Vali vali ja seli seli, kun niin masentaa?
Luuseri!
Tsemppii pelle.
Kokeilen tässä uutta jutttua. Söin tänään tai eilen viimeksi. Mutta klo 2 jälkeen yöllä en ole tasatusti mitään syönyt, jos olen niin aikaa en siten osaa arvioida.
Eli nukuin hieman lyhenetyn yöunen viime yönä. Heräsin aamulla ja nyt olen valvonut tähän asti mitään syömättä ja ajattelin testata meneekö kuolematta 30h ilman nesteitä ja syömisiä.
Klo 13.55 ja joitakin sekunteja päälle join viimeksi nestettä, joten aloitusiaka virallinen on 13:36
Koitan silloin tällöin laittaa kommentia miten menee. Tavoite on laittaa 4 - 6 viestiä tavoitteen aikana, viimeinen viesti voisi olla se elvistelevä viesti sitten että mä tein sen.
Naisille erityisterveiset, pikkuhuorille terveisiä.
Moikka läsyttäjät
Testaanonnistunko
6
252
Vastaukset
- Testaanonnistunko
Aloitusaika siis 13:56, ei 13:36 kuten pellenä näpyttelin.
- Testaanonnistunko
Väliaikatiedotus reipas 10 min mennyt ja ihan jees etenee tää projekti.
- selivaliseli
Et sitten enempää jaksanut tiedottaa hyvä tuokin.
- vastaajärkevästi
Näköjään laittelet uudestaan toisten kirjoituksia miksi?
- Anonyymi00005
Valittamiseen käytetty energia olisi pitänyt käyttää työn hakuun.
- Anonyymi00006
melko pitkät on tiedottamisen välit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305197Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531935Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171780"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661107Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313879Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170780