http://yle.fi/uutiset/berner_sttn_uusista_finavia-tiedoista_sahkoposti_ei_ollut_kannanotto_puolesta_tai_vastaan/9158678
" Kiista liikenne- ja viestintäministeri Anne Bernerin (kesk.) osallisuudesta Finavian johdannaiskauppasotkuun jatkuu. Berner on toistuvasti kiistänyt estäneensä valtionyhtiö Finaviaa nostamasta kanteita entistä johtoaan vastaan kaupoista, jotka johtivat kymmenien miljoonien tappioihin.
STT julkisti haltuunsa saaman sähköpostin, jonka ministeriön kansliapäällikkö Harri Pursiainen lähetti Finavian hallituksen puheenjohtajalle 14.10.2015.
"Ministerin pyynnöstä ilmoitan, että Finavia pitää ylimääräisen yhtiökokouksen marraskuun puolivälin tienoilla. Sitä ennen yhtiön ei tule edetä johdannaiskanneasiassa", Pursiainen kirjoittaa.
Viestissä mainittua yhtiökokousta ei kuitenkaan pidetty marraskuussa. Finavian hallitus päätti vuoden lopulla olla nosta"
Berner ja kumppanit siis vetkuilivat asian vanhentuneeksi! Valtakunnan syyttäjä Matti Nissinen pelkäsi ihan äskettäin jotta kansa ottaa lain käsiinsä, kun poliisi ei pysty ratkaisemaan rikoksia maassamme huonostikaan!
Nissinen voisi laajentaa huoliaan, voi olla jotta Suomen kansa marssii piakkoin pesäpallomailoineen Arkadianmäellekin!
Late Lapista. SSSS Ry!
NAUTTIIKO BERNER EDELLEEN SIPILÄN 130% LUOTTAMUSTA
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637011Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414945- 792792
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat422089- 181968
- 311721
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121572Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151439- 161306
- 241294