Mikä vastenmielisessä määmyssä vituttaa?
Inhoatko oksettavaa määmyä?
29
129
Vastaukset
Ei yhtään mikään, hän on oikea palstan piristys:)
Se kai sinua ottaakin päähän kun vie huomion sinulta.- yooopppss---
.
"Määmyssä on energyä" energy drink
har!1
.
- myyanzzy
mämmymäinen biisi
https://www.youtube.com/watch?v=evuLujwZ1Ww - mämmyanzzy
mämmy on ansoitunut
mm. elokuvassa :Deap Throat
ja monessa muussakin filmissä
Wähäsen harmi paljastaa mämmyn henklöllisyys:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Whoopi_Goldberg - tjl456
Mikä on määmy ???
- määmy_on_kätevä
.
"Määmy on mitä suurimmassa määrin # KÄTEVÄ #" potuttaa kädettömiä
har-har
.
Tuonko oksennuspussin?
- anzzyvainaa
Tuo mieluummin ruumispusseja
- welhoanzzy
mämmy on myös _Isis_ jengiä
parannustaidon jumalatar
https://fi.wikipedia.org/wiki/Isis
Idän Tähden Järjestön perustaja
https://fi.wikipedia.org/wiki/Idän_Tähden_Järjestö
Helena Blawatskyn tytär
https://fi.wikipedia.org/wiki/H._P._Blavatsky
Joka tunnetaan 7-osaisesta kirjasarjastansa: Salainen Oppi- Sirkkalansotilasairaala
Virtuaalinen anaalisexy olis miäleeni
josset punastele niiet koko palsta
onku punaisten lyhtyjen alla Sirkkalansotilasairaala kirjoitti:
Virtuaalinen anaalisexy olis miäleeni
josset punastele niiet koko palsta
onku punaisten lyhtyjen allaSulle lääkityst enemmän
- dopamiinianzzy
oy_bimbo_ab kirjoitti:
Sulle lääkityst enemmän
En oikei tykkää neurolepteistä..
vähentävät aivojen otsalohkon dopamiinia
ja siten estää nautinnon tunteen kaikesta
...oma pierukaan ei naurata--eikä tuoxu
kuin parhaat vientiomenat
- milfrunoilija
Joku sanoi määmyn olevan M.I.L.F
https://www.youtube.com/watch?v=bsUWK-fixiA - KaritaMattila
Laulu mämmylle
https://www.youtube.com/watch?v=Be9yk5LiRSw - Niinsitäpitää
Määmy on kunnon miesten sankari! Antoi miehelle pildeä vasta hääyönä <3
- ubbnjaahju
Varmaan se, että lespo ämmänä haluat olla palstan kingi.
- LA_runoilija
"Vituttaako, vituttaako. Kuuntelen". Oli aika yleinen kysymys LA-puhelimessa 1980 luvun loppupuolella.
- joo-mut----
.
"Joo mut yleensä sanottiin vain että # HALOO HALOO HALOO KUUNTELEN #" oho cäps lock
har!11
.
Kurvataan takas sanaan rumaan tuohon V-alkuiseen.
Juorusin ketjus erääs onopiskella kliffa & hiffasin kurssin sulle.
Buffi:
Jaakko's Sickness järjestää vitutuksen retriitin, jossa vieraat ottaa vastaan lapsiryhmä, joka on saanut vapaan kasvatuksen lisäksi reilusti energiajuomaa, nokkahuilut sekä kannustuksen toteuttaa itseään. Tämän jälkeen siirrymme huoneeseen, jossa kynsimme liitutaulua sekä rentoudumme täyttämällä Kelan kaavakkeita. Sitten soitamme asiakaspalveluun ja kuuntelemme tunnin verran ”palvelemme teitä pian” -äänitettä sekä vielä toisella kotimaisella ”det kostar att köa”. On aika siirtyä pihalle, jossa astumme majesteetilliseen koiranpaskaan samalla kun tärykalvojamme hellii lehtipuhaltimen rentouttava kehtolaulu. Tupakointi on luonnollisesti kaikkialla kielletty.
http://www.marmai.fi/blogit/ihmejuttuja/vitutuksen-sietamaton-lempeys-6289468- näytäse
Haluaisin vain nähdä perseenreikäsi.
näytäse kirjoitti:
Haluaisin vain nähdä perseenreikäsi.
Tuossa sinun *, näin kun pyllistit auton ikkunassa
kukaan ei loe kiinnostunut täällä sinusta arvon trolli, vedä itsesi jonooon, jos kaupuningin mielentrveyshuolto ei auta.
- kromosomianzzy
runontaja kirjoitti:
Tuossa sinun *, näin kun pyllistit auton ikkunassa
Hmm....mehikolainen puoliazteekki inkkaarityttö 19v
pyllisti persettänsä taxin ikkunasta
huudellen: "Mama mi queso"
Tanskailenen commratti selitti
mitä se tarkoittaa.........:( kromosomianzzy kirjoitti:
Hmm....mehikolainen puoliazteekki inkkaarityttö 19v
pyllisti persettänsä taxin ikkunasta
huudellen: "Mama mi queso"
Tanskailenen commratti selitti
mitä se tarkoittaa.........:(Kas, kirjoitukseeni on reagoitu. Tämäpä ihmeellistä
- Cubannetpolizai
Naturalmente senjor Ruunacaballo.
meitten secret service lukee kaikki
kirjoituxenne nettiin - juustorunoilija
kromosomianzzy kirjoitti:
Hmm....mehikolainen puoliazteekki inkkaarityttö 19v
pyllisti persettänsä taxin ikkunasta
huudellen: "Mama mi queso"
Tanskailenen commratti selitti
mitä se tarkoittaa.........:(Kyllä juustosta löytyy
https://www.youtube.com/watch?v=HW-xDfGv-hA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428