Ei pääse nälkä yllättämään! Maistuisiko? ;).
http://im.mtv.fi/image/4361244/landscape16_9/1600/900/8c333aae2d43b1c2f3e546bee448f3c6/qb/pizza.jpg
Paistoin pari pellillistä pizzaa!
10
53
Vastaukset 10
- OlisiIhanaakiitos
En osaa päättää, kumpi on pahempi, nälkä vai olo :(
- elluhalloyb
Maistuisi
Hyvän näköistä(*_*)
Tykkään tomaatista pitzzassa! - Kyllämaistuis
Ei voi muuta sanoa.
- yksislaissikiitos
Missä tarjoilu?
- hyvältänäyttää
Söin juuri, mutta iltasella voisin tulla maistelemaan..pizzaa.
Nam nam on hyvää varmasti.
Saako kysyä millä täytteellä teit.
Mä söin jokin aika sitten jauhelihakastiketta ja perunaa.- Palvelustyttö
Pzza sulle, pizza mulle
tässä olla
tarjolla
pizzaa kaikille.
Ota pizza
Onnin pizza
kaapitsa
löyty ainekset.
Haukka pizza
hyvä pizza
naapurizza
kuuluui kateelliset huokaukset! - kiitostiedosta
Kiitos tämän mielenkiintoisen tiedon julkituomisesta. Tiedonjanomme on tyydyttynyt nyt kun tiedämme tämän koko palstaa koskettavan asian.
- nujutöörandystut
Pitää olla kepappia vedettäväksi.
- ruoanjälkeenlepo
Hyvännäköinen on...parempi kuin aneemisen näköinen mikroateriani, mutta maku ihan kohtalainen...:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881404
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1921217- 741039
- 79955
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361841- 62837
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170805Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.210764Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t6729- 91704