"Oiskohan ollut hellari?"

Kävin autollani supermarketissa. Pihalla mies istui autossa, auton ovi apposen auki, ja toinen jalka ulkona.

Se kuunteli täysillä jeesushumppaa.

Jopa oli tapa evankelioida, minusta se oli peloittava.

18

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomumaja--

      Eikös ennemmin humalainen pelottais?

      • Niitä pyörii joka puolella. Omissa oloissaan ovat.
        Se mies oli kiinnostunut meistä supermarketin asiakkaista.


    • KuinkaOn

      Jos siin autossa olis soitettu rockia tms niin se olisi ollut normaalia, tuskin olisit edes sen kummempaa huomiota kiinnittänyt.
      Mutta kun soi hengellinen musiikki, ni se se sitten on pelottavaa!

      • Nooh, se on tavallista varsinkin nuorten keskuudessa. Tuollainen hengellisen musiikin täysillä soittaminen ei taas ole kovin tavallista.
        Se oli jotenkin agressiivista ja siksi peloittavaa.


    • Aloittajalta kysyisin, että mitä on jeesushumppa? Olisko Youtube-näytettä?

      • Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
        Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia.


      • sirkushuvejako
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
        Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia.

        " Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
        Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia. "

        - väliäkö se, minkälajin musiikkia soittaa, sanoma on pääasia. :)

        Onhan luterilaisen kirkon urut alunperin sirkuksesta. :D


      • sirkushuvejako kirjoitti:

        " Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
        Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia. "

        - väliäkö se, minkälajin musiikkia soittaa, sanoma on pääasia. :)

        Onhan luterilaisen kirkon urut alunperin sirkuksesta. :D

        Ai jaa.Aina sitä oppii uutta.

        Meissä ihmisissä on vain se piirre että me halutaan olla oikeassa: myös se jumalaton taikka tapauskova.

        Se pitäisi evankelioinnissa tajuta ja aloittaisin näin ollen keskustelusta ",mitä oot mieltä?"-tyyliin.


    • hyvin.pienikokoinen

      Eiköhän ole aivan toisenlaiset ihmiset niitä joita pitää pelätä. Minua pelottaa juopot ja narkkarit. Ei yksikään uskovainen ole käyttäytynyt uhkaavasti, mutta nuo muut ovat.

      • Minun isäni oli alkoholisti, ja olen tottunut heihin. Eivät ne muuta tee kuin korkeintaan kerjäävät euroa tai paria kaljaan..omissa oloissaan ovat.

        Narkkaleilla on tauteja.
        Kun ne ovat huumeissa eivät tajua mitä tekevät.
        Minäkin pelkään narkkareita.

        Yhden narkkarin tiedän ja se on pahasuinen ja vaimoaan kohtaan väkivaltainen. En pidä hänestä, josko en niin pelkäääkkään.

        Se on nelikymppinen mies jolla on 18 vuotias tyttöystävä, jonka elämän hän on pilannut totaalisesti. Hän tartutti tyttöön hepatiitin ja hakkaa häntä.

        Kerrassaan vastenmielinen ja itsekäs tapaus.


      • kaikkisekaisin
        auroraboreallis kirjoitti:

        Minun isäni oli alkoholisti, ja olen tottunut heihin. Eivät ne muuta tee kuin korkeintaan kerjäävät euroa tai paria kaljaan..omissa oloissaan ovat.

        Narkkaleilla on tauteja.
        Kun ne ovat huumeissa eivät tajua mitä tekevät.
        Minäkin pelkään narkkareita.

        Yhden narkkarin tiedän ja se on pahasuinen ja vaimoaan kohtaan väkivaltainen. En pidä hänestä, josko en niin pelkäääkkään.

        Se on nelikymppinen mies jolla on 18 vuotias tyttöystävä, jonka elämän hän on pilannut totaalisesti. Hän tartutti tyttöön hepatiitin ja hakkaa häntä.

        Kerrassaan vastenmielinen ja itsekäs tapaus.

        mutta onneksi ei ole kuitenkaan uskovainen, eikö niin!

        niitä sinä pelkäät.


      • kaikkisekaisin kirjoitti:

        mutta onneksi ei ole kuitenkaan uskovainen, eikö niin!

        niitä sinä pelkäät.

        Saisi tulla uskoon kunhan katuu ja tajuaa oman pahuutensa ja lopettaisi tuon tytön hyväksikäyttämisen.

        Ja minulla on elämässäni monta sellaista ihmistä jotka uskovat Jumalaan ja puhuvat Hänestä minulle enkä heitä pelkää.

        Sinä kyllä olet hieman agressiivisen oloinen ja peloittava:D


    • saurijjais

      Evankelioimistyötä voi tehdä monella tavalla.

      • saurrijjais...se oli peloittavaa. Toisaalta säälin: hän varmaan toivoi jotain ryntäystä että ihmiset tulisivat hänen puheilleen. Mutta kun minäkin olin menossa kauppaan.
        Pihalla ei kulunut aikaa minuuttiakaan, eikä kellään muullakaan. Vain välähdys hänen musiikkiaan.


      • JokuSatuttiko

        Kovasti toi jäi sinua mietityttämään... Mikä siinä kosketti?


      • onksnui

        Toinen jalka uskona? Tulee mieleen kertomasta että humpan tahdissa katsoen kiinteästi auroraa mies ehkä paljasteli pienen osan ruumiistaan masturboiden kuten eräillä vääräuskoisilla on tapana?


      • onksnui kirjoitti:

        Toinen jalka uskona? Tulee mieleen kertomasta että humpan tahdissa katsoen kiinteästi auroraa mies ehkä paljasteli pienen osan ruumiistaan masturboiden kuten eräillä vääräuskoisilla on tapana?

        Kyllä mulle tuli mieleen että jokin ase sillä kädessä varmasti on.


      • JokuSatuttiko kirjoitti:

        Kovasti toi jäi sinua mietityttämään... Mikä siinä kosketti?

        Minua kiehtoi toisaalta miehen vahva usko. Mitä hän on kokenut että noin vahvasti uskoo?
        Toisaalta säälin kun yleensä evankelioidaan ryhmissä, tai jossain tapahtumassa mutta tuo oli täysin yksin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe