Toivottavasti valittajat saavat Kyröltä kenkää

AhkeraPaperimies

Itse teen aina työni huolellisesti, reippaasti ja ohjeiden mukaan. En koskaan valita, rutkuta enkä ruikuta. Toisin on sen sijaan työkavereitten suhteen. Tai "kavereitten", en todellakaan kavereeraa niiden vätysten kanssa. Jatkuvasti valitetaan ja vingutaan, v*ttuillaan pomoille, tehdään omia hommia työaikana virman vehkeillä ja tarvikkeista, venytetään ruoka- ja kahvitauot todellakin ruokatunneiksi ja kahvitunneiksi jne.

Toivottavasti tuo paskasakki saa ensimmäisten joukossa kenkää ja me ahkerat saamme pitää työmme. Se olisi oikeus ja kohtuus.

12

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PM-62

      Ja ovat uhoamassa laittamaan perseen penkkiin asioista joihin itse on sitoutunut allekirjoitettuaan työsopimuksen. Asioista ja säännöistä joita itse rikkoo. Ole huoletta ahkera paperimies, kyllä työnantaja väkensä tuntee. Parannuksen teko laiskoilta ja epärehellisiltä on myöhässä.

    • työnjohto

      Me suoritamme etnisen puhdistuksen tehtaalla

      • läskii

        voi sitä itkuu ja valitusta kuinka minä jouduin pois vaikka kaikkeni annoin saikulla ja istumalla tein kaikkeni


    • Vaionkoalakanttiinliksa

      Onko siinä perää että paperitehtaalla alkupalkkakin on 35€ tunnille kaikenlaiset lisät päälle. Sitten kun putoo kelanrahoille vasta ketuttaa paperimiestä.

      • mersunmies

        Minä ainakin teen paljon muita sivutöitä että pärjään,tuo 35 euroa/tunti ei riitä minulle. Luonnollisesti en maksa sivutöistä veroa, niin jää sitten enemmän kulutettavaa,etelänmatkoihin, uusiin autoihin ja juhlimiseen.


      • eisaaollakateellinen
        mersunmies kirjoitti:

        Minä ainakin teen paljon muita sivutöitä että pärjään,tuo 35 euroa/tunti ei riitä minulle. Luonnollisesti en maksa sivutöistä veroa, niin jää sitten enemmän kulutettavaa,etelänmatkoihin, uusiin autoihin ja juhlimiseen.

        Juu, juuri vaihdoin Toyotan maasturiin ja ostin vetouistelijan sen perään. Talonikin sain valmiiksi ja sain idean raksa hommista, ei muuta kuin vuorotteluvapaata kehiin ja pakettiauto alle. Sitten niihin verovapaisiin töihin paikalliselle yrittäjälle, joka ei kerkiä jokaista pesuhuonetta tekeen. Nyt pärjää kahdesta hommasta yhteensä 80€ tunti matkat.


    • tämämiesontumpelo

      Kavereeraa. Hih hih. Mee hoitoon ja käy koulus loppuun.

    • opiskelijaolli

      Puhut ilmeisesti työn johdosta ja tarkoitatko pomoilla ylintä johtoa.Ainakin kuullostaa siltä,tuo omien töiden teko vaan ei sovi kuvioon. Vaan kuuluisi mennä niin että teeteään ahkerilla työntekijöillä talon aineista, talon vehkeillä omia töitä.

    • puoton

      näin se menee tavaraa on pöllitty ja pikkufirma tekee sit siel koko ajan

    • TimoTehtaalta

      Ahkerien työmiesten ei kannata olla huolissaan. Irtisanottavat on jo päätetty. Kaikki kenkää saavat ovat läskejä vätyksiä.

    • matias.s

      Oneks lantikkaaan mahtuu paljon varastettua tavaraa tehtaalta

    • fudut

      irtisanottujen lista tulee tänne ensimmäisenä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe