Kävin autollani supermarketissa. Pihalla mies istui autossa, auton ovi apposen auki, ja toinen jalka ulkona.
Se kuunteli täysillä jeesushumppaa.
Jopa oli tapa evankelioida, minusta se oli peloittava.
"Oiskohan ollut hellari?"
18
106
Vastaukset
- tomumaja--
Eikös ennemmin humalainen pelottais?
Niitä pyörii joka puolella. Omissa oloissaan ovat.
Se mies oli kiinnostunut meistä supermarketin asiakkaista.
- KuinkaOn
Jos siin autossa olis soitettu rockia tms niin se olisi ollut normaalia, tuskin olisit edes sen kummempaa huomiota kiinnittänyt.
Mutta kun soi hengellinen musiikki, ni se se sitten on pelottavaa!Nooh, se on tavallista varsinkin nuorten keskuudessa. Tuollainen hengellisen musiikin täysillä soittaminen ei taas ole kovin tavallista.
Se oli jotenkin agressiivista ja siksi peloittavaa.
Aloittajalta kysyisin, että mitä on jeesushumppa? Olisko Youtube-näytettä?
Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia.- sirkushuvejako
auroraboreallis kirjoitti:
Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia." Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia. "
- väliäkö se, minkälajin musiikkia soittaa, sanoma on pääasia. :)
Onhan luterilaisen kirkon urut alunperin sirkuksesta. :D sirkushuvejako kirjoitti:
" Ei ole näytettä sillä en harrasta jeesushumppaa. Tomumajalla on paljon youtubelinkkejä, mikset kysy siltä?
Jokatapauksessa se on humppaa jossa on hengelliset sanat. Yhtä valssiakin se soitti. Jeesusvalssia. "
- väliäkö se, minkälajin musiikkia soittaa, sanoma on pääasia. :)
Onhan luterilaisen kirkon urut alunperin sirkuksesta. :DAi jaa.Aina sitä oppii uutta.
Meissä ihmisissä on vain se piirre että me halutaan olla oikeassa: myös se jumalaton taikka tapauskova.
Se pitäisi evankelioinnissa tajuta ja aloittaisin näin ollen keskustelusta ",mitä oot mieltä?"-tyyliin.
- hyvin.pienikokoinen
Eiköhän ole aivan toisenlaiset ihmiset niitä joita pitää pelätä. Minua pelottaa juopot ja narkkarit. Ei yksikään uskovainen ole käyttäytynyt uhkaavasti, mutta nuo muut ovat.
Minun isäni oli alkoholisti, ja olen tottunut heihin. Eivät ne muuta tee kuin korkeintaan kerjäävät euroa tai paria kaljaan..omissa oloissaan ovat.
Narkkaleilla on tauteja.
Kun ne ovat huumeissa eivät tajua mitä tekevät.
Minäkin pelkään narkkareita.
Yhden narkkarin tiedän ja se on pahasuinen ja vaimoaan kohtaan väkivaltainen. En pidä hänestä, josko en niin pelkäääkkään.
Se on nelikymppinen mies jolla on 18 vuotias tyttöystävä, jonka elämän hän on pilannut totaalisesti. Hän tartutti tyttöön hepatiitin ja hakkaa häntä.
Kerrassaan vastenmielinen ja itsekäs tapaus.- kaikkisekaisin
auroraboreallis kirjoitti:
Minun isäni oli alkoholisti, ja olen tottunut heihin. Eivät ne muuta tee kuin korkeintaan kerjäävät euroa tai paria kaljaan..omissa oloissaan ovat.
Narkkaleilla on tauteja.
Kun ne ovat huumeissa eivät tajua mitä tekevät.
Minäkin pelkään narkkareita.
Yhden narkkarin tiedän ja se on pahasuinen ja vaimoaan kohtaan väkivaltainen. En pidä hänestä, josko en niin pelkäääkkään.
Se on nelikymppinen mies jolla on 18 vuotias tyttöystävä, jonka elämän hän on pilannut totaalisesti. Hän tartutti tyttöön hepatiitin ja hakkaa häntä.
Kerrassaan vastenmielinen ja itsekäs tapaus.mutta onneksi ei ole kuitenkaan uskovainen, eikö niin!
niitä sinä pelkäät. kaikkisekaisin kirjoitti:
mutta onneksi ei ole kuitenkaan uskovainen, eikö niin!
niitä sinä pelkäät.Saisi tulla uskoon kunhan katuu ja tajuaa oman pahuutensa ja lopettaisi tuon tytön hyväksikäyttämisen.
Ja minulla on elämässäni monta sellaista ihmistä jotka uskovat Jumalaan ja puhuvat Hänestä minulle enkä heitä pelkää.
Sinä kyllä olet hieman agressiivisen oloinen ja peloittava:D
- saurijjais
Evankelioimistyötä voi tehdä monella tavalla.
saurrijjais...se oli peloittavaa. Toisaalta säälin: hän varmaan toivoi jotain ryntäystä että ihmiset tulisivat hänen puheilleen. Mutta kun minäkin olin menossa kauppaan.
Pihalla ei kulunut aikaa minuuttiakaan, eikä kellään muullakaan. Vain välähdys hänen musiikkiaan.- JokuSatuttiko
Kovasti toi jäi sinua mietityttämään... Mikä siinä kosketti?
- onksnui
Toinen jalka uskona? Tulee mieleen kertomasta että humpan tahdissa katsoen kiinteästi auroraa mies ehkä paljasteli pienen osan ruumiistaan masturboiden kuten eräillä vääräuskoisilla on tapana?
onksnui kirjoitti:
Toinen jalka uskona? Tulee mieleen kertomasta että humpan tahdissa katsoen kiinteästi auroraa mies ehkä paljasteli pienen osan ruumiistaan masturboiden kuten eräillä vääräuskoisilla on tapana?
Kyllä mulle tuli mieleen että jokin ase sillä kädessä varmasti on.
JokuSatuttiko kirjoitti:
Kovasti toi jäi sinua mietityttämään... Mikä siinä kosketti?
Minua kiehtoi toisaalta miehen vahva usko. Mitä hän on kokenut että noin vahvasti uskoo?
Toisaalta säälin kun yleensä evankelioidaan ryhmissä, tai jossain tapahtumassa mutta tuo oli täysin yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663185
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262233Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281220Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631137