Vali vali ja seli seli, kun niin masentaa?
Luuseri!
Tsemppii pelle.
Kokeilen tässä uutta jutttua. Söin tänään tai eilen viimeksi. Mutta klo 2 jälkeen yöllä en ole tasatusti mitään syönyt, jos olen niin aikaa en siten osaa arvioida.
Eli nukuin hieman lyhenetyn yöunen viime yönä. Heräsin aamulla ja nyt olen valvonut tähän asti mitään syömättä ja ajattelin testata meneekö kuolematta 30h ilman nesteitä ja syömisiä.
Klo 13.55 ja joitakin sekunteja päälle join viimeksi nestettä, joten aloitusiaka virallinen on 13:36
Koitan silloin tällöin laittaa kommentia miten menee. Tavoite on laittaa 4 - 6 viestiä tavoitteen aikana, viimeinen viesti voisi olla se elvistelevä viesti sitten että mä tein sen.
Naisille erityisterveiset, pikkuhuorille terveisiä.
Moikka läsyttäjät
Testaanonnistunko
4
100
Vastaukset
- Testaanonnistunko
Aloitusaika siis 13:56, ei 13:36 kuten pellenä näpyttelin.
- Testaanonnistunko
Väliaikatiedotus reipas 10 min mennyt ja ihan jees etenee tää projekti.
- selivaliseli
Et sitten enempää jaksanut tiedottaa hyvä tuokin.
- vastaajärkevästi
Näköjään laittelet uudestaan toisten kirjoituksia miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764