"Oiskohan ollut hellari?"

Kävin autollani supermarketissa. Pihalla mies istui autossa, auton ovi apposen auki, ja toinen jalka ulkona.

Se kuunteli täysillä jeesushumppaa.

Jopa oli tapa evankelioida, minusta se oli peloittava.

18

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomumaja--

      Eikös ennemmin humalainen pelottais?

      • Niitä pyörii joka puolella. Omissa oloissaan ovat.
        Se mies oli kiinnostunut meistä supermarketin asiakkaista.


    • KuinkaOn

      Jos siin autossa olis soitettu rockia tms niin se olisi ollut normaalia, tuskin olisit edes sen kummempaa huomiota kiinnittänyt.
      Mutta kun soi hengellinen musiikki, ni se se sitten on pelottavaa!

      • Nooh, se on tavallista varsinkin nuorten keskuudessa. Tuollainen hengellisen musiikin täysillä soittaminen ei taas ole kovin tavallista.
        Se oli jotenkin agressiivista ja siksi peloittavaa.


    • Aloittajalta kysyisin, että mitä on jeesushumppa? Olisko Youtube-näytettä?

      • Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
        Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia.


      • sirkushuvejako
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
        Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia.

        " Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
        Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia. "

        - väliäkö se, minkälajin musiikkia soittaa, sanoma on pääasia. :)

        Onhan luterilaisen kirkon urut alunperin sirkuksesta. :D


      • sirkushuvejako kirjoitti:

        " Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
        Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia. "

        - väliäkö se, minkälajin musiikkia soittaa, sanoma on pääasia. :)

        Onhan luterilaisen kirkon urut alunperin sirkuksesta. :D

        Ai jaa.Aina sitä oppii uutta.

        Meissä ihmisissä on vain se piirre että me halutaan olla oikeassa: myös se jumalaton taikka tapauskova.

        Se pitäisi evankelioinnissa tajuta ja aloittaisin näin ollen keskustelusta ",mitä oot mieltä?"-tyyliin.


    • hyvin.pienikokoinen

      Eiköhän ole aivan toisenlaiset ihmiset niitä joita pitää pelätä. Minua pelottaa juopot ja narkkarit. Ei yksikään uskovainen ole käyttäytynyt uhkaavasti, mutta nuo muut ovat.

      • Minun isäni oli alkoholisti, ja olen tottunut heihin. Eivät ne muuta tee kuin korkeintaan kerjäävät euroa tai paria kaljaan..omissa oloissaan ovat.

        Narkkaleilla on tauteja.
        Kun ne ovat huumeissa eivät tajua mitä tekevät.
        Minäkin pelkään narkkareita.

        Yhden narkkarin tiedän ja se on pahasuinen ja vaimoaan kohtaan väkivaltainen. En pidä hänestä, josko en niin pelkäääkkään.

        Se on nelikymppinen mies jolla on 18 vuotias tyttöystävä, jonka elämän hän on pilannut totaalisesti. Hän tartutti tyttöön hepatiitin ja hakkaa häntä.

        Kerrassaan vastenmielinen ja itsekäs tapaus.


      • kaikkisekaisin
        auroraboreallis kirjoitti:

        Minun isäni oli alkoholisti, ja olen tottunut heihin. Eivät ne muuta tee kuin korkeintaan kerjäävät euroa tai paria kaljaan..omissa oloissaan ovat.

        Narkkaleilla on tauteja.
        Kun ne ovat huumeissa eivät tajua mitä tekevät.
        Minäkin pelkään narkkareita.

        Yhden narkkarin tiedän ja se on pahasuinen ja vaimoaan kohtaan väkivaltainen. En pidä hänestä, josko en niin pelkäääkkään.

        Se on nelikymppinen mies jolla on 18 vuotias tyttöystävä, jonka elämän hän on pilannut totaalisesti. Hän tartutti tyttöön hepatiitin ja hakkaa häntä.

        Kerrassaan vastenmielinen ja itsekäs tapaus.

        mutta onneksi ei ole kuitenkaan uskovainen, eikö niin!

        niitä sinä pelkäät.


      • kaikkisekaisin kirjoitti:

        mutta onneksi ei ole kuitenkaan uskovainen, eikö niin!

        niitä sinä pelkäät.

        Saisi tulla uskoon kunhan katuu ja tajuaa oman pahuutensa ja lopettaisi tuon tytön hyväksikäyttämisen.

        Ja minulla on elämässäni monta sellaista ihmistä jotka uskovat Jumalaan ja puhuvat Hänestä minulle enkä heitä pelkää.

        Sinä kyllä olet hieman agressiivisen oloinen ja peloittava:D


    • saurijjais

      Evankelioimistyötä voi tehdä monella tavalla.

      • saurrijjais...se oli peloittavaa. Toisaalta säälin: hän varmaan toivoi jotain ryntäystä että ihmiset tulisivat hänen puheilleen. Mutta kun minäkin olin menossa kauppaan.
        Pihalla ei kulunut aikaa minuuttiakaan, eikä kellään muullakaan. Vain välähdys hänen musiikkiaan.


      • JokuSatuttiko

        Kovasti toi jäi sinua mietityttämään... Mikä siinä kosketti?


      • onksnui

        Toinen jalka uskona? Tulee mieleen kertomasta että humpan tahdissa katsoen kiinteästi auroraa mies ehkä paljasteli pienen osan ruumiistaan masturboiden kuten eräillä vääräuskoisilla on tapana?


      • onksnui kirjoitti:

        Toinen jalka uskona? Tulee mieleen kertomasta että humpan tahdissa katsoen kiinteästi auroraa mies ehkä paljasteli pienen osan ruumiistaan masturboiden kuten eräillä vääräuskoisilla on tapana?

        Kyllä mulle tuli mieleen että jokin ase sillä kädessä varmasti on.


      • JokuSatuttiko kirjoitti:

        Kovasti toi jäi sinua mietityttämään... Mikä siinä kosketti?

        Minua kiehtoi toisaalta miehen vahva usko. Mitä hän on kokenut että noin vahvasti uskoo?
        Toisaalta säälin kun yleensä evankelioidaan ryhmissä, tai jossain tapahtumassa mutta tuo oli täysin yksin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe