heippa!
olen käyttänyt 8 kuukautta yasmine e-pillereitä. menkkakivut on hävinny lähes kokonaan, ennen ne oli kauheet. tosin nykyisin olen itkuherkkä, saatan itkeä esim. siitä kun ei ole rahaa ajokorttiin tai ihan pienestäkin kinasta poikaystävän kanssa. ihan mistä vaan.
alkoholia käyttäessäni minusta tulee aggressiivinen.
onko muilla samakaltaisia kokemuksia? onko syytä vaihtaa e-pillereitä? kiitos etukäteen!
olen käyttänyt 8 kuukautta yasmine e-pillereitä. menkkakivut on hävinny lähes kokonaan, ennen ne oli kauheet. tosin nykyisin olen itkuherkkä, saatan itkeä esim. siitä kun ei ole rahaa ajokorttiin tai ihan pienestäkin kinasta poikaystävän kanssa. ihan mistä vaan.
alkoholia käyttäessäni minusta tulee aggressiivinen.
onko muilla samakaltaisia kokemuksia? onko syytä vaihtaa e-pillereitä? kiitos etukäteen!
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kannattaa ehkä keskustella vaikkapa terkkarisi kanssa noista oireista mitä sinulla on ollut, eihän ole mukavaa itkeä ja olla aggressiivinen...
Olen kuullut, että joillakin nuo oireet voivat äityä pahoiksikin. Ne jotka ovat vaihtaneet pillerimerkkiä tuttavapiiristäni ovat kokeneet sen helpottavaksi...Aivan kuin olisi jälleen palannut omaan kehoon takaisin.
Päänsärkyä ja itkuherkkyyttä ilmenee.
Samanlaisia oireita tuli minullekin aikoinaan Yasmineista. Varsinkin ennen menkkoja olin kuin perseelle ammuttu karhu... Ja taukoviikolla jatkuva päänsärky, AUTS!