"Ja kolmas enkeli vuodatti maljansa jokiin ja vesilähteisiin, ja ne tulivat vereksi." (Ilm.16:4)
Nyt se on tapahtunut.
http://siberiantimes.com/upload/information_system_40/4/5/3/item_4534/information_items_4534.jpg
Kolmas enkeli vuodatti maljansa jokiin
4
98
Vastaukset
- Bkloogg
Tarkoitatko että ihminen avasi hanat enkelin käskystä vai että ihminen luki opusta, päätyi järjestää esityksen ja nyt sanoo että näin tapahtui. Totelkaa!
Entä jos se ei olekaan tapahtuva ihan näin helposti vaan edellyttää paljon pitempiaikaista saastunista, taivaalta putoavan asteroidin myrkyttämiä vesistöjä... Ehkä se tapahtuu pitemmän ajan kuluessa siten etteivät ihmiset oikein usko että nyt se tapahtuu, ja sitten kun se tapahtuu niin kukaan toinen ihminen ei voi hallita sitä. Nythän ihminen halutessaan voi puhdistaa, vaihtaa venttiilit ja tiivisteet ja muutenkin hallita tapahtumia. Jos siis ihminen voi hallita, ei siihen enkeliä tarvita, mitta jos on jokin jota ihminen ei voi tehdä ja hallita niin silloin on pakk olla kysymys enkelistä tai muusta voimakkaammasta eliöstä. - että_näin
Yksinkertainen selitys
http://yle.fi/uutiset/siperian_verenpunaisen_joen_arvoitus_selvisi__tehdas_myonsi_paastot/9162337- Hallelujah777
"Nyt yhtiö kertoo, että tehtaan patorakennelmat eivät pystyneet estämään rankkasateiden aiheuttamien vesimassojen pääsyä jokeen."
Jumala siis lähetti rankkasateet, jotta pato murtuisi ja verenpuna leviäisi jokiin ja vesilähteisiin
- hjkhjh
Ei tuo ole ainoa. En jaksa uskoa että vielä. On tulossa vielä enemmänkin noita ja laajemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647