Inhoatko oksettavaa määmyä?

mhpp

Mikä vastenmielisessä määmyssä vituttaa?

29

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei yhtään mikään, hän on oikea palstan piristys:)

      Se kai sinua ottaakin päähän kun vie huomion sinulta.

      • yooopppss---

        .

        "Määmyssä on energyä" energy drink

        har!1

        .


    • myyanzzy
    • mämmyanzzy
    • tjl456

      Mikä on määmy ???

      • rosvoroopex

      • määmy_on_kätevä

        .

        "Määmy on mitä suurimmassa määrin # KÄTEVÄ #" potuttaa kädettömiä

        har-har

        .


    • Tuonko oksennuspussin?

      • anzzyvainaa

        Tuo mieluummin ruumispusseja


      • anzzyvainaa kirjoitti:

        Tuo mieluummin ruumispusseja

        Mees ny puita halii, siit elämä tykkää


    • welhoanzzy
      • Punastun kehuis noist


      • Sirkkalansotilasairaala

        Virtuaalinen anaalisexy olis miäleeni

        josset punastele niiet koko palsta

        onku punaisten lyhtyjen alla


      • Sirkkalansotilasairaala kirjoitti:

        Virtuaalinen anaalisexy olis miäleeni

        josset punastele niiet koko palsta

        onku punaisten lyhtyjen alla

        Sulle lääkityst enemmän


      • dopamiinianzzy
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Sulle lääkityst enemmän

        En oikei tykkää neurolepteistä..

        vähentävät aivojen otsalohkon dopamiinia

        ja siten estää nautinnon tunteen kaikesta

        ...oma pierukaan ei naurata--eikä tuoxu

        kuin parhaat vientiomenat


    • milfrunoilija
    • KaritaMattila
    • Niinsitäpitää

      Määmy on kunnon miesten sankari! Antoi miehelle pildeä vasta hääyönä <3

    • ubbnjaahju

      Varmaan se, että lespo ämmänä haluat olla palstan kingi.

    • LA_runoilija

      "Vituttaako, vituttaako. Kuuntelen". Oli aika yleinen kysymys LA-puhelimessa 1980 luvun loppupuolella.

      • joo-mut----

        .

        "Joo mut yleensä sanottiin vain että # HALOO HALOO HALOO KUUNTELEN #" oho cäps lock

        har!11

        .


    • Kurvataan takas sanaan rumaan tuohon V-alkuiseen.
      Juorusin ketjus erääs onopiskella kliffa & hiffasin kurssin sulle.

      Buffi:
      Jaakko's Sickness järjestää vitutuksen retriitin, jossa vieraat ottaa vastaan lapsiryhmä, joka on saanut vapaan kasvatuksen lisäksi reilusti energiajuomaa, nokkahuilut sekä kannustuksen toteuttaa itseään. Tämän jälkeen siirrymme huoneeseen, jossa kynsimme liitutaulua sekä rentoudumme täyttämällä Kelan kaavakkeita. Sitten soitamme asiakaspalveluun ja kuuntelemme tunnin verran ”palvelemme teitä pian” -äänitettä sekä vielä toisella kotimaisella ”det kostar att köa”. On aika siirtyä pihalle, jossa astumme majesteetilliseen koiranpaskaan samalla kun tärykalvojamme hellii lehtipuhaltimen rentouttava kehtolaulu. Tupakointi on luonnollisesti kaikkialla kielletty.

      http://www.marmai.fi/blogit/ihmejuttuja/vitutuksen-sietamaton-lempeys-6289468

      • näytäse

        Haluaisin vain nähdä perseenreikäsi.


      • näytäse kirjoitti:

        Haluaisin vain nähdä perseenreikäsi.

        Tuossa sinun *, näin kun pyllistit auton ikkunassa


      • kukaan ei loe kiinnostunut täällä sinusta arvon trolli, vedä itsesi jonooon, jos kaupuningin mielentrveyshuolto ei auta.


      • kromosomianzzy
        runontaja kirjoitti:

        Tuossa sinun *, näin kun pyllistit auton ikkunassa

        Hmm....mehikolainen puoliazteekki inkkaarityttö 19v

        pyllisti persettänsä taxin ikkunasta

        huudellen: "Mama mi queso"

        Tanskailenen commratti selitti


        mitä se tarkoittaa.........:(


      • kromosomianzzy kirjoitti:

        Hmm....mehikolainen puoliazteekki inkkaarityttö 19v

        pyllisti persettänsä taxin ikkunasta

        huudellen: "Mama mi queso"

        Tanskailenen commratti selitti


        mitä se tarkoittaa.........:(

        Kas, kirjoitukseeni on reagoitu. Tämäpä ihmeellistä


      • Cubannetpolizai

        Naturalmente senjor Ruunacaballo.

        meitten secret service lukee kaikki

        kirjoituxenne nettiin


      • juustorunoilija
        kromosomianzzy kirjoitti:

        Hmm....mehikolainen puoliazteekki inkkaarityttö 19v

        pyllisti persettänsä taxin ikkunasta

        huudellen: "Mama mi queso"

        Tanskailenen commratti selitti


        mitä se tarkoittaa.........:(

        Kyllä juustosta löytyy
        https://www.youtube.com/watch?v=HW-xDfGv-hA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe