valhe paljastui! Auringon, kuun ja taivaankappaleiden palvonta ON RAAMATUNVASTAISTA (epäjumalanpalvontaa). Paavi porukoineen on tässäkin kaikessa mukana...
- 1234567---
Laskuntulos kirjoitti:
Keisarin maallinen määräys tapahtui paljon myöhemmin kuin esim. Kolossalaiskirjeen kirjoitus.
Lepopäivä on ihmistä varten.
Sabattia viettää nykyisin vain Jehovan Todistajat (ei kristillinen) ja Adventistit (Ellen G Whiten harhaopit). Tämä kertonee jotakin.Jehovan todistajat eivät vietä sapattia. Monien monien Jehovan todistajien kanssa olen keskustellut. Eivät vietä sapattia.
Adventisteilla on Jumalan antama sapatti lauantaina. Ellen G. White kuului alunperin Metodisteihin. Tultuaan uskoon hän ymmärsi, että Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uudenliiton kristityile.
Elleni samoin kuin Lutherikaan eivät olleet täydellisiä, mutta kummaltakin löytyy varteen otettavia kirjoituksia.
Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat. Elleni sai myöskin Lutherilta tietoa. - Anonyymi
1234567--- kirjoitti:
Jehovan todistajat eivät vietä sapattia. Monien monien Jehovan todistajien kanssa olen keskustellut. Eivät vietä sapattia.
Adventisteilla on Jumalan antama sapatti lauantaina. Ellen G. White kuului alunperin Metodisteihin. Tultuaan uskoon hän ymmärsi, että Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uudenliiton kristityile.
Elleni samoin kuin Lutherikaan eivät olleet täydellisiä, mutta kummaltakin löytyy varteen otettavia kirjoituksia.
Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat. Elleni sai myöskin Lutherilta tietoa.Hurja väite Ellen G. Whitesta... ja eikös totuuden sapatista voi löytää kenties suoraan Raamatusta eikä adventismista.... Raamatun mukaan ihminen on sapatin herra
https://answeringadventism.com/did-ellen-white-speak-to-her-dead-husband/
Ellen Whiten aviomiehen Jamesin kuoltua hän väitti vierailevansa hänen luonaan yhdessä näistä unista/näyistä, joissa he keskustelivat. Hän dokumentoi tämän pojalleen Willie Whitelle kirjoitetussa kirjeessä, jossa hän sanoo kysyneensä retorisesti kuolleelta aviomieheltään, oliko Herra säälinyt häntä salliessaan hänen tulla takaisin luokseen ja voisivatko he työskennelläkö yhdessä kuten ennen.
Adventtikirkolla Raamatusta eriävä näkemys kadotuksesta?!
https://www.adventist.fi/uskon-piirteet/lopun-aika/tuhatvuotiskausi-ja-synnin-loppu/nakopiirista-kadotettu-kadotus/
Jumala hävittää kadotustuomion alaiset ihmiset kokonaan, eikä heistä jää mitään jäljelle
Raamattu:
Vaivataan aina ja iankaikkisesti?
Ilm. 20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
Rinnakkaisviitteet
Ilm. 13:11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
Ilm. 14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurja väite Ellen G. Whitesta... ja eikös totuuden sapatista voi löytää kenties suoraan Raamatusta eikä adventismista.... Raamatun mukaan ihminen on sapatin herra
https://answeringadventism.com/did-ellen-white-speak-to-her-dead-husband/
Ellen Whiten aviomiehen Jamesin kuoltua hän väitti vierailevansa hänen luonaan yhdessä näistä unista/näyistä, joissa he keskustelivat. Hän dokumentoi tämän pojalleen Willie Whitelle kirjoitetussa kirjeessä, jossa hän sanoo kysyneensä retorisesti kuolleelta aviomieheltään, oliko Herra säälinyt häntä salliessaan hänen tulla takaisin luokseen ja voisivatko he työskennelläkö yhdessä kuten ennen.
Adventtikirkolla Raamatusta eriävä näkemys kadotuksesta?!
https://www.adventist.fi/uskon-piirteet/lopun-aika/tuhatvuotiskausi-ja-synnin-loppu/nakopiirista-kadotettu-kadotus/
Jumala hävittää kadotustuomion alaiset ihmiset kokonaan, eikä heistä jää mitään jäljelle
Raamattu:
Vaivataan aina ja iankaikkisesti?
Ilm. 20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
Rinnakkaisviitteet
Ilm. 13:11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
Ilm. 14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.Lisäys tuohon edelliseen ja täsmennys väittämään ihminen on sapatin herra... Herra Jeesus ei tietenkään sanonut, että ihminen on sapatin herra vaan kertoi Ihmisen Pojan eli itsensä sitä olevan.
Matt. 12:8 Sillä Ihmisen Poika on sapatin herra."
Huomattavaa on ylläolevassa jakeessa herra-sanan kirjoittaminen pienellä eikä isolla. Käytännössä tuo asia on ymmärrettävä niin, että tuo kohta tarkoittaa sitä, että Herralla Jeesuksella on valta sapatin vieton suhteen.
Mikä tietenkin on aivan totta - kyse lähinnä siitä että isolla kirjoitettu sana Herra viittaisi Jumalaan, joka Herra Jeesus toki oli tuolloin lihassa ollessaan (Immanuel eli Jumala meidän kanssamme) ja on sitä tietenkin yhä edelleen
Onko siis mahdollista ymmärtää, että Jumalan ihmisellä periaatteessa ja tavallaan on "herruus" sapatin vieton suhteen ja siinä merkityksessä, että sapatti on tarkoitettu levon ajaksi eikä niinkään ajaksi, jona tulee hetki hetkeltä pohtia viettääkö sapattia oikealla tavalla.
Sapatin vieton mitä saa ja mitä ei saa tehdä-luettelosta saattaa tulee perinnäissäännön kaltainen "kirjanoppineitten" käskykokoelma elämään, mikä vie ihmisen helposti armon ulkopuolelle ja jopa vaatimaan muilta kristyiltä lain rakastamista ja sapatin viettoa, mikä taasen ei suo ko. vaatijalle lepoa.
Todennäköisesti mielestään oikein sapattia viettävä henkilö vastaa tähän viestiin vasta sunnuntaina ; )
...ja väittää että rikoin sapatin vieton kirjoittamalla tätä tekstiä lauantaina...
...tai todennäköisesti hän pitää kaikki laitteet suljettuina eikä tee mitään...
Amen. Kavahtakaa näitä aikamme kristillisiä huuhaa ohjelmia, sillä se mikä tekee siitä vaarallisemman, kuin vaikka tavallisesta TV sarjasto, on se, että tavallinen TV sarja ei edes yritä vakuuttaa sinulle olevansa jokin Jumalan profeetta, toisin kuin kristilliset TV ohjelmat, ja muu kristillinen media, joka pyrkii totuuden asemaan sydämessäsi.
Itse luen ennemmin Aku Ankkaa, kuin mitään kristillistä lehteä, ja tämä on ihan vilpitön totuus :)- hyvätv
Kiitos Jeesus TV7:sta,juuri katsoin ohjelman,joka antoi tervettä ravintoa,toisin kuin tällä osastolla.
- saviseutulainen
TV7 on ottanut ohjelmistoonsa uuden vetonaulan.
Hondurasilais syntyisein Guillermo Maldonadon YLILUONNOLLISTA NYT- shown.
Sid Rothin ynnä muiden supereksyttäjien rinnalle on saatu vankkaa vahvistusta. Jos kohta ei kyseinen tyyppi suinkaan entuudestaankaan vieras persoona ole "seiskan" katselijoille.
Samaa valhetta ja houretta, kundaliinihengen myrkyttämää saastaa kuin muutkin Tv7:n "taattua tavaraa" olevat räikeimmät eksytysohjelmat.
Katsokaa ja kauhistukaa!
( Terveempi kehotus olisi: ÄLKÄÄ KATSOKO, KARTTAKAA KUIN RUTTOA )
P.S. Martti Ojares on kaikessa hengellisessä sokeudessaan ja ylpeydessään tämän maan suurin eksyttäjä televisiokanavineen.
Tilannetta ei paranna yhtään se, että joitakin raittiiksi katsottavia ohjelmia löytyy ylivoimaisesti suuremman eksytystarjonnan joukosta. - HRJ
Sid Rothin ynnä muiden supereksyttäjien rinnalle on saatu vankkaa vahvistusta. Jos kohta ei kyseinen tyyppi suinkaan entuudestaankaan vieras persoona ole "seiskan" katselijoille.
Samaa valhetta ja houretta, kundaliinihengen myrkyttämää saastaa kuin muutkin Tv7:n "taattua tavaraa" olevat räikeimmät eksytysohjelmat.
Katsokaa ja kauhistukaa!
P.S. Martti Ojares on kaikessa hengellisessä sokeudessaan ja ylpeydessään tämän maan suurin eksyttäjä televisiokanavineen.
Tilannetta ei paranna yhtään se, että joitakin raittiiksi katsottavia ohjelmia löytyy ylivoimaisesti suuremman eksytystarjonnan joukosta.Jälleen olen samaa mieltä kanssasi.
Siunausta ja varjelusta elämääsi. - 2Kor13jae5
Katsokaa ja kauhistukaa!
Tilannetta ei paranna yhtään se, että joitakin raittiiksi katsottavia ohjelmia löytyy ylivoimaisesti suuremman eksytystarjonnan joukosta.Olisiko sinulla Saviseutulainen tarjota linkkiä, joissa voisin tutustua mitä tämän Maldonadon opetukseen ja julistukseen sisältyy? Nuo lyhyet videoklipit, joita löytyy youtubesta kylläkään eivät lupaa mitään, mitä et tuonut esille viestissäsi. Mutta totuudessa pysymisen nimissä haluaisin hänen julistukseensa tutustua ennenkuin teen mielipidettä...
- saviseutulainen
HRJ kirjoitti:
Jälleen olen samaa mieltä kanssasi.
Siunausta ja varjelusta elämääsi.Siunausta ja varjelusta sinunkin elämääsi ystäväinen!
- saviseutulainen
2Kor13jae5 kirjoitti:
Olisiko sinulla Saviseutulainen tarjota linkkiä, joissa voisin tutustua mitä tämän Maldonadon opetukseen ja julistukseen sisältyy? Nuo lyhyet videoklipit, joita löytyy youtubesta kylläkään eivät lupaa mitään, mitä et tuonut esille viestissäsi. Mutta totuudessa pysymisen nimissä haluaisin hänen julistukseensa tutustua ennenkuin teen mielipidettä...
Mielestäni Maldonadon "opetuksesta" riittää mainiosti vaikkapa seuraava linkki:
TV7 OHJELMA-ARKISTO:
Yliluonnollista ( Sid Roth ) Vieraana Guillermo Maldonado
19.6-15 klo. 19.30 Jakso: 453
Googlettamalla Maldonadosta löytyy reilunpuoleisesti aineistoa, sen kummempaa neuvoa miehen "jäljille" en osaa neuvoa - nimittäin, jos tuo runsaat parikymmentä minuuttia Sid Rothin seurassa eivät riitä vakuuttamaan mistä Guillermo Maldonadon kohdalla on kyse. - kiitospaljon
Mielestäni Maldonadon "opetuksesta" riittää mainiosti vaikkapa seuraava linkki:
TV7 OHJELMA-ARKISTO:
Yliluonnollista ( Sid Roth ) Vieraana Guillermo Maldonado
19.6-15 klo. 19.30 Jakso: 453
Googlettamalla Maldonadosta löytyy reilunpuoleisesti aineistoa, sen kummempaa neuvoa miehen "jäljille" en osaa neuvoa - nimittäin, jos tuo runsaat parikymmentä minuuttia Sid Rothin seurassa eivät riitä vakuuttamaan mistä Guillermo Maldonadon kohdalla on kyse.Kiitos vinkistä,onpa ihastuttava Jumalan mies tämä Guillermo Maldonado!
- Ingenjör_81
Sielun vihollinen laittaa syötiksi lempiruokaasi, vain pieni määrä on myrkkyä joukossa, mutta se riittää.
"Te juoksitte hyvin; kuka esti teitä olemasta totuudelle kuuliaisia? Houkutus siihen ei ole hänestä, joka teitä kutsuu. Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan." - Galatalaiskirje 5:7-9 - myrkkyvideo
Ingenjör_81 kirjoitti:
Sielun vihollinen laittaa syötiksi lempiruokaasi, vain pieni määrä on myrkkyä joukossa, mutta se riittää.
"Te juoksitte hyvin; kuka esti teitä olemasta totuudelle kuuliaisia? Houkutus siihen ei ole hänestä, joka teitä kutsuu. Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan." - Galatalaiskirje 5:7-9Hyvä kun teit havainnon itsestäsi.Aloituksen videosi on kamalaa myrkkyä!
- myrkkyvideo
myrkkyvideo kirjoitti:
Hyvä kun teit havainnon itsestäsi.Aloituksen videosi on kamalaa myrkkyä!
Sanoi ghost of faith.
- eipä.käy.katteeks
kiitospaljon kirjoitti:
Kiitos vinkistä,onpa ihastuttava Jumalan mies tämä Guillermo Maldonado!
On käynyt selväksi, että on ihan samantekevää, mitä soopaa puhuja puhuu, kunhan on vaan viehättävän näköinen, komea, ihastuttava.
Silmäsi saakoon ruokaa, mutta sielusi ja henkesi jääköön ravinnotta. - voiraukkaa
eipä.käy.katteeks kirjoitti:
On käynyt selväksi, että on ihan samantekevää, mitä soopaa puhuja puhuu, kunhan on vaan viehättävän näköinen, komea, ihastuttava.
Silmäsi saakoon ruokaa, mutta sielusi ja henkesi jääköön ravinnotta.Hänen sisäinen kauneutensa on se joka näkyy hänessä.Hän on Jumalan käytössä.Katkera suomipoika täällä riehuu,kun ei ole saanut huomiota,koska on niin negatiivinen.
- eipä.käy.katteeks
voiraukkaa kirjoitti:
Hänen sisäinen kauneutensa on se joka näkyy hänessä.Hän on Jumalan käytössä.Katkera suomipoika täällä riehuu,kun ei ole saanut huomiota,koska on niin negatiivinen.
Eksytys tuleekin kaikella pahuuden viettelyksellä ja voimalla. Olkoon "kauneus" sisäistä tai ulkoista, yhtäkaikki se on ruokaa lihalliselle mielelle.
Guillermo Maldonadoa seuraamalla ja fanittamalla osasi ei ole ollenkaan kadehdittava. Eksyttäjiin ei tule suhtautua positiivisesti, vaan niitä on kartettava ja ne on torjuttava. - ilahduta.esseellä
voiraukkaa kirjoitti:
Hänen sisäinen kauneutensa on se joka näkyy hänessä.Hän on Jumalan käytössä.Katkera suomipoika täällä riehuu,kun ei ole saanut huomiota,koska on niin negatiivinen.
Pistäpä nyt tähän lista kaikista niistä "Jumalan miehistä", joita sinun mielestäsi kannattaa kuunnella.
Patrick Tiainen on niistä ainakin ehdoton suosikkisi ja sitten tämä Guillermo Maldonado.
Heidi Bakerkin taitaa sopia hyvin pirtaasi ja TV7:ltä tulee tietysti vain pelkkää hyvää ja siunaavaa ohjelmaa.
Ben Johnson on myös siellä kärkipäässä ja kaikki Betel-seurakuntaan tavalla tai toisella kytköksisä olevat.
Rodney Howad-Brownekin naurattaa niin ihanasti ja Narriapostolien perustuksella on ah-niin vakaata ja turvallista seistä.
Menestysteologia sopinee hyvin korvasyyhyysi.
David Herzog on tietysti aito ja oikea voideltu profeetta, onhan hän niin hyvän näköinen.
No niin odotan vastausta pituudeltaan vähintäin 10 riviä. - Jeesusontotuus
ilahduta.esseellä kirjoitti:
Pistäpä nyt tähän lista kaikista niistä "Jumalan miehistä", joita sinun mielestäsi kannattaa kuunnella.
Patrick Tiainen on niistä ainakin ehdoton suosikkisi ja sitten tämä Guillermo Maldonado.
Heidi Bakerkin taitaa sopia hyvin pirtaasi ja TV7:ltä tulee tietysti vain pelkkää hyvää ja siunaavaa ohjelmaa.
Ben Johnson on myös siellä kärkipäässä ja kaikki Betel-seurakuntaan tavalla tai toisella kytköksisä olevat.
Rodney Howad-Brownekin naurattaa niin ihanasti ja Narriapostolien perustuksella on ah-niin vakaata ja turvallista seistä.
Menestysteologia sopinee hyvin korvasyyhyysi.
David Herzog on tietysti aito ja oikea voideltu profeetta, onhan hän niin hyvän näköinen.
No niin odotan vastausta pituudeltaan vähintäin 10 riviä.Valitettavasti erehdyt!Sinä et ole Jumala,joka määräät muita.Se nyt on vain niin,että nämä "Jumalan miehet"jotka täällä ovat arvostelemassa muita,eivät ole parempia kuin muutkaan Jumalan miehet.Olet niin katkera,en polvistu edessäsi, vain Jeesuksen.
- kaunistapalvelua
eipä.käy.katteeks kirjoitti:
Eksytys tuleekin kaikella pahuuden viettelyksellä ja voimalla. Olkoon "kauneus" sisäistä tai ulkoista, yhtäkaikki se on ruokaa lihalliselle mielelle.
Guillermo Maldonadoa seuraamalla ja fanittamalla osasi ei ole ollenkaan kadehdittava. Eksyttäjiin ei tule suhtautua positiivisesti, vaan niitä on kartettava ja ne on torjuttava.Kävin prismassa tänään,siellä oli tosi kohtelias nuori myyjä, joka palveli minua todella ihanasti.Hän oli sekä sisäisesti, että ulkoisesti kaunis.Oliko hän eksyttäjä?Olet outo.Huomaatko ,kuinka sairasta on tuollainen jatkuva kaivaminen.
- ällö.mikä.ällö
Jeesusontotuus kirjoitti:
Valitettavasti erehdyt!Sinä et ole Jumala,joka määräät muita.Se nyt on vain niin,että nämä "Jumalan miehet"jotka täällä ovat arvostelemassa muita,eivät ole parempia kuin muutkaan Jumalan miehet.Olet niin katkera,en polvistu edessäsi, vain Jeesuksen.
No tuonhan nyt saattoi arvata ghost of faith.
- rimanalitus...taas
kaunistapalvelua kirjoitti:
Kävin prismassa tänään,siellä oli tosi kohtelias nuori myyjä, joka palveli minua todella ihanasti.Hän oli sekä sisäisesti, että ulkoisesti kaunis.Oliko hän eksyttäjä?Olet outo.Huomaatko ,kuinka sairasta on tuollainen jatkuva kaivaminen.
Prisma on kuule ihan eri asia, kuin seurakunta.
- oksetusmikäoksetus
ällö.mikä.ällö kirjoitti:
No tuonhan nyt saattoi arvata ghost of faith.
Kiitos demonic spirit!!
- Tarvitset.aapisen
oksetusmikäoksetus kirjoitti:
Kiitos demonic spirit!!
Yritätkö olla nokkela? Koita jotain omaperäistä jos osaat.
Jaa, eräs kreationisti taas mulle kertoi ettei mitään muuta kanavaa tulisi ollakaan kuin tv7. Kaikki muut tulisi kuulemma kieltää!? :) Oli alituinen teokratian kannattaja?! Kreationistien unelmien täyttymys olisi että Suomesta tulisi teokratia, jossa paavina toimisi Räsänen. Varmaan poikkeuksena onnistuisi sekin että ensimmäisenä Suomen paavina olisi nainen!? :D
- ihlam
Kyllä Suomeenkin näyttää hulluja sopivan. Oikein käy sääliksi tuollaiset vähä-älyiset saatuihin uskovat aivottomat. Jumala muka loi maailman kaikkeuden ja on kaikkivoipa. Mistä helskutista se saatana tuli, onko jumala senkin luonut, aiheittanut alkukantaisten alueiden liikakansoittumisen, sodat, nälänhädät ja joillekkin valtavan yltäkylläisyyden ja rikkaudet sekä kaiken epäoikeuden mukaisuuden ihmisten välillä. Hän loi ihmisen omaksi kuvakseen, miksi sitten on niin erivärisiä ja erikokoisia ihmisiä. Loi muka aatamin maan mullasta ja sitten teki eevan sen kylkiluusta, mutta kaikilla terveillä ihmisillä on parillinen luku kylkiluita, oliko aatamille vahingossa tullut ylimääräinen.
Hulluja kaikki johonkin yliluonnolliseen uskovat, hallelujaa heppa.- HRJ
Näin puhuu "intelligentti", joka kadotukseen jouduttuaan turhaan katuu sanomisiaan.
Totisesti, totisesti, minä sanon sinulle: "Tee parannus, ennenkuin on liian myöhäistä."
1. Kor. 1:18
"Sanoma rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
Nämä aikamme kristilliset mediat, heijastavat vain aikamme tavallisen median tapoja, ja sopivat oikeen hyvin myös helluntalaieen ajattelutapaan, jossa silmät säihkyen mennään menään, kuin jossakin popkonsertin huumassa.
On myös huomioitavaa, miten lapselliseksi ihmiset ovat ajassamme käyneet ja varsinkin miehet, joista ei enää tunnu olevan siihen miehen osaa. Ja sitämyötä kuri, ja järjstys on kadonnut perheistä, ja meno on sen mukaista."On myös huomioitavaa, miten lapselliseksi ihmiset ovat ajassamme käyneet ja varsinkin miehet, joista ei enää tunnu olevan siihen miehen osaa. Ja sitämyötä kuri, ja järjstys on kadonnut perheistä, ja meno on sen mukaista."
— Terävä huomio.
- Korvatulppa
Tosiaankin, näitä eksyttäviä ohjelmia tulee myös RadioDeistä, välillä ei niin mitään eroa ajattelutavoissa ja päämäärissä ihmisillä kuin ihan millä radiokanavalla tahansa. Pakko sulkea radio välilllä saastalta, mitä sieltä tupataan jatkuvalla syötöllä.
- ÄlkääMenköHeidänPeräss
Kirsi Rostamo (radiodei) on menossa, ekumeenisesti kohti ROOMAA...
- KTS--
KooTeeÄssä näki ensmäisenä että TeeVeeSeiska israelfanituksineen on silkkaa paholaisen evankeliumia.
kesti aika monta vuotta, LIIAN monta vuotta ennekuin te muut hiffasitte saman. - anti-saatana
"Suomeen ei ole tullut herätystä TV7n aikana, vaan hajaannusta ja eksytystä, joiden airueena TV7 on kunnostautunut."
Tämä on kyllä niin totta kuin olla voi. Mitään valtakunnan laajuista "tärskyherätystä" ei todellakaan ole tullut, jollaista moni odottaa, vaikka joku väärä profeetta, kuten Herzog, onkin väittänyt Suomessa herätyksen olevan. Me täällä asuvat tiedämme kumminkin paremmin. Suurin osa kansasta lotraa edelleenkin kaljan kanssa ja syö makkaraansa telkkarin äärellä, ilman huolta huomisesta tai tuonpuoleisesta kohtalostaan, eikä korvaansa lotkauta uskonasioille.
Moni on silti löytänyt Jeesuksen luokse myös kristillisten tv-ohjelmien kautta. Ihmisiä tulee uskoon tasaiseen, hiljaiseen tahtiin, ilman tärskyjä ja hytkymisiä.
Itse uskon ihan täysin, että TV7 on kyllä alunperin Herran tahdosta syntynyt ja että Herra senkin kautta vielä toimii. Mutta onhan saatana aina siellä sekoittamassa asioita, missä Herra haluaa toimia, kuten on huomattu.
Mutta eikös tämä ole raamatussa etukäteen kerrottu, että eksytys tulee?
Meidän ei myöskään pidä väheksyä Herran omaa voimaa ja rakkautta uskovia kohtaan. Uskoontulo on yksin Hänen tekoaan. Aivan samoin Herra on voimallinen siinä, että hän saattaa uskovat huomaamaan epäraittiit opetukset kaikesta kristillisestä media- ja kirjatarjonnasta uskoontulon jälkeen. Onhan niin käynyt jo monen kohdalla täälläkin.
Niiden tehtävä, jotka ymmärtävät eksytykset, on rukoilla eksyneitten puolesta ja varoittaa. Sormet siis sotimaan rukoustaistelun kautta ja suu laulamaan, jos kaveri on eksynyt.- saviseutulainen
>>Aivan samoin Herra on voimallinen siinä, että hän saattaa uskovat huomaamaan epäraittiit opetukset kaikesta kristillisestä media- ja kirjatarjonnasta uskoontulon jälkeen. Onhan niin käynyt jo monen kohdalla täälläkin.<<
Niinpä, kun niin saisi käydä vielä TV7:n toimitusjohtajan, Martti Ojareksen, kohdallakin!
Se kyllä tietäisi ankeita aikoja k.o. tv-kanavalle.
Jos nimittäin Martti Ojares saisi ymmärryksen nähdä ja tajuta millaista eksytyksen saastaa voittopuolinen osa hänen rakkaan "seiskansa" ohjelmatarjonnasta pitää sisällään.
Vaan liian kauheaa varmaan olisi huomata, että hänen "lempilapsensa" on ihan alun alkaenkin ollut väkevästi mukana eksytyksessä.
Ja liian kauheaa tunnustaa sitä ...!
- anti-saatana
Ihmisiä kannattaa ohjata enempi raamatun ja muun raittiin ajanvieton pariin. Ei kait uskovia muutenkaan ole tarkoitettu TV:n, radion, eri julistajien DVD- ja CD-kokoelmien, kristillisten kirjojen tai muun vastaavan parissa jatkuvasti aikaansa kuluttamaan. Herraahan meidän etsiä pitäisi, eikä hyviä telkkariohjelmia ja fiiliksiä.
Vaikea on kuvitella Pietaria, Paavalia & kumppaneita sillä tavalla aikaansa viettämässä kuin me lopun ajan uskovat usein vietämme.
Parannuksentekoa siis piisaisi ajan käytössä, itselläkin. Ei muuta kuin niskasta kiinni ja katse Herraan ja esikuvaa hakemaan raamatun opetuslapsista. Ja sitten vain tv, netti ja muut viihdelaitteet kiinni. - savonmaalta
Vielä kannattaa laittaa kommentteja. Ojareksia on varoitettu monesti ja perustellusti. Kyseessä on siis kokeneita uskovia ei mitään huulenheittäjiä. Ojarekset eivät ilmeisesti ota vastaan arvostelua vaikka miten rakkaudessa sitä saisivat. Kun asenne on sellainen, että heitä vastaan käy hengen sammuttajat, niin pimeyden valhevalta sokaisee TV7 porukan. Vain Jumala yksin voi auttaa, mutta se voi olla tulemattakin. Saastaa syöttävät saavat korjata satoaan. Olen monesti miettinyt miksi raittiita ohjelmia tuottavat ovat vielä muka TV7 ohjelmissa? Onko se halua olla näkyvillä?Tätä on kauheaa katsella, kun on koettu aika jolloin seurakunnat olivat aika raittiin opetuksen alla. Ero on nyt kuin yöllä ja päivällä. Mika Yrjölä on tulossa tässä kuussa Mikkeliin ja tänne on jonkun kerran haettu Seinäjoelta opettajia opettamaan kai herätystä? Surullista. Rukouskokoukset ammottavat lähes tyhjyyttä uudessa salissamme. Samaan aikaan haalitaan muka herätyksen tulta mielestäni epäraittilta taholta. Opissa on lipsuttu ja syntiä suvaitaan kun ihminen on niin heikko. Armahda Herra. Mauno Mattila on pitkään aikaan sellainen puhuja, jonka perään ei tarvitse huokaista vaan kiittää Herraa. Rukoilemme jatkossa hänen puolestaan.
- Missäherätys
Tällä palstalla mikkelinmies1 on hehkuttanut milloin Kakriaista, milloin Awakening Stockholmia, eikö mikkelinmies1 puhukaan totuutta Mikkelin tilanteesta?
- Pertti.Joutomies
Se ei taida olla oikeassa se Irja Askola kun se suvaitsee kaiken, ei se taida oikein tajuta sillä tavoin asioita. Mauno on hieno mies eikä suvaitse valheita jotkut haukkuu Maunoa mutta ei kukaan ole täydellinen. Kari Mäkinen on jonkun mielestä oikeassa minä en usko koska se ei puhu raamatun mukaan vaan omia juttujaan.
- kurkkujaali
Helluntaiherätyksen on tullut epäuskoa? Selvitellään ihmisjärjellä ihmeitä ja lievennellään Raamatun sanaa peläten ettei liian radikaaleja olla ja loukata ihmisiä. Itse en pysty olemaan epäuskousessa joukossa, koska se tarttuu ja hankalampi selvitä arkielämässä.
- Anonyymi
TV7 on Mauno mattilan ENTINEN työnantaja.
Kukapa ei olisi hieman katkera entiselle työnantajalleen?
Jotkut himan ja Mauno sitte pikkasen enemmän katkera.
Mauno elää omien sanojensa mukaan lahjoituksilla. Ja kaikki muut seurakunnat ovat eksytystä koska heidän kolehti ei kilahda maunon lompuukkiin. Tämä on tätä nykynuorison evankelointia kun tehdään veljien syyttely videoita nettiin ja luullaan että ollaan Herran asialla. Todellisuudessa nämä maunot ovat sen herran asialla joka pienellä kirjoitetaan. - Anonyymi
Noniin asiaa, vihdoin Maunosta on tehty oma videonsa otsikolla: "Onko Mauno Mattila Suomen suurin eksyttäjä?" Suosittelen katsomaan: https://www.youtube.com/watch?v=O9bAMECF2O8
- Anonyymi
One Of The Most Powerful Move Of God In History - Rodney Howard-Browne & Németh Sándor
https://www.youtube.com/watch?v=ENcFLTvuw1k - Anonyymi
Pentecostalism and Charismatic Movement Voodoo Connection Exposed
https://www.youtube.com/watch?v=Re3lm9Deo3c - Anonyymi
”Jos veljesi tekee syntiä, ota asia puheeksi kahden kesken. Jos hän kuulee sinua, olet voittanut hänet takaisin. Mutta ellei hän kuule sinua, ota mukaasi yksi tai kaksi muuta, sillä ’jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla’. Ellei hän kuuntele heitäkään, ilmoita seurakunnalle. Ja jos hän ei tottele seurakuntaakaan, suhtaudu häneen kuin pakanaan tai publikaaniin. Totisesti: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te vapautatte maan päällä, on myös taivaassa vapautettu. Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.” Silloin Pietari tuli Jeesuksen luo ja sanoi: ”Herra, jos veljeni yhä uudestaan tekee väärin minua kohtaan, niin kuinka monta kertaa minun on annettava hänelle anteeksi? Peräti seitsemän kertaako?” ”Ei seitsemän, vaan seitsemänkymmentäseitsemän kertaa”, vastasi Jeesus."
- Anonyymi
Eikö se Torontolaisuus ole jo kuollut. Eräs veli, joka näkyi oleva eräässä City-seurakunnassa. Hän joutui lähtemää Helluntaiseurakunnasta, kun vanhimmisto sanoi, että kokouksissa pitää käyttäytyä arvokkaasti.
Torontolaisuus hajoitti hiukan Helluntaiherätystä. Jotkut perustivat cityseurakuntia, joista jotkut tulivat sitten takaisin "kotiin"
Jos Helluntaiseurakunnasta lähtee, ja perustaa oman seurakunnan, se ei ole enää HelluntaiseurakuntaRauhan tervehdys.
"Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois. Minä lasken sen irti, sanoo Herra Sebaot, ja se menee varkaan kotiin ja sen kotiin, joka vannoo väärin minun nimeeni. Se jää sisälle hänen kotiinsa ja kalvaa sen loppuun asti, sekä sen puut että sen kivet." - Sakarjan kirja 5:3-4
Monet seurakunnat, yhteisöt ja liikkeet muuttuivat pysyvästi torontolaisuuden seurauksena sielullisiksi viihdekeskuksista, jossa saa nauraa ja hyppiä, mutta enää ei itketä eikä laskeuduta polvirukoukseen. Vaikutukset ovat olleet järkyttävän laajat, joista yksi paha hedelmä on torontolaisuudesta syntynyt TV7 kanava, joka toistuvasti nostaa valokeilaan uusia sielullisia eksyttäjiä.
Erityisen ikävästi tämä iski Suomen vapaakirkkoon, joka ei ole vieläkään toipunut tästä eikä todennäköisesti koskaan tulekaan toipumaan.
Siunauksin, MM.
- Anonyymi
Suomen suurin eksyttäjä on Mauno Mattila
Mauno Mattila on tehnyt reilut 400 videota kuluneen 7 vuoden aikana joilla hän on jahdannut työkseen kaikkia Suomessa toimivia seurakuntia ja Pyhän Hengen täyteisiä kristittyjä! Mattila on tuominnut käytännössä lähes kaikki muut kristilliset toimijat vaarallisiksi eksyttäjiksi, jotka vievät uskovaisia helvettiin, ainoastaan oman itsensä Mattila on tietenkin jättänyt tuomitsematta eli hän on samalla korottanut itsensä ainoaksi "puhdasoppiseksi".
Rapsodia teki lopulta sen mikä suomalaisten seurakuntien olisi pitänyt tehdä jo vuosia sitten. Eli paljasti tämän Perkeleen kätyrin saatanallisen palvelutyön, joka ei ole saanut mitään muuta aikaan tänne Suomeen kuin epäuskoa, hajaannusta ja sitä että yksittäiset kristityt ovat tulleet samanlaisiksi ylimielisiksi toisten tuomitsijoiksi kuin mitä heidän oma esikuvansa, tämä veljien armoton syyttäjä Mattila itse on!
Katsokaa toi koko dokumentti ja jos ette näe totuutta niin jokin on kyllä todella pahasti pielessä omassa suhteessanne elävään Jumalaan! Jakakaa tätä videota kaikkialle, jotta uskovaiset pääsevät näkemään karun totuuden tästä Mauno Mattilasta:
https://www.youtube.com/watch?v=O9bAMECF2O8- Anonyymi
Mattilan näkemys, että Jeesus hakee seurakuntansa, ennen vaivan aikaa, vihan päivää ja antikristusta, ei pidä paikkaansa. Pahasti menee pieleen.
1234567---
- Anonyymi
Suomen suurin eksyttäjä on ollut jo vuosisatoja luterilainen kirkko.
Kirkon virallisen opin mukaan kirkko pesee puhtaaksi synnistä kolmella vesitipalla.
Kirkon virallisen opin mukaan Raamattu valehtelee sanoessaan: uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
Kirkon virallisen opin mukaan ennen tehdyt synnit ovat sovittamatta ja ennen tehdyt synnit, aina Aadamista asti, sälytetään jokaisen ihmisen kannettavaksi.
Luterilaisen kirkon virallisen opin mukaan kirkolla on pelastavat sakramentit. Kirkko kykenee siihen, mihin Jumala ei kyennyt: pelastamaan ihmisen.- Anonyymi
Eksyttäjiä nämäkin, ketkä julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uuden Liiton kristityille. Pahemman luokan eksyttäjiä.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksyttäjiä nämäkin, ketkä julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uuden Liiton kristityille. Pahemman luokan eksyttäjiä.
1234567---Sinä, adventisti palvelet saatanaa,jota kutsut sapatiksi, edt pysty kieltämään tätä totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä, adventisti palvelet saatanaa,jota kutsut sapatiksi, edt pysty kieltämään tätä totuutta.
Rikotko, vai rakennatko sanoillasi ?
- Anonyymi
Väkevä eksytys on äiti-katolinen kirkko ja sen tytär, luterilainen kirkko, jotka väittävät omistavansa pelastavat sakramentit. Vanhojen kirkkokuntien ulkopuolella ei ole pelastusta.
Kirkko on ainoa pelastaja, siis jumala kaikkivaltias ja kaiken jumalisuuden yläpuolelle itsensä korottanut, joka valheen kaikella tunnusteoilla ja ihmeillä johtaa harhaa.
Kirkon opin mukaan vesi on ihmeitten tekijä, joka antaa ikuisen elämän pappien taikojen ja loitsujen kautta. Kirkoissa viini muuttuu synnit anteeksi antavaksi vereksi ja öylätti lihaksi. Raamattu edeltä nähden puhuu katolilais-luterilaisesta kirkosta: tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
ja kaikilla vääryyden viettelyksillä
Kukaan ei pysty todistamaan juovansa verta luteriIaisen kirkon ehtoollisella. Eikä kukaan pysty todistaman uudesti syntymistä luonnollisesta, maailman vedestä.
Luterilainen kirkko toimii: saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
ja kaikilla vääryyden viettelyksillä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404