Ohjelman katsominen lujittaa uskoasi, tai sitten sinulla on valmiiksi paljon uskoa, onneksi olkoon siitä! Mutta nämä tosiasiat hätkähdyttävätjossain määrin varmaan muitakin uskovia hieman, jotka näitä Raamatun ilmoituksen perusteella tiesivät odotella, tarkoitan että ne eskatologiset elementit ovat nousemassa esiin, kolmas temppelikin Jerusalemiin on kuumin aihe käsittääkseni Israelissa.......juutalaiset halauvat temppelinsä Jerusalemiin. Monet uskovat ainakin aiemmin ovat kammoksuneet kun olen sitä innolla odottanut tapahtuvaksi, että kolmas temppeli rakennetaan. Tiedän toki millaisia seurauksia siitä seuraa, kuka sinne aikanaan asteleekin julistaen olevansa Jumala vaikkei Jumala ole. Liekö mahdi lyseessä, saatana kuitenkin hän muistamani mukaan on. Jännittäbvä ohjelma uskovalle katsoa, maailman, jumalattomien yksinkertaisuus on kanssa ihmetyksen aihe. En tarkoita pahalla van ihmettelen sitä oikeasti mikä on vaikeaa jumalattomalle tajuta tiettyjä asioita, tosiasioita mm. se ettei islam koskaan tee rauhaa juutalaisten kanssa, koska se ei voi tehdä rauhaa juutalaisten kanssa, se on kielletty koraanisssa. Muslimeilla on velvollisuus , koraanin usuttama velvollisuus, osallistua maailman valloittamiseen islamille ja juutalaisen murhaaminen. Shiiat on kai siinä mielessä liberaaleja, että he eivät toimi kuten koraani käskee ja sunnit on siitä suuttuneet shiioille ja irrottaneet heiltä päitä ja ampuneet isoihin kasoihin kuoliaikis, murhanneet sunnit shiioja.
Kun katselee sunnien silmiä niin ne ovat häihymmät kuin shiiojen silmät, teepä vertailua nettivideoissa?
Mutta shiiallakin on sellainen eksynyt ilme silmissä, jotenkin iloton ilme, kuin kysyväilme.
http://www.tv7.fi/vod/player/50259/
- Avustusjärjestöä world vision Suomi koskeva selvennös.
- Muslimifilistealaisten kaivamat tunneliverkostot rahoitus hoituu humanitäärisen avuntarpeeseen tarkoitetuilla rahoilla.
-Muslimiterroristijengi Hamas on filistealaismuslimien valitsema " hallituksensa." Filistealaiset ovat siis terroristeja ja sen he osoittavat saatannallisena vihamielisenä murhaamishimoisena toiminnallaan ?
- Hamas kouluttanut 500 ihmistä sieppaamaan juutalaisia Israelista, sieppaustoiminta tarkoitus järjestää tuneliverkostojen kautta, Jumala sen estäköön, niin minä Häntä anon, anoa saat sinäkin, sano tämä lyhyt rukousanomus vaikka mielessäsi Jeesukselle, kiitos, amen!
- Eskatologinen tapahtumajärjestys tulee tietoosi ellet sitä jo tiennyt
- Putin kätilön hommissa
- Ym. ym.
Nautinnollista PekkaSartolan ja Martti Ojareksen välisen keskustelun seuraamista!
Liberaali tee parannus syntihyväksynnästä. Pyydän sinua tottelemaan Jumlan tahtoa tässä ja nyt! Jumala haluaa ettemme hyväksy syntiiä ja osoita sille tukea, olipa mistä synnistä tahansa kysymys.
" Sillä, joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä, mutta joka ei tottele Poikaa, se ei pääse näkemään elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen yllään. " Joh,3:36
Ota Jumalan ilmoitus meille vakavasti, älä kuuntele palstalla olevia Jumalan tahdon paatuneita vesittäjiä.
Jeesusta rakastava ja totteleva ihminen, uskova
Aitouskobvallenähtäväksi
3
<50
Vastaukset
- totisesti_
Amen!
- Damaskoksentuho
Huipputietoa tarjolla, uskoville tärkeitä asiaoita. Tapahtumajärjestys selvisi mulle tuon ohjelman ansiosta.Eka rakennetaan kolmas temppeli, sitten tai rakennusaikana tehdään 7 vuotinen rauha muslimien ja valitun kansan välille, jossain 3,5 v. Kohdalla alkaa Gogin sota.
"- Putin kätilön hommissa"
Voihan pallihiki :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556526Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394281- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151139- 241074
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969